Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Nė viena tavo išvardintų "R-V jungčių" nėra R-V jugntis. Jau n-kartų paaiškinta kodėl, gali atsisukt, bent kas kelis lapus šioje temoje iškyla šitas ne-argumentas.
    Rytų-vakarų jungtis yra jungtis, jungianti miesto rytus ir vakarus. Aplinkkelis yra tranzitiniam eismui miestą apvažiuoti apylanka skirtas kelias.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Pritariu, gali jau nustot pilstęs.
    Tu man neaptarinėk, ką man daryti ir aš tau nesakysiu, kur tau čiuožti su savo riedučiais

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Rytų-vakarų jungtis yra jungtis, jungianti miesto rytus ir vakarus. Aplinkkelis yra tranzitiniam eismui miestą apvažiuoti apylanka skirtas kelias.



      Tu man neaptarinėk, ką man daryti ir aš tau nesakysiu, kur tau čiuožti su savo riedučiais
      Koks patarimas? Pats siūlei iš tuščio į kiaurą nepilstyt. Savęs paties paklausyk.

      Ir iš viso ką tu nusišneki? Tai jei noriu iš Žirmūnų į Pašilaičius važiuot, Šiaurine g. negalėčiau važiuot? Nes ne tranzitinis?
      Paskutinis taisė Riedutis; 2023.02.11, 19:42.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

        Ir iš viso bl*t ką tu nusišneki? Tai jei noriu iš Žirmūnų į Pašilaičius važiuot, Šiaurine g. negalėčiau važiuot? Nes ne tranzitinis?
        Tau problemos su teksto suvokimu (turbūt nuo išmetamųjų dujų uostymo sėdint automobilyje visą dieną):

        https://www.iqair.com/newsroom/in-car-pollution

        Mano argumentas yra tas, kad ši gatvė nėra joks 'aplinkkelis', skirtas apvažiuoti miestą, dėl ko ji neturi būti greita ir izoliuota (kaip tikras aplinkkelis). Žodis aplinkkelis automobilizuotų marozų šiame kontekste yra naudojamas nesąžiningai, ir yra pasirinktas neatsitiktinai - aplinkkeliai yra reikalingi miestui, kai milžiniškos, tranzitinės vietinio eismo gatvės yra atgyvenęs dalykas. Šiaurinė gatvė yra eilinė miesto gatvė, dėl ko ji turi būti jauki, lėta, turėti gerą miesto VT, komerciją, dviračių takus ir kitus kietai miesto gatvei būtinus atributus. Kažkieno jau minėta "šiaurinio Gedimino prospekto" vizija yra būtent ta vizija, pagal kurią turi būti tiesiama ši gatvė (plius izoliuotos VT juostos). Kai ji bus nutiesta, tu ja galėsi važiuoti kur tik nori, nežinau kas čia per klausimas iš viso.
        Paskutinis taisė VLR; 2023.02.11, 20:07.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Pačiam su teksto suvokimu nėra bėdų? Kalbame (aš ir tu, pacitavau tave ankstesnioje žinutėje) apie R-V jungtis, tai nusprendi "paprieštaraut" nurodydamas, kuo skiriasi jungtis ir aplinkkelis. Ne aš su tavim apie aplinkkelius ginčijaus.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą

            Tau problemos su teksto suvokimu (turbūt nuo išmetamųjų dujų uostymo sėdint automobilyje visą dieną):

