Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VMS Šiaurinę mato kaip tokią:
    Click image for larger version  Name:	svietokrzyska.png Views:	1 Size:	2,77 MB ID:	2021624 Kas šiaip jau savaime tikrai nėra blogai, ypač turint omenyje, kad antrojo etapo per draustinį greičiausiai niekada nebus, nesvarbu, ar su tuneliu, ar be jo. Didžiausias klausimas, ar tikrai tokia gatvė bus tinkama atsižvelgiant į galimus srautus į VA - Varšuvoje ši gatvė yra mūsų Kernavės g. analogas. Su srautais į VA tikrai abejoju, ar kažkas norės prie tokios gatvės gerti kavą lauko kavinėje.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.01.07, 14:24.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      A, čia bandymas patrolinti, kai Jonui ir dar kai kam nepatiko, kai elektrifikavimo temoje buvo pasakyta, jog sustojus traukiniams pradėjo nesueiti skaičiai .

      Skirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga

      Duosiu porą nuorodų:
      1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
      2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis 3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
      4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.

      Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo

      Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.
      Tai visgi, be išsisukinėjimų, kokio dydžio tiesioginį pelną duos Šiaurinė gatvė? Prašom skaičius į trasą

      Comment


        PC Mada - viena intensyvesnių sankryžų Viršuliškėse. Šiltuoju metu ten pilna žmonių lauko kavinėse. Taip pat Karoliniškėse prie Impuls bent anksčiau buvo kavinė su lauko staliukais ir žmonės sėdėdavo, nors ten nei pavėsio, parkingas čia pat... Žodžiu tas komentaras, kad žmonės nenorės sėdėt atrodo kiek ne visai teisingas ir labiau ištrauktas iš oro. Gatvėje bus parkavimas, tankūs želdynai, pėsčiųjų erdvę nuo gatvės skirs net 2 juostos želdynų (tarp dvirtakio ir gatvės ir tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako). Tai tikrai eigoje turėtų būti kažkas panašiau į šitą duotą Varšuvos pavyzdį.

        Comment


          Man atrodo pagrindinė automobilių srauto taršos bėda bus ties sankryžomis - Ukmergės ir Justiniškių g. (nes žaliojo koridoriaus susikertant su aukštesne ar vienoda kategorija nepadarysi) kur tikriausiai ir neįsikurs atviros lauko kavinės. Bet gatvės viduryje kaip ir pavyzdyje matosi, kad kavinės gan nutolusios, o Šiaurinės g. projekte sklypo ribos bus dar toliau nuo važiuojamosios dalies. Svarbu tuose sklypuose nesugalvotų fasadinių aikštelių padaryti ir tada nesigaus kaip Ukmergės g. nesąmonė gyvybingumo atžvilgiu.
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            PC Mada - viena intensyvesnių sankryžų Viršuliškėse. Šiltuoju metu ten pilna žmonių lauko kavinėse. Taip pat Karoliniškėse prie Impuls bent anksčiau buvo kavinė su lauko staliukais ir žmonės sėdėdavo, nors ten nei pavėsio, parkingas čia pat... Žodžiu tas komentaras, kad žmonės nenorės sėdėt atrodo kiek ne visai teisingas ir labiau ištrauktas iš oro. Gatvėje bus parkavimas, tankūs želdynai, pėsčiųjų erdvę nuo gatvės skirs net 2 juostos želdynų (tarp dvirtakio ir gatvės ir tarp dvirtakio ir pėsčiųjų tako). Tai tikrai eigoje turėtų būti kažkas panašiau į šitą duotą Varšuvos pavyzdį.
            Nežinau, subjektyviai sėdėti Madoje prie lauko staliukų tikrai nėra labai fainai ir patraukliai. Padaryti Gedimino pr., kaip nori Šimašius, čia tikrai nepavyks.

            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Man atrodo pagrindinė automobilių srauto taršos bėda bus ties sankryžomis - Ukmergės ir Justiniškių g. (nes žaliojo koridoriaus susikertant su aukštesne ar vienoda kategorija nepadarysi)(...)
            Padarysi, Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryža yra būtent tokia.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Nežinau, subjektyviai sėdėti Madoje prie lauko staliukų tikrai nėra labai fainai ir patraukliai. Padaryti Gedimino pr., kaip nori Šimašius, čia tikrai nepavyks.
              Bet žmonės sėdi, užimta pastoviai. Ir ten tikrai nėra maloniausia vieta būti. Bet būna. Tai dėl to ir sakau, kad vien tai, kad jums neatrodo patrauklu, nelabai ką reiškia.

