Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

    o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
    tai kas cia dabar durniuoja?

    Comment


      Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
      nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

      o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
      tai kas cia dabar durniuoja?
      O tai dėl ko konkrečiai tu pyksti? Ar dėl nebūsiančių kai kurių išvažiavimų į aplinkkelį ar dėl šviesoforinės sankryžos ar dėl aptarnaujančio kelio išvis?

      Comment


        Creatum,

        esme tame kad sviesoforo kelyje Vilnius-Trakai/Druskininkai isvis normaliom salygom neturetu buti. ta buvusi senoji sankryza turetu buti isilgai uzverta, taip kaip as nupiesiau (senesnis komentaras)

        antra, pietryciu lapas, man rodos kelininkai nepaeme pakankamai zemes (nebuvau ten nuvykes, tai sunku tiksliai ivertinti), taigi lapas nera isbaigtas - truksta nuovazu. jei istaisyt - ankstoka

        trecia, ivaziavimas is ziedo i aplinkeli, nerasta, o jei istaisyt/papildyt - ankstoka

        vienu zodziu - tragedija. baisiausia tai, kad tai jau tapo ne tik kasdienybe, bet dar ir norma.

        Comment


          Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
          Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

          tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

          pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

          Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

          si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
          as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...
          Norėčiau nebetęsti šios "diskusijos", nes kaip tik tamsta čia pažeriate demagogijos su absurdo ir nusišnekėjimo (apie automagistralių kairiuosius posūkius) prieskoniais.

          O jeigu viską argumentuosite tik "aš viską išmanau gerai, o tu esi neteisus" (vertimas: mano vieno nuomonė teisinga ir tam net nereikia jokių argumentu, pakanka kitus asilais, durniais ir t.t. pavadint), net neverta barškinti klaviatūros.
          Ir šiaip, net jeigu ir išmanote, visuomenės nuomonė nėra tik tamstos vieno nuomonė. O siūlyti techninį sprendinį, kuris turi pagrindimą, pakeisti vien kažkieno nuomone, kuri argumentuota apsišikimu - keistoka ir nesuprantama.

          Comment


            Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
            Creatum,

            esme tame kad sviesoforo kelyje Vilnius-Trakai/Druskininkai isvis normaliom salygom neturetu buti. ta buvusi senoji sankryza turetu buti isilgai uzverta, taip kaip as nupiesiau (senesnis komentaras)

            antra, pietryciu lapas, man rodos kelininkai nepaeme pakankamai zemes (nebuvau ten nuvykes, tai sunku tiksliai ivertinti), taigi lapas nera isbaigtas - truksta nuovazu. jei istaisyt - ankstoka

            trecia, ivaziavimas is ziedo i aplinkeli, nerasta, o jei istaisyt/papildyt - ankstoka

            vienu zodziu - tragedija. baisiausia tai, kad tai jau tapo ne tik kasdienybe, bet dar ir norma.
            Bet jeigu ten nėra sankryžos, tai kaip užtikrinti pakankamą susisiekimą su aptarnaujančia gatve?

            Antram ir trečiam punktams puikiai pasitarnaus Galvės g./Žarijų g. "viadukas", kuris yra čia pat. Juo pasinaudojus (žiedo per Galvės g. pavažiavus link Trakų ir nusukus link Žarijų g., tenai padarius kairį posūkį (jis ten berods yra leidžiamas) galima puikiai tęsti kelionę į Vilnių arba vėliau grįžti į aplinkkelį.

            Nežinau dėl kokių priežasčių taip padaryta, tačiau bet kuriuo atveju yra galimybės vistiek nuvykti visomis kryptimis: iš visur į visur.

            Comment


              Tiesos dėlei reikia pasakyti, kad pirminis projektas buvo be šviesoforinės sankryžos.

              Comment


                Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                Nezinau kas rase igarsintojai teksta, bet ryskiai autorius persiede durnaropiu. Na kaip galima pavadinti susisiekima patogiu zvelgiant i sia schema??? akivaizdi chaltura ir samoningas neisbaigtumas, o sprendimo architektai eilini karta spjove visuomenei i veida.

                kol visuomeniniai judejimai nedalyvausa sprendimu tvirtinime tol korupcija klestes
                Bent jau iš to žieduko užvažiavimo ant aplinkelio tikėtis nerealu nes turėtų būti turbūt 45 laipsnių kalniukas :-)
                O dėl visuomeninių tai ne visada turi prasmę, matome kas gavosi iš buvusio Lietuvos kino teatro, riogso dabar vaiduoklis, atseit tiem "gerbėjams" taip gražiau žiūrint į sovietinių laikų griūveną, nei normalus pastatas.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2013.07.15, 12:28.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Bent jau iš to žieduko užvažiavimo ant aplinkelio tikėtis nerealu nes turėtų būti turbūt 45 laipsnių kalniukas :-)
                  O dėl visuomeninių tai ne visada turi prasmę, matome kas gavosi iš buvusio Lietuvos kino teatro, riogso dabar vaiduoklis, atseit tiem "gerbėjams" taip gražiau žiūrint į sovietinių laikų griūveną, nei normalus pastatas.
                  Nenusismulkinkit, problema yra funkcijos nebuvimas, o ne konkretus sprendimas.

