Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

    Tema skirta tikrajam pietiniam Vilniaus aplinkkeliui (dabar - 106 kelias) nuo Gariūnų per Aukštųjų Panerių pramonės rajoną, Vaidotus, Juodšilius, Rudaminą Skaidiškes iki A-3 plento į Minską


    Šaltinis: VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutas
    http://www.tkti.lt/index.php?id=579

    Ana gatvė tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto galėtų būti vadinama pietine arba pietvakarine gatve. Žodis "aplinkkelis" ten naudotas tik tam, kad būtų gautas finansavimas IXB transporto koridoriaus finansavimui. Tebūnie vadinama kaip nori, kad tik būtų gauti ir panaudoti pinigai

    Kad nebūtų painiavos, 106-ą kelią kol kas siūlau vadinti "tikruoju" pietiniu aplinkkeliu. Jei bus sugalvotas geresnis pavadinimas, mielai sutinku keisti temos pavadinimą
    Paskutinis taisė Romas; 2013.09.05, 22:35. Priežastis: Atstatytas paveikslo rodymas

    #2
    Vilniaus pietinio aplinkkelio (tarp A1 ir A3) poveikio aplinkai vertinimo santrauka

    ĮVADAS

    Poveikio aplinkai vertinimo procesas pradėtas 2005 metais. 2006 metų pradžioje parengta PAV programa visam planuojamam aplinkkeliui tarp A1 Vilniaus-Kauno-Klaipėdos ir A3 Vilniaus-Minsko kelių. Programa suderinta su PAV subjektais ir patvirtinta AM Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamente.

    Dėl projekto įgyvendinimo etapiškumo, Vilniaus pietinio aplinkkelio projektas suskaidytas į du atskirus projektus: pietinis aplinkkelis Vilniaus mieste ir pietinis aplinkkelis Vilniaus rajone. Pagal patvirtintą poveikio aplinkai programą planuojama parengti dvi poveikio aplinkai vertinimo ataskaitas.

    Šame darbe pateiktas Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp A1 Vilniaus―Kauno―Klaipėdos ir A3 Vilniaus―Minsko kelių 0.0―7.6 km ruožo poveikio aplinkai vertinimas (Vilniaus mieste)

    Daugiau:
    (c) VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutas
    http://www.tkti.lt/index.php?id=579

    Comment


      #3
      Viešas supažindinimas Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp A1 A3 PAV ataskaita

      Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos planuoja tiesti Vilniaus pietinį aplinkkelį tarp A1 Vilniaus-Kauno-Klaipėdos ir A3 Vilniaus-Minsko kelių 0.0-7.6 km ruožą. Planuojamas aplinkkelis yra Vilniaus apskrityje, Vilniaus miesto savivaldybėje, Panerių seniūnijoje.

      Poveikio aplinkai vertinimą atlieka VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto (I.Kanto 25, p.d. 2082, LT-44009 Kaunas. Tel.(8~37) 20 23 61, faksas (8~37) 20 56 19) Aplinkos apsaugos skyrius.

      Su poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos projektu nuo š.m. lapkričio 13 d. galima susipažinti Vilniaus miesto savivaldybės ekspozicijų salėje Nr.125 (Konstitucijos pr.3, LT-09601 Vilnius) ir interneto svetainėje www.tkti.lt.


      Motyvuotus pasiūlymus dėl poveikio aplinkai vertinimo raštu galima pateikti: Vilniaus miesto savivaldybės patalpose (Konstitucijos pr.3, Savivaldybės įmonėje „Vilniaus planas“, 507 kambaryje pas projekto vadovą S.Dagelį, tel. (8~5) 211 24 96). arba VĮ Transporto ir kelių tyrimo institute, I. Kanto 25, p.d. 2082, LT-4409 Kaunas. 209 kab. Tel. (8~37) 20 23 61., (8~37) 20 25 40, el. paštas:a.svarpliene@tkti.lt,

      Š. m. lapkričio 28 d. 16 val. Vilniaus miesto savivaldybėje (Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius, ekspozicijų salėje Nr.125) vyks poveikio aplinkai vertintojų grupės susitikimas su visuomene ir ataskaitos pristatymas.

      Daugiau: http://www.tkti.lt/index.php?id=576
      Paskutinis taisė Romas; 2006.11.14, 21:26.

