Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
    Na jeigu jau dabar daromi atskiri aplinkeliai, vietoj vieno vietiso, tai jau garantuotai kad nesueis vienas su kitu.
    Iš kur tokios garantijos?
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #42
      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Iš kur tokios garantijos?
      Is tu matytu planu. Tarkim ar vakarinis aplinkelis is vis sieks Gariunus, ar prasides tik uz ju? Be to nelabai isivaizduoju kaip jie galetu sujungti pietini su vakariniu, toj pacioj vietoj.

      Comment


        #43
        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
        Na jeigu jau dabar daromi atskiri aplinkeliai, vietoj vieno vietiso, tai jau garantuotai kad nesueis vienas su kitu.
        Tai, kad prie gariunu pietinis aplinkelis nelabai graziai sueina su vakariniu, tai salygoja gamtines salygos (upe ir skardziai). O siaip tai dar pries kelias desimtis metu jau buvo nuziuretos trasos taip vadinamam ziedui aplink miesta.

        Comment


          #44
          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Tai, kad prie gariunu pietinis aplinkelis nelabai graziai sueina su vakariniu, tai salygoja gamtines salygos (upe ir skardziai). O siaip tai dar pries kelias desimtis metu jau buvo nuziuretos trasos taip vadinamam ziedui aplink miesta.
          na gal tada blogai atsimenu matytus planus.

          Comment


            #45
            Malonu, kad įsisiūbavo diskusija ne tik apie "vidinį", bet ir apie tikrą pietinį aplinkkelį

            Labai ačiū Eimantui už nuorodą.
            Jei kliūtys keliams iškyla net tokiose atkampiose vietose, tai ką kalbėti apie kokios nors Kernavės ar kitokios gatvės tiesimą


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Galėtų visą padaryt 4 juostų
            TKTI tyrimuose viskas aiškiai sudėliota
            Miesto ribose jau dabar srautas 20.000 per parą, po 7 metų numatomas 31.000 automobilių per parą.

            Ruože tarp Lydos ir Minsko plentų numatoma tik 2000 ar 3000 automobilių (nebent, pvz., Baltarusija prisijungtų prie ES, tuomet, aišku, tektų koreguoti prognozes)
            Paskutinis taisė Romas; 2007.03.21, 21:59.

            Comment


              #46
              Įdėjau iš 1 puslapio vienos iš pagrindinių sankryžų (ties Vaidotų geležinkelio viaduku) projektą.
              Pasidarė įdomu, kaip reikės juo važiuoti.

              1. Maršrutas iš A.Panerių į Kirtimus ir Naujininkus bus l. populiarus - kiek paklaidžiojus pavyko rasti kelią
              2. Pavyko nustatyti, kaip nuvažiuoti iš miesto į Pagirius


              3. Kaip nuvažiuoti iš miesto (Naujininkų) į Vaidotų miestelį ir atgal, pabandykite patys (pradinį ir galutinį maršutą pažymėjau geltonai)
              Paskutinis taisė Romas; 2007.03.21, 20:14.

              Comment


                #47
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                3. Kaip nuvažiuoti iš miesto (Naujininkų) į Vaidotų miestelį ir atgal, pabandykite patys (pradinį ir galutinį maršutą pažymėjau geltonai)
                Ar as ko nesuprantu ar cia kazkas netaip? Nu gi paprasta man atrodo:
                Vaziuojant i vaidotus trasa sutampa su zalia iki
                ten kur apacioje issiskiria "zalia" ir "raudona" trasos. Toliau geltona turi eiti kartu su raudona o po to susijungti su geltona rodykle.
                Varant i Naujininkus - nuo geltonos rodykles iki raudonos trasos ir toliau visalaik sutama su raudona.

                Comment


                  #48
                  /\ Jei mazgas butų kiek atitrauktas nuo geležinkelio į pietus, reikėtų mažiau kilpinėti - Į Vaidotus važiuoti tiesiai, o iš A.Panerių važiuojant į Kirtimus pravažiavus viaduką būtų galima važiuoti tiesiai į Eišiškių plentą.

                  Šiaurėje trukdo geležinkelis; neaišku, ar yra vietos padaryti didesnį mazgą pietinėje pusėje.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    /\ Jei mazgas butų kiek atitrauktas nuo geležinkelio į pietus, reikėtų mažiau kilpinėti - Į Vaidotus važiuoti tiesiai, o iš A.Panerių važiuojant į Kirtimus pravažiavus viaduką būtų galima važiuoti tiesiai į Eišiškių plentą.

                    Šiaurėje trukdo geležinkelis; neaišku, ar yra vietos padaryti didesnį mazgą pietinėje pusėje.
                    Pietinėje pusėje vieta ideali tripusiam dobilo lapeliui. Geležinkelio viaduką reikia pratęsti atomobiliniu, po kuriuo eitų naujoji aplinkelio trasa. Ta kalva gi ir taip dirbtine. Tik mūsiškiai kaip visad eina lengviausiu keliu: palieka egzistuojančią sankryžą, o už keliasdešimties metrų stato viaduką.

