Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.14, 13:48.
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.
Bet greičiausiai tai bus daroma jau po aplinkkelio rekonstrukcijos.
Comment
-
Konkursas
Pirmajame Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovo konkurse - du dalyviai
"Neoficialiomis BNS žiniomis, paraiškas pateikė Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė "Fegda" ir Suomijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė "Lemminkainen Lietuva", jungtinės veiklos sutartimi veikianti su "Panevėžio keliais". Abu dalyviai pateikė panašius kainos pasiūlymus - apie 41 mln. litų."Dear Sir,
Comment
-
Kazkas jau krutet ima. Uzmaciau irenginejamus skydus su apylanku schemomis, kaip apvaziuoti Lentvario-Kirtimu sankryza. Tik kolkas dar neuzklijuoti eisma ribojantys zenklai. Skydai matyt bus universalus, tik apribojimai bus perkelinejami priklausomai nuo situacijos darbu eigoje. Nusiteikime keisti savo marsruto pasirinkimo iprocius
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKazkas jau krutet ima. Uzmaciau irenginejamus skydus su apylanku schemomis, kaip apvaziuoti Lentvario-Kirtimu sankryza. Tik kolkas dar neuzklijuoti eisma ribojantys zenklai. Skydai matyt bus universalus, tik apribojimai bus perkelinejami priklausomai nuo situacijos darbu eigoje. Nusiteikime keisti savo marsruto pasirinkimo iprociusKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pirmajame Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovo konkurse - du dalyviai
Vilnius, gruodžio 8 d. (BNS). Pirmajame išorinio Vilniaus pietinio aplinkkelio 45 mln. litų preliminarios vertės rangovo konkurse dalyvauja trys bendrovės, pateikusios dvi paraiškas.
"Paraiškas vertinsime nuo vieno iki dviejų mėnesių. Labai neskubėsime vertinti ir tai darysime labai atidžiai, antra, dabar žiema, todėl nėra kur skubėti", - BNS sakė R.Lipkevičius.
http://www.bns.lt/topic/1451/news/35325840/
Comment
-
Eismo pakeitimai Kirtimų ir Granito gatvėse vasario 8 - 21 dienomis
Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad 2011 m. vasario 8 - 21 dienomis dėl Vilniaus miesto pietinės teritorijos dalies aplinkkelio I etapo statybos paruošiamųjų darbų bus ribotas transporto ir pėsčiųjų eismas Kirtimų gatvės dalyje tarp Granito ir Kirtimų gatvių sankryžos ir Kirtimų gatvės pastato Nr.23 A.
Eismo organizavimo pakeitimai minėtoje gatvės dalyje bus vykdomi etapais:
2011 m. vasario 8 d. nuo 7 val. iki vasario 11 d. 17 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Kirtimų gatvės dalyje tarp Kirtimų ir Lentvario gatvių sankryžos ir Kirtimų gatvės pastato Nr. 23A.
Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Kirtimų gatve vyks tik iš Galvės gatvės pusės arba Lentvario gatve.
II etapas:
2011 m. vasario 12 d. nuo 17 val. iki vasario 14 d. 5 val. transporto ir pėsčiųjų eismas Kirtimų ir Lentvario gatvių sankryžoje draudžiamas
III etapas:
2011 m. vasario 14 d. nuo 5 val. iki vasario 18 d. 24 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Kirtimų gatvės dalyje tarp Lentvario ir Granito gatvių
Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Kirtimų gatve vyks tik iš Gariūnų pusės arba Lentvario gatve.
IV etapas:
2011 m. vasario 19 d. nuo 5 val. iki vasario 21 d. 24 val. transporto ir pėsčiųjų eismas draudžiamas Lentvario gatvės dalyje tarp Kirtimų ir Galvės gatvių
Minėtu etapu eismas į transporto priemonių ir vairuotojų registro įmonę „Regitra“ ir privalomosios techninės apžiūros stotį „Tuvlita“ Lentvario gatve vyks tik iš Liudvinavo pusės arba Kirtimų gatve.
Visais eismo organizavimo pakeitimo etapais viešojo maršrutinio transporto eismas nesikeis.
Visais eismo organizavimo pakeitimo etapais važiuojant A1; A4; A16 maršruto kelių kryptimis rekomenduojama naudotis Savanorių prospektu ir Galvės gatve.
Vairuotojai prašomi būti atidūs ir laikytis kelių eismo taisyklių.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGal kirs mišką (labi trumpi tarpai rimtesniems darbams)?