      Comment


        #4
        Kol kas apie dabartinę padėtį šiame aplinkkelyje galima paskaityti temoje "Nevykę infrastruktūros sprendimai"
        http://tinkle.miestai.net/showpost.p...6&postcount=21

        Comment


          #5
          Vilniaus pietinio aplinkkelio (tarp A1 ir A3) poveikio aplinkai vertinimo programa

          2. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

          Variantų paieška


          Be Vilniaus miesto bendrajame plane numatytos aplinkkelio trasos buvo nagrinėjami galimi kiti variantai, atlikta jų techninė-ekonominė analizė.

          2000-2001 m. buvo išrinkti 4 aplinkkelio trasos variantai. Kiti variantai su žymiai blogesniais rodikliais buvo atmesti ir toliau nenagrinėti. Iš minėtų 4-ių variantų mažiausiai trūkumų, lyginant su likusiai trimis, turėjo I-asis variantas (3.1 paveikslas), tačiau jam buvo nepritarta Rudaminos seniūnijos gyventojų susirinkime.

          2005 m. buvo atnaujinta variantų paieška. Specialiajame plane nagrinėjamas jau VI-asis variantas. Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymu šiam projekto variantui (1 PRIEDAS) bus atliekamas poveikio aplinkai vertinimas.

          Projekto aprašymas

          Nuo magistraliniame kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda esančios Gariūnų sankryžos aplinkkelio trasą planuojama tiesti Kirtimų gatve iki sankryžos 7,25 km su rajoniniu keliu Nr.5204 Vilnius – Baltoji Vokė.

          Už sankryžos iki 9 km projektuojama aplinkkelio trasa sutampa su esamu rajoninės reikšmės keliu Nr.5204 Vilnius - Baltoji Vokė. Nuo esamų tvenkinių prie Vaidotų geležinkelio stoties trasa nukreipta nauja vietove. Esamas geležinkelis ir rajoninės reikšmės kelias Nr.5203 Juodšiliai – Jašiūnų geležinkelio stotis kertami 13,2 km ties Valčiūnų gyvenviete.

          Už Dusinėnų gyvenvietės aplinkkelio trasa kerta Rudaminos upelį ir tęsiasi per Dusinėnų mišką. Kerta magistralinį kelią A15 Vilnius-Lyda. Šis kelias - tarptautinės magistralės E85 Lyda-Vilnius-Kaunas-Klaipėda dalis. Toliau kerta Petešos mišką, aplenkia Petešos gyvenvietę. Kerta rajoninį kelią Nr.5202 Vilnius-Turgeliai-Kurmelionys. Dar toliau kelias tiesiamas neapgyvendinta teritorija, dirbamomis žemėmis, kerta Šveicarijos, Gegužinės, Jarmališkių miškus ir įsijungia į A3 Vilniaus – Minsko kelią.

          Nuo Gariūnų sankryžos iki 7,25 km aplinkkelio trasa sutampa su esamu keliu, praplatinant jį iki 4 eismo juostų. Platinti planuojama į abi puses, keliuose ruožuose daugiau į kairiąją kelio pusę.

          Toliau aplinkkelis planuojamas kaip II–os techninės kategorijos, 2-jų eismo juostų kelias. Nuo 9 km kelią numatoma tiesti naujomis vietovėmis.

          Bus planuojamos sankryžos, apjungiamieji keliai.

          Vilniaus pietinį aplinkkelį planuojama tiesti neužstatyta teritorija. Bus aplenkiamos Pagirių, Juodšilių, Kalviškių, Rudaminos, Čekėnų, Skaidiškių gyvenvietės.

          Planuojamo aplinkkelio juostos plotis: apie 28 m (naujai tiesiamam ruožui) ir apie 39 m rekonstruojamam ruožui.
          Su šia programa buvo galima susipažinti vasario mėnesį Vilniaus savivaldybėje. Daugiau: http://www.tkti.lt/index.php?id=171
          Š.m. lapkritį vyksta viešas poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos pristatymas

          Comment


            #6
            Šiandien buvau užsukęs į Savivaldybę.

            Pagrindinis brėžinys (tik Vilniaus m. teritorijoje):


            Legenda:

            Comment


              #7
              Eksponuojamas brėžinys

              Comment


                #8
                o kada visą šitą žadama pradėti?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  #9
                  /\ Nežinau. Ko gero, pabaigus aną pietvakarinį "aplinkklelį" vidury pramoninės miesto dalies. Tik tegul greičiau pradeda statyti
                  Paskutinis taisė Romas; 2006.11.15, 20:37.