              Žmonės sėdi ir prie PC Europa lauke, prie Jasinskio - Kudirkos g. sankryžos ir palei Kudirkos g. ties Hilton.

              Comment


                Paskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio irgi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl viso to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
                Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
                Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja Spėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.

                P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkelio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...
                Paskutinis taisė Myliu miestus; 2023.01.07, 18:20.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Skirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga
                  Duosiu porą nuorodų:
                  1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
                  2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis
                  3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
                  4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.

                  Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo
                  Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.
                  Visi pizdavojantys planuojamą gatvę niekaip neatsako konstruktyviai į išvardintus punktus aukščiau be šūdo malimo.

                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                    Paskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio igi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
                    Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
                    Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja Spėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.

                    P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkalio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...
                    Šiaip po teisybei reikia ir to ir to. Reikia ir aplinkkelių ir greitkelių, tik jie turi būti savo vietoje. Vilniuje šiaip reiktų aplinkkelių ir Rytuose bei Šiaurės rytuose, kad uždaryti žiedą. Tramvajui ir gatvių humanizavimui tai niekaip netrukdo.

                    Konkrečiai dėl Šiaurinės g., ten tinka tai, ką dabar maždaug planuoja VMS t.y. normalią 4 eismo juostų gatvę su parkingu ir pastatais be parkofkių priekinio fasado pusėje. Konceptas yra ok ir jis veikia daug kur "senojoje" Europoje. Baimė nebent ta, kad su mūsų savivaldybės ir verslų požiūriu ir kompetencijos stoka gali lygioje vietoje pridaryti nesąmonių, kaip "smulkių pakeitimų" ar visokių kvailysčių su nesueinančiais šaligatvio ir pastato grindų lygiais, ką masiškai matom Šnipiškėse ir net Markučiuose, o miesto vyr. architektas tik gūžčioja pečiais ir negali pasakyti, kaip čia taip nutiko. Tai ir su Šiaurine baisu, kad nors projektai rodys vieną, rezultatas bus kitoks.

                    Comment


                      Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                      Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja
                      Na bet ir gyventojų skaičius Vilniuje didėja. Vien pagal prisirašiusius prie poliklinikų Vilniuje yra virš 620 tūkst. O jei dar vertinant Vilniaus rajoną, iš kurio bent pusė kasdien vyksta į darbą Vilniaus mieste - tai tas skaičius turbūt viršytų 700k.

                      Aišku, tai visiškai nekeičia fakto, kad buvo prašiktas VT sutvarkymas laiku.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Padarysi, Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryža yra būtent tokia.
                        Pristatyme eismo organizavimo Baravykas sielojosi kaip bus sunku sureguliuoti be viadukų. JUDU strategijoje berods akcentuojami koridoriai iki lygiaverčių sankryžų ( o čia jų bus 2 ar 3?) Nebent Laisvės pr. ir Ukmergės g. duos kategorinį prioritetą, tai Šiaurinė tikrai tada nebus palanki tranzitui. Tas koridorius tikriausiai geriausiu atveju padės išvengti stabčiojimų ties pėsčiųjų šviesoforais pikinio eismo kryptimi. Nepamirškim, kad žaliasis koridorius priešinga kryptimi beveik garantuoja visus raudonus šviesoforus.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
                          Paskaitai dalį šitos temos įrašų, FB komentarų ir pasidaro liūdna. Kodėl jei kalba eina apie naują gatvę, tai seniukai nesvarbu kaina, būtinai reikia viadukų, 2 lygių sankryžų, požeminių perėjų pėstėsiems (nu nes ko tiems varguoliams be mašinos vaikšiot ant žemės), dviračiams užteks vienos juostos (gi ne Amsterdamas) tunelio igi reik, na ir koks skirtumas, kad tai niekada neatsipirks... Ir dar tas naivus aiškinimas, kad čia tranzitinė gatvė, tai todėl viso to reik. Už Atlanto ypač pasiteisino šita logika, tik vis skamba frazė "one more lane bro".
                          Ir aišku dar išlenda, "tai kam čia daryt humaniškai, gi nėr žmonių, kurie sėdės ar vaikščios". Na iškart aišku nebus, bet gal reiktų žiūrėt bent 20 metų į priekį, o ne 5?
                          Statom ir statom aplinkelius visokius, o kamščiai kažkaip didėja Spėju už visų tų aplinkelių ir tranzitinių "gatvių" kainą jau būtume tiek Vilniuj, tiek Klaipėdoj, tiek Kaune tramvajų/metro pasistatę.

