Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    LR priedas „Sostinė“ 2007-07-14

    Arūnas Dumalakas
    Vilniaus rajone – nelegalus aplinkkelis

    Piktinasi Vaidotų gyventojai
    Vilniaus rajono valdžios draudimas tiesti pietinį aplinkkelį atsisuko prieš Vaidotų gyventojus. Prieš kelias dienas Vilniaus rajono tarybai priėmus sprendimą uždrausti rengti aplinkkelio, kuris turėjo sujungti magistralinius kelius Vilnius-Minskas ir Vilnius-Klaipėda, specialųjį planą, atsirado naujas nelegalus aplinkkelis. Jis nuo Vaidotų driekiasi pro daržus, bulvių laukus, kapines ir pasiekia sostinės V.A.Graičiūno gatvę. Šiuo žvyrkeliu ir vietomis asfaltuotu, tačiau duobėmis išmuštu keliu kasdien važiuoja šimtai vilkikų, daugybė lengvųjų automobilių.

    Vairuotojai nekreipia dėmesio ir į ženklus, draudžiančius sunkvežimių eismą. Labiausiai dėl to kenčia Vaidotų gyventojai, nes sunkvežimiai didžiuliu greičiu rieda šios gyvenvietės gatvėmis.
    „Net į bažnyčią dabar sunku nueiti, nes vilkikai važiuoja nenutrūkstamu srautu. Jau pasitaikė atvejis, kai laidotuvininkų kolona, lydėjusi į paskutinę kelionę velionį, kelioms minutėms turėjo sustoti, kad praleistų visus sunkvežimius“, – pasakojo Vaidotų gyventoja Elena Sverčkovska.

    Pasak jos, dėl atsiradusio nelegalaus aplinkkelio piktinasi ir sodininkai, nes sunkvežimių ratai kelia dulkių debesis, padaugėjo išmetamųjų dujų. Kai kurie daržai yra šalia žvyrkelio.

    Žemės kaina smarkiai pakiltų
    Dėl to, kad Vilniaus rajono taryba sustabdė pietinio aplinkkelio tiesimą, susirūpinimą pareiškė ir nekilnojamojo turto agentūra „Ober-Haus“. Uždraudusi aplinkkelį, valdžia ne tik stabdo pramonės vystymąsi, bet ir užkerta kelią didesnėms užsienio investicijoms. Be to, Vilniaus rajono gyventojų, per kurių žemę turėjo būti tiesiamas aplinkkelis, įsitikinimai, kad jų sklypai labai brangūs, neatitinka tikrovės.
    „Dabar ši žemė tik ir tinka bulvėms sodinti ar rapsams sėti. Jei nebūtų sudaromos kliūtys aplinkkeliui tiesti, žemės rinkos vertė aplink šį kelią smarkiai išaugtų. Pirmiausia tos teritorijos taptų patrauklios logistikos centrų ar fabrikų statyboms.
    Tinkamai suformavus sklypus, atsirastų puiki galimybė į juos perkelti Vilniaus mieste įsikūrusias gamyklas“, – įsitikinęs nekilnojamojo turto bendrovės „Ober-Haus“ generalinis direktorius Vytas Zabilius.

    Motyvas – gavo daug skundų
    Vilniaus rajono taryba, uždraudusi aplinkkelio tiesybą, savo sprendimą motyvavo tuo, kad gavo net 148 skundus iš 11 kaimų gyventojų. Per jų žemes turėjo būti nutiestas aplinkkelis.
    Buvo planuota, kad aplinkkeliui tiesti prireiktų apie 300 hektarų Vilniaus rajono žemių, jo ilgis būtų beveik 20 kilometrų. Kelias kirstų 166 sklypus, kuriuos iš gyventojų buvo ketinama išpirkti.
    Skundus parašę kaimiečiai ne tik nenori atiduoti savo sklypų. Jie rašo, kad tiesiant aplinkkelį būtų pažeistos piliečių teisės, pablogėtų oro kokybė bei padidėtų triukšmas.

