Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
Collapse
X
-
Nagi pasiteiravau kaip ir kas ten bus toje sankryzoje ir pasirodo, kad akurat. Bus ten sviesoforas ir netgi su pridetine rodykle i Lukoil vaziuojant nuo Traku. Sita reikala suprojektaves zmogus nesugeba paaiskinti kam to sviesoforo ten prireike, tik kazka miglotai murma apie pesciuosius ir dviratininkus. Paklausus, ar negalejo pestieji ir dviratininkai naudotis tuo paciu viaduku sako, kad is principo gali, bet is kitos puses, kad nelabai, taciau logiskai paaiskinti kodel nelabai - nesugeba. O klausimo apie tai, ka bendro sekcijos posukiams i kaire turi su pesciaisiais ir dviratininkais is viso nesupranta, arba nenori suprasti.
Stai taip turime tokia grazia situacija. Yra pastatomas viadukas uz keleta milijonu, o tada apacioje dar irengiama viaduko funkcija dubliuojanti sviesoforine sankryza uz koki 600K ir nieko tokio. Nera jokio kontroles mechanizmo, kuris galetu tokiems smikiskiems planuotojams profilaktiskai trinktelti per negudria galva. Liudna.
Comment
-
Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąir netgi su pridetine rodykle i Lukoil
Ši degalinė labai populiari, įtariu, stipriai pelninga.
Comment
-
Ir vėl girdimas tas eilėraštis "projektuotojai nieko nesupranta". Tačiau ar iš tiesų taip yra? Juk galima atlikti ir įvairius skaičiavimus, ne vien tik pažiūrėjus į tipinę "dobilo lapo" sankryžos schemą ir sakyti: čia būtent tokios reikia. Šiaip tas dobilo lapas yra pats paprasčiausias (pigiausias) dviejų lygių sankryžos pavyzdys, tačiau anaiptol nėra jis labai geras. Jo blogybes labai gerai išryškėja ten, kur yra didelis transporto srautas nuvažiavimuose, o dar labiau jos pasimato, kai pati sankryža naudojama tik apsisukimui (kas būtu šiuo atveju).
Ar tikrai šviesofore atskira sekcija skirta tik įvažiuoti į Lukoil degalinę? Galbūt visai pamiršome jog ten yra ir tokia Granito g., kurioje įsikūrusios įmonės (asfaltbetonio gamykla, granitinės skaldos gamintojai ir kt.), į kurias važinėja sunkiasvoris gana lėtas transportas. Bendru planavimo principu, būtu klaida padaryti vienintelį įvažiavimą į D kategorijos gatvę, per aukščiausios kategorijos Kirtimų g. (A kategorija). Tokiu atveju greito eismo gatvė yra apkraunama transportu, kuriam to greito eismo visai nereikia, o tik reikia pastoviai apsisukinėti.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBendru planavimo principu, būtu klaida padaryti vienintelį įvažiavimą į D kategorijos gatvę, per aukščiausios kategorijos Kirtimų g. (A kategorija). Tokiu atveju greito eismo gatvė yra apkraunama transportu, kuriam to greito eismo visai nereikia, o tik reikia pastoviai apsisukinėti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBe problemų galėtų apvažiuoti per Lentvario g. pro "Tuvlitą". Arba - įrengti šviesoforą, bet nugriauti Lukoilą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip į Granito g. patekti iš Lentvario g.? Šias gatves skiria geležinkelio linija. Kitas dalykas, tai kam griauti Lukoilą, jei šviesoforą galima pastatyti nieko negriaunant? Ar čia tiesiog yra didelis noras kažką nugriauti, bei bereikalingai pasitaškyti pinigais.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalima buvo ir be šviesoforo,bet į Granito kaip papulti?Be to,su dobilų būtų iškirsta daugiau miško,su šia sankryža sutaupoma kelis hektarus augmenijos.O tame rajone ir taip smulkus gatvių tinklas.
Jauciu, kad pirminiu planu kurejai buvo itin nekompetentingi, nesuprato kai kuriu esminiu saugaus eismo postulatu. Ir stai, kur buve, kur nebuve, atsirado kiti, geresni. Ir pastate su Lukoilu visiskai nesusijusi sviesofora. Ir eismas dabar ten bus nepalyginamai saugesnis.
Comment
-
Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąGal galetumete su informacijos nevaldanciais ir ne ka tesuvokianciais sio forumo ziopliukais pasidalinti to sunkiojo transporto, sukancio i ir is Granito gatves, kiekiais? Ir gal dar prideti prie to paties, kiek automobiliu pravaziuoja (ir bus stabdoma to sviesoforo) visomis kryptimis? Ir gal dar, kadangi panasu, jog gerai orientuojaties situacijoje, paskaiciuoti, kiek laiko toje sankryzoje degs draudziamas signalas vaziuojantiems tiesiai? Jei nesunku, skaiciais per para. Aciu.
Kirtimų g. nebus jokio šviesoforo, o šiuo atveju viskas ir susiveda į ją. Važiuojantieji Galvės g. sustos prie šviesoforo, bet stovės trumpiau nei iki šiol, nes eliminuojamas srautas iš Kirtimų g. Reikia pasirinkti prioritetus ir jais vadovautis. Padaryti tobulai visom prasmėm, kartais būna neįmanoma.
Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąKazkaip pirminiuose planuose ten jokio sviesoforo nebuvo. O Granito gatve, pasak vieno gerai su situacija susipazinusio forumiecio, su visomis savo megaindustrijomis, i kurias be perstojo siuva sunkiasvoris ir letaeigis transportas, buvo.
