Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad visgi turėtų būti greito eismo gatvė, nelabai įsivaizduoju ten kitokios. Beveik visi susikirtimai - su pagrindinėmis miesto gatvėmis. Be estakadų neapsieis. O jeigu jau visur tie viadukai bus reikalingi, tai kodėl gi nepadarius jos greito eismo. Be to panašu, kad tiems viadukams ir vietos kur pastatyti pakankamai yra. Tik žinoma tie viadukai brangiai kainuoja ir čia didelis projektas, nelabai įsivaizduoju, kad be ES pinigų įgyvendinamas. Žinoma mąstai bus mažesni nei Vakarinio aplinkkelio, tačiau papildomai reikės įrengti ir pėsčiųjų/dviračių infrastruktūrą, visgi tai miestas. Taigi vėlgi viskas priklausys tik nuo fondų.
    Kad ji tikrai nebus A1 kategorijos gatvė (kas yra greito eismo), tai faktas. Vien ką reiškia krūva kairiųjų posūkių. Kol kas jie ten papaišyti kaip nereguliuojami, bet išaugus srautams potencialios naujų šviesoforų vietos prie viadukų (kas jau Vilniuje tapo tendencija). Plius labai jau daug vieno lygio perėjų prieš tam tikras jungtis, suskaičiavau net 6 tame brėžinyje. Toliau po GV viaduku bardakas panašiai kaip ir toje vietoje kur GV kertasi su Ateities, tik čia jau laimei nėra kairiojo posūkio galimybės. Paanalizuokit šitą planą ir pamatysit, kad elementari miesto gatvė:

    http://www.vilnius.lt/vaktai2011/Def...DocId=30243164
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Taip, greitaeigė gatvė galbūt kiek per stiprus terminas, bet nežinau kaip pavadinti tą gatvę, kuri yra mieste ir eismas galimas pvz. 60 km/h, kaip kad Geležinio Vilko gatvė. Gal nelabai moku nagrinėtis tų gatvių planų, bet ką pamačiau, tai kad kažkodėl nestatomas viadukas su Justiniškiu gatve. Tai nelabai suprantama, nes abi gatvės kaip ir pagrindinės, o ypač Šiaurinės gatvės srautai turėtų būti labai nemaži, tai tikėtini kamščiai. O esmė, kad tenais yra vietos tam viadukui. Daugiau visur kitur, bent jau ten, kur įmanoma, viadukai yra. Sunkiai išsprendžiama atrodo tik viena vieta - sankirta su Verkių gatve, kur viadukui atrodo vietos papraščiausiai nėra. Kas dėl perėjų ir posukių į kairę, tai nežinau kaip reikia pamatyt kur yra perėjos numatytos, bet bent jau dviračių tako rodo pora vietų, kuriose numatyta ne dviejų lygių sankryža. Žinoma ir tai eismą galėtų kiek stabdyti, tačiau tos pėsčiųjų problemos išsprendžiamos su ne tokiais jau ir dideliais finansais, posūkius į kairę reiktų uždrausti ir bus greitaeigė gatvė 60 km/h

      Comment


        /\ Justiniškių g. yra dubliuojanti Vakarinį aplinkkelį, todėl jos prioritetas kur kas mažesnis. Tai gal ir logiška, kad su ja bus paprasta sankryža. Laisvės pr. yra kur kas intensyvesnė gatvė už Justiniškių, todėl čia jau ir viadukas atsiranda. Nors mano manymu nebūtų tragedija ir daugiau šviesoforinių sankryžų vietoje viadukų. Jeigu tie šviesoforai bus sureguliuoti tinkamai, tai didelės bėdos neturėtų būti. Juk Ozo g. irgi dalį srauto pasiliks.

