Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju Kazlausko g. būtų daug vietinio esimo, pvz., važiuojant iš šiaurinės dalies į pietinę. Čia sprendimas blogas, nes reikalinga dubliuojanti gatvė. Kitaip turėsim sankryžą. O Žvalgų g. tai turbūt automatiškai taps Šiaurinės g. dalimi. Kitaip turbūt sunkiai.

    Galiausiai viskas susiveda į pinigus. Klausimas dar kas finansuos pirmą Šiaurinės g. etapą...
    Be abejo, tai būtų blogas sprendimas, bet jeigu tikrai nieko neišeitų su sodais, tai Kazlausko g. būtų mažiausia blogybė iš visų kitų blogybių (tokių, kaip apskritai JOKIOS, netgi labai biednos alternatyvos neturėjimas Ozo gatvei).
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Jo paprasto, su gulinčiais policininkais ir kiemais, kur atbulyn įstumia į pagrindinį kelią.

      Vln-Kns ne "niekaip nepadaro a/m", o greitai bus a/m.
      Dabartinis statusas skiriasi nežymiai - greitkelis ir a/m žiemą greitis tas pats, vasarą 10 kmh.
      Magistralinių kelių, kurie būtų automagistralės/greitkeliai yra tik A1 ir A2, dar kelios atkarpos A9 ir A5, na ir keturių juostų "gatvė" A19. Visi kiti, didžiaja dalimi yra dviejų eismo juostų keliai. Ar ten teko matyti daug "gulinčių policininkų" ir atbulomis važiuojančių iš kiemų?

      Apskritai, net svarstyti tokios naujos "automagistralės/greitkelio" tiesimą, yra labai keista. Kai net esamas maršrutas: Vakarinis aplinkkelis, Gariūnų g., A1 kelias - nėra iki galo apjungti nenutrūkstamam ir sklandžiam judėjimui. Visada yra sudaromas prioritetinis maršrutas, kuriame koncentruojamas transporto srautas ir ten tiesiamas aukštos kategorijos kelias. Jeigu pristatyti daug aukštos kategorijos kelių, kurie neturės pakankamo transporto srauto jame, tai labai greit pasimatys, kad nebeužtenka lėšų juos eksploatuoti ir prižiūrėti. Būklė palaipsniui blogės iki tokios, kad tada bus galvojama "jau geriau būtų paprastas keliukas, bet gerai prižiūrėtas". Aukštos kategorijos kelią ne tik nutiesti brangiai kainuoja, bet kainuoja brangiai ir jį prižiūrėti, nes atitinkamai žiemą jį reikia valyti pagal aukštą priežiūros lygmenį ir t.t.

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        kaip tik ta norejau rasyt. Tiek Kazlausko, tiek Zvalgu gatves turi vietos salia saves (Kazlausko gal ne tiek daug, taciau Zvalgu - daug) ir Kazlauisko gatve nuo Zvalgu realiai skiria didele pieva. Tik aisku jau butu sunkiau sujungt visa Siaurine i viena gatve, be jokiu dideliu lanku ir pan. Idomi situacija toj vietoj.
        Ar ne taip ir pirminiuose projektuose buvo numatyta, kad Šiaurinė g. toje vietoje bus tik paprasčiausiai praplatintos Kazlausko ir Žvalgų gatvės, panašiai kaip dabar 4 juostų Ateities g.?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Ar ne taip ir pirminiuose projektuose buvo numatyta, kad Šiaurinė g. toje vietoje bus tik paprasčiausiai praplatintos Kazlausko ir Žvalgų gatvės, panašiai kaip dabar 4 juostų Ateities g.?
          Nemanau. Dar 80-aisiais tuos sodus apskritai buvo suplanuota panaikinti. Iki "perestroikos" problemų su tuo nebuvo.

          Comment


            Iš mero feisbuko:

            Liepos 12 d. 17.30 ateikite į savivaldybę pamatykite kaip atrodys Šiaurinė gatvė. Dar laikas (paskutinis šansas) atsižvelgti ir į jūsų pastabas, nes techninis projektas jau į pabaigą.

