Erfurto-Oslo g. esantis žiedas tai tikrai yra pakankamai mažas, kad jame būtų galima nulaužti stulpelius, o šiame žiede vietos yra tikrai pakankamai (gal to ir nesimato nuotraukoje, todėl oranger ir padarė tokias išvadas).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąErfurto - Oslo gal vikikai nevažinėja...
Šiaip tai normalus tas žiedas, važiavau pro ten, palaukiau kažkiek eilutėje, bet viskas judėjo pakankamai greitai (vilkikus įskaitant), susidarė toks įspūdis, kad šviesoforinė sankryža stabdytų labiau.
Comment
-
Šviežiena:
http://www.vilnius.lt/index.php?2968516695
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo sausio 18 d. iki vasario 29 d. dėl Transeuropinio tinklo kelias E85, Vilniaus miesto pietinės teritorijos dalies išorinio aplinkkelio III etapo paruošiamųjų darbų bus apribotas transporto eismas Kirtimų gatvės dalyje tarp Fermentų gatvės ir Eišiškių plento.
Šioje gatvės dalyje bus kertami medžiai. Laikantis saugos reikalavimų galimas trumpalaikis eismo stabdymas. Viešojo maršrutinio transporto eismas nesikeis.Vairuotojai ir pėstieji prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNorint patekti ant viaduko liks kairysis posūkis, ar reiks važiuoti per žiedą ir tunelį?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPer žieda ir tunelį.Juk plane matosi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet juk pagrindinis eismas, ypač fūroms, ir bus Vokė - Eišiškių plentas kryptimi? Labai nepatogu bus važiuoti, galėjo patogesnį sprendimą sugalvoti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet juk pagrindinis eismas, ypač fūroms, ir bus Vokė - Eišiškių plentas kryptimi? Labai nepatogu bus važiuoti, galėjo patogesnį sprendimą sugalvoti.
Bent jau kol kas, kol tiesiai važiuoja pakankamai nedidelė dalis automobilių, tai kels nemažų problemų. Man asmeniškai labiausiai kliūna tos persirikiavimo juostos (o ypač tokia trumpa kaip yra dešinėje), kurios eismo laidumo ir saugumo požiūriu yra problematiškos. Nors akivaizdžiai pasirinktas pigiausias sprendimas. Variantų galima sugalvoti įvairių, bet jie visi bus gerokai brangesni už pastarąjį.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBent jau kol kas, kol tiesiai važiuoja pakankamai nedidelė dalis automobilių, tai kels nemažų problemų. Man asmeniškai labiausiai kliūna tos persirikiavimo juostos (o ypač tokia trumpa kaip yra dešinėje), kurios eismo laidumo ir saugumo požiūriu yra problematiškos. Nors akivaizdžiai pasirinktas pigiausias sprendimas. Variantų galima sugalvoti įvairių, bet jie visi bus gerokai brangesni už pastarąjį.
Paskutinis taisė Lettered; 2012.03.26, 15:02.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
Comment