Gaunasi šnipštas, kai vadovaujamasi vien planais ir neaiškiomis kategorijomis ir visiškai neišanalizuojama reali situacija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė V.Treinys,V.Valeika Rodyti pranešimąDėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano pastabų
Planuoti šiuo metu Kalvarijų - Šiaurinės g. dviejų lygių transporto mazgą yra netikslinga, nes gretimos sankryžos (su V.Gerulaičio, Kazlausko ir Verkių gatvėmis) yra reguliuojamos šviesoforais. Taigi bendrus sprendinius tokiose situacijose apsprendžia tai, kiek toli tuos padidintus transporto srautus mes sugebėsime praleisti.
Apgailėtina, kad tokie "argumentai" tampa kirviu nomaliam dviejų didelių srautų (Kalvarijų g. ir Šiaurinės g.) sankirtos sureguliavimui pastačius dviejų lygių sankryžą.
Comment
-
Man atrodo perdaug jūs čia užsisėdot dėl tos Kalvarijų gatvės - vienas viadukas nieko nepakeis - vistiek atkarpoje nuo Ozo iki Žalgirio sankryžos lieka gal 10 šviesoforų.
Atsakyme projektuotojai savo argumentus išdėstė - yra greito eismo gatvės, o čia bus eilinė gatvė ir visų sankryžų dviejų lygių nepadarysi...
Comment
-
Straipsnis šios dienos nemokamame laikraštyje "15 minučių"Dabar už mūsų sodų iškils kotedžai, kurie yra pagrindinė šios gatvės tiesimo priežastis
Panaši istorija buvo apie 1988 m., kai [B]"žalieji" [/B] (žaliųjų metalinių garažų savininkai) [/b] pasiekė, kad nebūtų tiesiamas Vakarinis aplinkkelis
Žmonėms, per kurių sklypus bus tiesiama gatvė, turi būti teisingai kompensuojama, tačiau dėl 60 žmonių interesų neturi kentėti gal 60, o gal ir 160 TŪKSTANČIŲ žmonių, kasdien stovinčių kamščiuose.Paskutinis taisė Romas; 2006.11.23, 10:44.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąMan atrodo perdaug jūs čia užsisėdot dėl tos Kalvarijų gatvės - vienas viadukas nieko nepakeis - vistiek atkarpoje nuo Ozo iki Žalgirio sankryžos lieka gal 10 šviesoforų.
Atsakyme projektuotojai savo argumentus išdėstė - yra greito eismo gatvės, o čia bus eilinė gatvė ir visų sankryžų dviejų lygių nepadarysi...
1. Atkarpoje nuo Ozo iki Žalgirio sankryžos nėra 10 šviesoforų ir ten iš jų tik 1 yra sankryžoj, okiti yra grynai pėsčiųjų.
2. Tai ką, manai, kad vieno lygio Kalvarijų -Šiaurinės g. sankryžoj įrengtas šviesoforas nestabdys Šiaurinės gatvės eismo? Tai kaip po to ji gali vadintis greito eismo gatve? Nediskutuosiu apie tai kokią funkciją tie "genealūs" projektuotojai numatė Kalvarijų gatvei, greito eismo gatvės ar eilinės gatvelės (nors šiuo metu ji aiškiai yra magistralinė), bet nauja projektuojama Šiaurinė tai yra, kaip pripažįsta patys projektuotojai, greito eismo gatvė. Tai kaip joje gali būti tiek daug šviesoforais reguliuojamų sankryžų? Kas tai? Nesupratimas ar leista skirti lėšų n dviejų lygių sankryžoms, tai sugalvojus prie Siemens arenos 2 lygių sankryžą nebeleista n+1 dviejų lygių sankryžas projektuoti, o pasirinktas variantas paaukoti kažkurią tai kitą gatvę? Ir šiuo atveju pasirinkta sankryža su Kalvarijų g.? Kitaip niekaip logiškai negalima suprasti, gaunasi absurdas, jei bus šviesoforais reguliuojama sankryža su Kalvarijų g.Paskutinis taisė Svecias; 2006.11.23, 11:02.Parašas :)
Comment
-
nežinau kaip ten bus, bet man atrodo, kad tai yra gan sudėtingas klausimas, man vis įdomu kas bus daroma su tuo dujų vamzdynu? ar yra į tai atsižvelgta, nes ir be to dujų praejimo yra kitų vamzdynų. ir tame lauke nuo pat geležinio vilko gatvės iki justiniškių pabaigos yra iškasinėta. darbus atlieka vokiečiai ir lietuviai, darbus atlieka HEITKAMP GmbH ir UAB "STATOVITA"Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąnežinau kaip ten bus, bet man atrodo, kad tai yra gan sudėtingas klausimas, man vis įdomu kas bus daroma su tuo dujų vamzdynu? ar yra į tai atsižvelgta, nes ir be to dujų praejimo yra kitų vamzdynų. ir tame lauke nuo pat geležinio vilko gatvės iki justiniškių pabaigos yra iškasinėta. darbus atlieka vokiečiai ir lietuviai, darbus atlieka HEITKAMP GmbH ir UAB "STATOVITA"
Dujų vamzdyną iš būsimos gatvės trasos patraukė jau prieš kokius 20 metų...