                  Comment


                    #10
                    Sankryžų brėžiniai

                    Sankryža pruie Gariūnų - be pakitimų (išskyrus praplatinimus)



                    Sankryža su Lentvario gatve (prie "Regitros" ir "Tuvlitos")



                    Sankryža su Galvės gatve (Trakų ir Druskininkų plentais) bei su įvažiavimu į Fermentų gatvę (ten, kur dabar nukreipta pusė tranzitinio eismo).

                    Galima pastebėti, kad be pakitimų palikta Galvės - Graičiūno g. sankryža ir automobiliai nuo Trakų turės daryti tą patį apsisukimą gal 150º kampu į Graičiūno gatvę.
                    Dabartinė padėtis: http://tinkle.miestai.net/showpost.p...6&postcount=21


                    Sankryža kažkur pramoninio rajono gale - prie šaldytuvo ar prie "Bakalėjos"



                    Nauja sankryža vidury miško prie Vaidotų



                    Sankryža su plentu Pagirius ir į Baltąją Vokę
                    Šiuo metu čia tranzitinis transportas viaduku važiuoja į kitą geležinkelio pusę ir toliau į Juodšilius ar Rudaminą.
                    Nuo čia aplinkkelis kelias eis visiškai nauja trasa

                    Comment


                      #11
                      ambicingas projektas
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #12
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Sankryžų brėžiniai



                        Sankryža su Galvės gatve (Trakų ir Druskininkų plentais) bei su įvažiavimu į Fermentų gatvę (ten, kur dabar nukreipta pusė tranzitinio eismo).

                        Galima pastebėti, kad be pakitimų palikta Galvės - Graičiūno g. sankryža ir automobiliai nuo Trakų turės daryti tą patį apsisukimą gal 150º kampu į Graičiūno gatvę.
                        Dabartinė padėtis: http://tinkle.miestai.net/showpost.p...6&postcount=21

                        Leisk su tavim nesutikti

                        Papraščiausiai nuo Trakų pusės atvažiavusiems bus uždraustas posūkis į dešinę, į Graičiūno gatvę. Papraščiausiai ten sukti ir nebebus reikalo, nes nuvažiavę iki projekte parodyto Galvės gatvės ir (Trakų ir Druskininkų plentų) bei su įvažiavimu į Fermentų gatvę nauju viaduku galės paukti į dešinę ir nuvažiavę iki gaisrinės (autoserviso) pasuks į dešinę ir ramiausiai pateks į Graičiūno gatvę. Be to čia nesimato tos sankryžos, kur tu minėjai, kad reikia apsisukti 150º kampu. Ši sankryža yra už geležinkelio, kiek žemiau ir šiame projekte jos nesimato
                        Paskutinis taisė Svecias; 2006.11.16, 09:16.
                        Parašas :)

                        Comment


                          #13
                          /\ O kaip iš Graičiūno gatvės patekti atgal, į Trakų ar Druskininkų plentą?
                          Prie autoserviso, 106 kelio sankryža su Fermentų g. tęsiniu (antra sankryža cituotoje nuotraukoje) leidžiamas posūkis tik į dešinę.
                          O nusileidimas nuo Trakų plento link Graičiūno g. daug pinigų nereikalautų - viskas vyktų anoje geležinkelio viaduko pusėje. Grįžimui reikėtų padaryti didesnį radiusą iš graičiūno g., kad "fūros" galėtų pasisukti.

                          Comment


                            #14
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\ O kaip iš Graičiūno gatvės patekti atgal, į Trakų ar Druskininkų plentą?
                            Sutinku su tavim. Tą sankryža visai nedaug pertvarkius, būtų galima daug labiau supaprastinti tą įvažiavimą. Svarbiausia, kad ir dabar tai galima padaryti, net dar nepastačius tos projektuojamos naujos trasos ir naujų viadukų

                            Deja, Vilniuje dar yra ir daugiau 2-jų lygių sankryžų, kur be didelių papildomų investicijų, tik įrengus pravažiavimus galima žymiai pagerinti eismo sąlygas ar net visai "išmesti" šviesoforą.
                            Paskutinis taisė Svecias; 2006.11.20, 09:27.
                            Parašas :)

                            Comment


                              #15
                              Šiandien - 106 kelio P.A.V. viešas pristatymas

                              Su poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos projektu nuo š.m. lapkričio 13 d. galima susipažinti Vilniaus miesto savivaldybės ekspozicijų salėje Nr.125 (Konstitucijos pr.3, LT-09601 Vilnius) ir interneto svetainėje www.tkti.lt.

