Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Automobilistai:
    ‘Induced demand’ Vilniuje neveikia, pažiūrėkit į niekada neužsikemšantį vakarinį aplinkkelį.

    Taip pat automobilistai:
    Reikia plėsti vakarinį aplinkkelį, nes kemšasi.
    https://www.miestai.net/forumas/foru...13#post2028113
    Ten labiau apie sociopatiškai sutaupytus, niekur Vakaruose nesutinkamus, srautų susikirtimo sprendimus diskutuojama.
    Aišku, pats VA nėra užkimštas. Ten ne kiek platinimo reikia, o re-allignment'o.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Ten labiau apie sociopatiškai sutaupytus, niekur Vakaruose nesutinkamus, srautų susikirtimo sprendimus diskutuojama.
      Aišku, pats VA nėra užkimštas. Ten ne kiek platinimo reikia, o re-allignment'o.
      Iš esmės reikia dar bent kelių dešimčių milijonų Eurų automobilistams vien pralaidumui vienoje, ką tik pastatytoje sankryžoje padidinti.

      Comment


        Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą

          Statyti kietą VT trukdo tai, kad per daug pinigų suvalgo gatvės. Šiaurinė gatvė kainuos tiek, už kiek galima pastatyt nemažą dalį rimtos light rail linijos, ypač Vilniuje, kur sąlygos tam - idealios. Ir tai būtų tikras bandymas spręsti problemas, o ne eilinis užlipimas ant automobilizmo grėblio.
          Bėda tame, kad nebus nei tos gatvės, nei gero VT.
          Gal už tuos pinigus bus nupirkta savivaldybės gerų darbų reklama.

          Comment


            Jeigu gerai supratau (paaiškės per kelias savaites per projektinius pasiūlymus) tai dabartinis svarstomas Šiaurinės g. profilis bus 2 arba 4 eismo juostos centre + jungiamieji paraleliniai keliukai su patekimu į sklypus ir parkavimu. Nežinau kaip tilptų su 4 centrinėm, nes lyg ir želdynų neatsisako (gal viduryje nebebus).

            Šiaip visai įdomus variantas, jei nori pritaikyti ir tranzitui centre ir ramesniam privažiavimui ir parkavimui. Kaip ir 40-50m plotis pakankamas įvairiai svarstyti.

            Taip pat atrodo iškart galvoja daryti viaduką Ukmergės g., nes susivokė, kad bus didelis srautas Ozo-Ukmergės-Šiaurinė (kairiuoju posūkiu). Su Laisvės pr. tikėtinai liks vieno lygio.

            Dvirtakis Šiaurinėj g. bus tiesiog bendras pėsčiųjų/dviračių iki pradės kurtis sklypuose ir juos įpareigos įrengti dvirtakius.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Riedis Rodyti pranešimą

              Dvirtakis Šiaurinėj g. bus tiesiog bendras pėsčiųjų/dviračių iki pradės kurtis sklypuose ir juos įpareigos įrengti dvirtakius.
              Šitas Vilniaus "įpareigojimas" yra viena didesnių nesąmonių, kuri praktikoje niekaip neveikia ir yra literalinis pinigų metimas į balą. Dviračių takai turi būti statomi/tvarkomi ištisu maršrutu visoje gatvėje (fizinėje, ne tik pagal pavadinimą), o ne palei kiekvieną sklypą.

              Comment


                Man dar įdomu kokį malimosi po gatves automobiliu srautą sudaro darželių ir kitų švietimo įstaigų trūkumas lokaliai.

