Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.
    Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Kažkaip čia apie skirtingus dalykus kalbat. Visam Londono centre nėra gatvių rytų–vakarų kryptimi? Nekalbam juk apie greitkelius.
      Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

      Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
      Paskutinis taisė VLR; 2023.10.29, 19:18.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
        Lazdynai. 40 000 gyventojų. Trys gatvės.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Gatvių daug, bet šitoje temoje dalyvaujantys jų nelaikytų ‘tikromis rytų vakarų jungtimis’ kurios turi kirsti visą miesto plotį užtikrinant gerą greitį ir pralaidumą ir kurių Vilniuje neva labai trūksta. Londone, dvidešimt kartų didesniame mieste (be aplinkkelio M25), realiai, nėra nei vienos ‘tikros rytų vakarų jungties’, nes net tas pats A406 turi atkarpų su vieno lygio sankryžomis ir pan dalykais.

          Jei kalbame apie paprastų gatvių tinklą, tai taip, toje Vilniaus vietoje praverstų jauki, komercinė gatvė, kokių Londone daug.
          Taigi dauguma čia siūlo 1+1 arba A+1+1+A stiliaus gatvę, o ne greitkelį ten.

          Comment


            Šiandien vyko teismo posėdis.

            Man atrodo, kad jei teisėja nesiims advokatės vaidmens, tai statybos leidimas turi būti panaikintas, nes tokios prastos gynybos dar nebuvau matęs.

            Aplinkos apsaugos agentūros teisininkas painiojosi, šnekėjo ne į temą, kalbėjo nerišliais sakiniais, teigė, kad Laisvės pr. 78b namas 2021-ais dar nebuvo pastatytas (painiojo kelio statybos etapus su namo) galiausiai, baigiamojoje kalboje supainiojo KD2,5 su triukšmo tarša ir pareiškė, kad triukšmo mažinimo sienutė viską išspręs.
            Click image for larger version

Name:	paveikslas.png
Views:	2120
Size:	195,4 kB
ID:	2103466

            Comment


              Ir vėl tamsta liksi kaltas Arunuix, kad gatvės statyba niekaip nepradedama...

              Comment


                Buvo čia kažkada toks supuvusių ruberoid&schiffer trobų profesionalus mėgėjas, šalininkas ir nuožmus globėjas beigi aršus naujos statybos priešininkas. Dabar gi atrodo turim dar kažką tik labai savotiškai, kažkaip kitaip - "linijiniai parkai" vietoj gatvių, autobusai vietoj traukinių ar pan. fu*kin' cutting edge.

                Comment


                  va va, jau jie renkasi

                  Comment


                    Turbūt jau nieko nenustebinsiu, bet

                    Dar vienas šimtmečio projektas: Šiaurinė gatvė vis dar projektuojama
                    Šiaurinės gatvės statybos vėluos ir neprasidės 2024 m., kaip buvo planuota anksčiau. Šiemet vilniečiai galės tik išvysti atnaujintą projektą.
                    „Tęsiamas Šiaurinės gatvės I etapo nuo vakarinio aplinkkelio iki Fabijoniškių g. statybos projekto A laidos rengimas. Parengta naujos laidos koncepcija, atliktas eismo srautų modeliavimas, šiuo metu atliekama urbanistinės aplinkos analizė – ją užbaigus, sprendiniai bus pristatyti visuomenei. Pristatyti visuomenei planuojama 2024-ųjų II ketvirtį”, – pasakė savivaldybės atstovas Irmantas Kuzas.

                    https://madeinvilnius.lt/transportas...projektuojama/

                    Comment


                      Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                      Turbūt jau nieko nenustebinsiu, bet
                      Dar vienas šimtmečio projektas: Šiaurinė gatvė vis dar projektuojama
                      https://madeinvilnius.lt/transportas...projektuojama/
                      Net idiotiškas pasiūlymas įrengti vietoje gatvės parką yra paminėtas.
                      Odiozinis "linijinis parkas", bet tik to pasiūlymo autorius gali sugalvoti kur padėti visus rytai-vakarai srautus per neužbaigtas jungtis ir kad nevažiuotų per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus. Turbūt oro gondolomis kaip paksininkai prieš kokius 15-20 metų siūlė.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Net idiotiškas pasiūlymas įrengti vietoje gatvės parką yra paminėtas.
                        Odiozinis "linijinis parkas", bet tik to pasiūlymo autorius gali sugalvoti kur padėti visus rytai-vakarai srautus per neužbaigtas jungtis ir kad nevažiuotų per Viršuliškių, Justiniškių, Pašilaičių kiemus. Turbūt oro gondolomis kaip paksininkai prieš kokius 15-20 metų siūlė.
                        Kai užsakovas pats niekaip neapsiprendžia ką jis čia projektuoja, tai visai prikolna pasiūlit kad ir kanalą baržoms iškasti. Užlygint gi nesunku bus.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Structum 2024.03.27
                          Vilniuje tęsiami rekordiniai remonto darbai: bus atnaujinti 120 km gatvių
                          ,,Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
                          1. Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pradėta jau šiemet,
                          2. Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija,
                          3. Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcija,
                          4. Tarandės g. rekonstrukcija,
                          5. Mykolo Lietuvio g. statybos, Mokslininkų g. ir
                          6. Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcija ir kt.

