Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nueikit ten pasivaikščioti ir pamatysit, kad jokių kapų planuojamoj gatvės trasoje nėra.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	461,2 kB
ID:	1912319 Nebūtina ir vaikščioti.

      Comment


        Taip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
          Būtent.
          Ateities g. būtų teigiamai įtakota.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Taip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
            Ką reiškia atsvarą? Pagal dabartinius planus Ozo g. lieka magistraline B kategorijos gatve/miesto greitkeliu, o Šiaurinė g. paprasta C kategorijos miesto g. su atitinkamai vystomomis teritorijomis aplink ją.

            Aš tik pastebėjau jog užbaigus Šiaurinės g. pirmą etapą pirmiau nei Ozo g. jungtį atsiras didelis B kategorijos lygio srautas kuris judės Karevių -> Ozo -> Ukmergės -> Šiaurinė -> Vakarinis ap..

            Nežinau ar labai bus paprasta vystyti teritorijas gatvėje su tokiu eismu, greičiausiai tikrai pradžioje ji bus tinkama tik degalinėms ir plovykloms. Galbūt to būtų galima išvengti jeigu pirmas etapas užsibaigtų ties Laisvės pr ir bent pradžiai ten tikrai būtų ką veikti apstatant, o ir nusiimtų daug eismo nuo Pašilaičių vidinių gatvių. Tuomet užbaigti Ozo g. ir tik tuomet pratęsti Šiaurinę iki Ukmergės g..

            Dėl VT jungties tai labai sveikintinas ir net sakyčiau ateityje būtinas dalykas, bet ji atsiras tik užbaigus visą gatvę, nors tarkim gatvei eiti per Ozo parką visai nebūtina, nes minimas potencialus tunelis būtų toks pat brangus bet žymiai menkesnės svarbos nei Ozo g. Viršuliškėse. Mano nuomone tarkim kokį BRT ar tramvajų būtų turbūt galima paleisti per Ozo parką ir nesikasant, VT eismas tikrai nebūtų ant tiek intensyvus jog trikdytų gamtą ir žmonių poilsį parke.

            Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.
              Ozo gatvė stovi piko metu iš visų pusių dėl Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryžos.

              Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
              Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Ozo gatvė stovi piko metu iš visų pusių dėl Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryžos.

                Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
                Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.
                Šiaurinė g. dėka naujos VT jungties gali nuimti keleivių srautus tarp Saulėtekio ir vakarinės Vilniaus dalies, bet automobilių srautų (ir juolab tranzitinių) jai tikrai nereikia nuiminėti nuo Ozo g., kuri tam skirta ir yra B kategorijos, tik ją reik užbaigti. Priešingu atveju tiesiog turėsime dar vieną B kategorijos gatvę ir daug teritorjų aplink ją nelabai kam tinkamų.

                O kad Ozo g. stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu, dėl to juk neketinam platinti Vakarinio aplinkkelio iki dešimties juostų arba statyti paraleliai dar vieno aplinkkelio. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų ten kur jis važiuoja ir kad jo būtų pakankamai visomis svarbiausiomis kryptimis.

                O kas liečia individualų transportą tai svarbu jog tiesiog būtų reikalingos jungtys bet deja taip nėra kol Ozo g. nepabaigta
                Paskutinis taisė themanual; 2021.09.16, 01:05.

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą

                  Šiaurinė g. dėka naujos VT jungties gali nuimti keleivių srautus tarp Saulėtekio ir vakarinės Vilniaus dalies, bet automobilių srautų (ir juolab tranzitinių) jai tikrai nereikia nuiminėti nuo Ozo g., kuri tam skirta ir yra B kategorijos, tik ją reik užbaigti.

