Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Užtektų paprasto dviejų eismo juostų kelio per akis. Vilnius-Kaunas niekaip nesugeba padaryti automagistralės, o čia matai Pilaitės gyventojai neapsieis be automagistralės.
    Jo paprasto, su gulinčiais policininkais ir kiemais, kur atbulyn įstumia į pagrindinį kelią.

    Vln-Kns ne "niekaip nepadaro a/m", o greitai bus a/m.
    Dabartinis statusas skiriasi nežymiai - greitkelis ir a/m žiemą greitis tas pats, vasarą 10 kmh.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Ne tiek daug eismo, net ir piko metu, yra iš Grigiškių/Lentvario būtent į Pilaitę, ir dar į tolimąją pusę ar atvirkščiai. O kitiems maršrutams tai nebūtų greitesnė alternatyva. Ypač jei tai nebūtų autostrados lygio kelias. O susisiekimui su Kaunu - Dūkštos/Vievis yra nebloga alternatyva. Ir su sąlyginai nedidelėm išlaidom būtų galima ją dar gerokai pagerinti. Pilaitės prospekto nukrovimui irgi yra efektyvesnių sprendimų.
      Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

      Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Bet Vievio-Maxima bazė atkarpoje viena avarija per dvi juostas ir šalies pagrindinė arterija sustoja. Nesakau, kad nėra kitų skaudžių vietų, bet šita ypatingai skaudi. Policija prieš pusantrų metų reidą padarė riboto pralaidumo kryptyje į Vilnių. Ir gavosi skandalas.
        O avarija Vievio - Kaunas atkarpoje per abi juostas tos pagrindinės arterijos jau nesustabdo? Niekas antros autostrados iki Kauno neties vien tam, kad įvykus avarijai būtų alternatyva.

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

        Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.
        Per Pilaitės pr. šviesoforus nei greičiau, nei arčiau, nei apskritai protinga nukreipti tranzitą nuo vakarinio aplinkkelio ir gariūnų per miegamojo rajono ir individualių namų kvartalų vidurį.
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.27, 09:06.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Bet antras etapas dar labiau reikalingas, kad sumažintų kamščius Ozo, Kareivių ir Ateities g., justiniškės dabar ir taip pralaisvėjusios atidarius vakarinį aplinkkelį.
          Ogi bet tas antras etapas kerta ir nepigius sodus , esančius ramioje aplinkoje visai miesto nepakrašty ir turinčius solidžius gyventojus.
          Paskutinis taisė evvt; 2017.06.27, 08:59.

          Comment


            Parašė evvt Rodyti pranešimą

            Ogi bet tas antras etapas kerta ir nepigius sodus , esančius ramioje aplinkoje visai miesto nepakrašty ir turinčius solidžius gyventojus.
            Ar ten nebus tunelio, panašiai kaip vakariniam aplinkkelyje?
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              O avarija Vievio - Kaunas atkarpoje per abi juostas tos pagrindinės arterijos jau nesustabdo? Niekas antros autostrados iki Kauno neties vien tam, kad įvykus avarijai būtų alternatyva.
              Stabdo.
              Bet didžiausias butelio kaklas yra Maksima Bazė. Ten 2015 VMPEI yra 36000. O Žiežmariuose 22000. http://www.eismoinfo.lt/# (dešnysis meniu, ilgai ridenti žemyn, uždėti varnelę eismo intensyvumas priartinti - pele pasirinkti tašką ant kelio)

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Stabdo.
                Bet didžiausias butelio kaklas yra Maksima Bazė. Ten 2015 VMPEI yra 36000. O Žiežmariuose 22000. http://www.eismoinfo.lt/# (dešnysis meniu, ilgai ridenti žemyn, uždėti varnelę eismo intensyvumas priartinti - pele pasirinkti tašką ant kelio)
                Jau už Grigiškių eismo intensyvumas krenta iki 23 tūkst., gal tada pigiau nutiesti po trečią juostą nuo sankryžos su gariūnais iki Grigiškių, nei šimtus milijonų kišti į naują autostradą ir tiltus per Nerį? Jau nekalbant apie tai, kad pilaitės ir visų kvartalų už jos gyventojai nesutiks, kad eitų A1 Nr. 2 per rajono vidurį.

                http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu...15_bendras.jpg
                Flickr

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Jei Pilaitėje gyvenate, taip ir parašykite. Bus aiškus interesas

                  Kam Baltupiams, Pašilaičiams, Fabijoniškėms ir visai Vilniaus plėtrai, nuėjusiai šiauryn važiuoti į Gariūnus? Tai papildomi km, papildomas laikas. Viena avarija ties Grigiškėmis ar sudegusi fūra prie Kibininės A1 padaro mašinų jūra.
                  Ne Pilaitėje. Bet dažnai turistauju abiejose galimo tilto pusėse ir pažįstu tiek vietoves, tiek eismo ypatumus. Užbėgant už akių - medžių nebūtų gaila

                  Jei būtų 2+2 su spalvotu ženklu ir dar ateityje pratęstas kaip išorinis aplinkelis iki A2 ar net Nemenčinės plento... Būtų labai gerai. Bet kaina būtų milžiniška. O pataupius ir pastačius tiltą su siaurom gatvėm per sodus - juo realiai naudotųsi tik sodininkai iš abiejų pusių. Nes 90km/h per Gariūnus daugeliui bus greičiau ir saugiau nei 50km/h vingiuotais keliukais.

