Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Taisyklės yra sukurtos, kad jas laužytume, o reglamentai ir planai, kad jų nesilaikytume. Taip ir gyvenam.
    Ko gero, 90% infrastruktūros neatitinka dabartinių STR. Koks STR galioja gruntinėms gatvėms mieste?
    Panašiai ir su statiniais. Žinau namų, kur elektros instaliacija dar pinta tekstilinė ir su švininiais "kamščiais".

    Comment


      Tos 6 juostos yra didžiausias absurdas. Ne eismo srautų reguliuotojams, bet merui užsinorėjus prisireikė platesnės gatvės nei Geležinis Vilkas Dar mums neužtenka induced demand?

      Tokia plati gatvė tik didintų kamščius mieste, visų pirma Ukmergės g. ir GV. Bet turbūt blogiausia būtų ir taip užkištuose šiauriniuose Žirmūnuose, kur viskas vis tiek siaurės, o didžiausi butelio kakleliai bus Valakmpių tiltas ir sankryža su Kareivių g.

      Comment


        Blin, gal pagaliau sulauksiu šitos gatvės bent dalies... Atsimenu dar kokiais 2007-ais atkarpos dalį tarp Justiniškių g. ir Laisvės pr. buvo gerai išarę, smėlio karjerai supilti (eidavau su draugu nuo tų karjerų šokinėti) - jau tada galvojau, kad netrukus atsiras ta gatvė.... Praėjo 18 metų, ir dar nė kvapo jos nėra.

        Kaip anglai sako, "neperku" argumento dėl "indukuotos paklausos" šiuo atveju. Labai simplistinis, binarinis argumentas, kurio absurdiška išvada yra ta, jog norint sumažint kamščius, reikia išardyti visas gatves, kad niekas nebenorėtų su automobiliais važinėti.

        Toje vietoje trūksta tos jungties. Ji ten turi būti. Po velniais, tie rajonai originaliai buvo suplanuoti su tomis gatvėmis, čia nėra kažkoks papildomas "dar viena juosta, broli" klausimas, čia yra "pabaikime prieš 40 metų suplanuoto ir nebaigto galutinai statyti rajono infrastruktūros darbus".

        Comment


          Man atrodo, kad tas 3+3 bus puiki atmazkė VMS tam, kad vėl nieko nedaryti, bet pasidaryti pinigo iš oro, vėl projektuojant nerealizuojamą projektą. Dabar tyčia pasiųstas aiškus signalas "Fas!" visiems visuomenininkams ir etatiniams SJW, kad stabdytų projektą. Na ir toliau klasika pagal putleristano standartus: "pagal nesuskaičiuojamus darbo liaudies prašymus..."

          Nenoriu, bet tikiu, kad išsipildys mano prognozė, šios gatvės artimiausią dešimtmetį nepamatysime.

          Comment


            Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?

            Comment


              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
              Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
              Prisiminkite, kad net 1+1 pasiūlymas buvo kritikuotas kaip "perteklinis". Nes gatvė reikalinga tik NT magnatams.

              Comment


                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
                Blogai yra perteklinis asfalto kiekis ir su tuo susijusios priežiūros iškaidos, kamščiai 4 juostose vietoje kamščių 2 juostose, atitinkamai didesnis triukšmo ir teršalų kiekis ir t.t. Šiaurinė gayvė turėtų būti 1+A/1+A, nes kažkam daugiau tiesiog nėra jokio poreikio.

                Comment


                  Iš tų trijų eismo juostų, reikia suprasti, kad viena būtų visuomeniniam transportui. Tai dabar tiesti tokią gatvę iškart nenumatant A juostos - absurdiška. Aišku būtų galima padaryti ir 1+A, bet čia turbūt visuomenė nesuprastų, nes kaip galima tokią kaimo lygio gatvelę padaryti.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Blogai yra perteklinis asfalto kiekis ir su tuo susijusios priežiūros iškaidos, kamščiai 4 juostose vietoje kamščių 2 juostose, atitinkamai didesnis triukšmo ir teršalų kiekis ir t.t. Šiaurinė gayvė turėtų būti 1+A/1+A, nes kažkam daugiau tiesiog nėra jokio poreikio.
                    Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.18, 10:05.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
                      Koks dar tramvajus? Šitam mieste transportas planuojamas va taip - pasakė 3 ir 3 ir bus 3 ir 3. Protokole juk svarstė, ar negalima būtų atskirti urbanistinės dalies nuo gatvės statybų, nes interesas yra statyti, o ne planuoti - kiek žmonių ten gyvens, ar gatvę aptarnautų tramvajaus linija ir panašiai.

                      "One more lane" greitkeliai visada užsibaigia ties kokia nors sankryža ir tada būna "one more junction bro", gerai matosi kaip sukišo pinigus Liepkalnyje, o kamštis dar labiau padidėjo, nes liko tik vienintelė juosta išsukimui iš Žirnių į Liepkalnio g. Tai panašiai greitkelių mylėtojams knieti pirštus visas Kareivių-Ozo gatvių sankryžas perdaryti į dviejų lygių, sukišant nerealius pinigus į betoną ir visiškai sugadinant miesto aplinką vietoje to, kad būtų kardinaliai permąstomas visas judėjimas mieste.

                      Comment


                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                        Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
                        Nėra siaubas, jei tam yra realus poreikis. Planuojant C kategoriją gatvės funkcija turi būti "pagrindinės keleivių viešojo susisiekimo linijos", kur modalinis pasiskirstymas nereikalauja daugiau juostų automobiliams. Jei funkcija bus susisiekimas tarp miesto funkcinių centrų bei užmiesčio kelių (kat. B) - galima planuoti daugiau juostų automobiliams bet ir viešasis jau turėtų eiti tik greitasis

                        Comment


                          Šiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
                          P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.

                          Comment


                            Ar yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?

                            Comment


                              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                              Šiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
                              P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.
                              Ateities gatvė liktų tokia pati pusėtina ir pridėjus papildomas A juostas. Kaip ir Ukmergės gatvė nepagėrėtų suarus po vieną juostą ir palikus 2+2.

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Svarbiausia, kad iš esmės būtų vykdomas šis labai svarbus šiaurinei miesto daliai šis projektas, kuris spręstų rytų - vakarų krypties ir sujungimo su VA problemas.
                                p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY
                                Na va, bent jau atradome, kas kaltas dėl niekaip nenutiesiamos Šiaurinės gatvės. Pasirodo kaltininkas KEdas, nes per daug gerai išmano STR.

                                Comment


                                  O ar tikrai viešojo transporto juosta skaičiuojama prie bendro eismo juostų skaičiaus? Taip pat ir išplatėjimai sankryžose (papildomos sukimo juostos)?

                                  Comment


                                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                                    Ar yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?
                                    Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.
                                      Tai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
                                        apie ta svajojau.. iki sauletekio ir toliau.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                          Tai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.
                                          Esamas netinka KEdas nes nėra linijinio parko.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X