            https://www.iqair.com/newsroom/in-car-pollution

            Mano argumentas yra tas, kad ši gatvė nėra joks 'aplinkkelis', skirtas apvažiuoti miestą, dėl ko ji neturi būti greita ir izoliuota (kaip tikras aplinkkelis). Žodis aplinkkelis automobilizuotų marozų šiame kontekste yra naudojamas nesąžiningai, ir yra pasirinktas neatsitiktinai - aplinkkeliai yra reikalingi miestui, kai milžiniškos, tranzitinės vietinio eismo gatvės yra atgyvenęs dalykas. Šiaurinė gatvė yra eilinė miesto gatvė, dėl ko ji turi būti jauki, lėta, turėti gerą miesto VT, komerciją, dviračių takus ir kitus kietai miesto gatvei būtinus atributus. Kažkieno jau minėta "šiaurinio Gedimino prospekto" vizija yra būtent ta vizija, pagal kurią turi būti tiesiama ši gatvė (plius izoliuotos VT juostos). Kai ji bus nutiesta, tu ja galėsi važiuoti kur tik nori, nežinau kas čia per klausimas iš viso.
            Tavo įsivaizdavimas, kad jei jau gatvė yra miesto ribose, ji negali būti greito eismo. Kas čia per prielaidos ? Gal mažam miestuke ir gali nedaryti greito susisiekimo gatvių, bet čia apskritai trūkstama greito eismo jungtis, jau ne kartą aiškinta, kuo tarnauja tiek susisiekimui tarp nutolusių miesto dalių, tiek dubliuojant beprasmiškai užkišamą Geležinio Vilko, ten kur nereiktų, tiek kaip ir per miestą einantis tranzitinis aplinkelis, nes išrausti kažką specialiai už miesto ribų ne visada logiška, priklauso ir nuo reljefo, upių išsidėstymo ir nuo istoriškai susiklosčiusių gyvenviečių.

            Jei nori užsimerkti ir kartoti savo sugalvotas mantras - pirmyn. Tebūnie ji tau eilinė miesto gatvė pagal mantrą "mieste visos gatvės lygios"

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Kodėl privalo būti nagrinėjamas tik vienintelis variantas VT? Aš už universalų sprendimą, o ne stručio galvos susikišimą į užpakalį, kuriame smegenų nėra ir kalbama vien lozungais.
              O apie vaikų nevežiojimą siūlyčiau pradžiai paskaityti bent paskutino mėnesio informaciją apie puldinėjimus ant nepilnamečių ir suprasti tai, kad darželių Vilniuje trūksta 7'000 vaikų. Mokyklų taip pat.
              Pamąstymui: kai visi susėda į automobilius, ir gatvėse nebelieka pėsčiųjų, tada pasidaro saugiau?

              Comment


                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                Pamąstymui: kai visi susėda į automobilius, ir gatvėse nebelieka pėsčiųjų, tada pasidaro saugiau?
                Rūkydamas žolę sugalvojai kažkokį kalambūrą ar kaip? Gatvėmis nevaikšto pestieji, nebent perėjomis. BTW.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Rūkydamas žolę sugalvojai kažkokį kalambūrą ar kaip? Gatvėmis nevaikšto pestieji, nebent perėjomis. BTW.
                  O tik važiuojamoji dalis yra gatvė?

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    O tik važiuojamoji dalis yra gatvė?
                    Plaukų yra ne tik ant galvos, bet ir ant užpakalio.
                    Gal baik kažkokią dūrą stumti ir parašyk iškart ko nori aiškiai nepisd..as proto išvedžiojimais.

                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Plaukų yra ne tik ant galvos, bet ir ant užpakalio.
                      Gal baik kažkokią dūrą stumti ir parašyk iškart ko nori aiškiai nepisd..as proto išvedžiojimais.
                      Kuo daugiau akių - ar iš kitų praeivių, ar iš tankiau sustatytų pastatų langų, ar iš komercijos pirmame aukšte - tuo gatvėje (pėstiesiems ant šaligatvio) saugiau. Jei visi persėda į mašinas, komercija nebeišsilaiko, tankumo nebėra - gatvės pasidaro mažiau saugios, nes paprasčiausiai mažiau liudininkų. Nusprendi vaiką vežioti automobiliu - padarai gatvę mažiau saugią visiems. Jei yra baisu dėl vaiko, geriausias sprendimas yra lydėti pėsčiomis - taip apsaugosi ne tik savo vaiką, bet galimai ir kitus vaikus einančius tuo pačiu maršrutu.