        Comment


          Justiniškių po VA atidarymo bus gan mažareikšmė ir optimaliai naudojant lėšas viadukas nėra būtinas čia. Yra tikrai svarbesnių vietų.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Bet nešviesoforinė gatvė turėtų daug didesnį greitį, jeigu išvengiant visų susikirtimų, tai greitis galbūt ne ne 60 km/h, o 70 ar net 80 padaryti galima būtų. Greitis šiuo atveju yra esminis srautų į aplinkkelį nukreipimą lemiantis faktorius. Iš idėjos daug kam važiuoti per visokias Geležinio Vilko ir Ukmergės gatves bus arčiau, vienintelis pasirinkimas dėl ko turėtų važiuoti per aplinkkelį bus, kad tai yra greičiau. O Šiaurinės gatvės viena pagrindinių esmių būtų suteikti Vilniaus šiaurinei daliai greitą ir efektyvų privažiavimą prie aplinkkelio, kurio šiuo metu deja bet nėra. T.y. yra aplinkkelis, bet nėra patogių būdų į jį įvažiuoti. Dėl to mano supratimu gatvės greitis turėtų būti kuo įmanoma didinamas. Tik žinoma ne visur tai yra įmanoma padaryti, kaip kad susikirtime ties Verkių gatve. Tebūnie ir jeigu eismo srautai su Justiniškių gatve išties yra maži, tai tegul ten stovi tas šviesoforas, vienas šviesoforas tragiškai situacijos nepagadintų. Bet manau esmė statant Šiaurinę gatvę visgi turėtų būti mėginimas kiek įmanoma labiau ją padaryti greitaeige, kad šiaurinei miesto daliai atsirastų tinkamas privažiavimas prie aplinkkelio.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Bet nešviesoforinė gatvė turėtų daug didesnį greitį, jeigu išvengiant visų susikirtimų, tai greitis galbūt ne ne 60 km/h, o 70 ar net 80 padaryti galima būtų. Greitis šiuo atveju yra esminis srautų į aplinkkelį nukreipimą lemiantis faktorius. Iš idėjos daug kam važiuoti per visokias Geležinio Vilko ir Ukmergės gatves bus arčiau, vienintelis pasirinkimas dėl ko turėtų važiuoti per aplinkkelį bus, kad tai yra greičiau. O Šiaurinės gatvės viena pagrindinių esmių būtų suteikti Vilniaus šiaurinei daliai greitą ir efektyvų privažiavimą prie aplinkkelio, kurio šiuo metu deja bet nėra. T.y. yra aplinkkelis, bet nėra patogių būdų į jį įvažiuoti. Dėl to mano supratimu gatvės greitis turėtų būti kuo įmanoma didinamas. Tik žinoma ne visur tai yra įmanoma padaryti, kaip kad susikirtime ties Verkių gatve. Tebūnie ir jeigu eismo srautai su Justiniškių gatve išties yra maži, tai tegul ten stovi tas šviesoforas, vienas šviesoforas tragiškai situacijos nepagadintų. Bet manau esmė statant Šiaurinę gatvę visgi turėtų būti mėginimas kiek įmanoma labiau ją padaryti greitaeige, kad šiaurinei miesto daliai atsirastų tinkamas privažiavimas prie aplinkkelio.
              Palaikau. Tokiu būdu nusikrautų ir GV/Žalgirio/Ukmergės mazgas, nes būtų patogiau ir greičiau kartais važiuoti per Šiaurinę į VA ir po to į Savanorių ar Gariūnų pusę, nei grūstis per centrą.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Bet nešviesoforinė gatvė turėtų daug didesnį greitį, jeigu išvengiant visų susikirtimų, tai greitis galbūt ne ne 60 km/h, o 70 ar net 80 padaryti galima būtų. Greitis šiuo atveju yra esminis srautų į aplinkkelį nukreipimą lemiantis faktorius. Iš idėjos daug kam važiuoti per visokias Geležinio Vilko ir Ukmergės gatves bus arčiau, vienintelis pasirinkimas dėl ko turėtų važiuoti per aplinkkelį bus, kad tai yra greičiau. O Šiaurinės gatvės viena pagrindinių esmių būtų suteikti Vilniaus šiaurinei daliai greitą ir efektyvų privažiavimą prie aplinkkelio, kurio šiuo metu deja bet nėra. T.y. yra aplinkkelis, bet nėra patogių būdų į jį įvažiuoti. Dėl to mano supratimu gatvės greitis turėtų būti kuo įmanoma didinamas. Tik žinoma ne visur tai yra įmanoma padaryti, kaip kad susikirtime ties Verkių gatve. Tebūnie ir jeigu eismo srautai su Justiniškių gatve išties yra maži, tai tegul ten stovi tas šviesoforas, vienas šviesoforas tragiškai situacijos nepagadintų. Bet manau esmė statant Šiaurinę gatvę visgi turėtų būti mėginimas kiek įmanoma labiau ją padaryti greitaeige, kad šiaurinei miesto daliai atsirastų tinkamas privažiavimas prie aplinkkelio.
                Per daug nebaigtų smulkių gatvių tinklo bus sujungta į Šiaurinę, kad ji būtų super greita. Čiobiškio, Baltrušaičio galas už "Senukų", Žemynos. Jungtis su Fabijoniškių g. Šiaip tikra dviejų lygių sankryžą pagal tą brėžinį yra su Ukmergės g. Visa kita su tais kairiais posūkiais ateityje programuoja šviesoforus arba avaringas situacijas. Kad ir Laisvės pr. jungtys, visos su galimybe sukti į kairę, tiek nuo Šiaurinės, tiek ir į ją nuo nuovažų. Kaip bus sprendžiamas sklandus toks susikirtimas be šviesoforų sunkiai įsivaizduoju. Ir bus tradicinis vaizdelis - šviesoforas prieš ir už viaduko čia. Tai gal geriau tada viena normali šviesoforinė sankryža nei viadukas ir krūva šviesoforų po juo.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Kad gatvelės įjungiamos į šiaurinę gatvę, tai čia nieko blogo, bet kairiesiems posūkiams geriau ten nebūti, nes būtent jie ir stabdo visą eismą. Bet panašu, kad išties daug sankryžų suplanuotos su šviesoforais. Žinoma, tai vistiek nėra tas pats, kas vien sankryža su šviesoforu ir be viaduko, pralaidumas smarkiai skirias, tačiau tai tuo pačiu ir nieko gero. Kaip suprantu Šiaurinėje gatvėje turim 8 sankryžas. Iš jų:
                  1. Justiniškių g. - šviesoforinė, be estakados, neapsimoka statyt, mažas eismas
                  2. Laisvės pr. - viadukas, šviesoforinė. Šviesoforui išvengti trūksta vietos/noro
                  3. Ukmergės g. - viskas tvarkoj
                  4. Stanevičiaus g. - viadukas, be įvažiavimų.
                  5. Geležinio vilko g. - viadukas, šviesoforinė. Šviesoforui išvengti trūksta vietos/noro
                  6. Kalvarijų g. - viadukas, šviesoforinė, tačiau šviesoforas ant Kalvarijų g., ne ant Šiaurinės.
                  7. Verkių g. - šviesoforas, nėra galimybės įrengti viadukui
                  8. Kareivių g. - viadukas, šviesoforinė.