    Comment


      #62
      LR priedas „Sostinė“ 2007-07-25


      Arūnas Dumalakas
      Rajono valdžia vis dar šokdina kelininkus


      Darbai net nepradėti
      Vilniaus rajono valdžia, iš pradžių leidusi, o po to – uždraudusi pietinio sostinės aplinkkelio projektavimo darbus, ieško vis naujų priekabių. Aplenkdamas sostinę, šis aplinkkelis turėjo driektis tarp magistralinių kelių Vilnius-Minskas ir Vilnius-Klaipėda. Sostinės teritorijoje aplinkkelio projektavimo darbai vyksta visu spartumu. Tačiau Vilniaus rajono teritorijoje, kur numatyta didžioji aplinkkelio dalis, vis dar vyksta ginčai. Darbai nė nepradėti.

      Domisi, kiek kainuoja žemė
      Vakar Vilniaus rajono savivaldybėje vyko komisijos, sudarytos, kaip deklaruojama, Rudaminos seniūnijos gyventojų interesams ginti, posėdis. Tačiau vietos gyventojai neparodė susidomėjimo aplinkkelio projektavimo ir tiesybos klausimais – atvyko tik keturi žmonės.

      Prieš tai Vilniaus rajono taryba sustabdė pietinio aplinkkelio šeštojo varianto specialaus plano rengimą. Ko nori iš Vilniaus rajono tarybos ir savivaldybės darbuotojų sudarytos komisijos nariai, pietinio aplinkkelio projektuotojai taip ir nesuprato. Komisija pareikalavo, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija nustatytų nors trijų sklypų vertę, kurių prireiktų aplinkkeliui tiesti.
      Įstatymai tokios procedūros nenumato – sklypų vertė rinkos kainomis nustatoma tik parengus dokumentus. Tačiau Vilniaus rajono taryba to daryti neleidžia.
      „Dabar juk kyla klausimas ne dėl žemės kainos, o apskritai – būti ar nebūti aplinkkeliui“, – komisijos netoliaregiškumu stebėjosi Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Audrius Tamolis.

      Griauti tektų mažiausiai
      Vakar A.Tamolis mėgino įrodyti, kad šeštasis aplinkkelio variantas – optimaliausias Vilniaus rajonui. Jo tvirtinimu, įgyvendinant šeštojo aplinkkelio varianto projektą, tektų nugriauti tiktai vieną gyvenamąjį namą. Tuo tarpu penktasis variantas numato, jog griauti tektų septyniolika gyvenamųjų ir vienuolika sodo namų, ketvirtasis – atitinkamai 33 ir 42, trečiasis ir antrasis – 12 ir 10. Tačiau komisijos nariai pribloškė projektuotojus, pareikšdami, kad jie galbūt pasirinksią trečiąjį ar ketvirtąjį variantą. Už sprendimų kaitaliojimą Vilniaus rajono savivaldybės laukia griežtos sankcijos, nes bus patirta milžiniškų nuostolių. Juo labiau, kad kitiems metams jau numatyta lėšų ir statybos darbams.

      Dalį pinigų aplinkkeliui tiesti skiria Europos Sąjunga.
      Vilniaus miestas pasirinko šeštąjį aplinkkelio variantą. Jei Vilniaus rajonas pakeistų savo sprendimą, sostinei tektų taisyti jau pradėtus darbus. Aplinkkelio projektavimui Vilnius jau išleido apie 900 tūkstančių litų.

      Vienodi gyventojų prašymai
      Uždraudusi rengti aplinkkelio dokumentus, Vilniaus rajono taryba savo sprendimą motyvavo tuo, kad sulaukė net 148 gyventojų skundų, per kurių žemes turėjo būti nutiestas aplinkkelis. Į visus gautus skundus Lietuvos automobilių kelių direkcija jau atsakė. Per nustatytą terminą gyventojai turėjo teisę apskųsti direkcijos atsakymus, tačiau nė vienas to nepadarė. Tuo gyventojai parodė, kad sutinka su atsakymais.
      „Vienas pagrindinių visų gyventojų prašymų buvo tas pats – pastumkite aplinkkelį bent šimtą metrų kaimyno teritorijos link.
      Bet juk taip bent kartą pastūmus, tektų keisti apie trijų kilometrų atkarpos projektą. Be to, juk reikia pagaliau apsistoti ties kažkuriuo aplinkkelio variantu“, – agitavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas A.Tamolis.

