Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo, šitos žinutės dar nebuvo

    2013-07-05
    Paleidžiamas laikinas eismas estakada per geležinkelį Kirtimų g. 6,25 km Vilniaus–Pagirių kryptimi

    2013 m. liepos 8 d. paleidžiamas laikinas eismas estakada per geležinkelį Kirtimų g. 6,25 km Vilniaus–Pagirių kryptimi.
    (...)

    Kelių direkcija džiaugiasi, kad anksčiau nei sutartyje numatytas eismo paleidimas sutaupys keliaujančiųjų šiuo maršrutu laiką

    http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...kryptimi/15358

    Comment


      Čias tas viadukas, kur virš Galvės gatvės eina?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        /\ Turbūt taip. Tik neaišku, nuo kur skaičiuojami kilometrai
        Jei skaičiuojama nuo Gariūnų sankryžos - 6 km pervaža bus 1 km atstumu nuo Eišiškių plento ties Vaidotais (Baltąja Voke)
        http://foto.terpe.lt/inkelti/20061114/IMG_0415.jpg

        Įdomu ar kas nors išbandė viaduko privalumus.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          /\ Turbūt taip. Tik neaišku, nuo kur skaičiuojami kilometrai
          Jei skaičiuojama nuo Gariūnų sankryžos - 6 km pervaža bus 1 km atstumu nuo Eišiškių plento ties Vaidotais (Baltąja Voke)
          Panašu, kad nuo vakarinio aplinkkelio.

          viadukas per Kirtimų g. ties 4,82 km

          latvijas-karte.zl.lv

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Čias tas viadukas, kur virš Galvės gatvės eina?
            Ne,čia kitas, kur buvo pervaža miške.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Ne,čia kitas, kur buvo pervaža miške.
              Ar šitoj vietoj?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Šitoje vietoje:
                http://goo.gl/maps/lqDg8

                Comment


                  Nebėra, reikia žiūrėti:
                  http://www.youtube.com/watch?v=3fOdV5l6R_8
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Nebėra, reikia žiūrėti:
                    http://www.youtube.com/watch?v=3fOdV5l6R_8
                    Čia išsamesnis video:

                    Flickr

                    Comment


                      Nezinau kas rase igarsintojai teksta, bet ryskiai autorius persiede durnaropiu. Na kaip galima pavadinti susisiekima patogiu zvelgiant i sia schema??? akivaizdi chaltura ir samoningas neisbaigtumas, o sprendimo architektai eilini karta spjove visuomenei i veida.

                      kol visuomeniniai judejimai nedalyvausa sprendimu tvirtinime tol korupcija klestes
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                        Nezinau kas rase igarsintojai teksta, bet ryskiai autorius persiede durnaropiu. Na kaip galima pavadinti susisiekima patogiu zvelgiant i sia schema??? akivaizdi chaltura ir samoningas neisbaigtumas, o sprendimo architektai eilini karta spjove visuomenei i veida.

                        kol visuomeniniai judejimai nedalyvausa sprendimu tvirtinime tol korupcija klestes
                        Jau buvo daug diskutuota apie šią sankryžą.
                        Korupcija čia išvis ne į temą. O kai visuomeniniai judėjimai pradėtu spręsti visus klausimus, kuriuose dažnai neturi jokios kompetencijos, tada ir turėtume visiška betvarkę.

                        Pritaikytas sprendimas kaip tik yra gerokai patogesnis patekimo tam tikromis kryptimis atžvilgiu. O tokia nupiešta jungtis nuo žiedo į aplinkkelį išvis nelabai praktikoje įsivaizduojama

                        Comment


                          Nepyk Sleader, nematau visisko patogumo, ir tavo atsakymas kertasi su logika ! si sankryza nera 2 lygiu. is brezinio aiskiai matosi kad bus sviesoforas, o jei jo nebus - tai bus labai pavojinga sankryza.

                          Tam kad suprojektuoti sprendimo esme - susisiekimo eisma, bei mastyti visuomenes naudai (mums visiems) - nebutina ismanyti STR'u.

                          Buvo puiki proga issispresti kamscius ir padaryti susisiekima patogiu, taciau eilini karta buvo pasinaudota galimybe apsisikti (kalbu iskirtinai apie sia sankryza, nelieciant samatu).

                          Comment


                            Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                            Nepyk Sleader, nematau visisko patogumo, ir tavo atsakymas kertasi su logika ! si sankryza nera 2 lygiu. is brezinio aiskiai matosi kad bus sviesoforas, o jei jo nebus - tai bus labai pavojinga sankryza.

                            Tam kad suprojektuoti sprendimo esme - susisiekimo eisma, bei mastyti visuomenes naudai (mums visiems) - nebutina ismanyti STR'u.