Comment
-
Parašė V. Treinys, V.Valeika Rodyti pranešimąDėl Šiaurinės gatvės detaliojo plano pastabų
Kiekvienas rengiamas detalus projektas ir jo rengimui pateiktos sąlygos yra tiesiogiai susijusios su galiojančio Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniais. Sankryžų tipą lemia atskirų gatvių funkcinė reikšmė bendroje miesto susisiekimo sistemoje ir jų kategorijos. Nagrinėjamoje miesto zonoje aukščiausią rangą turi Ozo, Kareivių ir Geležinio Vilko gatvės, kuriose numatomos skirtingų lygių sankryžos.
(...)
Šiaurinė gatvė pagal Vilniaus miesto bendrąjį planą yra B1 kategorijos ir dviejų lygių sankryžos buvo numatytos tik sankryžose su greito eismo gatvėmis: (...)
Dviejų lygių sankryža ties Pramogų gatve atsirado dėl esamo sudėtingo reljefo, planuojamos gatvės aukščių plano bei jos funkcinės reikšmės ( Kalvarijų gatvę dubliuojanti jungtis nuo Pramogų parko iki miesto centro).
(...)
Šiuo metu Kalvarijų trasos diametre žymiai svarbesnė yra Ozo - Kalvarijų – Kareivių gatvės sankryža, kurioje skersiniai transporto srautai jau šiuo metu yra pasiekę labai aukštą lygį ir dėl ko formuojasi transporto eilės.
Todėl Kareivių gatvės ir jos sankryžų su Kalvarijų, Verkių ir Žirmūnų gatvėmis rekonstrukcija į skirtingus lygius yra žymiai efektyvesnis ir reikalingesnis miestui.
http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=52
9. SUSISIEKIMO SISTEMA.
1. Kareivių / Žirmūnų ketinama rekonstruoti į dviejų lygių sankryžą.
Ketinama rekonstruoti (pastatyti šviesoforą?) Kalvarijų/ Lukšio g. sankryžą.
O kur žadėtos dviejų lygių Kareivių / Verkių ir Kareivių / Ozo Kalvarijų sankryžos?.
2. Kodėl būsimos dubliuojančios gatvės (iki Kernavės gatvės) "funkcinė reikšmė" aukštesnė nei esamos Kalvarijų gatvės ?
3. Beje, kur ta jungtis iki Kernavės tilto?
Bendrajame plane pažymėta trasa nuo Kernavės tilto tik iki Pramogų parko, žinoma, su viaduku Ozo gatvėje.
O pačiame Pramogų parke nėra numatyta jokių magistralių.
Jei ten yra vienas viadukas, kam statyti antrą viaduką Šiaurinėje gatvėje už 700 metrų?
Kaip jie įsivaizduoja tą Kalvarijų gatvės dubliavimą Pramogų parko teritorijoje?