      Nusprendė važiuoti į kaimus
      Bet komisijos nario Tadeušo Andžejevskio tokie aiškinimai neįtikino. Jis vis laikėsi savo – tegu Lietuvos automobilių kelių direkcija apskaičiuoja sklypų vertę, paaiškina, kiek gaus gyventojai už visuomenės poreikiams paimamą jų žemę. Komisiją taip pat labai domino, kiek lėšų bus skirta gyventojų sklypams išpirkti. Nepadėjo nė aiškinimai, jog kiekvienas sklypas bus vertinamas individualiai pagal tuo metu esančią rinkos kainą.
      Komisijos nariai nusprendė vėl važiuoti į kaimus ir kalbėtis su gyventojais, bet kuriuo būdu išpešti, kiek kainuos paimama žemė.

      Comment


        #63
        Visiškas bardakas. Vieni skundžaisi, kad sunku gyventi nuo "fūrų", kitiems gerai taip kaip yra, o dar treti išvis nepatenkinti. Vaidotų atvejis labai jau primena Augustavo aplinkkelio Lenkijoje istoriją.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #64
          Vilniaus rajono savivaldybės naujienos
          2007-08-14
          DĖL PIETINIO MAGISTRALĖS KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA IR MAGISTRALINIO KELIO A3 VILNIUS MINSKAS INFORMACIJOS PAPILDYMO

          2007 07 05 Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T3-219 buvo sudaryta komisija dėl mūsų rajono gyventojų skundų ir prašymų nagrinėjimo, siekiant padėti piliečiams kuo mažiau skausmingai jų atžvilgiu (tarpininkaujant Kelių direkcijai) spręsti aplinkkelio problemą, kad kiek galima mažiau būtų pažeisti gyventojų interesai
          Sprendimas - http://www.miestai.net/forumas/showp...1&postcount=62


          Komisija jau šiek tiek švelniau kalba apie aplinkkelio statybos stabdymą:
          DĖL PIETINIO MAGISTRALĖS KELIO A1 VILNIUS-KAUNAS-KLAIPĖDA IR MAGISTRALINIO KELIO A3 VILNIUS MINSKAS INFORMACIJOS PAPILDYMO

          Visame pasaulyje tiesiami aplinkkeliai, taip pat ir mūsų valstybėje. Tos problemos sprendimą lydi valstybinių ir pilietinių interesų prieštaravimai. Tinkamas abiejų pusių interesų derinimas mažina prieštaravimus, keliai tiesiami.

          Tokio tikslo ir siekia Vilniaus rajono savivaldybė. Puikiai suprantamas Automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos projektų dėl magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda tarp kelio A3 Vilnius-Minskas realizavimo būtinumas. Tik ta problema daugeliu atvejų skausmingai sprendžiama mūsų rajono gyventojų atžvilgiu. Tą patvirtina 148 gyventojų skundai bei prašymai.

          2007 07 05 Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T3-219 buvo sudaryta komisija dėl mūsų rajono gyventojų skundų ir prašymų nagrinėjimo, siekiant padėti piliečiams kuo mažiau skausmingai jų atžvilgiu (tarpininkaujant Kelių direkcijai) spręsti aplinkkelio problemą, kad kiek galima mažiau būtų pažeisti gyventojų interesai. Juk komisija ir sudaryta tam, kad padėtų Vilniaus rajono gyventojams.

          Komisija, suprasdama aplinkkelio būtinumą, susipažino su piliečių skundų turiniu, jų nuoskaudų pagrįstumu, pasiūlymais bei pageidavimais. Išanalizavo siūlomų variantų galimybes, apsvarstė Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (dalyvaujant jų atstovui) dėl variantų palyginimo pateiktą informaciją ir sutiko dėl VI varianto svarstymo.

          Komisijos nuomone, VI variantas pakoreguotas taip, kad nors iš dalies tenkintų gyventojų pagrįstus reikalavimus, būtų realiausias ir galima būtų ruošti tarybai svarstyti medžiagą dėl jo pritarimo.