                              Š. m. lapkričio 28 d. 16 val. Vilniaus miesto savivaldybėje (Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius, ekspozicijų salėje Nr.125) vyks poveikio aplinkai vertintojų grupės susitikimas su visuomene ir ataskaitos pristatymas.

                              Daugiau: http://www.tkti.lt/index.php?id=576

                              Comment


                                #16
                                Nesutinku, nes kelias butu tiesiamas misku. Misku galima tiesti tik autostradas. Ar vaziavote kada nors Minsko plento? Vaziuojate kelis kilometrus kol is priekio pamatote koki nors atvaziouojanti vienisa automobili... Autostrada ten nereikalinga, o kelias ten irgi neturetu buti, nes ten neuzstatoma teritorija...

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė FIEDZIA Rodyti pranešimą
                                  Nesutinku, nes kelias butu tiesiamas misku. Misku galima tiesti tik autostradas. Ar vaziavote kada nors Minsko plento? Vaziuojate kelis kilometrus kol is priekio pamatote koki nors atvaziouojanti vienisa automobili... Autostrada ten nereikalinga, o kelias ten irgi neturetu buti, nes ten neuzstatoma teritorija...
                                  Fiedzia, nesupratau, ką tu čia norėjai pasakyti?

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    o kada visą šitą žadama pradėti?
                                    tai jis jau pradetas jei neklustu stato trecia lygi ant savanoriu ziedo jau senokai?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė tadux Rodyti pranešimą
                                      tai jis jau pradetas jei neklustu stato trecia lygi ant savanoriu ziedo jau senokai?

                                      Tu tikrai taip nesusigaudai žemėlapiuose ar čia tik juokauji ?
                                      Parašas :)

                                      Comment


                                        #20
                                        Pradėtas aplinkkelio projektavimas ir Vilniaus rajono teritorijoje (7,60-27,26 km)
                                        Šiandien "Lietuvos ryte" paskelbta apie poveikio aplinkai vertinimo pristatymą visuomenei.
                                        Ekspozicija nuo kovo 19 iki balandžio 2 d. rajono savivaldybėje ir kai kuriose seniūnijose.


                                        Dėl parengto Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir magistralinio kelio A3 Vilnius-Minskas 7,60-27,26 km tiesimo specialiojo plano

                                        Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos kelio planavimo organizatorius UAB „Kelprojektas" (www.kelprojektas.lt) parengė Vilniaus pietinio aplinkkelio tarp magistralinio kelio Al Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir magistralinio kelio A3 Vilnius-Minskas 7,60-27,26 km tiesimo specialiojo plano sprendinius. Objektas yra Vilniaus rajono Pagirių, Juodšilių, Rudaminos, Marijampolio ir Rukainių seniūnijose.
                                        Susipažinti su parengtais specialiojo plano sprendiniais galima nuo 2007-03-01 iki 2007-04-02 projektą rengiančioje organizacijoje UAB „Kelprojektas" Kelių skyriuje (I. Kanto g. 25, Kaunas) ir Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (J. Basanavičiaus g. 36/2, Vilnius.

                                        Vieša specialiojo plano sprendinių ekspozicija vyks 2007-03-01-2007-04-02 Vilniaus rajono savivaldybės (Rinktinės g. 50, Vilnius), Vilniaus rajono Pagirių seniūnijos (Šiltnamių g. 10/2, Pagiriai), Juodšilių seniūnijos (Mokyklos g. 9, Juodšiliai), Rudaminos seniūnijos (Vilniaus g. 4, Rudamina), Marijampolio seniūnijos (Liepų g. 24, Marijampolis) ir Rukainių seniūnijos (Mokytojų g. 7, Rukainiai) patalpose.
                                        http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=2853

                                        "Kelprojekto" tinklapis - apgailėtinas, ten ieškoti kokios nors informacijos beviltiška.
                                        Ko gero, internete taip lengvai nepavyks rasti informacijos
                                        Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 20:01. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai

                                        Comment

                                        Working...
                                        X