            Kai ši gatvė atsiras, ją tikrai žinos kiekvienas vilnietis. Pėstieji, dviratuoti, mašinuoti - visiems ji taps svarbia gyvo miesto ašimi.
            Paskutinis taisė Mr. Vilnius; 2017.06.28, 22:18.

            Comment


              Kas nors parašykite jiems dėl per siauro dviračių tako.

              Comment


                Reikėjo pažymėt ir "techninis projektas jau į pabaigą". Jeigu taip, tai greičiausiai reikš, kad esminių problemų ir klaidų nebeištaisys: per siauri dviračių takai, perėjos blogose vietose, nutrūkstantys dviračių ir pėsčiųjų takai, kvaili šviesoforai ir t.t. Nu bet pažiūrėsim.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Kas nors parašykite jiems dėl per siauro dviračių tako.
                  Aš projekto autoriui nusiunčiau tokius klausimus:
                  https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Aš projekto autoriui nusiunčiau tokius klausimus:
                    https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing
                    Geri klausimai. Tik nebūkite pižonas, būtinai praneškite mums apie atsakymus iš projektuotojų

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                      Geri klausimai. Tik nebūkite pižonas, būtinai praneškite mums apie atsakymus iš projektuotojų
                      Aš bandysiu ir į svarstymą nueit. Tai su mielu noru pasidalinsiu atsakymais. Bet įtariu, kad tai bus ne atsakymai, o "atsisakymai"

                      Comment


                        Klausimai geri. Man atrodo jau anksčiau kalbėjome (prieš daug metų), kad gatvės traukti šiauriau neišeina, dėl ten esančio dujotiekio, o jei ir sugalvos lygiagrečiai pakišti po žeme orinę elektros tiekimo liniją, tai išvis.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                          Klausimai geri. Man atrodo jau anksčiau kalbėjome (prieš daug metų), kad gatvės traukti šiauriau neišeina, dėl ten esančio dujotiekio, o jei ir sugalvos lygiagrečiai pakišti po žeme orinę elektros tiekimo liniją, tai išvis.
                          Gal, šito aš nežinau ir nežinojau. Jeigu taip yra (o man klausimas vis tiek yra: nejaugi negalima ten kloti šaligatvių?), tada galima ieškoti kitų sprendimų:
                          1. siaurinti skiriamąją juostą nuo dabartinių 2-5 metrų (2 ties sankryžomis su posūkiais, 5 visur kitur) iki 0-3 metrų (0 ties sankryžomis, 3 visur kitur) ar net dar labiau. Jau sutaupom po 1 metrą dviračių takams (vietoje po 2 gauname po 3 metrus);
                          2. po 10-20 cm siaurinti transporto juostas (jeigu tą galima daryti) numatant joms minimaliausią leidžiamą plotį (juk eismas nebus didelių greičių). Taip sutaupytume dar bent 60 cm dviračių takams. Jau žiūrėk turim po 3.3 m pločio dviračių takus
                          3. turbūt galime pasiaurinti žaliąją juostą tarp kelio ir dviračių takų, daryt vietoje 2.3 m po 2 metrus. Va jau turėsim platesnius nei 3.5 m pločio dvirtakius.

                          Comment


                            Parašė Mr. Vilnius Rodyti pranešimą
                            "Darbų pradžia - po pusantrų-dviejų metų." - Šimašius

                            Comment


                              Dėl 9 klausimo tai nesutinku. Logiška kad planuojami vienpusiai takai abibus kelio. Dviračių eismas turi būti organizuojamas lygiai taip pat kaip ir automobilių eismas, ypač jei planuojami didesni srautai. Beja 2m vienpusio dviračio tako plotis yra per akis.

