Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad būtų lengviau atsiminti, dar kartą įdedu, kaip važiuoti iš Rudaminos į Vilnių
    ​​
    ​​

    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ilnia-rudamin/

    Comment


      Būsimas važiavimas nuo Vilniaus link Rudaminos
      Foto 2022.09
      Prieš viaduką




      Nusileidimas link žiednės sankryžos






      Vėl apsisukimas žiedinėje sankryžoje




      Sukti į dešinę


      Nusileidimas žemyn


      Posūkis į Rudaminą




      Comment


        Kažkas klausėt, kada viaduko atidarymo data. Šalčininkų rajono savivaldybės Facebook puslapyje buvo užsiminta, jog viadukas atidaromas šiandien 15val.

        Man vienam atrodo vietomis per status viadukas (žiūrint nuo Katiliškių pusės)?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Šalčininkų rajono savivaldybės Facebook puslapyje buvo užsiminta, jog viadukas atidaromas šiandien 15val.
          Yra ir straipsnis:
          https://salcininkai.lt/naujienos/394...viadukas:14325

          Bus įdomu paskaityti, kokiais įspūdžiais dalinsis Rudaminos gyventojai, kai Kinelių sankryžoje teks kelis kartus sukiotis ir važinėti aukštyn žemyn.

          Papildyta.
          Eismas atidarytas nuo šios dienos
          Virš geležinkelio šalia Rudaminos – naujas viadukas

          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ciuju-viadukas
          Paskutinis taisė Romas; 2022.09.28, 23:31.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Yra ir straipsnis:
            https://salcininkai.lt/naujienos/394...viadukas:14325

            Bus įdomu paskaityti, kokiais įspūdžiais dalinsis Rudaminos gyventojai, kai Kinelių sankryžoje teks kelis kartus sukiotis ir važinėti aukštyn žemyn.
            Taip pat kaip Lentvario gyventojai nebeverkia kai nereikia daryt posūkio į kairę per A1 ir tenka kasdien po kelis kartus apsukti siaubingo ilgio kilpą po tiltu per Vokę.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Taip pat kaip Lentvario gyventojai nebeverkia kai nereikia daryt posūkio į kairę per A1 ir tenka kasdien po kelis kartus apsukti siaubingo ilgio kilpą po tiltu per Vokę.
              Teks priprasti.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Teks priprasti.
                Prie laiku trumpesnės ir lengvesnės kelionės namo? Bent Lentvario atveju po visko yra net greičiau nei būdavo laukt eilėj. Nebent vidury nakties kai eismo nebūdavo. Apsukt kilpą riedant sekundės. Kurios daug trumpesnės nei laukiant tarpo svarstant ar prašoksi

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Prie laiku trumpesnės ir lengvesnės kelionės namo? Bent Lentvario atveju (...)
                  Netinkamas palyginimas.
                  Iš Rudaminos anksčiau užteko pasukti į dešinę ir nereikėdavo "laukti tarpo, kol prašoksi".

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Netinkamas palyginimas.
                    Iš Rudaminos anksčiau užteko pasukti į dešinę ir nereikėdavo "laukti tarpo, kol prašoksi".
                    O važiuojant atgal?

                    Comment


                      Važiuojant iš Vilniaus pasukti iš A15 į Rudaminą nebūdavo problemų.
                      Visiškai nesulyginams esimo intensyvumas A1 Grigiškėse ir Rudaminos prieigose

                      Beprasmė diskusija lyginant skirtingas vietas..
                      Geriau būtų nuvažiuoti į vietą.
                      Paskutinis taisė Romas; 2022.09.28, 23:28. Priežastis: Papildyta

                      Comment


                        Labiau beprasmis verkimas dėl kelių papildomų posūkių ir metrų. Dvieju lygių pervažos atnešamas saugumas atperka tai.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Dvieju lygių pervažos atnešamas saugumas atperka tai.
                          Projektuojant niekas negalėjo numatyti, kad tas viadukas nelabai ir reikalingas, kai sustojo eismas geležinkeliais iš Baltarusijos, liko tik tranzitas į Kaliningrado.

                          Nevykęs sprendimas dėl to, kad nebuvo išperkami sklypai.
                          Lengvieji automobiliai kaip nors pasuks, o kaip mažo spindulio kreives įveikinės "fūros" - atskiras klausimas



                          Beje, kolega pats ne per seniausiai kritikavai tą sankryžą, o dabar kalbi visai kitaip - kad tik įkąsti
                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Kaži ar nebūtų buvę logiškiau pertvarkyti KK106 taip:

                          ?
                          Būtų vienas žiedas, sumažėtų viena sankryža, nereikėtų daugiaaukščių labirintų...

