„Sitifajus“ rodo darbų pradžią 2023 2Q. Šiandien neberadau šitų medžių ties elektros linija, kas čia per fokusai? Įmanoma tikėtis statybų? „Sitis dabar“ kitų projektų aplink irgi nerodo.
„Sitifajus“ rodo darbų pradžią 2023 2Q. Šiandien neberadau šitų medžių ties elektros linija, kas čia per fokusai? Įmanoma tikėtis statybų? „Sitis dabar“ kitų projektų aplink irgi nerodo.
Gal tiesiog planinė elektros perdavimo linijos priežiūra? Nepriklauso būt medžiams po laidais.
Iš kitos puses ten kur buvo metaliniai garažai prie stoteles ant kalno irgi viskas iškirsta
Prisipažinsiu, ekrano nuotrauką su nuoroda netyčiai į priešingą pusę įdėjau. Visgi, ten tikrai ne dėl šaligatvio, nes jam tik nebent 3 krūmokšniai trukdo. Iškirsta plynai.
Šaligatvio keliasdešimt metų nereikėjo, tad tikrai nesitiki, kad tiestų, kai planuoja pilnai statyti gatvę kitais metais:
Ar ne prieš metus ar kelis buvo iškirsti krūmai kitoje dalyje, prie pat Vakarinio aplinkkelio?
Buvo iškirtę, bet tik krūmus. Dabar "prašienautą" tikrai atsakingai. Ne tik krūmai bet ir dayguma medžių nupjauti nemažame plote. Gal tikrai ruošiasi laidus po žemę kišti.
Tai gal valo teritoriją ir ruošia? Nes medžius kirsti irgi ne visada galima.
Bet iki pačių statybų dar tolokai. Rengiamas leidimas, po to bus pirkimai.
Galima ne visada, bet kerta kaip nori. Perkūnakiemi pernai pardavė sklypą ir atėjo (girtas) pjauti medžius. Policija jį supakavo, nubaudė ir net išvežė kažkur, nes leidimo pjauti neturėjo. Kitą dieną atėjo ir likusius išpjovė, susimokėjo antrą baudą ir vietinę bendruomenę pasiuntė ten kur rusų laivą. Čia kur degalinė planuojama.
O gal galima būtų sąrašą didelių infrastruktūros projektų, kurie nėra skirti automobilzmo skatinimui irgi?
Komentaras, į kurį mano atsakymą cituoji, kalbėjo apie apskritai infrastruktūros projektus.
Ne automobiliams skirti projektai automatiškai yra mažesni ir mažiau kainuojantys, tai ir lyginti nelabai gausis kaip. Bet krantinių atnaujinimai (ne tik Neries, bet ir Paupio), krūva požeminių vandens nuotekų tinklų projektų, dviračių takai magistralinėse trasose, parkai ir t.t. Visa tai yra projektai, kurie nėra skirti automobiliams. Jų yra nemažai, tik jų vertės aišku nesiekia šimtų milijonų, kiek kainavo Vakarinis aplinkkelis. Sunku būtų šimtą milijonų investuoti į parko įrengimą
Komentaras, į kurį mano atsakymą cituoji, kalbėjo apie apskritai infrastruktūros projektus.
Ne automobiliams skirti projektai automatiškai yra mažesni ir mažiau kainuojantys, tai ir lyginti nelabai gausis kaip. Bet krantinių atnaujinimai (ne tik Neries, bet ir Paupio), krūva požeminių vandens nuotekų tinklų projektų, dviračių takai magistralinėse trasose, parkai ir t.t. Visa tai yra projektai, kurie nėra skirti automobiliams. Jų yra nemažai, tik jų vertės aišku nesiekia šimtų milijonų, kiek kainavo Vakarinis aplinkkelis. Sunku būtų šimtą milijonų investuoti į parko įrengimą
Vilniaus dydžio miestai civilizuotose šalyse investuoja šimtus milijonų į viešąjį transportą, bet Vilniuje tai pasiūlus į tave žiūrima kaip į kosmonautą ir pradedama švaistytis sovietinio stiliaus argumentais kaip “pirma pensijas reikia mokėti geras” ir pan. Kam tos pirmumo teise važiuojančio transporto linijos kai galima statyti sovietų laikais sugalvotas gatves ir paistyti apie tai, kaip jos išspręs kamščius, deklamuojant tekstus iš 60-ųjų urbanistikos vadovėlių.
Sunku būtų šimtą milijonų investuoti į parko įrengimą
Oj prigalvočiau. Tas pats Lūžių parkas, kur VMS prašė visuomenės pasiūlymų priešprojektiniuose pasiūlymuose. Pvz. į parką sunku patekti iš vakarinės mikrorajono pusės, skiriamoji juosta gatvėje su tvora. Norėjau siūlyt viaduką pėstiesiems statyti tarp daugiabučių kiemų esančių ant kalvos ir parko kalvos. Gatvė įkasta. Pasirodo trukdo troleibusų laidai. Galima gatvę įleisti žemyn, betonuot atramines sienas esamiems šaligatviams, statyt viaduką, sutvarkyt parką su siūlyta įrengti BMX trasa, rekonstruoti dviračių taką, kuris neatitinka magistralinio tako pločio. Visgi VMS'as nenori taškyti 100 mln., tai į parko medialinį tašą bus sunku patekti, o BMX olimpinį parką statys Naujininkuose, kur nebus tiek vietinių naudotojų, o su vienbėgiu dviratuku mažais ratais mažai kas važiuos iš kitų tankesnių rajonų (numatė prie oro usto labiau renginių turizmui, o ne vietiniams).
Svarbiausia, kad prie to BMX parko būtų didelis parkingas, kad tėvai patogiai galėtų atvežt vaikus su dviračiais pasivažinėt. O vyresni patys BNB bagažinėj atsivežtų BMXus.
Svarbiausia, kad prie to BMX parko būtų didelis parkingas, kad tėvai patogiai galėtų atvežt vaikus su dviračiais pasivažinėt. O vyresni patys BNB bagažinėj atsivežtų BMXus.
Kolegė grįžo iš Durskininkų ir sako: "kaip viską gerai Malinauskas sutvarkė - visur laisvai gali privažiuot su mašina, tai ne pas mus Vilniuje".
Svarbiausia, kad prie to BMX parko būtų didelis parkingas, kad tėvai patogiai galėtų atvežt vaikus su dviračiais pasivažinėt. O vyresni patys BNB bagažinėj atsivežtų BMXus.
Na nežinau. Man augant mano mama dirbo ir teisių neturėjo, o tėvas irgi dirbo, tad ne visada mane nuveždavo vos man paprašius. Kiti vyresni šeimos nariai nei nuo 16 m. neturėjo teisių ir mašinos, nei iškat nuo 18 m.
Comment