                              Kadangi teko gyventi Kopenhagoje, tai esu puikiai susipažinęs su jų dviračių sistema. Ten visur tik vienpusiai dviračių takai abibus kelio ir tikrai labai retai rasi kur platesnius nei 2m. Ir patikėkit tikrai didelė masė dviračių laisvai išsitenka.

                              Comment


                                Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                Dėl 9 klausimo tai nesutinku. Logiška kad planuojami vienpusiai takai abibus kelio. Dviračių eismas turi būti organizuojamas lygiai taip pat kaip ir automobilių eismas, ypač jei planuojami didesni srautai. Beja 2m vienpusio dviračio tako plotis yra per akis.

                                Kadangi teko gyventi Kopenhagoje, tai esu puikiai susipažinęs su jų dviračių sistema. Ten visur tik vienpusiai dviračių takai abibus kelio ir tikrai labai retai rasi kur platesnius nei 2m. Ir patikėkit tikrai didelė masė dviračių laisvai išsitenka.
                                Iš dalies gal ir pritarčiau dėl vienpusio eismo.

                                Tačiau plotis tikrai gali būti didinamas. 2 metrai yra minimalus plotis pagal reikalavimus, kai numatomas dviračių eismas yra mažiau 150 dviratininkų per valandą. Nepamirškim, kad Vilnius planuoja kardinaliai didinti dviratininkų eismą, mažinti automobilių eismą. Tad vienoje būsimų pagrindinių miesto gatvių toks plotis tikrai nėra užtektinas. Pageidautina būtų, kad take galėtų įsitekti 2 dviratininkai paraleliai ir trečias galėtų aplenkti.

                                Click image for larger version

Name:	18921968_1973523609549033_1801644882871926839_n.jpg
Views:	131
Size:	19,9 kB
ID:	1571078

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą

                                  "Darbų pradžia - po pusantrų-dviejų metų." - Šimašius
                                  Jei taip sako Šimašius, tai darbų pradžios nematysim bent 10 metų. Nebent meru bus išrinktas savo pareigas sugebantis eiti žmogus?

                                  Comment


                                    /\ Šiaurinės gatvės nesugebėjo pradėti nei vienas meras, nors apie jos projekto realizavimą kalbama gerus 11 metų. O jei dar prisiminus sovietmetį, tai išvis. Zuokas sakė tiesim, tada tą patį sakė ir Imbrasas, vėliau tas pats Zuokas sakė jau projektuosim pirmą etapą. Apie laikinai skirtus ir buvusius Navicką su Alekna net nekalbu. O kalbėti apie pirmuosius Vilniaus merus atsigaunant po 1990m. net neverta kalbėtai, tada Lietuvai ir Vilniui kiti dalykai rūpėjo.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Jei taip sako Šimašius, tai darbų pradžios nematysim bent 10 metų. Nebent meru bus išrinktas savo pareigas sugebantis eiti žmogus?
                                      Pritariu, kol meru netaps šio forumo dalyvis - niekaip nebus nei gatvių, nei teisingai aukštų pastatų! O ir miesto valdymas efektyviausiai vyksta tik per šį forumą

                                      Comment


                                        O niekas nesusimąstė, ar ta gatvė apskritai reikalinga kaip tokia? Jei dviratininkų padaugės 20 kartų, pėsčiųjų 3-4 kartus, VT - dvigubai, automobilių (kurie jau bus elektromobiliai ar autonominiai mobiliai) sumažės iki maždaug tų pačių 1994-1995 metų lygio. Gal reikia numatyti naujo RT, autonominių kapsulių, dviračių, pėsčiųjų kelius, be privataus ar net komercinio automobilizmo?
                                        Beje, apie komercinį transportą iš viso mažai šnekama.

                                        Comment


                                          Publikuota vakar:

                                          Vilniuje tikrai atsiras nauja gatvė: sujungs vakarinį aplinkkelį ir Ukmergės gatvę Šeškinėje

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...eje-221-818294

                                          Pasirodo jau ir informacinis stendas stovi šalia Laisvės pr.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X