Nueikit ten pasivaikščioti ir pamatysit, kad jokių kapų planuojamoj gatvės trasoje nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Taip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
Ateities g. būtų teigiamai įtakota.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip, vieta ten palikta. Tik reikėtų smarkiai prakirsti miškelį. Bet man sunku suprasti kodėl Ozo g. (ypač su jungtimi) jūs matot kaip atsvarą Šiaurinei? Gatvės turėtų aptarnauti visais skirtingus rajonus. Šiaurinė taip pat sukurs visiškai naują VT jungtį vakarų-rytų kryptimi, ko dabar toje teritorijoje absoliučiai nėra.
Aš tik pastebėjau jog užbaigus Šiaurinės g. pirmą etapą pirmiau nei Ozo g. jungtį atsiras didelis B kategorijos lygio srautas kuris judės Karevių -> Ozo -> Ukmergės -> Šiaurinė -> Vakarinis ap..
Nežinau ar labai bus paprasta vystyti teritorijas gatvėje su tokiu eismu, greičiausiai tikrai pradžioje ji bus tinkama tik degalinėms ir plovykloms. Galbūt to būtų galima išvengti jeigu pirmas etapas užsibaigtų ties Laisvės pr ir bent pradžiai ten tikrai būtų ką veikti apstatant, o ir nusiimtų daug eismo nuo Pašilaičių vidinių gatvių. Tuomet užbaigti Ozo g. ir tik tuomet pratęsti Šiaurinę iki Ukmergės g..
Dėl VT jungties tai labai sveikintinas ir net sakyčiau ateityje būtinas dalykas, bet ji atsiras tik užbaigus visą gatvę, nors tarkim gatvei eiti per Ozo parką visai nebūtina, nes minimas potencialus tunelis būtų toks pat brangus bet žymiai menkesnės svarbos nei Ozo g. Viršuliškėse. Mano nuomone tarkim kokį BRT ar tramvajų būtų turbūt galima paleisti per Ozo parką ir nesikasant, VT eismas tikrai nebūtų ant tiek intensyvus jog trikdytų gamtą ir žmonių poilsį parke.
Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tuo tarpu norintys asmeniniu transportu kirsti miestą Rytų-Vakarų kryptim to negalėtų padaryti Šiaurine gatve ir turėtų naudoti tokiam tranzitui skirtą Ozo g. Bet ji tuomet negali likti amžinai nepabaigta. Tai tiek apie tą Ozo g.
Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Ozo gatvė stovi piko metu iš visų pusių dėl Ozo/Kareivių/Kalvarijų sankryžos.
Šiaurinė g. nuimtų Ignalina>, Švenčionys>, Nemečinė> tranzitą į Vilniaus vakarus (kurie plėtėsi labiau už kitas dalis).
Vilniaus Šiaurinis aplinkkelis (Maišiagala-Nemenčinė) per daug komplikuotas, kad kažką nuimtų. Kelio vingiai ir gyvenvietės.
O kad Ozo g. stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu, dėl to juk neketinam platinti Vakarinio aplinkkelio iki dešimties juostų arba statyti paraleliai dar vieno aplinkkelio. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų ten kur jis važiuoja ir kad jo būtų pakankamai visomis svarbiausiomis kryptimis.
O kas liečia individualų transportą tai svarbu jog tiesiog būtų reikalingos jungtys bet deja taip nėra kol Ozo g. nepabaigtaPaskutinis taisė themanual; 2021.09.16, 01:05.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šiaurinė g. dėka naujos VT jungties gali nuimti keleivių srautus tarp Saulėtekio ir vakarinės Vilniaus dalies, bet automobilių srautų (ir juolab tranzitinių) jai tikrai nereikia nuiminėti nuo Ozo g., kuri tam skirta ir yra B kategorijos, tik ją reik užbaigti.
O kad joje stovi automobiliai piko metu tai čia nieko neįprasto, būna stovi ir Vakariniam aplinkkelyje piko metu. Svarbiausia kad viešasis transportas nestovėtų.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Man čia panašu į GV gatvę, kur nėra VT nes nėra daugiabučių namų ir traukos objektų. Trinapolis? Vienas daugiabutis. Kazlausko g.? Kotedžai...
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2021-03-16.pdf
Tuo pačiu daug viadukų padarys patogų tranzitą. Ir tai ne C gatvė, o :"C didesnės svarbos". Kaip Kalvarijų g. T.y 2+2 ir vietom 3+3,
Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąŠalia kursis miesto infrastruktūra su parduotuvėm, pramogom, paslaugom. Šitokio traukos centro šioje Vilniaus dalyje labai reikia.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGyventojams reikia, kad pro langus matytųsi nusidriekę laukai, gudūs miškai, banguojantys javai, besiganančios karvutės, burokų lysvės, upeliai ir ežeriukai , stirniukai ir gandriukai...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip pat kaip jau minėjau atkarpa per Ozo parką turėtų judėti tik VT, priešingu atveju gatvė natūraliai taps miesto greitkeliu.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai kad berods dabartinis savivaldybės planas kaip tik yra priešingas - bendrojo plano VT sprendiniuose eismas numatytas tik atkarpoje tarp VA ir S.Stanevičiaus/Gelvonų g. Tai išeina, jog antroji atkarpa iki Žirmūnų numatyta tik automobilių eismui.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Geras bajeris. Ozas, Akropolis, Mandarinas, Ogmios miestas. Tikrai trūksta.
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Prekybos centras nėra tas pats kaip miesto gatvė, tokia kaip yra Gedimino pr. Nors kaip alternatyva irgi tinka, Justiniškėse nėra jokio didelio prekybos centro
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šiaurinė bus panašiau į Ukmergės gatvę nei į Gedimino prospektą.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Ukmergės gatvė irgi yra geras pavyzdys, kai šalia gatvės įsikūrę daug prekybos centrų ar kitokių traukos taškų - BIG, Senukai, Depo, Benedikto turgus, trijų X Maksima, dar keletas mažesnių parduotuvėlių. Tai nematau nieko bloga, jei ir Šiaurinėje gatvėje kažkas panašaus išsivystys.
- 2 patinka
Comment
Comment