aha, dabar matau, as pats netoli ten gyvenu ir man labai idomu kur jie ta siaurine gatve praties, kai namu pristatys
Tikrai, sprendžiant iš to "dangaus miesto" planelio, stovės akurat ant būsimosios gatvės trasos. daugiau ten nelabai yra vietos. Nebent gatvė eis PO namais.
Šiaurinė gatvė ten yra paminėta, bet kas kur ir kaip ten stovės tai nesuprantu... Kaip atrodo dviejų požeminių lygių parkingo cokolis iškilęs virš gatvės?
Iškilęs virš projektuojamos Šiaurinės gatvės dviejų požeminių lygių parkingo cokolis kartu su šlaite įveistais intensyviais želdiniais, sudarysiančiais žalią ekraną, atliks papildomą apsauginę funkciją nuo projektuojamos Šiaurinės gatvės poveikio.
Šiaurinės gatvės trasa eina tiesai per dabar ten esantį parkingą, o jis "Dangaus Miestui" netrukdo... Taip kad viskas lyg ir aišku... Beto, nežinau čia tiesa ar gandai, ši gatvė gali būti nutiesta tik kaip atskiros dalys. Pirmoji dalis, tai jungtis nuo Vakarinio aplinkkelio iki Justiniškių g. ir kaip jungiamoji grandis palei "Ozo parką" iki Geležinio Vilko g. nuo Žirmūnų. Problemų yra daug su tuo ale geomorfologiniu darsutiniu, ten greičiausiai laimės gyventojų interesai ir bus pradėtas projektuoti parkas. bet ir tai neankščiau 2010m. Variantas ten kišti gatvę po žeme pasirodė per brangus... Čia kelių pažįstamų architektų ir asistemtų kalbos. Jie patys tiksliai nieko nežino, nes gatvės projektavimo darbai apmirę jau gerus metus...
Gaila matyti, jog kietiems opiems Vilniaus regionams yra bent kažkas daroma kamščių problemos klausimu, o vargšė Ozo-Kareivių gatvė visiškai užmiršta, neskaitant Akropolio viaduko, kuris pastatytas daugiau kaip principo reikalas nei apčiuopiamos naudos duosiantis statinys. Ne gana to dar ir "Ozą" įlipdė, kad dar smagiau būtų..
Buvo nuomonių, jog Šiaurinė gatvė nėra tokia svarbi nes ji praktiškai dubliuoja kai kurias kitas gatves, bet faktas jei yra dubliuojanti gatvė tai senojoje mašinų srautas sumažės dvigubai, juk visur ir fizikoj ir realiame gyvenime sistema nemėgsta tuštumos ir renkasi lengvesnį variantą. Taip ir čia eismo dalyviams būtų suteikiama alternatyva, renkantis maršrutą.
Labai viliuosi, kad Šiaurinės gatvės projektas neužsigulės stalčiuose dešimtmetį, kol visos numatomos atkarpos neužstatė "Ozais" ir "Dangaus miestais".. P.S. Ne į temą: ką reikėjo rūkyt kad tokį pavadinimą sugeneruot biurų centrui
Kažkodėl atrodo, kad dar ilgai teks matyti laukus pro langus (asmeniškai man) tarp Fabijoniškių ir Šeškinės. Šeip realiai po truputį vyksta gatvės apstatymo darbai, todėl nenuostabu, kad ir toliau šalia būsimos trasos atsiras įvairios paskirties pasatatų...
Nu man labai įdomu, kaip jie ruošiasi sukišti ir biurus ir gatvę ir dar "intensyvius želdinius" Dar įdomu koks bus poveikis darbuotojams nuo dviejų 330kV linijų ir transformatorinės kitapus gatvės? Beje - užuojauta Taikos g. devynaukščių gyventojams...
Na as irgi zvelgiu i laukus tarp Seskines ir Fabijoniskiu, bet man visai nesinori kad ten zujotu masinos. Triuksmo ir taip pakanka. Labiau manau reikalinga gatve butu link centro su tiltu per upe (Kernaves tiltas ar kaip ji ten zada vadint)
Aišku, kad niekam nepatinka mašinų teršiamas oras ar sukeliamas triukšmas, bet tiems patiems žmonems dar labiau nepatinka stovėti kamščiuose. Taip pat reikia nepamiršti, kad kamčiai yra taršos ir triukšmo šaltinis, todėl žiūrint į tokius projektus iš visuomeninės, o ne asmeminės(man gražiau kai už lango pieva, o ne gatvė) pusės tai tokių projektų vykdymas yra sveikintinas.
Tikriausiai nematai kokios apkrautos ozo, kareivių gatvės, jei manai kad šis projektas nereikalingas.
Aišku, kad niekam nepatinka mašinų teršiamas oras ar sukeliamas triukšmas, bet tiems patiems žmonems dar labiau nepatinka stovėti kamščiuose. Taip pat reikia nepamiršti, kad kamčiai yra taršos ir triukšmo šaltinis, todėl žiūrint į tokius projektus iš visuomeninės, o ne asmeminės(man gražiau kai už lango pieva, o ne gatvė) pusės tai tokių projektų vykdymas yra sveikintinas.