Jauciu, kad pirminiu planu kurejai buvo itin nekompetentingi, nesuprato kai kuriu esminiu saugaus eismo postulatu. Ir stai, kur buve, kur nebuve, atsirado kiti, geresni. Ir pastate Lukoilo dziaugsmui sviesofora. Ir eismas dabar ten bus nepalyginamai saugesnis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip patekti į Granito ir Lukoila be šviesoforo?
Parašė SPX Rodyti pranešimąTen ir VT stotelės šalia, kiek matau brėžinyje. Šiaip ten pėsčiųjų srautas einančių laukti VT yra gana nemažas, tiek Vilniaus kryptimi, tiek Lentvario/Trakų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip patekti į Granito ir Lukoila be šviesoforo?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKaip papuolama į Žarijų g. važiuojant nuo Trakų ? Nebandėt? Ten du didžiuliai terminalai su keliais šimtais fūrų per dieną.
Dviejų lygių mazgo nuvažiavimai turėtu būti skirti tik tų kelių (gatvių) naudotojams, norintiems patekti iš vieno kelio į kitą. Jei jais ima naudotis važiuojantieji kitur, vien su tikslu apsisukti, gali kilti problemų net ir transportui važiuojančiam tiesiai per viaduką ar po juo.
Buvo numatyta perėja per viaduką - kelis kartus saugesnė (tai ne mano nuomonė).
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąEsmė yra Granito g. (kurioje beje važiuoja ir VT)
Parašė sleader Rodyti pranešimąAš niekur neteigiau, kad valdau kažkokią konkrečią informaciją, niekio žiopliukais nevadinau ir priešingai nei tamstai, man nekliūna projektuotojas, bei jo paaiškinimai.
Kirtimų g. nebus jokio šviesoforo, o šiuo atveju viskas ir susiveda į ją. Važiuojantieji Galvės g. sustos prie šviesoforo, bet stovės trumpiau nei iki šiol, nes eliminuojamas srautas iš Kirtimų g. Reikia pasirinkti prioritetus ir jais vadovautis. Padaryti tobulai visom prasmėm, kartais būna neįmanoma.
To dar betruko, kad Kirtimu g. butu sviesoforas, nors vadovaujantis dabar daznai pasitaikancia kreipta logika jis laisvai galetu ten atsirasti. Jei dabar pastacius sviesofora Galves g. suniui ant uodegos nueina (tarkim) 50% viaduko naudos, tai dar viena pastacius Kirtimu g. viaduko prasmes is vis nebeliktu - isskyrus milijonu sukisima i viena tamsia vieta.
Sutinku, kad padaryti tobulai yra neimanoma, bet padaryti gerai - galima. Tai stai as ir noriu pasakyti, kad dabar daroma yra blogai ir savo nuomone argumentuoju.
Tuo tarpu is jusu puses skaitau neempyrinius pasisakymus, apie VT, sunkuji letaeigi transporta, pesciuosius; be skaiciu sie argumentai yra nevalidus.
Comment
-
Nežinau kokia ten situacija su privačia žeme, bet jei būtų mano valia, tai Granitog. privažiavimas atrodytų taip. Reikėtų išnaudoti esamą infrastruktūrą, sukurti eismą ratu ir Granito g. privesti iki jo:
Aš pritariu Sula nuomonei, kad Galvės gatvėje tikrai nereikėtų šviesoforo. Visgi tai magistralinis išvažiavimas iš miesto ir, mano nuomones, jis išvis turėtų būti 2x2 su ribotu patekimu ant jo.
Comment
-
Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąJus tikrai ziopliukais niekieno nevadinote. Jus tik svelniai mums priminete, kad mes (ir vel) traukiame nieko nesuprantanciu nesusivokeliu dainele. Meldziu atleisti, kad neteisingai interpretavau jusu pasisakyma.
To dar betruko, kad Kirtimu g. butu sviesoforas, nors vadovaujantis dabar daznai pasitaikancia kreipta logika jis laisvai galetu ten atsirasti. Jei dabar pastacius sviesofora Galves g. suniui ant uodegos nueina (tarkim) 50% viaduko naudos, tai dar viena pastacius Kirtimu g. viaduko prasmes is vis nebeliktu - isskyrus milijonu sukisima i viena tamsia vieta.
Sutinku, kad padaryti tobulai yra neimanoma, bet padaryti gerai - galima. Tai stai as ir noriu pasakyti, kad dabar daroma yra blogai ir savo nuomone argumentuoju.
Tuo tarpu is jusu puses skaitau neempyrinius pasisakymus, apie VT, sunkuji letaeigi transporta, pesciuosius; be skaiciu sie argumentai yra nevalidus.
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąAš pritariu Sula nuomonei, kad Galvės gatvėje tikrai nereikėtų šviesoforo. Visgi tai magistralinis išvažiavimas iš miesto ir, mano nuomones, jis išvis turėtų būti 2x2 su ribotu patekimu ant jo.
Taip pat reikia pritarti lencas nuomonei, kad tai kompleksinė problema ir apima visą gatvių tinklą. Reikėtu daugiau jungčių tarp atskirų gatvių ir dalies problemų nebeliktų. Juk pvz. įmanoma sujungti Granito g. su Žarijų g. Ten tereikia pervažos per privažiuojamąjį geležinkelio kelią, kuris tikrai nėra labai intensyviai naudojamas. Tačiau kol visa tai nepadaryta...
Comment
Comment