                  Pvz nuo Bajorų/Santariškių važiuojant į Kauną mažiau kilometrų gaunasi per Vievį. Vasarą piko metu aplenkt kamščius geras variantas. Bet žiemą irba naktį... Ir jaukiau, ir greičiau A1 iki galo ir tada GV per visą miestą.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Jei būtų 2+2 su spalvotu ženklu ir dar ateityje pratęstas kaip išorinis aplinkelis iki A2 ar net Nemenčinės plento... Būtų labai gerai. Bet kaina būtų milžiniška. O pataupius ir pastačius tiltą su siaurom gatvėm per sodus - juo realiai naudotųsi tik sodininkai iš abiejų pusių. Nes 90km/h per Gariūnus daugeliui bus greičiau ir saugiau nei 50km/h vingiuotais keliukais.

                    Pvz nuo Bajorų/Santariškių važiuojant į Kauną mažiau kilometrų gaunasi per Vievį. Vasarą piko metu aplenkt kamščius geras variantas. Bet žiemą irba naktį... Ir jaukiau, ir greičiau A1 iki galo ir tada GV per visą miestą.
                    1. Balsių tiltas yra numatytas, tai maršrutas įmanomas ir bus naudojamas.
                    2. 171 ir 108 jau yra kokie yra. Tai keliai, kur kiekvienas kiemas jungiasi tiesiogiai. Kai galutinai užstatys, bus 50 (ar 30) visam ruože iki Dūkštų.
                    3. Padarytų 2+2 ir kaina nebūtų kosmosas. Kosmosas atrodė kai tiesė tūkstantmečio gatvę. Vos keli km, bet ištisiniai viadukai ir dar geležinkelis ir dar Lazdynai. Ir padarė. Tik kas daro, turi turėti daugiau savyje nei "dvi tujos".

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ar ten nebus tunelio, panašiai kaip vakariniam aplinkkelyje?
                      Lyg tai nenumatyta. Ten bus sunku...

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Ar ten nebus tunelio, panašiai kaip vakariniam aplinkkelyje?
                        Tunelis buvo sugalvotas prie balos, bet ne soduose. Nepaisant visko ten gatvė papuola į sklypus, kertą jų dalį. ir čia bus ne vieną bakūžę išpirkt (nors Ateities - Ukmergės g. trūkstamai jungčiai nesugeba išpirkti ir vienos). Pamiršot 2006m. šaršalą dėl Šiaurinės?
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                          3. Padarytų 2+2 ir kaina nebūtų kosmosas. Kosmosas atrodė kai tiesė tūkstantmečio gatvę. Vos keli km, bet ištisiniai viadukai ir dar geležinkelis ir dar Lazdynai. Ir padarė. Tik kas daro, turi turėti daugiau savyje nei "dvi tujos".
                          Tūkstantmečio gatvė šiaip ir kainavo kosminius pinigus, tik tiek, kad buvo būtina. Dabar niekas šimtų milijonų tikrai nekiš į naują greitkelį į Kauną ir dar per pilaitę, tokio projekto ir ES nefinansuotų, nes tai nei magistralinis ES reikšmės kelias, nei aplinkkelis.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                            Kažin, ar labai ilgai reikės laukti antro etapo, nutiesus pirmą. Vakarinio aplinkkelio atveju teko palaukti po 2 - 3 metus, kas nėra taip baisiai daug. Aišku, Baltupių sodai gali sukelti daug problemų, bet kraštutiniu atveju gali laikinai pratęsti nors iki Vilko gatvės.
                            gal ir gali, taciau manau, garso slopinimo sieneles butu iseitis. Imanoma, kad tokios gali but?

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                              gal ir gali, taciau manau, garso slopinimo sieneles butu iseitis. Imanoma, kad tokios gali but?
                              O kuo sienelės (kurios ir taip būtų numatytos) padės paimti sklypus?

                              Nereikėjo kažkadaise ten privatizuoti žemės, planuojant, kad trasa eis. Biurokratai surinko otkatus, o dabar žinokitės.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                O kuo sienelės (kurios ir taip būtų numatytos) padės paimti sklypus?

                                Nereikėjo kažkadaise ten privatizuoti žemės, planuojant, kad trasa eis. Biurokratai surinko otkatus, o dabar žinokitės.
                                ne del to klausiau. Nemanau, kad bus labai dideliu bedu del sklypu paemimo, nes ten kur turi eit gatve - nera jokiu statiniu, tik seneliai augina morkas ir bulves savo. Maciau yra pardavime vienas ar du sklypai einantys trasa (6-8arai - 50k EUR). Kazkaip manau, kad sarsala gali kelti tie, kurie turi didelius namus salia gatves, todel ir klausiau del sieneliu.