          2007 08 09 komisija buvo nuvažiavusi į kaimus, pro kuriuos turėtų eiti aplinkkelis, susitiko su tų vietovių gyventojais, apžiūrėjo vietoje planuojamo kelio trasą, išklausė piliečius jaudinančias problemas, jų pasiūlymus bei, jų manymu, tinkamiausius sprendimo būdus.
          (...)

          Pasiūlymai Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos.
          1. Rudaminos seniūnija:
          1.1. Nukelti aplinkkelį į Rudaminos pusę, 50-70 m toliau nuo gyvenviečių (Katkų, Pakalnių, Petešos).
          1.2. Piliečiams pageidaujantiems, žemę, kuri bus paimta keliui ir apsaugos zonai rezervuoti, o paskui skirti atitinkamus sklypus Rudaminoje, buvusioje veislininkystės stotyje.
          1.3. Kompensaciją skirti ne tik už žemę, paimtą keliui, bet ir už plotą apsaugos zonai.

          2. Juodšilių seniūnijoje:
          Dusinėnų kaimo gyventojai kategoriškai prieštarauja, kad dėl planuojamo įrengti Vilniaus pietinio aplinkkelio padidės užterštumas, triukšmingumas ir saugumas, žmonės privalės keisti gyvenamąją vietą, o PAV pateiktose išvadose triukšmingumo ir užterštumo rodikliai neviršija leistinų normų. Siūlome Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos suderinti su gyventojais, patenkančiais į kelio ir kelio apsauginę zoną, kylančius prieštaravimus.

          3. Apie savo nuomonę ir sprendimo būdus informuoti gyventojus ir komisiją.
          Paskutinis taisė Romas; 2007.08.31, 23:01.

          Comment


            #65
            Vilniuje bus atidarytas rekonstruotas Kirtimų g. viadukas

            Pirmadienį, spalio 1 dieną, 12 val. Vilniuje bus atidarytas rekonstruotas Kirtimų gatvės viadukas per geležinkelį. 1962 metais pastatytas vienos eismo juostos viadukas rekonstrukcijos metu išplatintas iki dviejų eismo juostų, pailgintas nuo 14 iki 31 metro, visiškai pakeista viaduko perdanga.

            Rekonstruotu viaduku eismas vyks abejomis kryptimis, todėl pagerės eismo sąlygos gretimose Galvės, V. A. Graičiūno ir Fermentų gatvėse. Be to, šiuo viaduku bus atnaujintas viešojo transporto eismas.

            Kirtimų gatvės viadukas buvo rekonstruojamas nuo balandžio mėnesio. Bendra darbų vertė – 2,5 mln. litų. Darbus atliko tiltų statybos bendrovė „Tilsta“.
            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=14543572
            gera gyventi gerai

            Comment


              #66
              Informacija apie priimtą sprendimą dėl Vilniaus pietinio aplinkelio ruožo Vilniaus rajono teritorijoje tiesimo poveikio aplinkai požiūriu
              2007-10-18

              Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamentas 2007-10-09 priėmė sprendimą Nr. VR 1.7-2665 pritarti Vilniaus pietinio aplinkkelio, Vilniaus rajono teritorijoje nuo krašto kelio Nr. 202 Kirtimai-Pagiriai-Baltoji Vokė iki magistralinio kelio A3 Vilnius-Minskas ruožo tiesimui pagal pateiktą poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą.
              (...)
              Susipažinti su LR AM Vilniaus regiono aplin¬kos apsaugos departamento 2007-10-09 sprendimu galima nuo š.m. spalio 18 dienos iki lapkričio 8 dienos Vilniaus rajono savivaldybėje (Rinktinės g. 50, LT-09318 Vilnius)...
              Visas tekstas: http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3831

              Comment


                #67
                smagumelis

                Pagaliau pajudo iš vietos, ar ne taip?
                Vilnius yra nuostabus!

