Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
svarbiausia kad būtų tik dviejų lygių sankryžos, nebūtų šviesoforų, perėjų, nei greičio mažinimo kalnelių.
naują gatvę projektuojant galima suplanuoti maksimaliai sklandžiai autotransportui.
varguolius į požemines sukišam, gatvė turi turėti min. 4 juostas į vieną pusę ir 130 kmh greičio ribojimą.
Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
Kai meras deklaruoja ir netgi įgyvendina ~60 metų senumo Europos miestų klaidas ir tuo atvirai didžiuojasi, o jau esamam visai neblogam gatvės projektui atlieka naujus "skaičiavimus" ir planuoja atsižvelginėti į savo elektorato "pastabas", kaip manai, ko būtų galima tikėtis?
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Kodėl tai nėra daroma?
Nes ten to dalyko nereik. As ten matau btr ar tramo linija, kuria galima pratest iki sauletekio studentu miestelio (kuris plesis, bus statomi papildomi fakultetai ir bendrabuciai bei ofisai). Netgi ir metro linijos niekas nemaiso padaryt .
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Pasakysiu paprastą faktą: niekas Benkunskui netrukdo imt ir paskelbt pirkimą gatvės statybai. Visi leidimai yra suteikti 6 juostų gatvei su bent 2 viadukais.
Nes per šią kadenciją visko nebaigs, populiarumo neatneš, kam čia stengtis. Pereksvaldavimus Primitivus trunka ~mėnesį, rezultatus visi vadylos pamato labai greitai, mero populiarumas šoka į viršų.
Tranzitinė mano manymu nebūtinai turi reikšti greitkelį su viadukais ir kitais jo atributais. Galima turėti ir 1+1 gatvę su dubliuojančiom ramaus eismo gatvelėm (dviračių gatvėm), krūva želdynų ir vitrinomis su staliukais.
Kaip suprantu, paskutinis (neviešintas pilnai) gatvės variantas būtent toks (bent jau labai panašus) ir buvo.
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
30 ar 50 km/h, bet su pavienės retai pravažiuojančiom mašinom.
30km/h su ištisiniu nenutrūkstamu srautu irgi nebūtų malonu. Šiaurinėj gatvėj kaip bedarysi srauto bus sočiai.
Nėra pinigų kol kas, tol projektuoja be galo. Tokia pati situacija ir su Vilnius Conect. Vyriausybė negali duot dėl biurokratinių dalykų, nes čia savivaldybės gatvė. Sutvarkys šituos reikalus, paskirs pinigus ir baigsis projektavimas.
finiše paskutinis siūlymas ir buvo, nieko nedaryti, jei VMS nesupranta ką daro ir ko siekia, o pailkti ateičiai, protingesniems projektuoti
Yra veikimo principas, kuriuo galima suorganizuoti kvailų sprendimų ir nežinojimo ką daryti prevenciją. Nutiest 2 juostų gatvę nuo VA iki Žirmūnų gatvės su vieninteliu viaduku / tuneliu virš/po GV. Visada galėsi juostas ar padaryti vien VT skirtas, ar kitam transportui, ar visam trnasportui ir tt.. Problema yra fizinės infros nebuvimas. O darydamas 2 juostų šį mano siūlomą variantą jokiu būdu neprašausi net ir visiškai nežinodamas ką darai.
Pritarčiau, gal tik su išlyga dėl atkarpos nuo Geležinio Vilko iki Žirmūnų gatvės – ten jau realiai vyksta intensyvus tranzitinis eismas Žvalgų ir J. Kazlausko gatvėmis, o J. Kazlausko jungtis su GV yra žiauriai nedadirbta ir paprasčiausiai pavojinga. Sakyčiau, kad nuo GV iki Žirmūnų galėtų eiti C kategorijos gatvė be jokių įvažiavimų į kiemus, bet su paprastomis normaliomis šviesoforinėmis sankryžomis. Kazlausko ir Žvalgų tada liks kaip ramaus eismo 1+1 gatvės su įvažiavimais į kiemus ir parduotuves. Vienintelė šios Šiaurinės g. išimtis būtų viadukas virš GV, kuris išspręstų tranzitinio eismo įsiliejimą iš Kazlausko (Šiaurinės g) į GV.
Taip pat būtinas yra naujas Šešuolių g. viadukas virš VA.
Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
Idėja gal ir gera, bet Ozo g. "užbaigimas" ties Viršuliškėmis būtų tiek pat kontraversiškas kaip ir Šiaurinė g. Ten yra parkas, ten yra kapinės, labai daug gyventojų (daugybė daugiabučių)...
Medžius kompensuoti galima ir verta jų pilna prisodinant palei naują gatvę ir aplinkui. Beje, panaudojant spec techniką manau daug jų būtų galima tiesiog perkelti.
Ar nepasinaikintų tie kamščiai jei paverstume mano siūlomas gatves nuo VA iki Nemenčinės plento į greito eismo gatvę neturinčią eismo dalyvių susikirtimo viename lygyje? Man atrodo jei paverstume - galime ir Šiaurinę turėti skirtą vos ne vien VT, ir tranzitas išsispręstų, ir kamščiai ir tt.. Nes nestabdomas sklandus eismas žymiai geriau pasiskirsto, išsivažinėja. Ne viena priežastis, bet viena iš pagrindinių.
Bet Kazlausko gatvės tai juk nepaversime akligatviu, ar ne taip? Tam vietiniai turbūt dar labiau priešintųsi nei Šiaurinei priešinasi Ozo balos gerbėjai.
Nežinau, maloni būti gatvė reikškia 30 km/h limitą (skaityk Gedimino pr, Čiurlionio, Aukštaičių), nereguliuojamas perėjas, tranzitinė reiškia bent 50, o gal 60 (Laisvės pr., Ukmergės, Savanorių). Padaryk kompromisą, ir bus nei maloni nei patogi.
Visi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.
Visi gražių lėtų 1+1 gatvių fantazuotojai nenori matyti Vilniaus šiaurinės dalies realijų rytų- vakarų kryptimis, kurie į klausimą kaip paklausė Pakalnis linijinio parko propaguotoją kaip jis siūlo spręsti esančias transporto problemas tame tarpe ir nesamų jungčių su VA klausimą kai per Justiniškių, Pašilaičių kiemus važiuoja tranzitinis transportas sumalė kažkokią analfabetišką nesąmonę.
Gražių lėtų gatvių gyventojams reiktų pasivaikščioti Mykolo Lietuvio gatve. Nebūtina tik metu. Net ir savaitgalio rytais geros eilės į VA šviesoforą.
Comment