                  7/8 viadukai, 1/8 paprasta sankryža.
                  iš tų 7 viadukinių sankryžų šviesoforai yra ties 4. Ties 1 iš jų nieko kito neįmanoma (Verkių), ties Kareivių gatve šviesoforas jau nebėra esminis, vistiek tai Šiaurinės g. pabaiga ir mašinų greitis sumažėja. Realiai lieka dvi sankryžos - Laisvės pr. ir Geležinio vilko, kur uždėti šviesoforai, nors galbūt ir būtų įmanoma ten įrengti viadukines sankryžas be šviesoforų. Tik kažin ar įmanoma. O kairius posūkius galima bus bet kada uždrausti, man atrodo, kad jie yra mažiausia problema, esminė problema yra pagrindinės sankryžos ir kažin ar čia jau tas projektas galutinis, ar gal koks senas 'preliminarus'.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    Kad gatvelės įjungiamos į šiaurinę gatvę, tai čia nieko blogo, bet kairiesiems posūkiams geriau ten nebūti, nes būtent jie ir stabdo visą eismą. Bet panašu, kad išties daug sankryžų suplanuotos su šviesoforais. Žinoma, tai vistiek nėra tas pats, kas vien sankryža su šviesoforu ir be viaduko, pralaidumas smarkiai skirias, tačiau tai tuo pačiu ir nieko gero. Kaip suprantu Šiaurinėje gatvėje turim 8 sankryžas. Iš jų:
                    1. Justiniškių g. - šviesoforinė, be estakados, neapsimoka statyt, mažas eismas
                    2. Laisvės pr. - viadukas, šviesoforinė. Šviesoforui išvengti trūksta vietos/noro
                    3. Ukmergės g. - viskas tvarkoj
                    4. Stanevičiaus g. - viadukas, be įvažiavimų.
                    5. Geležinio vilko g. - viadukas, šviesoforinė. Šviesoforui išvengti trūksta vietos/noro
                    6. Kalvarijų g. - viadukas, šviesoforinė, tačiau šviesoforas ant Kalvarijų g., ne ant Šiaurinės.
                    7. Verkių g. - šviesoforas, nėra galimybės įrengti viadukui
                    8. Kareivių g. - viadukas, šviesoforinė.

