Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greičiausiai čia I etapas į du etapus padalintas suskirstytas nes daug darbo yra.
    Pirmajame 3km etame net trys viadukai bus, su Letvario gatve, Trakų plentu ir dar vienas viadukas per geležinkelį turės būti. Manau dėl to 200mln.

    Comment


      Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
      Greičiausiai čia I etapas į du etapus padalintas suskirstytas nes daug darbo yra.
      Pirmajame 3km etame net trys viadukai bus, su Letvario gatve, Trakų plentu ir dar vienas viadukas per geležinkelį turės būti. Manau dėl to 200mln.
      Vianas papildomas viadukas prie jau esančio per magistralinį geležinkelį, ir kitas geležinkelio atšakos viadukas, kur dabar pervaža.

      Comment


        Kada bus žinomi rangovai ir bus siūloma surangovams prisijungti?
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Vianas papildomas viadukas prie jau esančio per magistralinį geležinkelį, ir kitas geležinkelio atšakos viadukas, kur dabar pervaža.
          Va labai įdomu ar tai pervažai darys viaduką ar tunelį ar išvis naikins, nes iš brėžinio bent jau nematau.

          Comment


            o kokia ten atšaka?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              o kokia ten atšaka?
              Į TEC-3 ir "Grigiškes" bei daugelį kitų įmonių
              Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!

              Comment


                Ši pervaža.


                2009.11

                Comment


                  Šiandien (2010.10.15) buvo paskelbtas konkursas: "Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio apvažiavimo tiesimas. Sutartis Nr. 1"

                  Panagrinėjau brėžinius ir kilo keletas minčių.
                  Tarkime čia yra pateiktas rekonstruojamo ruožo planas:


                  Per pirmąjį rekonstrukcijos etapą gatvę rekonstruos ne iki pat sankryžos su Galvės g. Galvoju ar tai efektyvu? Dabar gausis, kad galima važiuoti greit ir patogiai ir staiga, nebedaug likus iki sankryžos, kelias vėl tampa prastas, be to reikalinga kirsti geležinkelio bėgius. Kažkaip keistoka, nes daug eismo važiuoja Kirtimų g., o tada suka link Trakų/Druskininkų kelio, tai po pirmojo etapo pilnavertiško pagerėjimo nepajus niekas. Vienintelis pozityvas: bus pastatyta dviejų lygių sankryža su Lentvario gatve.

                  Čia dar kitoks planas:


                  Pateikiamos kelio specifikacijos:
                  Kirtimų gatvė rekonstruojama nuo Savanorių g. transporto žiedo 0,18 km iki 2,08 km.
                  Gatvės plotis tipiniame skerspjūvyje yra 4 eismo juostos abiem judėjimo kryptimi. Skiriamos juostos
                  plotis – 2 metrai. Prieš sankryžas rengiamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Vienoje gatvės pusėje įrengiamas
                  asfalto dangos 2,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. Numatomas viešojo transporto eismas.
                  Ties Savanorių pr. Transporto mazgu abiejose Gariūnų gatvės pusėse rengiamos viešojo transporto stotelės
                  su platformomis keleiviams. Įrengiami keleivių laukimo paviljonai (2 vnt.), gatvės apšvietimas,
                  paviršinio lietaus nuleidimo sistemos, sutvarkomas apželdinimas.

                  Kelio kategorija: A2 kategorijos greito eismo gatvė

                  Šaltinis: TRANSEUROPINIO TINKLO KELIAS E85 VILNIAUS MIESTO PIETINIO APVAŽIAVIMO TIESIMAS SUTARTIS Nr. 1, III TOMAS TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS. Vilnius (2010)

                  Comment


                    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                    Šiandien (2010.10.15) buvo paskelbtas konkursas: "Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio apvažiavimo tiesimas. Sutartis Nr. 1
                    O kada tas konkursas pasibaigs?

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Šiandien (2010.10.15) buvo paskelbtas konkursas: "Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio apvažiavimo tiesimas. Sutartis Nr. 1"
                      Na, čia juk, kaip supratau, tik pirma kelio rekonstrukcijos dalis. Gal vėliau užsiims ir likusia gatvės dalimi.
                      Šiaip nemanau, kad yra būtina įrenginėti dviejų lygių sąnkryžą su Lentvario gatve (nors ten eismas intensyvus, bet su transporto srautais dar šiaip ne taip susitvarkoma). Gerokai svarbiau yra įrengti viaduką/tunelį prieš/po geležinkeliu (ši pervaža tikrai yra didžiuliai "spąstai" vairuotojams, ypač piko metu) bei reikėtų dviejų lygių sąnkryžos su Galvės gatve. Deja, nei pervaža, nei pastaroji mano minima sąnkryža į 106 kelio ruožą, kurį apims pirmasis (jei ne paskutinis) tiesimo etapas,nepatenka
                      Apšvietimo visame ruože reikia, be abejo.
                      Beje, kas liečia viešąjį transportą- nejaugi rekonstravus ruožą, ten atsiras nauji maršrutai?
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.10.15, 21:47.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Pasiūlymų teikimo terminas rašo 2010 12 08. Beje, pačių darbų planuojama trukmė yra 18 mėn.

                        Na, su Lentvario gatve tai viaduko manau tikrai reikia, juk palikti ten šviesoforą būtų tikrai neprotinga ir tai neatitiktų A2 kategorijos greito eismo gatvės.
                        Vat dėl to, kad per pirmąjį etapą nebus viaduko per pervažą ir su Galvės sankryža man ir keista. Nes realiai eismas bus trikdomas rekonstrukcijos metu, tačiau kada sutvarkys šį ruožą ir pradės antrojo etapo darbus vėl bus eismo stabdymo, vietoj to, kad per 1 kartą sutvarkyti taip, kad judantys nuo Gariūnų link A4 ar A16 kelių turėtų pilnavertį sutvarkytą ruožą.