                    Nebent jie kelis arus miško nori išsaugoti
                    Paskutinis taisė Sula; 2007.03.22, 08:46.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Kirtimų gatvės gyventojai sukilo prieš aplinkkelį

                      http://www.lrytas.lt/?data=20070321&...k_id=99&view=2


                      Vilniaus miesto savivaldybės atsakas
                      į dienraščio „Lietuvos rytas“ priedo „Sostinė“ straipsnį
                      „Kirtimų gatvės gyventojai sukilo prieš aplinkkelį“

                      (2007 m. kovo 21 d.)
                      Vilniaus miesto savivaldybė, atsakydama į dienraščio „Lietuvos rytas“ priede „Sostinė“ (2007-03-21 Nr. 55 (2884), 1, 2 psl.) paskelbtą Arūno Dumalako straipsnį „Kirtimų gatvės gyventojai sukilo prieš aplinkkelį“, atkreipia dėmesį, kad straipsnyje minimas pavadinimas „Vilniaus pietinis aplinkkelis“ klaidina skaitytojus, nes asocijuojasi su sostinės Savivaldybės įgyvendinamu projektu „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“. Iš tikrųjų straipsnyje minimo kelio, tiesiamo Lietuvos kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos užsakymu, trasa visiškai nesutampa su Vilniaus pietiniu aplinkkeliu – tarptautinio IXB transporto koridoriaus dalimi.
                      Įgyvendinant projektą „IXB transporto koridoriaus trūkstamos grandies statyba – Vilniaus pietinis aplinkkelis“, bus nutiesta greito eismo gatvė, jungianti Žirnių gatvę su Lazdynų tiltu. Šis projektas nėra siejamas su Kirtimų gatvės rekonstrukcija.
                      Gyventojai, nerimaujantys dėl straipsnyje minimo kelio, išsamesnės informacijos turėtų teirautis Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos.
                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=84406

                      Su tais pietinių aplinkkelių pavadinimais nemažai painiavos - savivaldybė atsakinga už "vidinį aplinkkelį" (Žirnių g. tęsinį/ pietvakarinę gatvę), o kelių direkcija - už išorinį aplinkkelį.

                      Comment


                        #51
                        Po remonto darbų Kirtimų viaduku per geležinkelį transportas važinės dvejomis eismo kryptimis
                        2007-04-13




                        Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad po remonto darbų Kirtimų viaduku per geležinkelį bus organizuojamas dvipusis transporto eismas.

                        Šiuo metu stiprinamos esamos viaduko atramos, keičiamos laikančiosios sijos, paklotas, keičiama asfaltbetonio danga, metaliniai apsauginiai atitvarai. Viadukas išliks 7 m pločio. Remonto darbus numatoma baigti iki š.m. rugpjūčio 31 d.



                        Baisiai jau ilgai jie tvarką tokį trumpą ir siaurą viaduką
                        Parašas :)

                        Comment


                          #52
                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą

                          Baisiai jau ilgai jie tvarką tokį trumpą ir siaurą viaduką
                          Pagal bendrąjį planą ten turėtų būti keturios juostos. T.y. tikriausiai dar vienas viadukas. Geriau būtų nuo jo ir pradėję, o po lopytų senąjį.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Pagal bendrąjį planą ten turėtų būti keturios juostos. T.y. tikriausiai dar vienas viadukas. Geriau būtų nuo jo ir pradėję, o po lopytų senąjį.
                            Tu neįsivaizduoji, koks buvo nustekentas tas viadukas, tiesiog avarinis. Net eismas abiem kryptimis juo buvo uždraustas, todėl jį turėjo remontuoti nelaukdami dar 5- 10 metų, kol pradės tiesti normalią magistralę. Dėl šio viaduku remonto dabar visi važinėja ratais pro Fermentą, todėl nuo ryto iki vakaro susidaro dideli kamščiai atvykstantiems į Vilnių nuo Trakų pusės.
                            Parašas :)

                            Comment


                              #54
                              2007-04-11
                              Vilniaus pietinio aplinkkelio (tarp A1 Vilnius - Kaunas - Klaipėda ir A3 Vilnius - Minskas kelių) poveikio aplinkai vertinimas (rajono dalis)

                              Atrodo, kad trasa po svarstymų nepasikeitė


                              Pateiktas 2007-04-02 d. viešo svarstymo protokolas.
                              Kaip dažnai būna tokiais atvejais, daugiausia klausimų dėl paimamų sklypų, pateikimo į savo sklypus, galimo triukšmo ir pasipiktinimo, kad anksčiau nebuvo informuota. Gerai, kad trasa eis tik per porą kaimų (Dusinėnus ir Petešą).
                              Vilniaus rajone dar yra ta specifika, kad tiesimui paimami sklypai, kurie iki šiol nėra suformuoti ir žmonėms žemė nėra sugrąžinta.