                    7/8 viadukai, 1/8 paprasta sankryža.
                    iš tų 7 viadukinių sankryžų šviesoforai yra ties 4. Ties 1 iš jų nieko kito neįmanoma (Verkių), ties Kareivių gatve šviesoforas jau nebėra esminis, vistiek tai Šiaurinės g. pabaiga ir mašinų greitis sumažėja. Realiai lieka dvi sankryžos - Laisvės pr. ir Geležinio vilko, kur uždėti šviesoforai, nors galbūt ir būtų įmanoma ten įrengti viadukines sankryžas be šviesoforų. Tik kažin ar įmanoma. O kairius posūkius galima bus bet kada uždrausti, man atrodo, kad jie yra mažiausia problema, esminė problema yra pagrindinės sankryžos ir kažin ar čia jau tas projektas galutinis, ar gal koks senas 'preliminarus'.
                    Praleidai jungtį su Fabijoniškių g. , ten taip pat galimi kairieji posūkiai. Geležinio Vilko išvis sunku suprasti kaip ten kas bus. Pirma buvo lyg suplanuota, kad gatvė eis po GV, dabar jau virš GV ir tada staigiai leisis link Kolektyvo g..
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Reikėtų, kad sankryžą su Stanevičiaus gatve ne šiaip viaduką padarytų, bet dar ir sujungtų jungiamaisiais keliais, kad posūkius galima būtų atlikti, šviesoforą kad ir Stanevičiaus gatvėje pastatyti paliekant Šiaurinę gatvę pralaidžią. Tai tada nebereikės ir jokio sujungimo su Fabijoniškių gatve. Juk viaduką sankryžoje su Stanevičiaus gatve tai ar taip ar taip planuoja statyt, sujungiamieji keliai ne tokie brangūs, nesuprantu dėl ko jie nenumatyti, kai vietos jiems tenais tikrai užtenka. Apksritai bent jau man atrodo, kad Šiaurinės gatvės ir yra tas privalumas, kad jinai eina skersais miestą, tačiau turi labai didžiulį paliktą plotą, kurio užtenka ne tik gatvėms, bet ir viadukams. Reikėtų ta galimybe pasinaudoti, juolab, kad viadukai ar taip ar taip planuojami, o tie nuvažiuojamieji keliai jau nebe tokie ir brangūs, nesuprantu dėl ko jų neįrengti, kad ir su ta pačia Stanevičiaus gatve.

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Reikėtų, kad sankryžą su Stanevičiaus gatve ne šiaip viaduką padarytų, bet dar ir sujungtų jungiamaisiais keliais, kad posūkius galima būtų atlikti, šviesoforą kad ir Stanevičiaus gatvėje pastatyti paliekant Šiaurinę gatvę pralaidžią. Tai tada nebereikės ir jokio sujungimo su Fabijoniškių gatve. Juk viaduką sankryžoje su Stanevičiaus gatve tai ar taip ar taip planuoja statyt, sujungiamieji keliai ne tokie brangūs, nesuprantu dėl ko jie nenumatyti, kai vietos jiems tenais tikrai užtenka. Apksritai bent jau man atrodo, kad Šiaurinės gatvės ir yra tas privalumas, kad jinai eina skersais miestą, tačiau turi labai didžiulį paliktą plotą, kurio užtenka ne tik gatvėms, bet ir viadukams. Reikėtų ta galimybe pasinaudoti, juolab, kad viadukai ar taip ar taip planuojami, o tie nuvažiuojamieji keliai jau nebe tokie ir brangūs, nesuprantu dėl ko jų neįrengti, kad ir su ta pačia Stanevičiaus gatve.
                        Įdomu kaip bus su merdinčiu ale turgumi (geltonais kioskų paviljonais). Jie jau seniai apleisti, tik berods padangų montavimas veikia. Jų sąskaita gal ir kažką būtų galima išspręsti, dujotiekis tam tikrai nemaišys. O pati Stanevičiaus ir Gelvonų gatvių dauba ten gi neatsitiktinai nepaverst pylimu, viadukas ten dar sovietmečiu planuotas.