                        Comment


                          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                          Vat dėl to, kad per pirmąjį etapą nebus viaduko per pervažą ir su Galvės sankryža man ir keista. Nes realiai eismas bus trikdomas rekonstrukcijos metu, tačiau kada sutvarkys šį ruožą ir pradės antrojo etapo darbus vėl bus eismo stabdymo, vietoj to, kad per 1 kartą sutvarkyti taip, kad judantys nuo Gariūnų link A4 ar A16 kelių turėtų pilnavertį sutvarkytą ruožą.
                          Gal būtent dėl to ir suskaldyta tokiais etapais, nes rekonstruojant abi sankryžas iš karto nebeliktų jokių apvažiavimo kelių. O eismas ten intensyvus. Užtenka prisiminti, kas dėjosi, kai remontavo viaduką per geležinkelį.
                          Įdomu, kada gi pradės II-ą etapą - žymiai didesnės apimties?

                          Comment


                            O Gariūnų g. rekonstrukcijos nebus? Sutvarkys tiltą per upę, o iki Savanorių pr. niekas taip ir nepasikeis? Danga nėra ten itin parsta, bet pats gatvė neatoro itin saugi su aplamdytas atitavarais ir nuo dulkių slydžiais kelkraščiais.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                              Pasiūlymų teikimo terminas rašo 2010 12 08. Beje, pačių darbų planuojama trukmė yra 18 mėn.

                              Na, su Lentvario gatve tai viaduko manau tikrai reikia, juk palikti ten šviesoforą būtų tikrai neprotinga ir tai neatitiktų A2 kategorijos greito eismo gatvės.
                              Vat dėl to, kad per pirmąjį etapą nebus viaduko per pervažą ir su Galvės sankryža man ir keista. Nes realiai eismas bus trikdomas rekonstrukcijos metu, tačiau kada sutvarkys šį ruožą ir pradės antrojo etapo darbus vėl bus eismo stabdymo, vietoj to, kad per 1 kartą sutvarkyti taip, kad judantys nuo Gariūnų link A4 ar A16 kelių turėtų pilnavertį sutvarkytą ruožą.
                              Manau cia grynai finansine problema. Jei nepradesime statybu - bus prarastas ES finansavimas, taciau pilnam projekto igyvendinimui nerasime savo dalies finansavimo. Taigi turime kompromisini varianta - bent jau pradedame statybas ir isplatiname gatve. Vis kazkoks efektas eismui bus.
                              P.S. Siai dienai apmascius ir Vakarinio aplinkelio statybas: geriau jau butu nutiesta gatve bent iki Pilaites prospekto be jokiu viaduku, nei siai dienai turimas viaduku komplektas, vedantis i niekur.

                              Comment


                                Mjo. Uzmeciau aki i pirmojo etapo brezinius... (galima rasti cvpp.lt). Atkarpa numatoma atitverti apsauginiais atitvarais. Panasu, kad projektuotojai penelyg nesigilindami ipyle pagal naujausia tvarka auksciausios imanomos kategorijos reikalavimus, kokiu lig siol Lietuvoje NIEKUR nebuvo irenginejama ir net tiekejai nezino, kokie sudedamieji elementai gali juos atitikti. Vienintele galimybe - pastatyti atkarpa ir paleisti i juos keleivini autobusa 45 laipsniu kampu 90 kmph ir ziureti rezultatus. Jei neatitiks - statyti kitokius ir vel kartoti bandymus, pakol surasim reikiama rezultata.
                                Na arba samdyti "ekspertus" is gilios vakaru europos Alpiu kalnu, kad pravestu konsultacija
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.13, 01:03.

                                Comment


                                  Gali įmest nuorodą į tuos brėžinius? Aš jų ten kažkaip nerandu.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Gali įmest nuorodą į tuos brėžinius? Aš jų ten kažkaip nerandu.
                                    Prasom:
                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5889&LID=35615

                                    Comment


                                      Pagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
                                      Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
                                      Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Pagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
                                        Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
                                        Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.
                                        Tavo tiesa. Nors ir numatomi pesciuju takai bei laiptai pacioje sankryzoje su Savanoriu pr., taciau minetosios problemos tai neispres. Kita vertus manau Vilniaus prekyba su Gariunu administracija galetu susimesti ant pesciuju viaduko per Svanoriu pr. tarp Maxima bazes ir naujai statomo Gariunu prekybos paviljono. Irengus ir viesojo transporto stoteles, gautusi savotiskas naujas mazgas tarp prekybiniu traukos tasku...
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.14, 13:48.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Pagal brėžinius, tikrai bus gana prabangiai įrengtas.
                                          Bet taip ir lieka neaišku, kaip pėstieji galės patekti iš Gariūnų į Maximos pusę. Nors gal tai bus sprendžiama kitais projektais.
                                          Tiesiog, gaila ten nuolat žūstančių žmonių.
                                          Šią problemą būtų galima spręsti tarp Gariūnų ir Bazės nutiesiant šaligatvį-dviračių taką su pėsčiųjų viaduku arba tuneliu (pigesnis, žinoma pirmas variantas) virš A1 plento.

                                          Bet greičiausiai tai bus daroma jau po aplinkkelio rekonstrukcijos.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X