                              http://www.tkti.lt/index.php?id=592
                              Paskutinis taisė Romas; 2007.04.21, 08:44.

                              Comment


                                #55
                                Va čia tai geras

                                Vilniaus rajono valdžia nutarė pasakyti „ne“ pietinio aplinkkelio tiesimui.

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13765358

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                  Vilniaus rajono valdžia nutarė pasakyti „ne“ pietinio aplinkkelio tiesimui.

                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13765358
                                  Šmikiai- ką čia bepridursi. Reikėtų pakeisti Vilniaus rajono pavaldumą. Padaryti ką nors panašaus į Washington DC.
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                    Vilniaus rajono valdžia nutarė pasakyti „ne“ pietinio aplinkkelio tiesimui.

                                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13765358
                                    Kiek supratau tai ne paprastas "ne", o visiems siūlytiems variantams. Dabar aiškiai matome, kam "dirba" Vilniaus rajono valdžia. Naujoji "Jedinstvo"
                                    Nukentės tik tūkstančiai to pačio rajono gyventojų ir vilniečių (tarp kurių lenkų irgi daug).
                                    O čia forume ir delfiuose dar kažkokie protinguoliai rėkavo, kad aplinkeliai negali būti mieste. Šekit prašom - negali būti rajone!
                                    Tikriausiai užmiesčio kelius reiks po žeme tiesti - tegu karvutės ganosi, bulvytės noksta
                                    Ir kas kompensuos nuostolius, kur dėti transportą, ką siūlo lenkai?

                                    Comment


                                      #58
                                      A čia jau grynai teisiniai dalykai prasideda. Logiškai mąstant savivaldybė negali uždrausti valstybinės reikšmės kelio statybos, nors žinoma kai tokia situacija susidaro reikia tikėtis labai didelių laiko sąnaudų.

                                      Kitas klausimas - koks šio kelio teisinis statusas?

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                        A čia jau grynai teisiniai dalykai prasideda. Logiškai mąstant savivaldybė negali uždrausti valstybinės reikšmės kelio statybos, nors žinoma kai tokia situacija susidaro reikia tikėtis labai didelių laiko sąnaudų.

                                        Kitas klausimas - koks šio kelio teisinis statusas?
                                        Kelias valstybinės reikšmės, bet detaliuosius planus tvirtina savivaldybė. Kokie jau čia niuansai nežinau

                                        Comment


                                          #60
                                          VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

                                          SPRENDIMAS
                                          DĖL 2005-03-10 VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS
                                          SPRENDIMO NR. T3-51 SUSTABDYMO IR JO ĮVERTINIMO

                                          2007 m. liepos 5 d. Nr.T3-219
                                          Vilnius

                                          Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2000, Nr. 91-2832) 5 str. 2d., 7 str. 9 p., 11 str. 2 d., Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2391; 2004, Nr. 21-617) 7 str. 6 d. ir atsižvelgdama į daugelio Rudaminos seniūnijos gyventojų prašymus bei skundus dėl jų pažeidžiamų teisių ir interesų gynimo, Vilniaus rajono savivaldybės taryba nusprendžia :
                                          1. Laikinai sustabdyti 2005-03-10 Vilniaus rajono savivaldybės tarybos sprendimo Nr. T3-51 „Dėl pritarimo Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tarp magistralinio kelio Al Vilnius-Kaunas-Klaipėda ir magistralinio kelio A3 Vilnius - Minskas trasos VI varianto specialaus plano rengimo“ galiojimą.
                                          2. Sudaryti šios sudėties komisiją:
                                          Kazys Aleksiūnas, tarybos narys;
                                          Tadeuš Andžejevski, tarybos narys;
                                          Jonas Garelčikovas, tarybos narys;
                                          Jurijus Jelinskis, Statybos skyriaus vyr. specialistas;
                                          Lech Leonovič, tarybos narys;
                                          Teresa Matukanskienė, mero patarėja;
                                          Česlav Olševski, Tarybos narys;
                                          Jan Sinicki, mero pavaduotojas;
                                          Anton Feliks Stankevič - tarybos narys.
                                          3. Pavesti komisijai iki kito savivaldybės tarybos posėdžio išnagrinėti ir įvertinti gyventojų prašymų ir skundų pagrįstumą bei teisines ir ekonomines pasekmes, kurios kiltų, jei būtų pasirinktas kitas planuojamo aplinkkelio variantas.
                                          4. Apie šį sprendimą informuoti specialaus plano rengimo organizatorių - Lietuvos automobilių kelių direkciją prie Susisiekimo ministerijos.
                                          5. Šį sprendimą paskelbti vietos spaudoje.

                                          Savivaldybės merė Marija Rekst
                                          http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3410

                                          Comment

                                          Working...
                                          X