                        http://foto.terpe.lt/inkelti/20130414/i51_df.JPG
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Techninis pranešimas dėl citavimo tvarkos

                          Kolegos,

                          Atsiradus forume daugiau naujų dalyvių labai pailgėjo citatos. Be jokio reikalo ištisai cituojami kelių pastraipų pranešimai.

                          Yra prašymas prisilaikyti citavimo tvarkos.
                          Nebūtina ištisai cituoti visą prieš tai buvusį pranešimą.
                          Pakanka parašyti du pasvirus brūkšnius (slašus) / ir \ . Rezultatas: /\

                          Citavimas tikslingas:
                          1. Jei norima diskutuoti (pritarti, pataisyti. paneigti) dėl konkretaus teiginio / sakinio / pastraipos
                          2. Nuoroda į toliau buvusį pranešimą.
                          3. Naujas pranešimas atsidurs kitame puslapyje (paskutinis pranešimas turi numerį 20, 40, 60 , t.y., dalinasi iš 20).
                          4. ...

                          Ačiū už supratimą ir gerų švenčių.

                          Comment


                            Apie Šiaurinę gatvę

                            15min.lt skaitytojas 2017.01.15 14:51
                            Šaukštas deguto aplinkkelio statinėje

                            Vertinant trečiosios vakarinio aplinkkelio atkarpos atidarymą, tenka konstatuoti, kad paruošiamieji darbai ketvirtadaliui sostinės gyventojų normaliai pasinaudoti modernia magistrale, visai kitaip nei kad atsitiko atidarant pirmąją ir antrąją aplinkkelio atkarpas, yra nepadaryti. Reikšmingai padėtį pakeisti galėtų tik strateginės Šiaurinės gatvės statybos pradžia.
                            (...)

                            Šiaurinės gatvės, pagrindinės ketvirtadalio vilniečių jungties su vakariniu aplinkkeliu, statybos reikalai gali būti atliekami etapais. Susidariusi padėtis reikalauja darbus pradėti vakarinėje Šiaurinės gatvės atkarpoje, kuri turėtų driektis nuo aplinkkelio iki Ukmergės gatvės Šeškinėje ribų. Naujos gatvės sankirtose su Justiniškių gatve ir Laisvės prospektu turėtų driektis kryžminiai skirtingų lygių susikirtimai ir įrengiami žiedai tarp jų.

                            Sankirta su Ukmergės gatve, sprendžianti daugiau klausimų turėtų būti sudėtingesnė. Ukmergės gatvė einanti iki šio mazgo nuo Šeškinės pusės turėtų virsti žaliąją juostą turinčia magistrale, o visi kairieji posūkiai ties Senukų prekybos tinklu likviduoti, Baltrušaičio gatvės jungtį padarant su Šiaurine gatve. Atsižvelgiant į pinigų stygių, pastarąją vakarinę Šiaurinės gatvės dalį taip pat galima išskaldyti į atskirus etapus, 2017 metais pastatant tik Vakarų aplinkkelio jungtį su Justiniškių gatve.

                            http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...eje-221-733502
                            Paskutinis taisė Romas; 2017.01.15, 17:36. Priežastis: Citata apie Šiaurinę gatvę