                Comment


                  #68
                  Ši informacija, turbūt, buvo pateikta Vilniaus r. Tarybai prieš liepos 5 d. posėdį, kur buvo susutabdytas trasos panavimas
                  Probleminis pietinis aplinkkelis
                  Apsvarsčiusi automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos prašymą dėl pritarimo Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tarp magistralės kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir magistralinio kelio A3 Vilnius-Minskas VI variantą ir Rudaminos, Nemėžio, Juodšilių ir Pagirių seniūnų pritarimus 2005 m. kovo 10 d. Vilniaus rajono savivaldybės taryba priėmė sprendimą Nr. T3-51 pritarti VI varianto susisiekimo komunikacijų, infrastruktūros plėtros specialiojo plano rengimui. Kelias turėtų eiti per Vilniaus rajono teritoriją. Po to, kai gyventojai susipažino su projektu, pradėjo rašyti prašymus ir skundus. Mūsų savivaldybė gavo 148 skundus iš 11 kaimų (Katkų, Rudaminos, Petnešos, Pakalnės, Talkių. Užupių, Dusinėnų, Šiaudelinės, Pabalių, Lokių ir kt.) dėl pažeidžiamų gyventojų teisių ir jų gynimo. Piliečiai rašo, kad norėdami Vilniaus rajone atgauti žemę nuosavybėn, turėjo įveikti nepaprastai daug kliūčių ir barjerų, o vos atgautą žemę iš jų vėl atima, arba žemės sklypus būsimas kelias padalintų į dvi dalis (planuojama keliui tiesti panaudoti apie 300 ha jo ilgis būtų 19,66 km ir kirstų 166 sklypus). Žmonės baiminasi, kad pasikeis jų socialinė aplinka (oro kokybė, žemėnauda, triukšmas), fizinė ir gyvoji gamta (dirvožemių, vanduo ir kt.). Todėl savivaldybės vadovybė vėl grįžta prie to klausimo, stengdamasi, kad kuo mažiau mūsų rajono gyventojų patirtų to projekto pasekmes.

                  Buvo pasiūlyta dar kartą giliau susipažinti su III-IV variantu (o jų paruošta 6).

                  2007 m. gegužės 30 dieną mero patarėja T. Matukanskienė kartu su (...) apvažiavo, apžiūrėjo ir užfiksavo teritorijas, per kurias galėtų eiti planuojamas III-IV varianto kelias.
                  Nustatyta, kad III-IV varianto kelias prasidėtų nuo kelio A3-106 (Lyda) viaduko ties Stankutiškių kaimu, eitų pro Paliepių, Murlinės, Katiliškių kaimus ir išsišakotų į dvi šakas (III-IV variantas) Vilniaus miesto teritorijoje.

                  Mūsų rajono teritorijos atkarpos būtų apie 12-14 km, eitų pro 4 Nemėžio seniūnijos kaimus, kuriuose, seniūno duomenimis, yra 35 namai ir 196 gyventojai. Tam variantui pritarė Pagirių, Rudaminos seniūnai, Juodšilių seniūnijos atstovai, nepritarė Nemėžio atstovas ir pats seniūnas.
                  Įvertinant šiuos faktus aišku, kad nauja IV varianto koncepcija paliestų mažiau mūsų rajono gyventojų ir užimtų mažesnį teritorijos plotą, nors ir pareikalautų iš mūsų rajono didesnių ekonominių išlaidų.

                  Tačiau žmogus yra aukščiausia vertybė ir mūsų savivaldybė, realizuodama LRA nuostatus, privalo ginti žmonių interesus. Todėl reikia labai kruopščiai išanalizuoti esamą padėtį ir, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vietos savivaldos įstatymu priimti tinkamą sprendimą.


                  2007-07-02
                  http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3291
                  Paskutinis taisė Romas; 2007.12.14, 19:51.

                  Comment


                    #69
                    Tame Vilniaus r. tinklapyje patalpintas ir trasų žemėlapis (čia - kiek sumažintas)

                    http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3291

                    Siūlomas IV variantas eina arčiau miesto - bus daugiau naudojamas vietiniam susisiekimui nei VI variantas.

                    Kol su Baltarusija yra "geležinė uždanga", šis variantas ekonomine prasme gal net geresnis.
                    Kitas klausimas, ar arčiau miesto žemės sklypų išpirkimas nekainuos brangiau.

                    Atrodo, kad IV variantas eitų per Salininkų sodus.
                    Kaip 100 sodininkų "užkasė" Šiaurinės gatvės projektą, jau žinome
                    Paskutinis taisė Romas; 2007.12.14, 20:42.