                          Comment


                            Tai šitas projektas jau išspręs kampščius ar dar milijardą/kitą reikės įmerkt iki jų išsprendimo?

                            Comment


                              Išspręs eismo saugumo problemą geležinkelio pervažoje, dėl ko jis ir buvo statytas, bet deja ne visiems lemta suprasti.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Lengvieji automobiliai kaip nors pasuks, o kaip mažo spindulio kreives įveikinės "fūros" - atskiras klausimas


                                Konkrečiai šitam žieduke, tokios situacijos nebus - furos lįs po viaduku. Berods kitas žiedas didesnis ir yra atdarginis trinkelinis spindis, bet sutinku su mintim, kad 360 laipsnių suktis žiede bus ką veikt, nors klausimas ar tai bus aktualus maršrutas (juk važiuotų Minsko pl. į liepkalnį)
                                Paskutinis taisė Riedis; 2022.09.29, 08:05.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Konkrečiai šitam žieduke, tokios situacijos nebus - furos lįs po viaduku. Berods kitas žiedas didesnis ir yra atdarginis trinkelinis spindis, bet sutinku su mintim, kad 360 laipsnių suktis žiede bus ką veikt, nors klausimas ar tai bus aktualus maršrutas (juk važiuotų Minsko pl. į liepkalnį)
                                  Ta nuotrauka su fūra įdėta parodyti, kiek ten yra vietos.
                                  Čia ne žiedukas, o išsukimas iš Rudaminos pusės ties "Jozita". Tada fūros suko į kairę, dabar suka į dešinę po viaduku, bet sankryžos matmenys nepasikeitė.

                                  Dėl maršruto per KK106 ar per Liepkalnį. Padarius Liepkalnio jungtį nuo Minsko į Žirnių gatvės ten važiuoja daugiau sunkvežimių.
                                  Dalis eismo iš Gudijos važiuoja į Trakų-Marijampolės ar Alytaus - Lenkijos kryptimi. Per KK106 jiems yra kiek arčiau.
                                  Dabar KK106 nėra patrauklus dėl Rudaminos žiedinės sankryžos rekonstrukcijos. Žalio šviesoforo ten tenka laukti ilgiau nei įprasta, nes yra trys, o ne dvi fazės.

                                  Tranzitiniam maršrutui per Rudaminą šis Kinelių mazgas patrauklumo nepridės. Paprastai tranzitinį eismą stengiamasi nukreipti kuo toliau nuo miesto, o čia gavosi atvirkščiai - skatinamas važiavimas per miestą.
                                  ​​​​​​

                                  Comment


                                    KK 106 neturėtų būti patrauklus sunkvežimiams - šis kelias yra jungiamasis kelias tarp gyvenviečių (Skaidiškės, Rudamina) ir sunkvežimiams čia ne vieta. Reikia tikėtis, kad kada nors atsiras tikrasis Pietinis aplinkkelis, nors šiuo metu atrodo,kad iki kelio statybų dar labai ilgas kelias.

                                    Comment


                                      Kažką ketinama daryti tarp viaduko su A3 ir Rudaminos žiedinės sankryžos.
                                      Ruožas yra pavargęs, o Skaidiškėse - ir nesaugus

                                      Krašto kelio Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 7,20 iki 13,10 km rekonstravimo projekto koregavimas ir projekto vykdymo priežiūra
                                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-614481

                                      Comment


                                        Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Nežinau, ar apsimokėtų nuo naujojo Rudaminos viaduko iki Rudaminos žiedinės sankryžos ir nuo jos link Skaidiškių daryti 2+2 juostų kelią, žinant kokie dabar srautai ten važinėja?
                                          tegu vietiniai sprendžia ar jiems apsimoka, jei apsimoka - gali mestis kelio perdarymui.
                                          visiems mestis į tokių kelių platinimus tikrai neapsimoka, galim visuomeninius pinigus išleisti žymiai efektyviau.

                                          Jeigu kas nesutinkat galim prabalsuot.
                                          Tik reikia iš anksto susitarti ar balsuojam už tikrai visuomenei naudingus projektus įvertinant visus visus ilgailaikius kaštus ar tik tuos kurie mums asmeniškai reikalingi.
                                          abejais atvejais šitas kelias mano balso negauna
                                          Paskutinis taisė jan; 2022.10.14, 17:45.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X