                          Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
                          https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/
                          Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą

                            Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.
                            Po tuo kt. gali labai daug kas slėptis.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Nėra net imituojama, kad kažkas bus daroma su Šiaurine gatve.
                              Benkunsko draugeliai ir didesnė dalis elektorato gyvena suburbuose, o ne komiblokuose.

                              Comment


                                nezinau ar tinkamiausia tema, taciau pasirode atnaujintas ir pritarimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B, ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano koncepcijos antrajam variantui

                                detaliai nesinagrinejau, bet kas iskart krito i aki - Siaurines g. yra svarstomas alternatyvus variantas treciajam etapui.

                                https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...pcijos-antraj/

                                Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1741
Size:	261,8 kB
ID:	2160777
                                Attached Files

                                Comment


                                  Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                  detaliai nesinagrinejau, bet kas iskart krito i aki - Siaurines g. yra svarstomas alternatyvus variantas treciajam etapui.
                                  Sunku pagauti logiką tokios alternatyvos svarstymui. Alternatyvus maršrutas pažymėtas per J. Kazlausko g., kuri yra D kategorijos ir iš kurios yra krūva įvažiavimų tiesiai gyventojams į kiemą. Nutiesti aukštesnės kategorijos gatvei su lygiagrečiu jungiamuojų pravažiavimu skirtu patekimui į kiemus (kaip pvz. Kalvarijų g. šiauriau Baltupių), ten nėra vietos. Dabartinėje trasoje, kurioje būtų pakankamai geras ir platus koridorius, yra arba keli sodo nameliai, arba išvis užžėlę sodo sklypai ir likusi dalis gana normaliai suplanuota.
                                  T.y., kad išsaugoti kelis sodo namelius, kelias lūšnas, tuziną šiltnamių, kurie yra seniai suplanuotoje trasoje, būtų bloginamos sąlygos aplinkinių namų gyventojams, apsunkinamas susisiekimas ir t.t. Eilinė proga įbristi į ilgus teisinius ginčus.

                                  Comment


                                    Ir kam tiek dviejų lygių?? Aš, kaip dviejų lygių entuziastas, esu gan stipriai nustebęs tokia jų gausa. Šiaurinėje g. dviejų lygių reikia vieintelelėje vietoje - susikirtime su GV. Viskas. Daugiau nereikia.

                                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	683
Size:	120,5 kB
ID:	2160813

                                    Kažkoks vos ne kraustymasis iš proto. Arba nieko nedaro, o jei jau daro tai... Yra pilna vietų Vilniuje kur viadukų labiau reikia - panaudotų pinigus tose vietose įrengti du lygius, o ne čia.

                                    Comment


                                      Nauja trasa man taip pat nepatinka, nes ką jie ruošiasi daryti - atkirsti D kategorijos gatveles? Be to nauja trasa eitų palei Cedrono upelį ir taip toliau.

                                      Gal jie nenori visai veltis į sodo sklypų perėmimą ir todėl bando praeiti tokia trasa kur sklypų atrodo nelabai užkabina? Bet tai nesamoninga priežastis, nes yra ne viena vieta mieste kur net šiuo metu yra paskelbtas perėmimas sklypų valstybės reikmėms, tai kodėl čia staiga daryti išimtis, tuo labiau, kad tokios reikšmės objektas? Nu nerandu logikos ir racionalumo.

                                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	675
Size:	282,3 kB
ID:	2160819

                                      Comment


                                        Kodėl nesąmoninga? Jei sutaupytų pinigų išpirkimui, tai nieko blogo nematau.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Sunku pagauti logiką tokios alternatyvos svarstymui. Alternatyvus maršrutas pažymėtas per J. Kazlausko g., kuri yra D kategorijos ir iš kurios yra krūva įvažiavimų tiesiai gyventojams į kiemą. Nutiesti aukštesnės kategorijos gatvei su lygiagrečiu jungiamuojų pravažiavimu skirtu patekimui į kiemus (kaip pvz. Kalvarijų g. šiauriau Baltupių), ten nėra vietos. Dabartinėje trasoje, kurioje būtų pakankamai geras ir platus koridorius, yra arba keli sodo nameliai, arba išvis užžėlę sodo sklypai ir likusi dalis gana normaliai suplanuota.
                                          T.y., kad išsaugoti kelis sodo namelius, kelias lūšnas, tuziną šiltnamių, kurie yra seniai suplanuotoje trasoje, būtų bloginamos sąlygos aplinkinių namų gyventojams, apsunkinamas susisiekimas ir t.t. Eilinė proga įbristi į ilgus teisinius ginčus.
                                          J. Kazlausko g. yra 20m plotis (gatves raudonos linijos). vienu ar kitu atveju salygos pabloges gyventojams, ir senuoju atveju manau daugiau gyventoju nukentes, nei alternatyviu. Jei kada nors ir ties (manau artimiausius 30m ne) tai bus daroma detali analize ir nuspres kaip tikslingiau daryt.
                                          Kiek teke girdeti, sita atkarpa bus pati paskutine, t.y. nuo Kalvariju iki ZIrmunu bus daroma pirmiau. Savivaldybe taip pat minejus, kad svarstytinas variantas daryt 1+1 atkarpa einancia per Seskines Oza ir sodu bendrija, bet ten sakem ant vandens viskas buvo kalbeta.

                                          p.s. teismu manau vienu ar kitu atveju isvengt nepavyks

                                          Comment

                                          Working...
                                          X