                    Comment


                      #70
                      Kaip suprast šią ir šitą temas

                      Ar yra du pietiniai aplinkeliai - vienas tikras, kitas ne?

                      Comment


                        #71
                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Kaip suprast šią ir šitą temas

                        Ar yra du pietiniai aplinkeliai - vienas tikras, kitas ne?
                        Ko cia nesuprast. Juk tam ir pavadinimas "TIKRASIS Vilniaus...". Dar buvo trecias - Senamiescio aplinkelis. Sita painiava sukele patys valdininkai, kad niekam nekiltu bereikalingu klausimu skiriant europos pinigus infrastrukturai gerinti, tai uzvadino visus projektus aplinkeliais Stai rezultate ir turime 3 pietinius "aplinkelius": 1) senamiescio; 2) naujamiescio; 3) miesto.

                        Comment


                          #72
                          Pagaliau specialusis planas patvirtintas
                          Neaišku, kuris aplinkkelio trasos variantas pasirinktas

                          VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

                          SPRENDIMAS
                          DĖL VILNIAUS MIESTO PIETINIO APLINKKELIO TARP MAGISTRALINIŲ KELIŲ A1 VILNIUS – KAUNAS - KLAIPĖDA IR A3 VILNIUS – MINSKAS 7,60-27,26 KM RUOŽO TIESIMO SPECIALAUS PLANO PATVIRTINIMO

                          2008 m. gegužės 30 d. Nr.T3-160

                          Vadovaudamasi (...), Vilniaus rajono savivaldybės tarybos 2005-03-10 sprendimu T3-51 ir apsvarsčiusi UAB „Kelprojektas“ prašymą bei pateiktus dokumentus, Vilniaus rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
                          1. Patvirtinti Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio tarp magistralinių kelių A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda ir A3 Vilnius – Minskas 7,60-27,26 km ruožo tiesimo specialųjį planą.
                          2. Specialusis planas tvirtintinas nustatant šias sąlygas:
                          2.1. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos nustatyta tvarka turi parengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą ir įteisinti susitarimą su žemės ir kito nekilnojamojo turto savininkais dėl visuomenės poreikiams paimamų žemės sklypų, nekilnojamojo turto, kitų sąlygų ir atsiradusių nuostolių dydžio bei atlyginimo būdų ir sąlygų;
                          2.2. planuojama veikla galima tik teisės aktais nustatyta tvarka pakeitus Vilniaus rajono valstybinių miškų schemoje miškų plotą specialiojo plano numatytose teritorijose;
                          2.3. rengiant techninį projektą, aplinkkelio atkarpoje 18,5-18,6 km virš projektuojamo vietinio kelio į Petešos dvarą, numatyti viaduką su atramomis, kad atsivertų vaizdas į dvaro teritoriją;
                          2.4. prieš vykdant kelio tiesimo darbus, atlikti archeologinius tyrimus vietose, nustatytose žvalgomųjų archeologinių tyrinėjimų išvadas
                          (...)
                          http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=5167

                          Comment


                            #73
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pagaliau specialusis planas patvirtintas
                            Neaišku, kuris aplinkkelio trasos variantas pasirinktas


                            http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=5167

                            Gal yra naujesniu ziniu susijusiu su siuo projektu?

                            Comment


                              #74
                              Na zinant biurokraija iki metu pabaigos bus daugiau ziniu

                              Comment


                                #75
                                Aplinkkelio trasos Vilniaus rajono teritorijoje specialiojo plano brėžinys
                                (su kai kuriais papildymais ir be pusantro tuzino suderinimo parašų)

                                Šaltinis: Vilniaus miesto pietinio aplinkelio tarp magistralinių kelių
                                A1 Vilnius - Kaunas-Klaipėda ir A3 Vilnius -Minskas
                                7,60-27,26 km ruožo tiesimo specialusis planas. (2008-07-14)

                                Autorius - "Kelprojektas"
                                http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643
                                Paskutinis taisė Romas; 2008.10.21, 20:47.