                          P.S. Suprantu šios gatvės reikalingumą, bet ar tikrai reikia dar vieno greitkalio, aplink kurį bus dykynė, kelianti depresiją...
                          Sutinku, tik aš, asmeniškai, nesuprantu šitos gatvės reikalingumo, išskyrus kaip netranzitinės gatvės ir jau anksčiau minėto 'šiaurinio Gedimino prospekto' atitikmens. Visas šitas 'srautų nuėmimo' kultas yra atsiradęs iš nemokšiškumo ir kaimietiškumo. Kaip labai gerai parodo šis GIF...

                          http://www.iwillride.org/wp-content/...10/traffic.gif

                          ...visos aplinkkelių trūkumo mieste problemos kyla iš to, kad automobilis užima smarkiai, smarkiai per daug vietos. Ta pamoka Europoje buvo išmokta kokiais 70-aisiais, Amerikoje ji išmokstama yra dabar, kai mūsų apgailėtinam užkampyje save urbanistais vadinantys žmonės toliau skaldo tiesas apie srautų nuėmimus statant aplinkkelius, lyg jie būtų gimę vakar. Vienintelis būdas pastatyti kietą miestą yra nustatymas principo, kad miestas nepalaikys norinčių važinėti automobiliu iš taško A į tašką B mieste. Kai žmonės tai nustos daryti ir transportą pasiliks tik kelionėms už miesto ir darbui (kai automobilis yra būtinas jam), visi aplinkkelių trūkumai išnyks kaip mat, o tokiame Vilniuje asfalto pasidarys ir smarkiai per daug. Jau buvau davęs virš dvidešimt kartų didesnio Londono pavyzdį:

                          https://www.miestai.net/forumas/foru...94#post1967994

                          Vilnius visų pirma turi pasistatyti kietą ir patogią viešojo transporto, važinėjančio pilnu prioritetu, sistemą bei kietą pagrindinį transporto mazgą, o ne eilini šlykštų kelią, kuris tik pablogins situaciją. Pastačius didelį, tranzitinį kelią po to reikės dar vieno šlykštaus kelio, ir dar vienos šlykščios sankryžos, ir dar vienos estakados ir tada dar vieno aplinkkelio. Jau automobilistai patys kalba ir apie naują tunelį, kurio reikalaus po šio kelio pabaigimo - jie net patys to neslepia, apgailėtina. Tai nesibaigs niekada, per trisdešimt metų galėjom tai suprasti.

                          Kitas dalykas, kas tiksliai yra aplinkkelis? Aplinkkelis yra kelias, skirtas apvažiuoti miestą tarpmiestiniams srautams, kuriems į tą miestą įvažiuoti nereikia. Vilniuje buvo to reikalingumas, kai sunkvežimiai iš Minsko, važiuojantys į Panevėžio pusę, turėjo važiuoti pro miestą, bet tai buvo sutvarkyta. Vilnius yra izoliuotas miestas Europos pakraštyje, šiaurėje ir rytuose didelių srautų, aplenkiančių miestą, nėra. Kur tiksliai problema? A14? Iš jo į Panevėžio pusę galima nuvažiuoti Ateities gatve (į likusias vietas vis tiek tiems srautams pro Geležinio vilko gatvę patogiau bus). Tad visi šitie aplinkkelių reikalavimai nėra nuoširdūs, mikrorajoniniai automobilistai čia tiesiog bando prastumti eilinę šlykščią gatvę, nes nori savo pribezdėtom geldom važinėti į miestą iš savo mikrorajonų ar laukuose pastatytų namelių bei užgrūsti miestą. Ir tai nėra miesto interesas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tai visgi, be išsisukinėjimų, kokio dydžio tiesioginį pelną duos Šiaurinė gatvė? Prašom skaičius į trasą
                            Gera tema.
                            O man prašymas pateikti dabartinės suplanuotos Šiaurinės g. zonos pievų ir šabakštynų detalią finansinę atsiperkamumo ataskaitą su sugeneruotu tiesioginiu pelnu prieš ir po mokesčių, atskaičius paskolų įtaką bei pateikus turto apyvartumo vidurkį.
                            Tikėtina didžiausią pelną šioje zonoje duoda surenkamos naminių augintinių generuojamos biotrašos, šabakštynų biomasė ir darnus ekologiškas erkinės populiaciojos gausėjimas keliantis gydymo įstaigų pajamas.
                            Tik irgi be išsiskinėjimų, skaičius į trasą.
                            Paskutinis taisė Donidavu; 2023.01.09, 20:09.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Bet žmonės sėdi, užimta pastoviai. Ir ten tikrai nėra maloniausia vieta būti. Bet būna. Tai dėl to ir sakau, kad vien tai, kad jums neatrodo patrauklu, nelabai ką reiškia.

