Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ten vakar buvo jau tokios duobės išmuštos, kad karteriu per gumbus daužiausi. Negi kelininkai negali užpilti skaldos, kurios kalnai supilti netoli?
    Ten ir be duobių yra 2 asfaltuotos vietos, kur galima visus bamperius nusidaužyti ar išvis pakibti: važiuojant nuo Eišiškių pl. iškart pervažiavus viaduką per geležinkelį ir pasukus bei prie posūkio į Vaidotus (žr. Romo nuotrauką, toje vietoje kur yra VW Passat). Plika akimi matosi, kad pirmasis "tramplinas" jau yra visas nubraižytas autobusų ir vilkikų.
    P.S. kaip priedas prie 2 tramplinų, važiuojantys nuo Eišiškių pl. į Pagirius, naujoje jungiamojoje gatvėje dar ir 2 "gulinčius policininkus" turi įveikti. Tiesa, nepanašu, kad tie policininkai ant naujutėlio kelio "įrengti" tyčia.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Tas anoniminis užrašas "Apylanka" (be krypties) yra ne taupumo, o Eismo taisyklių autorių ir kelininkų nepagarbos vairuotojams ženklas

      Pvz., čekai ar net latviai visada kitos spalvos fone užrašo
      Tikra tiesa. Kartais tai net ne nepagarba, bet tikras klaidinimas.
      Aš taip įsivaizduoju remonto vykdytojų darbą: kai pastatyti visi ženklai, vykdytojo atstovas specialiai pravažiuoja visus remontuojamus ruožus ir "pirmą kartą čia važiuojančio turisto akimis" patikrina - ar viskas yra aišku ir ar nesusidaro dviprasmiškų traktuočių.
      Kaip viskas vyksta iš tikro, aš nežinau. Panašu, kad tikrai ne taip.

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        Kaip viskas vyksta iš tikro, aš nežinau. Panašu, kad tikrai ne taip.
        Viskas vyksta super-paprastai. Važiuoja sunkvežimukas su dviem darbininkais ir sustato ženklus iš kėbule esančio rinkinuko.
        Geriausiu atveju įkasa iš anksto užsakytą pusiau stacionarų plakatą su schema.
        Vietiniams susigaudyti paprastai užtenka.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Viskas vyksta super-paprastai. Važiuoja sunkvežimukas su dviem darbininkais ir sustato ženklus iš kėbule esančio rinkinuko.
          Geriausiu atveju įkasa iš anksto užsakytą pusiau stacionarų plakatą su schema.
          Vietiniams susigaudyti paprastai užtenka.
          Vietiniams ir rugsėjo 1-ąją dieną nereikia normalių rodyklių iki "babatuko" fabriko.
          Bet nejaugi nėra kokios atsakingos kelių priežiūros tarnybos? Kodėl man visada tokiais atvejais žymiai lengviau susiorientuoti kur nors prie Lodzės, Brno ar Alikantės, nei pavažiavus 10 km nuo Vilniaus centro?
          Paskutinis taisė oranger; 2012.10.09, 16:23.

          Comment






















            Comment






















              Comment


                Beje kokiu greiciu bus leista vaziuti ?

                Comment


                  Važiuojant nuo Vaidotų link Gariūnų viaduko per geležinkelį statyba
                  1

                  2

                  3

                  4

                  5

                  Viaduko per Kirtimų g. statyba
                  6

                  7

                  8

                  9

                  10

                  11

                  12

                  13

                  14

                  Viadukas prie Lukoil degalinės
                  15

                  16

                  Comment


                    Kaip Lietuvos automobilių kelių direkciją informavo Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio rangovas AB „Panevėžio keliai“, 2012 m. lapkričio 7 d. keitėsi eismo organizavimas antrojo etapo darbų vykdymo vietoje - rekonstruojamoje Galvės ir Kirtimų gatvių sankirtoje.
                    http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/n...laikini_/13234

                    Comment


                      Ką jie ten pakeitė? Nes kamštis širyt išties nerealus. Važiavau aplink.

                      Comment


                        Kažkas rašoma apie nepatogumus ir už juos kaip ir atsiprašoma, bet nėra įdėta jokios schemutės.Jos nepavyko rasti ir www.vilnius.lt

                        Šiaip yra absurdas, kai išleidžiama krūva pinigų vadinamajam ES projektų "viešinimui", o pagailima poros šimtų litų informavimui apie pasikeitusias eismo sąlygas.

                        Dėl rekonstruojamos Galvės ir Kirtimų gatvių sankryžos - nepatogumai vairuotojams
                        2012 m. lapkričio 7 d. keitėsi eismo organizavimas tiesiamo Vilniaus pietinio išorinio aplinkkelio antrojo etapo darbų vykdymo vietoje, rekonstruojamoje Galvės ir Kirtimų gatvių sankirtoje.

                        „Demontavus pastolius pradėti darbai po Galvės viaduku, dėl ko teko keisti eismo organizavimą ir sumažėjo tos sankryžos pralaidumas. Darbų eigoje radome galimybių eismo organizavimą dar pakoreguoti, kad pralaidumas kiek padidėtų, o vairuotojai kuo mažiau gaištų. Kita vertus, visiškai pašalinti eismo trukdžių galimybės tikrai neturime“, - skubančių vairuotojų atsiprašo rangos darbus vykdančios AB „Panevėžio keliai“ atstovė ryšiams su visuomene (...)