                                Comment


                                  #76
                                  Projektas Vilniaus mieste pajudėjo į priekį.
                                  Patvirtintas detalusis planas nuo A1 (Kauno autostrados) iki 202 kelio (Vilnius-Pagiriai-B.Vokė).
                                  Patvirtintas Vilniaus pietinio aplinkkelio dalies tarp A1 Vilniaus–Kauno– Klaipėdos ir A3 Vilniaus–Minsko kelių,
                                  Panerių seniūnijoje, detalusis planas ir jo sprendiniai.
                                  Detalusis planas patvirtintas 2008 m. gruodžio 17 d. Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. 1-595
                                  http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=88299
                                  Bendras žemėlapis iš www.maps.lt


                                  Detaliojo plano schema su 7 kelių transporto mazgais (2 dalys).
                                  Kaip ir buvo planuota anksčiau, šis kelias Vilniaus mieste bus 2x2 juostų.




                                  Dabartiniai vaizdai iš http://beta.maps.lt
                                  1. Sankryža su A1 keliu (Kauno autostrada)
                                  2. Sankryža su Lentvario gatve


                                  3. Sankryža su A16 keliu (Trakų plentu)
                                  4. Sankryža su Fermentų gatve
                                  5. Įvažiavimas į pramoninį rajoną nuo Kirtimų pusės


                                  6. Nauja gatvė į Vaidotus, projektuojama ties geležinkelio pervaža
                                  7. Sankryža ties Vaidotais su 202 keliu (Vilnius-Baltoji Vokė-Pirčiupiai)
                                  Paskutinis taisė Romas; 2009.04.29, 22:29.

                                  Comment


                                    #77
                                    Detaliuoju planu patvirtintos dviejų lygių sankryžos
                                    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=88299

                                    1. Sankryža su A1 keliu (Kauno autostrada)


                                    2. Sankryža su Lentvario gatve


                                    3. Sankryža su A16 keliu (Trakų plentu)


                                    4. Sankryža su Fermentų gatve


                                    5. Įvažiavimas į pramoninį rajoną nuo Kirtimų pusės


                                    6. Nauja gatvė į Vaidotus, projektuojama ties geležinkelio pervaža

                                    Comment


                                      #78
                                      7. Sankryža ties Vaidotais su 202 keliu (Vilnius-Baltoji Vokė-Pirčiupiai)


                                      Turint galvoje, kad pagrindinis srautas bus ne į Minsko, o į Eišiškių plento pusę miesto link, suprojektuota gana savotiškai.
                                      Ten galima bandyti įsivaizduoti, kaip reikės, pvz., važiuoti iš Vilniaus į Vaidotus ir atgal.
                                      Vistiek išlieka konfliktiškos vieno lygio sankryžos.
                                      Kažkodėl nebuvo sugalvota padaryti paprasčiau. Tam reikėtų tik šiek tiek iškirsti miško.


                                      Dabartinė sankryža su ties Vaidotais, kur 106 kelias kerta geležinkelį.
                                      Nuotrauka iš lėktuvo 2007.06

                                      Comment


                                        #79
                                        106 ir 202 kelių sankryža ties Vaidotais
                                        Foto 2009 02

                                        Nuo Vilniaus pusės (202 kelias)




                                        Nuo Juodšilių (106 kelias)


                                        Nuo Pagirių važiuojant į Vilnių (202 kelias)


                                        Ant viaduko

                                        Comment


                                          #80
                                          106 kelias nuo A3 iki A15

                                          Ši 106 kelio atkarpa liks vietiniam eismui, kai Vilniaus rajone bus nutiesta nauja tikrojo Pietinio aplinkkelio trasa

                                          Foto 2009.02
                                          A3 Vilnius - Minskas. Iki 106 kelio už Nemėžio - 4 juostų kelias su ribojamu greičiu






                                          Skaidiškės


                                          Taip kryžiai puošiami tik Vilniaus krašte




                                          Artėjame prie Rudaminos




                                          Žiedinė sankryža su 5202 keliu į Turgelius




                                          Ties Vilniaus (Rudaminos) paukštynu






                                          Sankryža su plentu A15 Vilnius-Lyda ties geležinkelio pervaža


                                          Keli šimtai metrų sutampa su A15




                                          Šviečiantys kelio ženklai


                                          Paskutinis taisė Romas; 2009.04.29, 23:11.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X