Parašė mskapss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
Collapse
X
-
Šiandien "Verslo žinios" rašo apie kitų metų biudžete skirtas lėšas keliams. Tai apibendrinant pateikiama, kad keliams bus skirta 882 mln. Lt. Ir nurodant šaltinį Lietuvos automobilių kelių direkciją yra pateikiamas štai toks planuojamų 2010 metų pirkimų sąrašas:
-Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio tiesimo I dalis - 54.5 mln. Lt.
-Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio tiesimo II dalis - 145.2 mln. Lt.Paskutinis taisė Raptor; 2010.01.07, 05:29.
Comment
-
ai jo, visai is galvos isejo, dabar prisiminiau kad taip ir yra (skirtingu instituciju finansavimas), kazkur skaiciau sitai bet pamirsau, vistiek gerai kad nors tikraji Vilniaus Pietini aplinkeli tada nors prades statyt nes kiek atsimenu per Rudaminos Centra automobiliu srautas tai tikrai buvo per didelis tokiam miesteliui
Comment
-
Tradiciškai. Lapkritį bus konkurso laimėtojas. Gruodį simboliški paruošiamieji darbai. Jei žiemą šalta, darbų iki kovo pabaigos nesulauksim Nors oficialiai pirmas etapas pradėtas šiemet... Anyway. Labai gerai, kad nepamiršo šito reikalo. Ir gerai, kad kelių direkcijos rankose šis projektas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Via Baltica pakankamai svarbi. Kitaip sakant kelias iš vakarų į šiaurę. Nežinau kodėl, bet iš Sankt-Peterburgo į vakarus kroviniai auto transporto būdu būtent keliauja Via Baltica. Ja naudojasi suomiai, estai, latviai.Nepamirškim, kad ta pati Via baltica turi aplinkkelius aplenkiančius Panevėžį, Kedainius ir t.t.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąŠį projektą finansuoja Lietuvos kelių direkcija? Hmm... įdomu dėl ko šis projektas yra laikomas svarbesniu nei Via Baltica'os plėtra.
Teisingai čia kažkas rašė, kad jis labiau naudojamas lokaliam tranzitui.
Via Baltica stringa dėl kažkada "toliaregiškai" išdalintų žemės sklypų.
Comment
-
Tada reikia tą problemą su žeme spręsti ir kuo greičiau, o ne jos vengti kišant pinigus kitur. Ji vis tiek turės būti išspręsta kada nors, o geriausias laikas tai daryti yra dabar, nes sklypų kainos tikrai nėra aukščiausiame taške.
Mano nuomone, dabartiniam srautui iš Minsko į Klaipėdos pusę sudarytos sąlygos jau dabar yra pakankamai geros. Kai bus nutiestas ir vakarinis aplinkkelis, jos bus gana geros ir važiuojant į Panevėžio pusę. Ar tikrai dar vienas pietinis aplinkkelis, kuris, iš dalies, dubliuoja jau esantį, yra svarbesnis nei ruožo Marijampolė-Kaunas platinimas? Nemanau, kad nors vienas dažnai tuo E67 ruožu važinėjantis žmogus sutiktu su tokiu kelių direkcijos sprendimu.
Sula: kas tiksliai ten darėsi? Nelabai atsimenu.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimą
Sula: kas tiksliai ten darėsi? Nelabai atsimenu.
Dėl žemės poėmio problemos tampa chroniškos. Kol įstatymdaviai neįsikirs, kad reikia kažką daryti, kentės šalies infrastruktūra. Panaši problema Nr.1 yra ir Litpollink projekte, kiek žinau projektuotojai net "laviruoja" liniją per labiau sukalbamų savininkų sklypus - absurdas.
Comment
-
Nemanau kad tikrasis pietinis aplinkelis kolkas tikrai labai reikalingas kai ira pietinis aplinkelis.Geriau keliu direkcija galetu prafinansuot vakarinio aplinkelio antra etapa,nes panasu kad po pirmo vel projektas kazkuriam laikui strigs.O be antro etapo jis visiskai nebus aplinkelis,na nebent gales vadintis lazdynu aplinkeliu.
Comment
-
Parašė Vilis Rodyti pranešimąNemanau kad tikrasis pietinis aplinkelis kolkas tikrai labai reikalingas kai ira pietinis aplinkelis.
Parašė Vilis Rodyti pranešimąGeriau keliu direkcija galetu prafinansuot vakarinio aplinkelio antra etapa.Paskutinis taisė Sula; 2010.05.07, 10:45.
Comment
Comment