                            Comment


                              Parašė Mexas Rodyti pranešimą
                              Apie Šiaurinę gatvę

                              15min.lt skaitytojas 2017.01.15 14:51
                              Šaukštas deguto aplinkkelio statinėje
                              Galima pilnai pasirašyti po cituojamu tekstu, išskyrus tai, kad 2017 metais nėra jokių šansų sujungti su Justiniškių gatve, nes panašu, kad VMSA važiuoja ant seno įdirbio ir projektuoja "iš kosmoso globaliai" ieškodami kuo daugiau problemų ir teisindamiesi iš dalies pagrįstai lėšų stoka.
                              Bet realiai, ką tokio suplanavo artimiausiu metu atlikti infrastruktūros srityje VMSA? Ar kas girdėjo?
                              Užgeso bet kokios kalbos apie bet kokį stambesnį objektą apart trinkelių išklojimą kokiame nors kampe. Nei Liepkalnio sankryža, nei Šiaurinė bent iki Justiniškių (kas tikrai nemanau kad kosminiai pinigai ar iki Ukmergės g ties Senukais panaikinant abu kairiuosius posūkius Ukmergės gatvėje iš abiejų Senukų šonų ir panaikinant sąnkryžą tarp Senukų,Vynotekos iš viso).
                              Paskutinis taisė Romas; 2017.01.15, 20:20. Priežastis: Nėra pastraipų
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                /\
                                Artimiausiu metu atrodo kad realiai nieko naujo nebus - taupymo režimas.
                                Paskutinis taisė Romas; 2017.01.15, 20:20. Priežastis: Nereikia ištisai cituoti prieš tai buvusio pranešimo

                                Comment


                                  Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                  Artimiausiu metu atrodo kad realiai nieko naujo nebus - taupymo režimas.
                                  Iš dalies tai suprantama - reikia išsrėbti Zuokulos aferų palikimą, tačiau bent jau paruoštų kokybiškus projektus, kurie galėtų startuoti kaip tik...
                                  Ir pateiktų informaciją miestiečiams aptarimui iki to momento.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Iš dalies tai suprantama - reikia išsrėbti Zuokulos aferų palikimą, tačiau bent jau paruoštų kokybiškus projektus, kurie galėtų startuoti kaip tik...
                                    Ir pateiktų informaciją miestiečiams aptarimui iki to momento.
                                    Keista, kad nieko nedaro. 2018 m. viduryje pradės daryti? Kiti sėkmingai kritikuos ir pradės rinkimus tuo metu tame tarpe matyt ir AZ.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Keista, kad nieko nedaro. 2018 m. viduryje pradės daryti? Kiti sėkmingai kritikuos ir pradės rinkimus tuo metu tame tarpe matyt ir AZ.
                                      Kaip pirštu į akį. Kam dabar pradėti stambius objektus, jei iki kitų rinkimų jie visvien nebus pabaigti ir laurus jau susirinks kažkas kitas. Vat rinkimų išvakarėse tai ims traukti visokias skubotai nupeckiotas vizualizacijas su šūkiais: pažadu, štai kaip bus!

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Kaip pirštu į akį. Kam dabar pradėti stambius objektus, jei iki kitų rinkimų jie visvien nebus pabaigti ir laurus jau susirinks kažkas kitas. Vat rinkimų išvakarėse tai ims traukti visokias skubotai nupeckiotas vizualizacijas su šūkiais: pažadu, štai kaip bus!
                                        Vienam veikėjui tokia taktika nepadėjo, kodėl kažkas turėtų tai kartoti?

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Iš dalies tai suprantama - reikia išsrėbti Zuokulos aferų palikimą, tačiau bent jau paruoštų kokybiškus projektus, kurie galėtų startuoti kaip tik...
                                          Ir pateiktų informaciją miestiečiams aptarimui iki to momento.

                                          Nesąmonė, palikinėti projektų nėra prasmės, nes kiekviena valdžia mato savaip viską ir dažniausiai nauja valdžia nenori tęsti ankstesnės valdžios darbų, vien dėl to, kad ankstesniai valdžiai nepriskaičiuotų jau parengtų projektų. To pvz. - Vilniaus g. - Zuokas jau buvo patvirtinės gatvės kapitalinį remontą, bet Šimašius tuo metu visgi nusprendė, kad Vilniaus g. tvarkyti nereika, ir sutvarkė įvažiavimą nuo Dariaus ir Girėno g. į Eišiškių plentą. Praėjo metai ir dabar vyksta darbai Vilniaus gatvėje, bet šis projektas jau nebesiejamas su Zuoku, kas manau ir buvo priežastimi kad šį projektą atidėlioti.

                                          Kokybiškus projektus reikia ne tik ruošti, bet ir įgyvendinti. Kas iš to, jei miestiečiai aptars, o valdžia visvien nuspręs savaip, kas jau buvo ne kartą.

                                          Grįžtant į temą - taip pat ir Šiaurinė gatvė dabartinės valdžios buvo žadėta miestiečiams, bet realių darbų kažkaip nesimato.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X