                            Buvo puiki proga issispresti kamscius ir padaryti susisiekima patogiu, taciau eilini karta buvo pasinaudota galimybe apsisikti (kalbu iskirtinai apie sia sankryza, nelieciant samatu).
                            Tai kad ten bus viadukas virš aplinkkelio

                            Comment


                              tai kad ten apacioje (Trakai-Vilnius) bus sviesoforas

                              Comment


                                Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                tai kad ten apacioje (Trakai-Vilnius) bus sviesoforas
                                Nu tai apačioje. Pačio aplinkkelio ta vieta neliečia.

                                Comment


                                  Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                  Nepyk Sleader, nematau visisko patogumo, ir tavo atsakymas kertasi su logika ! si sankryza nera 2 lygiu. is brezinio aiskiai matosi kad bus sviesoforas, o jei jo nebus - tai bus labai pavojinga sankryza.

                                  Tam kad suprojektuoti sprendimo esme - susisiekimo eisma, bei mastyti visuomenes naudai (mums visiems) - nebutina ismanyti STR'u.

                                  Buvo puiki proga issispresti kamscius ir padaryti susisiekima patogiu, taciau eilini karta buvo pasinaudota galimybe apsisikti (kalbu iskirtinai apie sia sankryza, nelieciant samatu).
                                  Neturiu dėl ko pykti

                                  Sankryža yra dviejų lygių, su vienu prioritetiniu keliu. Esant reikalui būtų galima surasti n+1 tokių sankryžų pavyzdžių (vien per google.maps) kai pagrindinis (prioritetinis) kelias palenda "po viaduku" ant kurio yra 1-2 vieno lygio reguliuojamos/nereguliuojamos sankryžos. Arba variantai kai pagrindinis kelias praeina estakada, o kiti keliai/gatvės apačioje susikerta viename lygyje.
                                  Jeigu didžioji logika ir patogumas sankryžų etalonu įsivaizduoti tik "keturlapio dobilo" sankryžas, tuomet atleiskite, bet tokios logikos aš nesuprantu. Siūlyčiau dažniau tuomet pavažinėti, kad ir Ozo g., kurioje važiuojant per "keturlapio dobilo" viadukus, pirmoje eismo juostoje tenka beveik visiškai sustoti dėl didelio persikertančio užvažiuojančių ir nuvažiuojančių srauto. Jau nekalbant apie tai, kad įsiliejančių transporto priemonių greitis yra kelis kartus mažesnis nei pagrindinio kelio/gatvės leistinas ir juo labiau srauto greitis.
                                  Aš suprantu, kad visi norime būti "visų galu" meistrai ir žinovai, bet taip niekada nebus. O tokiems visuomeniniams žinovams, tas srauto greitis, srauto sudėtys ir kiti dalykai tikriausiai nieko nesako.

                                  Ir posūkio sankryžoje į kairę pusę (ypač važiuojant pakrautu sunkvežimiu/savivarčiu) nepavadinčiau mažiau patogiu, nei sukiotis užvažiuojant ir nuvažiuojant nuo viaduko.

                                  Comment


                                    Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

                                    tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

                                    pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

                                    Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

                                    si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
                                    as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...

                                    Comment


                                      Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                      Sleader, as apakes ir apstulbes nuo tavo demagogijos

                                      tai gal dar pasiulytum automagistralese posukius i kaire su sviesoforais... tik tam kad galetum nusukti prie kiekvieno miskelio pagrybaut??? isties tai butu patogu 1 is 100000, nesigincysiu, bet ar teisinga??

                                      pasisukiojimai ant viaduku - nera cia nieko blogo !

                                      Deja, as nesu "visu" galu meistras, taciau kai kuriuos dalykus ismanau labai gerai. siuo atveju tu esi visiskai neteisus, ir butu labai malonu kad ir pats tai pripazintum.

                                      si sankryza arba buvo suprojektuota asilo, arba ji buvo uzsakyta tapti asilybe.
                                      as neginciau tokio "sprendimo" net jei ir dirbciau toje pacioje imoneje... visiskas absurdas...
                                      Tu trolis ar šiaip durniuoji?

                                      Comment


                                        nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

                                        o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
                                        tai kas cia dabar durniuoja?

                                        Comment


                                          Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                                          nei trolis nei durniuoju, tiesiog per retai uzsuku i Oza apsizvalgyt etaloniniu sprendimu

                                          o tavo protui ar priimtina uzkirsti magistralini kelia sviesoforu kai virs galvos yra estakada?
                                          tai kas cia dabar durniuoja?
                                          O tai dėl ko konkrečiai tu pyksti? Ar dėl nebūsiančių kai kurių išvažiavimų į aplinkkelį ar dėl šviesoforinės sankryžos ar dėl aptarnaujančio kelio išvis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X