                              Žmonės sėdi ir prie PC Europa lauke, prie Jasinskio - Kudirkos g. sankryžos ir palei Kudirkos g. ties Hilton.
                              Būtent, apskreitai vienas populiaresnių barų turinčių staliukus lauke Locals Jasinskio g, ten išvis žmonės sėdi porą metrų nuo intensyvaus eismo be jokių problemų + vasarą buvo populiari tauro rago pieva kitoje gatvės pusėje. Tai, kad gatve bus intensyvus judėjimas žmonėms nei šilta, nei šalta, svarbu, kad būtų suformuotas normalus perimetras palei gatvę ir sukurta normali erdvė. Kai aplink gatvę yra padarytos asfalto jūros ar bulvių laukai kaip Konstitucjos pr. tada žmogui nėra reikalo ten lįsti, Europos lauko kavinė parodė, kad net toje vietoje suformuojant padoresnę erdvę žmonėms, poreikis tam yra didžiulis.
                              Paskutinis taisė Skeptikas; 2023.01.07, 18:25.

                              Comment


                                Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                B8tent, apskreitai vienas populiaresnių barų turinčių staliukus lauke Locals Jasinskio g, ten išvis žmonės sėdi porą metrų nuo intensyvaus eismo be jokių problemų + vasarą buvo populiari tauro rago pieva kitoje gatvės pusėje. Tai, kad gatve bus intensyvus judėjimas žmonėms nei šilta, nei šalta, svarbu, kad būtų suformuotas normalus perimetras palei gatvę ir sukurta normali erdvė. Kai aplink gatvę yra padarytos asfalto jūros ar bulvių laukai kaip Konstitucjos pr. tada žmogui nėra reikalo ten lįsti, Europos lauko kavinė parodė, kad net toje vietoje suformuojant padoresnę erdvę žmonėms, poreikis tam yra didžiulis.
                                Local Pub'e vasarą lauke taip ir neteko pasėdėti būtent dėl tos priežasties: labai bjauri ir triukšminga gatvė. Yra žinoma ekstremalų, kuriems tai tinka, bet tai jokiu būdu neturėtų būti pateisinamas šūdinai padarytai aplinkai.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  A, čia bandymas patrolinti, kai Jonui ir dar kai kam nepatiko, kai elektrifikavimo temoje buvo pasakyta, jog sustojus traukiniams pradėjo nesueiti skaičiai .

                                  Skirtumas tas, kad Vilniuje tarp rytinės ir vakarinės miesto dalies nėra pakankamai transporto jungčių, o gyventojų bei darbo vietų skaičius auga

                                  Duosiu porą nuorodų:
                                  1. Nuvažiuok ryte į Ozo gatvę rytinio ar vakarinio piko metu
                                  2. Apsilankyk "ramaus eismo" Gabijos gatvėje - didžioji dalis eismo ten yra tranzitinis 3. Pastovėk eilėje rytinio piko metu Žvalgų gatvėje.
                                  4.Paskaičiok, kiek kartų reikės sukeliotis kol nuvažiuisi iš Šeškinės iki Vakarinio aplinkkelio.

                                  Jei dar neturi teisių, tai pabandyk išsilaikyti - nuvažiavus į minėtas vietas nekils klauismų dėl Šiaurinės gatvės būtinumo

                                  Kiekviename detaliame plane būna patikslinami automobilių srautai ir jų pokytis nuteistus gatvę. Sutaupytas laikas mažesnis degalų suvartojimas, mažesnis avaringumas lengvai pagrindžia šio projekto būtinumą. Paieškok pirminiuose šaltiniuuose.
                                  Sprendimai iš automobilio retai beišlipančiam ir neįsivaizduojančiam kaip žmogui, neturinčiam vairuotojo pažymėjimo judėti žmogui - Romui - būtų: rimtesnių taršos mokesčių įvedimas, smarkus gatvių siaurinimas centrinėje miesto dalyje, parkavimo apmokestinimas visur kur galima. Konkrečiam 1 atvejui būtų tramvajus arba greitasis autobusas bent kas 5 minutes sau atskiroje A juostoje Ozo/Kareivių gatvėse. 3 atveju problema idiotiškose sankryžose ir kelio pirmenybėse. Dalinai susiję su pirmu, nes daugelis kerta kampą vietoje Ozo/Kalvarijų važiuodami per ten. Bet dabar jau ir Verkių gatvė tranzitinė - gal ten irgi reikia platinti? Vėlgi turi būti pagerintas VT eismas tarp Jeruzalės ir Žirmūnų. Žvalgų gatvė apskritai yra gėda, nei šaligatvių, nei autobusų maršrutų. Tai kad pirmas variantas yra visai reikalingas, nesiginčysiu. Bendruomenininkai, svajojantys apie linijinį parką verčiau pagalvotų, kaip padaryti želdynus pačiuose mikrorajonuose patrauklius.
                                  Paskutinis taisė Zefyras; 2023.01.07, 18:46.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Local Pub'e vasarą lauke taip ir neteko pasėdėti būtent dėl tos priežasties: labai bjauri ir triukšminga gatvė. Yra žinoma ekstremalų, kuriems tai tinka, bet tai jokiu būdu neturėtų būti pateisinamas šūdinai padarytai aplinkai.
                                    Bet dabar planuojama Šiaurinė g. ir nebus šūdinai padaryta aplinka. Numatomas tiek parkavimas, tiek kelios eilės želdynų nuo gatvės. Nėra ką lygint su Jasinskio g.