Kažkaip nesueina galai su jų pačių paruoštu Bendruoju planuPaskutinis taisė Romas; 2006.11.25, 09:17.
Comment
-
Bandom skaityti standartus
Atsiprašau, šiek tiek pasistumdė formatai
STR 2.06.01:1999 “MIESTŲ, MIESTELIŲ IR KAIMŲSUSISIEKIMO SISTEMOS”
III SKYRIUS. SUSISIEKIMO TINKLAS IR KLASIFIKACIJA
2. GATVIŲ KLASIFIKACIJA
2.3. Pagrindinių susisiekimo linijų klasifikacija nurodyta 1 lentelėje. Susisiekimo linijos suskirstytos į šešias pagrindines kategorijas:
A - greito eismo gatvės;
B - pagrindinės gatvės;
C - aptarnaujančios gatvės; (...)
2.4. A, B, C kategorijų gatvių reikmė ir techniniai parametrai nustatomi bendrajame plane (skaičiuojant vienos eismo juostos laidumą - 1750 lengvųjų automobilių per valandą).
1 lentelė. Pagrindinė susisiekimo linijų klasifikacija
Greito eismo gatvės A - Miesto ilgi ir pastovūs transporto ryšiai bei ryšiai su užmiesčio svarbiausiais keliais. Tranzitinis eismas .
Pagrindinės gatvės B - Susisiekimas tarp miesto funkcinių zonų, rajonų, centrų, didžiųjų transporto stočių. Ryšiai su užmiesčio keliais.
Aptarnaujančios gatvės C - Miesto plano funkcinės ir kompozicinės ašys. Pagrindinės keleivių viešojo susisiekimo linijos. Miesto vidaus transporto ryšiai.
PASTABA: kiekviena šių kategorijų priklausomai nuo skaičiuojamojo greičio turi indeksus “1” arba “2” ir apibūdinama pagal 7 lentelėje pateiktus techninius parametrus.
6 lentelė Sankryžų ir sankirtų įrengimo būdai
......A1.....A2....B1....B2....C1....C2
A1.....2.....2......2......2.....2*....0
A2...........2......2......2*....2*....0
B1..................2,1....1....2,1....1
B2.........................1.....1.....1
C1................................1....1
C2.....................................1
Sankryžos: 1 - vieno aukšto; 2 - skirtingų aukštų;
Sankirtos: 0 - gatvių prasilenkimas skirtingu aukščiu.
* - Pagal pagrindimą gali būti projektuojama nurodyto tipo sankryža arba tik sankirta.
3.8. Gatvės gali būti plėtojamos etapais, iš pradžių įrengiant žemesnės kategorijos gatves ir paliekant reikalingą teritorijos plotą ateityje numatomai gatvių juostai tarp raudonųjų linijų įrengti.
Gatvės važiuojamosios dalies plėtojimo rezervas paliekamas įrengiant laikinąją centrinę skiriamąją juostą ar panaudojus kitus ekonomiškai pagrįstus sprendinius.
Vėliau pabandysiu išversti į suprantamą kalbą.
Tik pastebėsiu, kad pagal šį standartą Kalvarijų gatvė turėtų būti 3 juostų į vieną pusę, o Geležinio Vilko - gal ir dar platesnė. Deja, Kalvarijų ar Ozo gatvių srautų nepavyko rasti internete. Bandau automobilių srautus skaičiuoti "pirštų pagalba":
Pvz., kasdien ryte Kalvarijų gatvėje yra kamštis nuo RIMI iki Žalgirio gatvės (~ 4,0- 4,5 km). Ši trasa įveikiama per 20-30 minučių. Šiuo metu gatvė dviejų juostų (tas pat lieka ir po "praplatinimo") Mašinos ilgis kamštyje tegu 4,5 m.:
4500 m x 2 juostos / 4,5 m x 60 min. / 20 min = 6000 mašinų
4500 m x 2 juostos / 4,5 m x 60 min. / 30 min = 4000 mašinų
Taigi srautas jau dabar - apie 5000 mašinų per valandą.Paskutinis taisė Romas; 2006.11.25, 00:43.