                Comment


                  kada prasidės Šiaurinės statyba nežinot? ar jau išimtas statybos leidimas?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Dėl šito PoDV turi pointą. Čia apskritai visų Lietuvos kelių dizaino "liga", kurios niekaip neišsigydom. Ta liga vadinasi visko darymas pagal sovietinius "sueis ir taip" standartus ar tai būtų tokios vietos, kaip šita (Oslo/Tūkstanmečio išsišakojimas) ar bet kuris išvažiavimas iš bet kurios autostrados, kelių ženklinimas ir apskritai visa bendra kelių estetika. Tiesiog taip jau gaunasi, kai visa tai projektuoja vietiniai praperstakelniai šūdarankiai, kurie pripratę viską daryti pagal sovietmečio deficito "ai sueis ir taip" logiką. O reikėjo tiesiog pasisamdyti kokią nors toje srityje patirties turinčia EU kompaniją ir pasakyti, kad padarytų maksimaliai gerai ir saugiai su minimaliu žemės plotu, kuriame galima įsitekti. O dabar jei ką ir taisyti, tai nebent tam, kad būtų sumažintos rizikos dėl eismo saugumo, pavyzdžiui, greičio apribojimas iki kokių 40km/h su fotoradaru, turinčiu 0km/h toleranciją, kad būtų užkirstas kelias skaudžioms avarijoms toje vietoje. O viską padaryasim normaliai tada, kai pasikeis mentalitetas ir kai iš tikrųjų tapsim Europa, o nebe amžinai ubagaujanti Rusijos provincija. Tas bus po kokių 20-30 metų.
                    Čia daugiau akmenukas į 200x m. standartus. VA, Tūkstantmečio g. yra kažkas klaikaus su visais sužymėjimais, juostomis, etc.

                    Situacija bendrai gerėja, bent jau matos pastangos kai kur geriau paženklint kryptis, pvz. A3/A15 sankr., bet tapimu Europa, apie kurią pats svajoju nuo kokių 2010 metų, t.y. tvarkingu ženklų sudėjimu, sankryžų dizainu, tai kažkur 10-20 m. tikrai duočiau. Turiu omeny, kai pvz. A1 ir A2 kryptys suženklins daugmaž kaip vakarinėse kaimynėse. Sankryžos bus neapkrautos ženklais bile kur, sovietinė kairioji šviesoforo sekcija iš vis dings iš Lietuvos ir t.t.
                    Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.05, 22:14.

                    Comment


                      Beje, nepamenu ar pasireiškiau dėl Šiaurinės gatvės po tų visų kalbų apie linijinį parką. Sutinku su tuo, kad reik suformuot tinklą, bet parkingų nereik, sutinku, kad būtų B kategorija. Tarnautų kaip Ozo g. tęsinys iki VA.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Man dar įdomu kokį malimosi po gatves automobiliu srautą sudaro darželių ir kitų švietimo įstaigų trūkumas lokaliai.
                        Palygink eismą įprastą darbo dieną ir eismą per mokyklinukų atostogas. Taip sakant, "diena/naktis".

                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        sovietinė kairioji šviesoforo sekcija iš vis dings iš Lietuvos ir t.t.
                        Kas negerai su kaire šviesoforo sekcija.....?

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Taip: https://en.wikipedia.org/wiki/Linear_park . Kai išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką. Pavyzdys būtų Rose Kennedy Greenway Bostone.
                          Tik reikia nepamiršti jog prieš tai už n jardu pakišo greitkelius po žeme ir vandeniu. Ir tai buvo brangiausias kelių projektas USA.

                          Comment


                            Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                            Tik reikia nepamiršti jog prieš tai už n jardu pakišo greitkelius po žeme ir vandeniu. Ir tai buvo brangiausias kelių projektas USA.
                            Va, būtent. Taip lengva pasakyti „išmontuoja greitkelį mieste ir vietoj jo padaro parką“, nutylint, kad greitkelį ne „išmontuoja“, o „perkelia“. Visai nereikšmingas skirtumas, ar ne taip?
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Pagal supratimą, Šiaurinės autostrados apologetai savo supratimu atsilikę 50-60 metų nuo šiandienos. Netikite? Žr. video:


                              Protingi, rodos, mokosi iš svetimų klaidų...?

                              Iš komentarų:
                              Amazing transformation. Very beautiful.This video should be seen by all cities local transportation planners. It should be taught to city engineers and planners in University.Walking, cycling and mass transit are key to making cities livable. People need to contact their local transportation planners and elected officials and make walking and cycling the preferred option of travel in the city

                              Comment


                                Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. Gal tai kažkas tokio (minus tramvajus ir bendra erdvė)?

