Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Nu betgi visų atliktų ir ateity planuojamų alikti projektų suminiai kaštai dar neviršija būsimų neįvyksiančių statybų kainos. Bet kai tos sumos susilygins laikykim kad jau ŠG pastatyta... brėžinuose kiekvienam pagal skonį ir už teisingą kainą. Belieka tik nereikšminga smulkmena - persikelt gyvent į brėžinius.
    Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
    Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
    Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
      Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
      Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
      Manau vieni projektiniai pasiūlymai kainavo apie 300 000 Eur (gal ir daugiau), bet buvo pradėti ir techniniai projektai, jų kaina manau didesnė nei 1 mln.
      Projektavo ID Vilnius, buvęs Vilniaus planas, dabar jie nebeturi projektavimo padalinio. Projektavimo koordinavimu rūpinasi Vilniaus vystymo kompanija, matyt yra/bus ir nauja projektavimo įmonė. Dainelė iš naujo.

      Iš vicemero protokolo kovo 25 d.:

      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	22,3 kB ID:	2194263

      Paskaičiuokite arba pafantazuokite, kiek kiekvieno balvono mero užgaidos kainuoja miestui, kaip aplamai vieši pinigai yra švaistomi be jokio pagrindimo...

      Comment


        Mūsuose yra problema, kad kažkoks gairių parinkimas yra mero noro/fantazijos reikalas. Atėjo vienas meras, pasakė reikia 2+2 eismo juostų gatvės - tokia projektuojama. Atėjo kitas ir sako jog reikia 3+3 juostų - toks projektas imamas ruošti, aną išmetus į šiukšlyną.
        Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. Atsižvelgiant į planuojamus VT maršrutus, miesto plėtros planus, eismo intensyvumo duomenis, techninius normatyvus ir kt., atliekant studiją galima pasakyti kokio skaičiaus eismo juostų reikia, kokių sankryžų reikia (galima vieno lygio ar siekant optimalaus funkcionavimo reikia dviejų lygių) ir kt. Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
        Paskutinis taisė sleader; Vakar, 13:31.

        Comment


          +- vaikų darželio kaina už projektą šiukšlų dėžėje.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. <...> Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
            O man atrodo, kad čia kaip tik nerealistiškai technokratiškas požiūris į miestą. Nes juostų skaičius, jų plotis ir paskirtis yra netgi labai politiškas reikalas - tai yra klausimas apie tai, kaip ir kokiais tikslais mes naudojame savo miesto (labai ribotą) erdvę ir finansinius išteklius. Kam miestas bus daugiau patogesnis, ir kam mažiau. Tas pačias lėšas galima skirti dviračių takų įrengimui ar, kaip čia mini, darželio statyboms, o ne Šiaurinės perprojektavimui - ir šis pasirinkimas rodo politinius Benkunsko prioritetus.

            Inžinieriai gali pagrįsti sprendimą duomenimis, bet jie negali nustatyti tikslo, nes tikslo nustatymas yra iš esmės politinis veiksmas. Ir tame protokole, manau, matome būtent tikslo nustatymą - meras žūtbūt, net labai didelių išteklių kaina, nori perdaryti gatvę į patogesnę automobiliams. Spėčiau, tris juostas meras ne pats sugalvojo - jas jam atnešė JUDU, kai buvo paklausti apie tai, kaip gatvę padaryti pralaidesnę.

            Kitaip tariant, jeigu meras negalėtų lemti, ar bus 4, ar 6 juostos viename grandioziškiausių Vilniaus infrastruktūros projektų, kam iš viso merą rinkti?

            Comment


              IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
              žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas. Neskaičiuojame 0,001% super entuziastų. Taip ir iki oro gondolų galime nusifantazuoti. Glušų visokių užtenka, kuriems bile pizdelinti provokuojant visus nesiūlant sprendimų.
              Rytų - Vakarų kryptimi ir Šiaurinėje dalyje nėra iš esmės jungčių normalių bendrai ir su VA. Tai sukelia rimtas kamščių, oro užterštumo problemas. Nesprendžiant problemų nemokamai priedo gaunami kvėpavimo takų ir kitas ligas skatinantys faktoriai. Eismas iš kitur persikeltų į Šiaurinę tokiu būdu geriau sprendžiant susikaupusias problemas kiose gatvėse.
              Yra būtina po A juostą visuomeniniam transportui visos gatvės mastu nentrūkstamai. Tai yra, kad nebūtų tai yra, tai nėra.
              Kaip daug kas nebambėtų, po 1 juostą automobiliams šioje gatvėje yra tikrai per mažąi.
              Paskutinis taisė Arunasx; Vakar, 20:53.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ukmergės gatvės piktžaizdė su savo 6 juostom ir šviesoforais kas 200 m, amžinu triukšmu ir dūmais yra pavyzdys, kaip blogai gali nutikti.

                P.S. Čia prieš porą dienų dviračiu sporto youtube kanalas GCN išleido video, kuriame kelia klausimą, ar tai, kaip mes žiūrim į kelius nėra praplautų smegenų pasekmė:

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
                  žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas.
                  Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
                    Bolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Bolto ir Wolto kurjeriai jau dabar zuja ištisus metus, nepriklausomai nuo oro.
                      Ar kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?
                      babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
                        kalba buvo apie dviračių takus, o ne kaulų laužimo įrankius. Ar jūs čia pateikiate kaip argumentą prieš dviračių takus? Nes paspirtukų nuoma nėra pliusas.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ar kuris nors iš mūsų važinėja kiaurus metus? Darome apklausą?
                          babajai neturi rimtos alternatyvos iš viso
                          Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.

                          Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.