P.S. Tiesa, isigilinus i eismo srautus iskarto kyla itarimas, jog Savanoriu prospekte vel suintensyves eismas. Nemaza dalis anksciau vaziavusiu Gariunu-Kirtimu gatvemis, paprasciausiai pasirinks vaziuoti tiesiai Galves-Savanoriu trasa, o ne suks garbes rata apvaziavimu. O dar prisiminus, kad gariunu tilta ketina remontuoti... Nepakenktu vel A juostas panaikinti SavanoriuosePaskutinis taisė Ginthus; 2011.02.05, 23:10.
Comment
-
Parašė JohnAr teisingai suprantu, kad naujo kelio standartas bus I-os kategorijos kelias su 2+2 juostomis ir be susikertančių srautų? Įdomu, kaip bus kituose etapuose t.y. iki pat A3 Vilnius-Minskas? Negi visas aplinkkelis bus 1-os kategorijos? Būtų puiku.
Comment
-
Parašė JohnAr teisingai suprantu, kad naujo kelio standartas bus I-os kategorijos kelias su 2+2 juostomis ir be susikertančių srautų?
Įdomu, kaip bus kituose etapuose t.y. iki pat A3 Vilnius-Minskas? Negi visas aplinkkelis bus 1-os kategorijos? Būtų puiku.
Toliau eismas nėra intensyvus ir užteks paprasto kelio.
Comment
-
Gal ir ne į temą, bet jau nepirmą kartą man įdomu ar yra kažkas planuojama daryti su vidine dalimi, t.y. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Gariūnų g. mazgo su Savanorių pr? Žinau, čia jau nebe kelių direkcijos kompetencijojs, bet smalsu. Nes mano manymo rekonstrukcija būtina.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAutostrada 2x2 bus tik Vilniaus ribose, iki 202 kelio Vilnius - Baltoji Vokė .
Toliau eismas nėra intensyvus ir užteks paprasto kelio.
P.S. skaičiau nemažai generalinių planų apie šio šio aplinkelio tiesimą. Tai visur rašoma, kad aplinkelis drieksis tik nuo A1 iki A3. Manyčiau, tai pakankamai trumparegiškas sprendimas. Manau, kad jei jau tiesti, tai reikėtų tiesti iki pat Naujosios Vilnios - juk ten prasideda pakankamai judrus 103 kelias į Polocką, be to, kada nors gal ir bus nutiesta Rytinė greitojo eismo gatvė (Rytinis aplinkelis). Nutiesus Pietinį aplinkelį iki N.Vilnios, o be jo, Rytinį, Šiaurinį bei dabar statomą Vakarinį aplinkelį, Vilnius bus visiškai apjuostas aplinkiniais keliais, priešingu atveju liks gana nepatogi atkarpa tarp N.Vilnios ir A3 kelio.
Gal ir klystu.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąP.S. skaičiau nemažai generalinių planų apie šio šio aplinkelio tiesimą. Tai visur rašoma, kad aplinkelis drieksis tik nuo A1 iki A3. Manyčiau, tai pakankamai trumparegiškas sprendimas. Manau, kad jei jau tiesti, tai reikėtų tiesti iki pat Naujosios Vilnios - juk ten prasideda pakankamai judrus 103 kelias į Polocką, be to, kada nors gal ir bus nutiesta Rytinė greitojo eismo gatvė (Rytinis aplinkelis). Nutiesus Pietinį aplinkelį iki N.Vilnios, o be jo, Rytinį, Šiaurinį bei dabar statomą Vakarinį aplinkelį, Vilnius bus visiškai apjuostas aplinkiniais keliais, priešingu atveju liks gana nepatogi atkarpa tarp N.Vilnios ir A3 kelio.
Gal ir klystu.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąManau, atsiras tokiu planu, tik siek tiek reikes palaukt, dar viena problema, tai kad sitas aplinkkelis nera atsparus ateiciai (Angl. futureproof) t.y. uz kokiu 10-15 metu eismo srautas jame be abejoniu padides, ir valstybe isleis tonas pinigu jo platinimui (kalbant apie dalis, kurios dabar planuojamos 1+1 juostu plocio)Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąDabar Maskvos pavyzdžiu niekas nebeprojektuoja keliems ar keliolikai metų į priekį. Orientujasi į dabartines apkrovas.
Comment
Comment