                                    Pavyzdžiui, didžiojoje gatvės dalyje bus toks pjūvis. Matome, kad pėsčiųjų takas prasideda kažkur 9 metrai nuo gatvės, o staliukai stovės palei pastatus, tai dar bent 2 metrus galima pridėt laisvai, gaunasi 11 metrų - tai čia grubiai Jasinskio g. plotis.

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-01-07 183306.jpg
Views:	303
Size:	98,9 kB
ID:	2021696

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Local Pub'e vasarą lauke taip ir neteko pasėdėti būtent dėl tos priežasties: labai bjauri ir triukšminga gatvė. Yra žinoma ekstremalų, kuriems tai tinka, bet tai jokiu būdu neturėtų būti pateisinamas šūdinai padarytai aplinkai.
                                      Locals paimtas kaip ekstremalus pvz, kad žmonės nebijo būti net prie pat intensyvios gatvės, tokios ekstremalios situacijos šiaurinėje g. net nebus.

                                      Comment


                                        Ne pirmus metus stebint kaip klostosi visos Šiaurinės g tiesimo perspektyvos, paskaičius beveik visus komentarus, man kyla tokios mintys:

                                        1. Duok Dieve tegu tik nutiesia bent 4 eismo juostas nuo Žirmūnų g iki VA paliekant vietos galimiems viadukams ateityje atsiradus poreikiui.

                                        2. Visų Šiaurinės g viadukų numatomas lėšas, išskyrus viaduko virš GV (jis turi būti iš karto.), skiriame ne Šiaurinei gatvei, o Ozo ir Kareivių gatvėms. Ozo ir Kareivių gatves (nuo VA iki Nemenčinės plento) verčiam į atkarpą neturinčią srautų susikirtimo viename lygyje. Tokiu atveju ši atkarpa tarnautų ir kaip tarpmiestinio tranzito, ir kaip greito eismo, ir kaip tarprajoninio tranzito.

                                        3. Neduok Dieve bus paliktas nebaigtas tarpas tarp Gelvonų ir Kalvarijų g..

                                        Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	209,5 kB ID:	2021710
                                        Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	32,0 kB ID:	2021708
                                        Paskutinis taisė spekas; 2023.01.07, 19:04.

                                        Comment


                                          O tu kitas maldas apart "induced demand" moki ar tavo religijoj už kitas knygas per nagus liniuote daužė ? Induced demand dar reikia įrodyti, kad čia būtent suveiks, kai pilna pozityvių pasekmių, kurios būtų turint normalią tranzitinę gatvę. Visos jos įvairių šio forumo dalyvių buvo išdėstytos įvairiuose postuose, bet tokiems teoretiniams troliams juk reikia kabliukų ?

                                          Primena seną biurokratinį anekdotą apie reikalavimą gauti pažymas iš visų pasaulio moterų, kad neesi kiekvienos atskirai vedęs.

                                          Jei nori užsiimt neigimu, pats susirask forume visas nurodytas pasekmes ir gali bandyti jas neigti.

                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          Man reikia kaštų analizės, padarytos specialistų, kur būtų tiksliai išdėstytas atsipirkimo būdas (nebūtinai tiesioginis, gali būti ir netiesioginis) ir kaip jis bus pasiektas. Subjektyvus autofašistinis vimtelėjimas apie srautų nuėmimą statant kelius mieste nėra tinkamas - visas urbanistikos pasaulis kalba, kad toks metodas neveikia dėl induced demand ir yra pinigų išmetimas, o mieste srautus gali nuimti tik geras VT. Būtent dėl to man ir reikia analizės, kuri tiksliai išaiškintų, kodėl šį kartą bus kitaip.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X