                                Comment


                                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                  ne del to klausiau. Nemanau, kad bus labai dideliu bedu del sklypu paemimo, nes ten kur turi eit gatve - nera jokiu statiniu, tik seneliai augina morkas ir bulves savo. Maciau yra pardavime vienas ar du sklypai einantys trasa (6-8arai - 50k EUR). Kazkaip manau, kad sarsala gali kelti tie, kurie turi didelius namus salia gatves, todel ir klausiau del sieneliu.
                                  Yra statinių ir ne vienas - keli mažesni ir didesni namukai. Plius tie namai, kur turės būti dviejų lygių sankryža su GV, be abejonės irgi turėtų būti išpirkti. Reikia nepamiršti ir to, kad gatvės ribos tai ne bordiūro kraštas, o kiek plačiau
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Jeigu jau su tais namais bus tokia didelė problema, tai visada galima ieškoti lankstesnio varianto - pilnavertė šiaurinė gatvė nuo Vakarinio aplinkkelio iki Geležiako, o toliau galima spręsti situaciją tarkim modernizuojant Kazlausko ir Žvalgų gatves (Žvalgų gatvei platinimo ir pritaikymo didesniems srautams tai tikrai labai reikia). Aišku, būtų idealu matyti Šiaurinę gatvę nuo Vakarinio aplinkkelio iki Žirmūnų, bet bus taip, kaip bus. Ir tikrai nemanau, kad dėl Baltupių sodų gatvė turi sustoti ties Fabijoniškėmis - iki Geležiako reikia būtinai nutiesti.

                                    Beje, o ji taip ir vadinsis "Šiaurinė"? Tokio lygio gatvei reikėtų žymiai geresnio pavadinimo.
                                    Snowflakes will attack U <3

                                    Comment


                                      kaip tik ta norejau rasyt. Tiek Kazlausko, tiek Zvalgu gatves turi vietos salia saves (Kazlausko gal ne tiek daug, taciau Zvalgu - daug) ir Kazlauisko gatve nuo Zvalgu realiai skiria didele pieva. Tik aisku jau butu sunkiau sujungt visa Siaurine i viena gatve, be jokiu dideliu lanku ir pan. Idomi situacija toj vietoj.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        kaip tik ta norejau rasyt. Tiek Kazlausko, tiek Zvalgu gatves turi vietos salia saves (Kazlausko gal ne tiek daug, taciau Zvalgu - daug) ir Kazlauisko gatve nuo Zvalgu realiai skiria didele pieva. Tik aisku jau butu sunkiau sujungt visa Siaurine i viena gatve, be jokiu dideliu lanku ir pan. Idomi situacija toj vietoj.
                                        Vat būtent. Aš tai įsivaizduoju tokį variantą: Šiaurinė gatvė eina pilnavertiškai nuo Vakarinio apl. iki GV. Kitoje pusėje galima pratęsti Žirmūnų gatvę, nukertant tą kampą ties Darbo rinkos mokymo centru, ir tesiai sujungti su Žvalgų gatve. Žvalgų gatvėje vietos sočiai, galima praplatinti nors ir iki 2x2. Ir Šiaurinę, ir modernizuotą Žirmūnų - Žvalgų gatvę iš abiejų pusių sujungti su Kazlausko gatve. Jeigu gyventojai protestuos, tai Kazlausko gatvė tegul lieka kokia yra, na bus susiaurėjusi atkarpa vienoje vietoje, ką jau padarysi... Bet tai būtų geriau, negu nieko. O ateityje gal kas nors pasikeistų ir būtų galima nutiesti tą atkarpą taip, kaip planuota.
                                        Snowflakes will attack U <3

                                        Comment


                                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                          Vat būtent. Aš tai įsivaizduoju tokį variantą: Šiaurinė gatvė eina pilnavertiškai nuo Vakarinio apl. iki GV. Kitoje pusėje galima pratęsti Žirmūnų gatvę, nukertant tą kampą ties Darbo rinkos mokymo centru, ir tesiai sujungti su Žvalgų gatve. Žvalgų gatvėje vietos sočiai, galima praplatinti nors ir iki 2x2. Ir Šiaurinę, ir modernizuotą Žirmūnų - Žvalgų gatvę iš abiejų pusių sujungti su Kazlausko gatve. Jeigu gyventojai protestuos, tai Kazlausko gatvė tegul lieka kokia yra, na bus susiaurėjusi atkarpa vienoje vietoje, ką jau padarysi... Bet tai būtų geriau, negu nieko. O ateityje gal kas nors pasikeistų ir būtų galima nutiesti tą atkarpą taip, kaip planuota.
                                          Tokiu atveju Kazlausko g. būtų daug vietinio esimo, pvz., važiuojant iš šiaurinės dalies į pietinę. Čia sprendimas blogas, nes reikalinga dubliuojanti gatvė. Kitaip turėsim sankryžą. O Žvalgų g. tai turbūt automatiškai taps Šiaurinės g. dalimi. Kitaip turbūt sunkiai.

                                          Galiausiai viskas susiveda į pinigus. Klausimas dar kas finansuos pirmą Šiaurinės g. etapą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X