Parašė RamasN
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Tai gerbiamasis, jei net tokio žodžio esmės nesugebate suvokti, nesigilinate į esmę, pasiūlymus, o ieškote priekabių, tai turbūt jums čia yra kraštutinio juokdario titulas. O galvojau, kad jūsų nuomonė paremta logika ir tik metat kortą, kaip balansuoti. Ačiū, kad tas mano naivias viltis sudaužėte ir neverta bus ieškoti proto ten, kur jo nėra
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Sugalvojai kažkokią nesąmonę ir parašei, panaudodamas žodį 'optimizacinis', kad atrodytum protingiau Galėjai parašyti ką nors panašiau į...
'TAIGI MAŠINA YRA COOL LOCHAS TU LOL '
... nes esmė - lygiai tokia pat
- 1 patinka
Comment
-
Pasirodo yra dar vienas, kuris neskaito, nesigilina, o viso labo "nesupranta". Su jumis irgi viskas aišku
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Aš tai supratau, kad RamasN nuosavo automobilio svarbą prilygina nuosavo šikinyko svarbai. Tuo pačiu mėgsta dalinimosi paslaugas (galioja abiem atvejais?), tiesa, su išlygom. Daugiau tai nieko nesupratau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąPasirodo yra dar vienas, kuris neskaito, nesigilina, o viso labo "nesupranta". Su jumis irgi viskas aišku
- 7 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Patinka ar nepatinka, automobiliai yra bazinė greito susiekimo priemonė. Ar tai vežtų tave patį, ar krovinį. Visos kitos priemonės yra OPTIMIZACINĖS.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
Parašė VLR Rodyti pranešimą
O tai kurie čia iš tų miestų Lietuvoje neskatino automobilizmo statydami vien kelius, aplinkkelius ir estakadas? Panaši politika - panašūs ir rezultatai. Gal pasilyginam geriau, pavyzdžiui, su Paryžiumi, kur kelionių mieste nuo 1990 sumažėjo per pusę:
https://www.bloomberg.com/news/artic...y-from-the-carPaskutinis taisė Agas; 2023.01.11, 09:48.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai kad su tavo nuomone sutinku Gi prieš porą savaičių šitoj temoj abudu diskutavom ir rašiau savo siūlymą: Šiaurinė g. A+1+1+A (galbūt A juostos viduryje) su aplinkinių gatvių humanizavimu ir ištisinėmis A juostomis automobilių sąskaita aplinkiniuose prospektuose. Kiek pamenu, didžiąja dalimi sutikai.
Comment
-
Įdomu pamatyt pvz, kurie miestai taip kūrėsi, kad pradžioje padarydavo VT. Žinau, kad Saudo Arabijoj bando tokį projektą "The Line" (wiki nuoroda žemiau). Gal yra kokių nors Azijos miestų, apie kuriuos nežinau ? Ir jei tokie yra, kada jie įkurti ? Nesakau, kad taip būtų blogai, bet vargu ar taip kur nors iš tiesų vyko. Tai, kad didinam VT prioritetą, kryptis yra teisinga, tiesiog reikia nepamiršti, dėl ko jis yra, ką jis sprendžia, ko nesprendžia ir vystyti su protu, o ne "myliu/nemyliu".
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Line,_Saudi_Arabia
Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Na, pažangiose visuomenėse įprastai taikoma atvirkštinė logika, t.y. pirmiausia sukuriamas geras bazinis susisiekimas viešuoju transportu (kuris yra prieinamas visiems), o vėliau jau taikomi sprendimai optimizuoti sąlygas norintiems ir galintiems sau leisti keliauti automobiliu. Klausimas, kodėl to negalima pritaikyti ir Vilniaus atveju.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąĮdomu pamatyt pvz, kurie miestai taip kūrėsi, kad pradžioje padarydavo VT. Žinau, kad Saudo Arabijoj bando tokį projektą "The Line" (wiki nuoroda žemiau). Gal yra kokių nors Azijos miestų, apie kuriuos nežinau ? Ir jei tokie yra, kada jie įkurti ?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pratiškai viskas Švedijoje pirma turi VT liniją, po to aplink ją vysto NT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai klausimas, ar čia nuo miesto įkūrimo pradžios ar tolimesnė NT plėtra ? Nes pvz Šiaurinę matome ne kaip naujų NT rajonų plėtrą, o kaip trūkstamų transporto grandžių užduotį, Bet jei būtų hipotetinė Pilaitė Nr.2, tada tikrai verta būtų eiti tokiu keliu.
Šiaurinę gatvė tiesti reikia. Bet ji turi būti iš karto su VT linija.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠiaurinę gatvė tiesti reikia. Bet ji turi būti iš karto su VT linija.
Lietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
2-ojo etapo artimiausią dešimtmetį jau nebus, 3-iojo, ko gero taip pat.
Beje, ir dėl pirmojo šabakštiniečiai ginklų dar nesudėjo - yra ir keletas forumiečių nusiteikę prieš bet kokią gatvę. O ir VMS didelio noro nerodo, jiems "diskusijos" į naudą. Šimašius tik paskelbė piešinukus dėl savireklamos, žinodamas, kad jis jau tikrai čia nieko nebedarys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kad vargu ar kas nors iš forumiečių tai ginčytų. Čia labiau diskusija dėl „tramvajus“ vs. „gatvė su tramvajum/BRT/troleibusų/autobusų linijomis“. Gatvė be VT juostų ar bėginio transporto yra kvailas sprendimas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad čia nemažai komentuotojų buvo kad iš vis jokios gatvės neglai būti ir turi būti tik arba apleista (kaip dabar) arba linijinis parkas.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąAišku, na, gal neužkliuvo mano akis už tokios nuomonės, bet jos komentuoti turbūt išvis net neverta. Tokia logika vadovaujantis visas naujas statybas mieste irgi reiktų uždrausti.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Na štai, straipsnis apie eilinę Šimašiaus dovaną NT apsukruoliams. Išskyrus kliedesius apie draustinius, viskam kitam pritarčiau.
https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...-turto-versluiLietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
Comment