                          Comment


                            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                            Nevažinėja, nes ištižėliai, ar nevažinėja, nes nėra tinkamos infrastruktūros? Kovido laikais rekreaciškai visais sezonais eidavau po darbo prasivažiuoti dviračiu (ir tamsoje, ir "prie minuso") - kai perpranti, ir supranti, kaip apsirengti, visiškai nesvarbu oro sąlygos. Neidavau tik jei žinodavau, kad bus daug ledo ar sustumto sniego.

                            Ką noriu pasakyti: jei tinkamai prižiūrėti dviračių takus (juos tvarkingai nuvalyti pasnigus) IR išvystyti nenutrūkstamą tinklą, tada nematau priežasties, kodėl žmonės to negalėtų daryti ir žiemą.
                            Ir lengvas sniegutis netrukdo. Realiai trukdo tik plikledis. Ir su valymu jau dabar nebloga padėtis. Gal net atvirkščiai, pribarsto tiek druskų, kad gaila dviračio darosi. O dėl tinklo dviratinio atstumo kelionėms jau dabar yra neblogas. Taip, kai kur trūksta optimalių jungčių norint pravažiuot kiaurai viso miesto. Bet daugumai žmonių šiaip ar taip net geru oru 20km atrodys jau per toli. O kokių 5km kelionėms didelė dalis miesto jau padengta. Ypač jei įskaičiuojam galimybes pavažiuot jungiamosiom gatvėm ir t.t., kurias žmonės labai greitai patys atranda.

                            Comment


                              IMHO žiemą važinėti dviračiu yra fanatizmas, iš serijos kaip ir veganizmas, žaliavalgystė ar kiti panašūs ekstremumai. Nu nepirks suaugę žmonės specialių rūbų už kelis šimtus, nesikels kasdien į darbą valandą anksčiau (kol nuvažiuosi, kol nueisi į dušą ir persirengsi), vien tam kad užsidėti pliusą ir nuvažiuoti dviračiu, o ne viešuoju/mašina. Apie pakeliui iš darbo parvežamus namo krepšius su maistu/vaikus, blogą orą ir mūsų klimato sąlygomis pastoviai susiformuojantį plikledį iš viso patyliu. Dėl to tų dviratininkų žiemą beveik ir nebūna, net ten kur ta infrastruktūra yra. Dviratis daugumai vis dėl to yra ne transporto priemonė, o rafinuotas laisvalaikio praleidimo būdas, kuriuo užsiimi nebent tada, kai tai nekelia diskomforto. Čia kaip krepšinio ar tinklinio žaidimas - gali žaisti žiemą, bet ar daug bus norinčių?

                              Rimtai, būtų įdomu pamatyti apklausą, ar kas važinėtų dviračiu žiemą. Ir ne forume, kur susirinkusi specifinė publika, o tarp visų vilniečių. Bet net tarp forumiečių spėju būtų geriausiu ateju koks procentas.

                              P.S. Wolt išvežiotojai čia ne pavyzdys, nes jie dažnai tiesiog neturi alternatyvų.

                              Comment


                                Šią "žiemą" dviračiu nevažiavau tik sausį ir vasarį, nes neturiu žieminių padangų ir tingiu jas kaitaliot.

                                Comment


                                  Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                    Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
                                    Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                      Aš nesakau kad tokių nebūna, pas mane darbe irgi yra toks kolega, kuris net žiemą važinėja. Per sniegą, su specialiom padangom, visas apsimutariavęs. Aš tik sakau kad didžioji dalis to nedarys, nes tame nėra jokio privalumo, o diskomforto bile kiek. Nebent 28 eur mėnesiui VT yra nepakeliama kaina.
                                      Kaip nevažiuojančiam žiemą per sniegą, tai diskomforto jokio nėra. O privalumų yra - be jau minėtų 28 Eur per mėn. (ar daugiau automobiliui ir parkingui) dar ir sveikatos prideda

                                      Vasarą dviračiu važiuot į darbą net vėsiau nei su paspirtuku, nes kuprinės nereikia ant kupros laikyt. Žiemą (vėl gi, nevažiuoju kai sniego yra) yra kur kas šilčiau dviračiu važiuot, negu gali pasirodyt, tai kažkokios spec. aprangos irgi nereikia (išskyrus gal geresnes pirštines).

                                      Tai čia tiesiog tamstos arba kažkokia bloga patirtis kalba arba tiesiog iškreiptas vaizdinys.

                                      P.S. Persirenginėt darbe irgi neturiu poreikio. Bet čia jau labai individualu ko gero (jeigu reik į darbą į kalną mint, tai kitas dalykas).

                                      Comment


                                        Reiktų atskirti kelis labai skirtingus važiavimo dviračiu variantus. Vienas variantas yra kai į vieną pusę kokie 20km. Tada jau ir greitis svarbu, ir aprangos patogesnės reikia, ir dušo tikimybė ryškiai didesnė. Bet visai kitas variantas yra su gulbe pariedėt 3 ar 5 km. Kuriuos užklupus labai žiemiškam orui galima nors ir pėstute nueit.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Niekas ir nesako, kad „didžioji dalis“ tą darytų. Darys keli procentai ir tai bus gerai. Vasarą net keliolika procentų jau būtų labai geras rezultatas.
                                          Bet ar jūs įsivaizduojate kokiame lygyje yra VMS. Oficialus tikslas kelionių dalies dviračiais 2023 metams (Darnaus judumo plane) yra 7 procentai. Septyni iš šimto! O tuo tarpu kol VMS trimituoja apie žaliosios PR sostinės pasiekimus, meras ramiu veidu sako, reikalinga Šiaurinė gatvė 3+3, kas neabejotinai dar pagerins susisiekimą automobilininkams visų kitų transporto rūšių sąskaita.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X