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230206_152320_Maps.jpg
Views:	1227
Size:	314,5 kB
ID:	2028366
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Na, gerai. Tarkime Šiaurinę tiesiame tik kaip VT skirtą gatvę. Ją tiesiame:
                                  - Skirtą tik VT nuo VA iki Žirmūnų?
                                  - Jei tik VT nuo VA iki Žirmūnų, gal visgi vertėtų nuo VA iki pvz Ukmergės gatvės nutiesti ir po juostą automobiliams, kad jie rytų-vakarų kryptymi galėtų kuo greičiau pateikti į aplinkkelį?

                                  Jei darome kaip aprašyta viršuje, tuomet būtinai reikia žaliai pažymėtas gatves pilnai paversti į greito nepertraukiamo eismo gatves, nes jos aptarnauja ne tik vietinį transportą, bet ir tarp rajonų bei miestų. Jų pavertimas pilnai į greito eismo reiškia ir pėsčiųjų su dvirtakiais viadukų / požeminių perėjimų statymą. Miestas turi turėti gerą greito eismo gatvių tinklą, į kurį ir iš kurio būtų galima greitai patekti.

                                  Būtų maždaug taip? Ar to užtektų viso eismo rytų-vakarų daugmaž sklandžiam judėjimui užtikrinti? Jei taip - tuomet aš už.

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	301
Size:	100,8 kB
ID:	2028371

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Bandau suprast tą paralelinių gatvelių konceptą, kurį bandys pritaikyt, neva Olandišku įkvėpimu. ]
                                    Ne tik olandai daro lygiagrečias gatveles kad nusukinėjantys į kiemus nestabdytų magistralės eismo.

                                    https://goo.gl/maps/cBQS893nTPBm4zFq5
                                    Paskutinis taisė gerietis; 2023.02.06, 16:57. Priežastis: gmarrar
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

                                      Protingi, rodos, mokosi iš svetimų klaidų...?

                                      Mintis nutiesti gatves upių vietoje visai nebloga, Vilniui tiktų puikiai, rytai-vakari būtų nebe problema.

                                      -

                                      Comment


                                        Žiū, teksto (turinio) suvokimo problema gana gaji šiame forume: 1)nesupranta, 2)prisikuria šiaudinių baidyklių, 3)teikia absurdiškus pasiūlymus/komentarus, nes verčiau apsikvailinti, nei klaidą pripažinti. Pirma taikau sankauskas, Stadionas ir gerietis

                                        Pasidalintame video – Utrechto istorija, kuomet vietoje kanalo olandai pasidarė autostradą. Nedaug laiko praėjo ir suprato, kad autostrada miestą pagadino, o ne, kaip tikėtasi, pagerino. Klaidą (brangiai) ištaisė. Šiuo pavyzdžiu remiu savo argumentą, kad Šiaurinė autostrada Vilniaus nepagerins, priešingai – sugadins.

                                        Pagaunat?

                                        Comment


                                          Bl*t čia tiek daug savi-susireikšminimo ir svaigimo į pievas šitoje temoje. Taip visi neturit, ką veikt, kaip tik pilstyt iš tuščio į kiaurią su savo fantazijom? Į eterį minties srautą pavaryt? Pasiginčyti tuščiai? Kam nors ką nors čia pavyko įtikinti, kad savo poziciją pakeistų? Ar kas nors, kas rimtai gali padaryti įtakos projektui, šitas mūsų blevyzgas skaito?

                                          Gatvė numatyta n-dešimtmečių. Jos ten reikia. Bl*t, vieni siūlo kažkokius linijinius parkus, kiti VT gatves, kiti aiškina, kad užtenka Ozo g. visam R-V eismui. Kas iš viso jūs tokie?

                                          Forumas mane užkabino, nes originaliai aptikau įdomios FAKTINĖS informacijos apie viešuosius projektus (architektūriniai planai, eigos nuotraukos, oficialūs pareiškimai), bet dabar tos temos išsivystė į kažkokį nerišlų protinių išmatų kratinį (visai kaip mano šitas paburbuliavimas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X