                  O kad joje stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų.
                  Man čia panašu į GV gatvę, kur nėra VT nes nėra daugiabučių namų ir traukos objektų. Trinapolis? Vienas daugiabutis. Kazlausko g.? Kotedžai...
                  https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

                  Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Man čia panašu į GV gatvę, kur nėra VT nes nėra daugiabučių namų ir traukos objektų. Trinapolis? Vienas daugiabutis. Kazlausko g.? Kotedžai...
                    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf

                    Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,
                    Na tai jie atsiras neužstatytuose sklypuose aplink gatvę tik klausimas koks tas užstatymas bus, nes jei gatvė bus A kategorijos kaip GV tai nieko gero nelauk. Mano mintys paremtos tuo kad gatvė planuojama C kategorijos ir tam aš pritariu, bet kad ji tokia būtų turi būti ir projektas tinkamas ir tuo pačiu įvertinta jog Ozo g. nepabaigta ir iškart atsiras nemaži tranzitiniai srautai. Tranzitas tarp mikrorajonų C kategorijos gatvėmis gali ir turi vykti, bet kalba eina apie daug didesnį skaičių automobilių, nes ta gatve pradės naudotis norintys kirsti ne vieną mikrorajoną o visą miestą, kam turėtų būti skirta Ozo g.

                    Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.

                    Comment


                      Šiaurinė gatvė projektuojama ne tik kaip pravažiavimo kelias. Kai atsiras fizinė gatvė, šalia kursis miesto infrastruktūra su parduotuvėm, pramogom, paslaugom. Šitokio traukos centro šioje Vilniaus dalyje labai reikia.

                      Comment


                        Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
                        Šalia kursis miesto infrastruktūra su parduotuvėm, pramogom, paslaugom. Šitokio traukos centro šioje Vilniaus dalyje labai reikia.
                        Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.

                        Comment


                          Gyventojams reikia, kad pro langus matytųsi nusidriekę laukai, gudūs miškai, banguojantys javai, besiganančios karvutės, burokų lysvės, upeliai ir ežeriukai , stirniukai ir gandriukai...

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Gyventojams reikia, kad pro langus matytųsi nusidriekę laukai, gudūs miškai, banguojantys javai, besiganančios karvutės, burokų lysvės, upeliai ir ežeriukai , stirniukai ir gandriukai...
                            Jei kalbam apie šiaurinės gatvės trasą tai reikia dar nepamiršti statybinių atliekų šiukšlynų.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.
                              Tai kad berods dabartinis savivaldybės planas kaip tik yra priešingas - bendrojo plano VT sprendiniuose eismas numatytas tik atkarpoje tarp VA ir S.Stanevičiaus/Gelvonų g. Tai išeina, jog antroji atkarpa iki Žirmūnų numatyta tik automobilių eismui.

                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
                              Tai kad nei vienas iš šių prekybcentrių nėra prie Šiaurinės gatvės. Ozas ir Akropolis yra Ozo gatvėje, Mandarinas yra Ateities. Ogmios miesto sąsajas su Šiaurine gatve išvis sunku suvokti.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Tai kad berods dabartinis savivaldybės planas kaip tik yra priešingas - bendrojo plano VT sprendiniuose eismas numatytas tik atkarpoje tarp VA ir S.Stanevičiaus/Gelvonų g. Tai išeina, jog antroji atkarpa iki Žirmūnų numatyta tik automobilių eismui.
                                VT planas tik pirmam etapui ir susijęs su artimiausia plėtra. Taip kaip jūs sakot tikrai nebus, visose kiek teko matyti miesto plėtros prezentacijų yra numatytas naujas VT maršrutas per visą Šiaurinės g. ilgį kai/jei bus pabaigta.

                                Comment


                                  Ai nu jo, dabar peržiūrėjau viešojo transporto atnaujinimo galimybių studiją, tai Šiaurinė gatvė per visą savo ilgį numatyta kaip autonominių troleibusų plėtros vieta

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
                                    Prekybos centras nėra tas pats kaip miesto gatvė, tokia kaip yra Gedimino pr. Nors kaip alternatyva irgi tinka, Justiniškėse nėra jokio didelio prekybos centro

                                    Comment


                                      Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

                                      Prekybos centras nėra tas pats kaip miesto gatvė, tokia kaip yra Gedimino pr. Nors kaip alternatyva irgi tinka, Justiniškėse nėra jokio didelio prekybos centro
                                      Šiaurinė bus panašiau į Ukmergės gatvę nei į Gedimino prospektą.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Šiaurinė bus panašiau į Ukmergės gatvę nei į Gedimino prospektą.
                                        Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.
                                          Panašiau į priemiesčio greitkelį su prekybcentriais prie jo nei į miesto gatvę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X