Bus įdomu paskaityti, kokiais įspūdžiais dalinsis Rudaminos gyventojai, kai Kinelių sankryžoje teks kelis kartus sukiotis ir važinėti aukštyn žemyn.
Taip pat kaip Lentvario gyventojai nebeverkia kai nereikia daryt posūkio į kairę per A1 ir tenka kasdien po kelis kartus apsukti siaubingo ilgio kilpą po tiltu per Vokę.
Taip pat kaip Lentvario gyventojai nebeverkia kai nereikia daryt posūkio į kairę per A1 ir tenka kasdien po kelis kartus apsukti siaubingo ilgio kilpą po tiltu per Vokę.
Prie laiku trumpesnės ir lengvesnės kelionės namo? Bent Lentvario atveju po visko yra net greičiau nei būdavo laukt eilėj. Nebent vidury nakties kai eismo nebūdavo. Apsukt kilpą riedant sekundės. Kurios daug trumpesnės nei laukiant tarpo svarstant ar prašoksi
Projektuojant niekas negalėjo numatyti, kad tas viadukas nelabai ir reikalingas, kai sustojo eismas geležinkeliais iš Baltarusijos, liko tik tranzitas į Kaliningrado.
Nevykęs sprendimas dėl to, kad nebuvo išperkami sklypai.
Lengvieji automobiliai kaip nors pasuks, o kaip mažo spindulio kreives įveikinės "fūros" - atskiras klausimas
Beje, kolega pats ne per seniausiai kritikavai tą sankryžą, o dabar kalbi visai kitaip - kad tik įkąsti
Lengvieji automobiliai kaip nors pasuks, o kaip mažo spindulio kreives įveikinės "fūros" - atskiras klausimas
Konkrečiai šitam žieduke, tokios situacijos nebus - furos lįs po viaduku. Berods kitas žiedas didesnis ir yra atdarginis trinkelinis spindis, bet sutinku su mintim, kad 360 laipsnių suktis žiede bus ką veikt, nors klausimas ar tai bus aktualus maršrutas (juk važiuotų Minsko pl. į liepkalnį)
Konkrečiai šitam žieduke, tokios situacijos nebus - furos lįs po viaduku. Berods kitas žiedas didesnis ir yra atdarginis trinkelinis spindis, bet sutinku su mintim, kad 360 laipsnių suktis žiede bus ką veikt, nors klausimas ar tai bus aktualus maršrutas (juk važiuotų Minsko pl. į liepkalnį)
Ta nuotrauka su fūra įdėta parodyti, kiek ten yra vietos.
Čia ne žiedukas, o išsukimas iš Rudaminos pusės ties "Jozita". Tada fūros suko į kairę, dabar suka į dešinę po viaduku, bet sankryžos matmenys nepasikeitė.
Dėl maršruto per KK106 ar per Liepkalnį. Padarius Liepkalnio jungtį nuo Minsko į Žirnių gatvės ten važiuoja daugiau sunkvežimių.
Dalis eismo iš Gudijos važiuoja į Trakų-Marijampolės ar Alytaus - Lenkijos kryptimi. Per KK106 jiems yra kiek arčiau.
Dabar KK106 nėra patrauklus dėl Rudaminos žiedinės sankryžos rekonstrukcijos. Žalio šviesoforo ten tenka laukti ilgiau nei įprasta, nes yra trys, o ne dvi fazės.
Tranzitiniam maršrutui per Rudaminą šis Kinelių mazgas patrauklumo nepridės. Paprastai tranzitinį eismą stengiamasi nukreipti kuo toliau nuo miesto, o čia gavosi atvirkščiai - skatinamas važiavimas per miestą.
KK 106 neturėtų būti patrauklus sunkvežimiams - šis kelias yra jungiamasis kelias tarp gyvenviečių (Skaidiškės, Rudamina) ir sunkvežimiams čia ne vieta. Reikia tikėtis, kad kada nors atsiras tikrasis Pietinis aplinkkelis, nors šiuo metu atrodo,kad iki kelio statybų dar labai ilgas kelias.
Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
tegu vietiniai sprendžia ar jiems apsimoka, jei apsimoka - gali mestis kelio perdarymui.
visiems mestis į tokių kelių platinimus tikrai neapsimoka, galim visuomeninius pinigus išleisti žymiai efektyviau.
Jeigu kas nesutinkat galim prabalsuot.
Tik reikia iš anksto susitarti ar balsuojam už tikrai visuomenei naudingus projektus įvertinant visus visus ilgailaikius kaštus ar tik tuos kurie mums asmeniškai reikalingi.
abejais atvejais šitas kelias mano balso negauna
Comment