                  Comment


                    Teoriškai daug ką galima šnekėti, bet esminis klausimas ar įmanoma suprojektuoti, nes ten degalinė yra. Šnekėti tai ne akmenys ridenti.
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                      Nenusismulkinkit, problema yra funkcijos nebuvimas, o ne konkretus sprendimas.
                      Juolab, kažkodėl A4/A16 prilyginamas "antraeiliui" keliui, nors automobilių srautas jame beveik 20 tkst. automobilių per parą - antras pagal šį rodiklį magistralė po A1.
                      Jei jau ten kažko reikėjo dėl sunkiasvorės technikos iš akligatvinės Granito g., tai galima buvo padaryti jungtis su Žarijų g. po silpnai išnaudojamu viaduku. Ar aplamai sujungti Granito ir Žarijų g. akligatvius (ten geležinkelis už TT Logistics berods išardytas), suformuojant normalią naują gatvę.

                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Teoriškai daug ką galima šnekėti, bet esminis klausimas ar įmanoma suprojektuoti, nes ten degalinė yra. Šnekėti tai ne akmenys ridenti.
                      Tai pirminis variantas ir buvo be šviesoforų ir jokios "antrinės" sankryžos. Tam vietos ten pakanka.
                      Paskutinis taisė Sula; 2013.07.15, 13:17.

                      Comment


                        O kokia situacija yra su atkarpa nuo Vaidotų iki A3? Ten planuojama ką nors daryti?
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          Parašė blitz Rodyti pranešimą
                          O kokia situacija yra su atkarpa nuo Vaidotų iki A3? Ten planuojama ką nors daryti?
                          II etapą (iki A15) pradės ne anksčiau kaip 2014 metų antrojoje pusėje. Visas aplinkkelis duok Dieve bus apie 2020 m.

                          Comment


                            Manau realiai tai priklausys pirmiausia nuo EU fondų 2014-2020 metams. Kol EU biudžetas nėra patvirtintas tam laikotarpiui tai viskas ir stovės.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Manau realiai tai priklausys pirmiausia nuo EU fondų 2014-2020 metams. Kol EU biudžetas nėra patvirtintas tam laikotarpiui tai viskas ir stovės.
                              Būtent. Bet dar yra nežinia, ar ten yra susitarta su visais privačių sklypų savininkais, nes naujas kelias eis laukais.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Būtent. Bet dar yra nežinia, ar ten yra susitarta su visais privačių sklypų savininkais, nes naujas kelias eis laukais.
                                Ar trečias etapas nespręstų daugiau problemų nei antrasis?
                                Patikslinu - klausimas argumentuotai diskusijai.
                                Paskutinis taisė vėkas; 2013.07.15, 16:59.

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Ar trečias etapas nespręstų daugiau problemų nei antrasis?
                                  Ne man klausimas. Iš kiekvieno jų atskirai - mažai naudos. Antruoju bus galima pasiekti Lydos pl. Trečias yra ilgiausias.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Bet jeigu ten nėra sankryžos, tai kaip užtikrinti pakankamą susisiekimą su aptarnaujančia gatve?
                                    Nereikalinga ten aplamai jokia sankryza, reikejo siek tiek daugiau zemes paimti kad uzbaigt pietryciu ir pietvakariu lapus zmoniskai

                                    Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.

                                    bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta


                                    Ir dar vienas bendras pastebejimas,
                                    kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.

                                    Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?

                                    Comment


                                      Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                      Nereikalinga ten aplamai jokia sankryza, reikejo siek tiek daugiau zemes paimti kad uzbaigt pietryciu ir pietvakariu lapus zmoniskai

                                      Kalbant apie zieda - tai neblogas sprendimas, bet vel gi neisbaigtas ir galbut nevisiskai vietoj. Jei butu daugiau zemes paeme - galima butu nuovaza pieciau atitraukti ir papildyti priesinga juosta su uzvaziavimu i aplinkeli gerokai pries zieda.

                                      bet vel gi, as kalbu apie tai kas jau padaryta (saukstai po pietu), o padaryta nevykusiai, eilini karta apsijuokta
                                      Jeigu bus nutarta, kad ta sankyža nereikalinga, visada bus galima ją panaikinti (tai kainuoja ne taip brangiai).

                                      Comment


                                        Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                        Ir dar vienas bendras pastebejimas,
                                        kazkodel daugelis sureiksmina degalines vieta, taciau sis mazgas buvo statomas ne degalines reikmems, bet visuomenes.

                                        Idomu butu suzinoti kiek Lukoilas prisidejo prie statybos? jei nei cento, kodel mums turetu rupeti ypatingas patogumas patekimui i degaline?
                                        Esmė ne patogiame patekime į degalinę, bet turbūt tiesiog degalinė trukdė padaryti normalesnį užvažiavimą, o šiaip sau privačią nuosavybę negali lengvai atimti - laiko, kompensacijų klausimas. Kas analogiškai yra ženklus hemarojus Vakarinio 3 etapui.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Esmė ne patogiame patekime į degalinę, bet turbūt tiesiog degalinė trukdė padaryti normalesnį užvažiavimą, o šiaip sau privačią nuosavybę negali lengvai atimti - laiko, kompensacijų klausimas. Kas analogiškai yra ženklus hemarojus Vakarinio 3 etapui.
                                          Žiūrėkite planus pranešime Nr.10 šioje temoje - puikiausiai apsieita be jokių kryžkelių ir šviesoforų ir su degaline.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X