                        http://verslas.delfi.lt/automoto/del....d?id=59933431

                        Comment


                          Aplinkkelio brėžiniuose radau ganėtinai įdomu dalyką, tai pamaniau pasidalinsiu

                          Patys suprantant ką reiškia šitie ženklai.........



                          Atvažiuojant nuo kitos pusės tas pats.



                          Žiūrėkite kur veda žalias takelis..... Viduryje važiuojamosios dalies paliekamas tarpas tarp atitvarų . Kažin kam .....



                          Nuovaža be greitėjimo/lėtėjimo juostų. Bet svarbiausia laikina. Nors Lietuvoje su tuo laikinumu visaip būna......



                          Ir tokie dalykai statomame kelyje už 215 mln. Lt........

                          Comment


                            Nėra gerai tokie praėjimai pėstiesiems, bet jeigu ten praeis tik keletas žmonių per visą dieną, tai pernelyg brangu statyti tam skirtą kažkokią infrastruktūrą. Tokie nuovaža saugumo išties neprideda, bet letėjimo/greitėjimo juostų įrengimas tikriausiai būtų problematiškas dėl sklypo. Jei judėjimas bus labai minimalus, galima su tuo susitaikyti.

                            Greičio valdymo problema irgi labai ryški. Toks -20 km/h apribojimas trumpoje (~150m) atkarpoje nieko neduoda ir srauto greičio nepakeičia, jeigu tik toje vietoje nebūna greičio kontrolės įtaiso. Nors aišku iš inercijos kaip ir visada projektuojami bei statomi kelio ženklai, kurie neveikia.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Tokia nuovaža saugumo išties neprideda, bet letėjimo/greitėjimo juostų įrengimas tikriausiai būtų problematiškas dėl sklypo. Jei judėjimas bus labai minimalus, galima su tuo susitaikyti.
                              Ta nuovaža greičiausiai ir naudosis to sklypo savininkai. Nejaugi sunku iškelti reikalavimą: "nuovažos čia iš vis nebus arba jei taip reik paskiriate sklypo dalį greitėjimo juostai".

                              Comment


                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                Ta nuovaža greičiausiai ir naudosis to sklypo savininkai. Nejaugi sunku iškelti reikalavimą: "nuovažos čia iš vis nebus arba jei taip reik paskiriate sklypo dalį greitėjimo juostai".
                                O jeigu nesutinka duoti dalies sklypo? Bet kokiu atveju nuovažą teks įrengti, nes tai vienintelis privažiavimas iki sklypo. Tai susiję ne tik su patogumu savininkams privažiuoti automobiliu, bet ir pvz. dėl priešgaisrinių reikalavimų (privažiavimas ugniagesiams), bei kt.

                                Įdomu koks numatomas kitas patekimo kelias į šį objektą, jeigu jau numatyta nuovaža yra laikina.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  O jeigu nesutinka duoti dalies sklypo?
                                  Išpirkti pagal kadastrinę vertę. Tuo labiau, kad tai ne kažkokia tai privati valda, o UAB "Vilniaus vandenys", t.y. valstybės įmonės turtas.
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Įdomu koks numatomas kitas patekimo kelias į šį objektą, jeigu jau numatyta nuovaža yra laikina.
                                  Nėra nieko pastovesnio, kaip laikina.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Išpirkti pagal kadastrinę vertę. Tuo labiau, kad tai ne kažkokia tai privati valda, o UAB "Vilniaus vandenys", t.y. valstybės įmonės turtas.
                                    Tame ir reikalas, kad tame sklype negali būti nieko pagal aplinkosauginius reikalavimus.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Nėra nieko pastovesnio, kaip laikina.
                                      Kalba ne apie tai. Jeigu jau suteikiamas statusas "laikina", tai turi būti suplanuotas kažkoks ilgalaikis privažiavimo kelias (nesvarbu, kad tokio nėra ar artimiausiu metu nesišviečia tokiam atsirasti). Dėl tos vandenvietės padėties, žiūrint į žemėlapį nelabai matosi kažkokių realių variantų kitam privažiavimo keliui.

                                      Comment


                                        Pastatyti papildoma kelia lygegrečiai aplinkeliui iki statomo viaduko važiuojant link Pagirių.

                                        Comment


                                          Kadangi užvirė diskusijos apie vakarinio aplinkkelio 3-čią etapą anoj temoj, tai norėjau paklaust, ar galėtumet man apie šitą aplinkkelį šiek tiek priminti? Kiek atsimenu, tai pirmas jo etapas irgi buvo suskaldytas i tris dalis, kaip žinau, tai visos trys dalys yra statomos, norėjau dar paklausti, kada pirmą (visą) etapą planuojama užbaigti? ir jis būtent iki kurios vietos dasitęs? Antras etapas kiek žinau eis iki Lydos plento, ir jis jau bus tik dviejų juostų, ar ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X