Tuo keliu atvažiuojama nuo Vaidotų pusės į A.Panerių Kirtimų gatvės rajoną
Viena fūra jau bando važiuoti tiesiai neatidarytu keliu. Kadangi negrįžo, turbūt pavyko
Lankas link viaduko
Vėl Kirtimų gatvė
Dabar sunku ką nors pakeisti, bet ten besisukiojant pasirodė dar vienas A19 išplanavimo trūkumas
Iš A19 abiem kryptimis yra tik po vieną įvažiavimą į Aukštųjų Panerių pramonės rajoną Kirtimų gatvėje - ir abu rajono pradžioje. Jei kas nors pražiopsos (o tokių bus ne tik tarp atvykėlių), tai teks važiuoti kelis kilometrus iki kitos sankryžos.
Iš pliusų reikia paminėti ilgas lėtėjimo / greitėjimo juostas
Tiesiog reiktų apvalinti kampus - vietos lyg ir yra, plačių šaligatvių ten nereikia. Prie Bakalėjos vis vieną bortai jau išvartyti - šiandien ryte vėl kamštis.
Be to, tai padidintų dangos tarnavimo laiką, nes puspriekabės sukdamosis mažu spinduliu nemenkai "išaria" asfaltą. Tikriausiai daugelis pastebėjo, kad danga prie terminalų labiausiai duobėta ties įvažiavimais.
Tokiose vietose niekaip negaliu atsistebėti projektuotojų logika: davai atitverkime pievutę, nes čia posūkis, o į pagrindinį kelią palikime statų išvažiavimą be jokių apsaugų. Tai kurioje čia vietoje labiau saugot reikėtų?
Didelį transporto srautą nuo lygiagrečių gatvių nuimtų Graičiūno g. pratęsimas nuo akligatvio iki buvusios geležinkelio pervažos, kur "dingo" anksčiau projektuotas kitas išvažiavimas nuo aplinkkelio. (...)
Kažin, kada bus įgyvendinti tie planai?
Jums leidus:
Ta vieta už geležinkelio viaduko dabar atrodo taip (vaizdas link Gariūnų)
Kairėje - senoji geležineklio pervaža
Vaizdas Vaidotų link
Atrodo, kad dešinėje yra buvusi senoji Kirtimų gatvės trasa
Jei pavyks pamatyti, kur važiuojant šia kryptimi yra nuorodos į Vilniaus miestą (Centrą, Kirtimus ar oro uostą), parašykite temoje Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Didesnė ženklo nuotrauka, bet Vilniaus aplinkkelyje nuorodų į Vilnių nesimato
Ech, ir vel isejo kaip durniau, juk klysti zmogiska (per siauros ziedines sankryzos, posukiai i kaire, sviesoforai, astrus kampai ir tt...)... Nei juoktis nei verkt, tiesiog tokie avigalviai nepagalvojantys apie esminius dalykus bei eismo dalyviu patoguma galetu tiesiog neprojektuot. ir ne vien tik keliu...
Šaltinis: Vilniaus m. savivaldybės sprendimas 2008.12.17. Nr. 1-792
Dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio dalies tarp A1 Vilniaus–Kauno–Klaipėdos ir A3 Vilniaus–Minsko kelių, Panerių seniūnijoje, detaliojo plano http://www.vilnius.lt/index.php?1243390490
Dabar 106 kelias per Juodšilius iki Lydos plento eina jau kitoje geležineklio pusėje.
Pietinis aplinkkelis A19 iki Lydos ir Minsko plentų eis ta pačia geležinkelio puse (kelis šimtus metrų sutaps su 202 keliu)
Vėl vaizdas link Aukštųjų Panerių ir Vilniaus
Didesnis ženklas
Keista, kad nuo B.Vokės pusės nuorodos į Vilnių yra,
o Vilniaus aplinkkelyje nuo Kauno pusės (kur žymiai daugiau ne vietinių vairuotojų) - nėra net užuominų apie jokį Vilnių
Daugiau apie krypčių nuorodas - temoje Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose
Keista, kad nuo B.Vokės pusės nuorodos į Vilnių yra,
o Vilniaus aplinkkelyje nuo Kauno pusės (kur žymiai daugiau ne vietinių vairuotojų) - nėra net užuominų apie jokį Vilnių
Nereikia net nevietinių. Pats važiuodamas A19 buvau įsitikinęs, kad už Pagirių viaduko yra nusukimas, tik todėl, kad Vilniaus krypties niekur nėra pažymėta... Teko apsisukti kažkur prie Vaidotų stoties.
Turbūt Vilniaus kryptis važiuojant link Pagirų nepažymėta dėl labai paprastos priežasties- labai abejoju , ar daug žmonių, atvažiavę nuo Gariūnų, Kauno, Trakų, į miestą važiuos pro Vaidotų sankryžą. Nebent į oro uostą pro ten apsimoka važiuoti. Tai realiai į oro uostą pakaktų nuorodos. Na, idealiausiu atveju dar ir į Salininkus, Kirtimus, Juodšilius.
Comment