Comment
-
Kalvarijų gatvė pagal Bendrojo plano projektą yra C1 kategorijos (beje, jei tokia žema kategorija, tai kodėl būtent šioje gatvėje numatoma tiesti pirmąją "metrotramvajaus" liniją)
Nauja gatvė pagal "Vilniaus plano" raštą ir pagal bendrąjį planą numatoma B1 kategorijos
Pagal minėtą standartą Kalvarijų ir naujos Šiaurinės gatvės sankryžoje gali būti statoma 1 arba 2 lygių sankryža.
Apie tame standarte numatytą normatyvinį 60 km / h greitį geriau negalvoti.
http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=52
9. SUSISIEKIMO SISTEMA.
Beje, šie brėžinai kažkodėl nesutampa - kai eina kalba apie gatvių kategorijas, jau nebėra viaduko Ozo - Kernavės g. (prie Pramogų parko), bet atsirado trys dviejų lygių sankryžos Kareivių gatvėje.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Tie pabrangūs kotedžiai yra nesamonė. Lygiai taip pat kaip ir dėl to upelio, nes jis yra už maždaug pusės kilometro nuo planuojamos Šiaurinės gatvės. Kur kas arčiau Cederono jau yra J. Kazlausko gatvė kuri kaip tik yra šių sodų gyventojams ir ji jiems kažkodėl neužkliūna. Ozas taip pat yra ne taip arti būsimosios gatvės.
Comment
-
Siaip atrodo, kad bp rengejai visai nepazista miesto, nes Siaurine gatve planuojama tiesti per, taip vadinama, Ozo sleni (jei kas nematet - tai nuostabaus grozio kampelis, gal jau paskutinis toks Vilniuje, ir per jo viduri eis tas greitkelis). Taigi reiktu susirupinti ju kompetencija. Antra, gatve glaudziai ribosis su Šeškinės ozo geomorfologiniu draustiniu, o, kiek zinau, pagal planavimo taisykles tarp gamtos objekto(juolab saugomo) ir magistrales(juolab b1) turetu buti sudarytas tam tikras "ramybes ruozas". Trecia, nemanau, kad nauju gatviu tiesimas ka nors ispres. Tai kaip narkotikas - problema lyg ir nuslopinama, bet pasekmes buna dar blogesnes. Juk po 20-30, padaugejus automobiliu skaiciui, reiks nutiesti dar 10 gatviu, o veliau galesim isasfaltuot visa Vilniu ir gausime didziule automobiliu stovejimo aikstele. Taigi, visu pirma, reikia is esmes pakeisiti politika: turetu buti ne "kiekvienam seimos nariui po automobili", o vystoma viesojo transporto infrastuktura, racionaliau isnaudojama turima susisiekimo baze.
Comment
-
Parašė ziras Rodyti pranešimąnemanau, kad nauju gatviu tiesimas ka nors ispres. Tai kaip narkotikas - problema lyg ir nuslopinama, bet pasekmes buna dar blogesnes. Juk po 20-30, padaugejus automobiliu skaiciui, reiks nutiesti dar 10 gatviu, o veliau galesim isasfaltuot visa Vilniu ir gausime didziule automobiliu stovejimo aikstele.
Ta Šiaurinė gatvė tik sąlygiškai nauja - ji buvo numatyta dar prieš 40 metų. Šiuo atveju ji nukrautų tuos nereikalingus srautus nuo Ozo - Kareivių ir Ateities - Kalvarijų gatvių
Antra vertus, jei leidžiama plėtra Šiaurinėje miesto dalyje (ne tik gyvenamųjų namų, bet ir Pramogų parko ar Saulėtekio), nereikia daug įžvalgos, kad numatyti esamos infrastruktūros apkrovimo padidėjimą.
Parašė ziras Rodyti pranešimąTaigi, visu pirma, reikia is esmes pakeisiti politika: turetu buti ne "kiekvienam seimos nariui po automobili", o vystoma viesojo transporto infrastuktura, racionaliau isnaudojama turima susisiekimo baze.
Beje, pačiam ar dažnai tenka naudotis tuo visuomeniniu transportu?
Comment
Comment