                      Comment


                        Tam, kad lydėti vaiką, reikia nedirbti, bet tuomet vaikas neišgyvens. Todėl ir negimdom vaiku - tai yra tvaru ir ekologiška.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.
                          Prieš rinkimus galima žadėti, kad ir už 1 milijoną visas miesto sankryžas perstatysi į dviejų lygių ir nebeliks kamščių - visvien atsiras kas patikės, ypač jei smegenyse spaudimas sukilęs nuo stovėjimo spūstyje

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Tai vat ir reikia mažinti tuos šimtus, pradžiai bent į dešimtis
                            Tai reikia mažinti, bet čia kai kurie siūlo kaip tik didinti statant visokius linijinius parkus kurie užtikrins kad VT alternatyvos tiesiog nebus.
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Nesuprantu koks tikslas yra išvis rašyt kažką forume, jeigu nesiklausai ką tau kiti sako. Nu nėra tų nei 200 lyšnų milijonų, nei 100, nei 50. Tą tau jau keli žmonės sakė, o tu toliau tą patį per visas temas rašai.
                            Yra, tik jie yra skiriami ne ten kur reikia.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Tai reikia mažinti, bet čia kai kurie siūlo kaip tik didinti statant visokius linijinius parkus kurie užtikrins kad VT alternatyvos tiesiog nebus.
                              Turbūt dauguma suprato, kad nei kas to parko norėtų, nei ten rimtas siūlymas buvo - toks labiau pasitikrinimui ant kiek viešinimas tikrai viešas.
                              Pats nesu nei griežtai už nei griežtai prieš. Nuvilia tik, kad privatiems automobiliams skirti mažiau nei pusę visos gatvės erdvės mūsuose vis dar kažkoks tabu.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Turbūt dauguma suprato, kad nei kas to parko norėtų, nei ten rimtas siūlymas buvo - toks labiau pasitikrinimui ant kiek viešinimas tikrai viešas.
                                Pats nesu nei griežtai už nei griežtai prieš. Nuvilia tik, kad privatiems automobiliams skirti mažiau nei pusę visos gatvės erdvės mūsuose vis dar kažkoks tabu.
                                Manyčiau tikrai yra vienas kitas glušas, kuris tikrai įrengtų bet kokią nesąmonę, kad tik jokios gatvės visai nebūtų. Kaip ir vienas glušas prieš kokius 10 metų iš trobelės prie Tūkstantmečio/Savanorių žiedo negavęs šanatažo būdu milijono atvarė sunkvežimį ir numetė skersai ant poros juostų ir išėjo išėmęs raktelius.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Manyčiau tikrai yra vienas kitas glušas, kuris tikrai įrengtų bet kokią nesąmonę, kad tik jokios gatvės visai nebūtų. Kaip ir vienas glušas prieš kokius 10 metų iš trobelės prie Tūkstantmečio/Savanorių žiedo negavęs šanatažo būdu milijono atvarė sunkvežimį ir numetė skersai ant poros juostų ir išėjo išėmęs raktelius.
                                  Jis dar vežimu arkliu pakinkytu ten žiedu ratais važinėjo

                                  Comment


                                    Man atrodo prie VMS pastato dar raitas buvo atjojęs.
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Jis dar vežimu arkliu pakinkytu ten žiedu ratais važinėjo
                                    - Begaliniai yra tik du dalykai: Visata ir žmonių kvailumas. Bet dėl Visatos nesu tikras.
                                    A.Einšteinas
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Einšteinas klydo. Begalinis yra ir trečias dalykas: noras turėt daugiau juostų

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Einšteinas klydo. Begalinis yra ir trečias dalykas: noras turėt daugiau juostų
                                        Reikėjo protestuoti, kai tiesė al. Legionowa

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Turbūt dauguma suprato, kad nei kas to parko norėtų, nei ten rimtas siūlymas buvo - toks labiau pasitikrinimui ant kiek viešinimas tikrai viešas.
                                          Pats nesu nei griežtai už nei griežtai prieš. Nuvilia tik, kad privatiems automobiliams skirti mažiau nei pusę visos gatvės erdvės mūsuose vis dar kažkoks tabu.
                                          Jeigu manai kad Kedas i ta moteriškė kurios tikslas buvo sabotuoti viešinimą dalyvavo ten "dėl pasitikrinimo" tai labai naivus esate.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X