Tikriausiai nematai kokios apkrautos ozo, kareivių gatvės, jei manai kad šis projektas nereikalingas.
Aisku asmenine nuomone yra asmenine. Taciau manau labiau reikia papildomu gatviu i centra, o ne skersiniu gatviu ir sviesoforu ant kiekvieno kampo. Kareiviu ozo problema yra butent sviesoforai. Kur atsidurs ta Siaurine gatve? i Zirmunu kareiviu sankryza, kuri vistiek bus kamscio Zirmunu Kareiviu gatveje priezastis.
Galvokit ką norit, bet jei ta gatvė būtų nutiesta dar prie rusų būtų tikrai lengviau. Daug paprastenis susiekimas būtų su kaikuriais rajonais, nereikėtų lakstyti ratais kvadratais ir bereikalingai kimšti kitų gatvių. O dėl tirukšmo, tai anokia čia bėda, būna taip, kad naujų kompų aušintuvai (tiek maitblokio, tiek cpu, kartais ir vga) garsiau užia, nei transportas už lango...
Galvokit ką norit, bet jei ta gatvė būtų nutiesta dar prie rusų būtų tikrai lengviau. Daug paprastenis susiekimas būtų su kaikuriais rajonais, nereikėtų lakstyti ratais kvadratais ir bereikalingai kimšti kitų gatvių. O dėl tirukšmo, tai anokia čia bėda, būna taip, kad naujų kompų aušintuvai (tiek maitblokio, tiek cpu, kartais ir vga) garsiau užia, nei transportas už lango...
Tai nieko nekeis, vistiek iki Kernavės g. reikės grūstis per Ozo g. ir per Akropolį. Tuo tapru nuos šiaurinės (kaip numatyta) būtų dar papraščiau. Čia forume, daug kalbėta apie tai, kad Vilniuje daug nepabaigtų ir užmirštų gatvių/jungčių, kurios dabar tikrai gelbėtų ir situacija būtų kur kas geresnė.
Čia ir durneliui aišku, kad šios gatvės reikia kaip oro. Jeigu net sovietiniais laikais, prieš keliolika ar net daugiau metų, buvo planuojama šita gatvė, tai dabar jos dar labiau reikia. Jos dar labiau reikės, kai bus pastatytas vakarinis aplinkelis.
Čia ir durneliui aišku, kad šios gatvės reikia kaip oro. Jeigu net sovietiniais laikais, prieš keliolika ar net daugiau metų, buvo planuojama šita gatvė, tai dabar jos dar labiau reikia. Jos dar labiau reikės, kai bus pastatytas vakarinis aplinkelis.
Tame ir problemele, kad pakol nera vakarinio aplinkelio, tai ir sita gatve niekam nerupi. Taip pat nejuda ir Ozo gatves pratesimas ir visos kitos jungtys ligi to pacio aplinkelio. Manau tikrai pagelbetu, juk vietoj to, kad grustis Ukmerges ar Laisves pr., bus galima is pvz. Seskines/Pasilaiciu/Fabijoniskiu pavaziuot Siaurine gatve ir prasinest aplinkeliu (nu ir atgal tuo paciu marsrutu). Tiesiai arciau, aplinkui - greiciau.
Paprastai šnekant kuo geriau išvystytas gatvių tinklas tuo efektyviau išsisklaido srautai ir gatvės mažiau apkraunamos bereikalingais važinėjimais, kai patekti į kokį rajoną gali tik viena gatve, arba padaryti ratą pro aplinkines gatves ir pan.
/\ Atsiprašau, bet tai Delfio lygio pasisakymas, kai kabinėjamasi prie žodžio "aplinkkelis". Gal prieš rašant tokias nesąmones reikėtų pažiūrėti, kas vyksta Laisvės prospekte ir Architektų - Erfurto g. Lazdynuose ir Karoliniškėse ryte ar po darbo.
Vilniuje buvo pristatyta naujų rajonų, bet nenutiestos gatvės. Kuo ilgiau delsiama, tuo daugiau problemų.
- Pietinis "aplinkkelis" (Žirnių g.) pradėtas planuoti dar 1965 m., pastatytas 2008 m. - Šiaurinė gatvė suplanuota 1978 m., palikta vieta, bet dėl sodininkų ir šuniukų vedžiotojų protestų iki šiol net nepatvirtintas projektas.- Seniai suplanuotas Bajorų kelias bus reikalingas nutiesus Vakarinį aplinkkelį, kad būtų sujungtas su Molėtų plentu, bet ten kelio trasoje ir prie pat būsimosios gatvės jau pristatyta individualių namų ir Visorių kavartalas, kažkodėl pavadintas "Bajorų kalvomis"
- Vakarinį aplinkkelį sužlugdė 1988-1990 m. "žalieji" (t.y., žaliųjų garažų savininkai), ir reikia džiaugtis, kad pagaliau pradėta šios greito eismo gatvės statyba, naudojantis ES fondais.
Gal grįžtam į Vakarinio aplinkkelio temą.
Kad kalbama jog pirmas šios gatvės etapas bus nuo Vakarinio aplinkkelio iki Justiniškių g.
Comment