Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pankeliai Rodyti pranešimą
    Pats dirbu ant šio viaduko, tai darbų padaryti dar liko nemažai (izoliacijos klojimas, šalitilčių betonavimas, atitvarų, stulpų montavimas, epoksido liejimas, tilto smėliavimas, špakliavimas, dažymas). Šiandien valdžia pranešė, jog tiek kelininku nebereikia. Daug išeina iš darbo tiesiai į darbo biržą ir laukia sekančio etapo pradžios, kuri numatoma gal tik vasarį. Taip kad prie šio viaduko dar keletas darbinikų padirbės gruodį ir objektas užšaldomas iki pavasario
    Stebėtina, kad "valdžia" nesupranta, jog kiekvieno darbo dirtinis tempimas neša tiesioginius ir netiesioginius nuostolius, ir viso projekto nepagrįstą brangimą.
    Matyt viskas susiveda į elementarų finansavimo trūkumą.

    Comment


      Tik neprirašykit kelių lapų offtopic'o apie tai kas ko nesupranta ar nemoka teisingai tvarkytis. Juk žiema po savaitės prasideda. Nieko naujo, kad žiemą kai kurių darbų apskritai neįmanoma vykdyti, o jei ir įmanoma, tuomet sąnaudos žymiai išauga. O kolkas, kol leidžia orai, dar kai kuriuos darbus vykdo. Eismo organizavimas lyg ir išspręstas. Na dar nepakenktų atitvarus sukalti, ypač pavojinguose posūkiuose, kur be abejonės žiemą gali būti slidu.

      Comment


        /\ Aš esu pastebėjęs tokį dalyką tarp didžiųjų kelių tiesimo įmonių. Pvz, "Panevėžio keliai" aplamai yra tingi įmonė, palyginus su "Fegda". "Fegda" keliuose projektuose sugeba apsisukti greičiau, ir darbų kokybė gana gera. Teko matyt kaip abi įmonės trinkelias kloja, tai "Fegdos" klojimas žymiai tvarkingesnis, nei "Panevėžio kelių"... Užtenka pamatyti Vakarinio aplinkkelio I etapą, tai krapštėsi gana ilgai, bet broko yra. O pietinis, tiestas "Fegdos", gana kokybiškai atrodo dar ir šiandien...

        Nepriimkit už gryną pinigą, čia tik tokie mano pastebėjimai...
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Tik neprirašykit kelių lapų offtopic'o apie tai kas ko nesupranta ar nemoka teisingai tvarkytis. Juk žiema po savaitės prasideda.
          Na gi reikia kažkur pabėdavoti
          Dėl žiemos aišku. Bet stebina pačių darbų atlikimo organizavimas. Toje pačioje Lenkijoje prie panašių viadukų sukiojosi mažiausiai keliasdešimt žmonių ir keliolika vienetų technikos, ir taip iki pat pridavimo per kokius 4-6 mėnesius (bent jau kai pravažiuoji - nuolat darbai verda).
          Ir čia buvo griebtasi aktyviai, bet po to "nugeso".

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            /\ Aš esu pastebėjęs tokį dalyką tarp didžiųjų kelių tiesimo įmonių. Pvz, "Panevėžio keliai" aplamai yra tingi įmonė, palyginus su "Fegda". "Fegda" keliuose projektuose sugeba apsisukti greičiau, ir darbų kokybė gana gera. Teko matyt kaip abi įmonės trinkelias kloja, tai "Fegdos" klojimas žymiai tvarkingesnis, nei "Panevėžio kelių"... Užtenka pamatyti Vakarinio aplinkkelio I etapą, tai krapštėsi gana ilgai, bet broko yra. O pietinis, tiestas "Fegdos", gana kokybiškai atrodo dar ir šiandien...

            Nepriimkit už gryną pinigą, čia tik tokie mano pastebėjimai...
            Na o man kaip tik Fegdos darbas nepatinka, pvz grigiškėse jie kai tvarkė kelkraščius tai sudrožė visą asfaltą, kadangi reikalingą smelį jie išpildavo iš savivarčio tiesiai ant asfalto, o poto su ekskavatoriais braukdavo per asfaltą ir pildavo i kelkraščius. O pvz Kauno keliai kai darė pirmą etapą, tai jie tą patį darbą darydavo kasdami tiesiai is savivarčio, taip issaugodami asfaltą...

            Comment


              gal kas zinote konkreciai apie projekto terminus tiek II etapo, tiek III. asmeniskai, III etapas itin aktualus. kaip suprantu jau turetu vykti projektavimo darbai.

              Comment


                Jau startavo 2 etapo eismo organizavimo pokyčiai. Rytinis atvažiavimas į Graičiūno gatve jau ilgesnis buvo, gryžimas bus dar ilgesnis spėju..

                Comment


                  Bet dabar nuo lazdynų ta trasa aplamai problematiška bus, prasidėjo ir gariūnų g. rekonstrukcija iki 106 pirmojo etapo...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Visa naujiena apie Fermentu g.:

                    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=95296

                    Comment






                      Comment


                        Kirtimų gatvėje jau kertami medžiai naujai aplinkkelio trasai. Tarp pramonės rajono ir posūkio į Vaidotus iš abiejų pusių vietomis matosi sužymėti medžiai kirtimui. Nuo Galvės gatvės iki pat 8 maršruto Juodšilių stotelės (pramonės rajono galas) medžiai jau iškirsti (geležinkelio pusėje - visi, "stovejimo aikštelių" pusėje - tik kai kurie, bet ir likę sužymėti. Ties ta pačia Juodšilių stotele buvo kertami krūmai ir smulkesni medžiai.







                        Nusileidimas iš Galvės į Graičiūno gatvę.



                        Dar visai naujas žiedas, o kažkas jau spėjo neįsipaišyti į posūkį (žr. kreivus ženklus ir stulpelius):

                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Kirtimų gatvėje jau kertami medžiai <..>
                          Koks įdomus sutapimas.

                          Comment


                            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                            Koks įdomus sutapimas.
                            Man irgi tokios mintys buvo kilusios .
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                              Dar visai naujas žiedas, o kažkas jau spėjo neįsipaišyti į posūkį (žr. kreivus ženklus ir stulpelius):

                              Atvaizdas
                              Būtų normalus žiedas, visi įsipaišytų...

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Būtų normalus žiedas, visi įsipaišytų...
                                O kuo jis nenormalus?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment




                                  Aš tokių žiedų niekur kitur nemačiau.
                                  Galiu parodyti kaip atrodo normalus žiedas:

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą


                                    Aš tokių žiedų niekur kitur nemačiau.
                                    Galiu parodyti kaip atrodo normalus žiedas:

                                    Atvaizdas
                                    Graičiūno g. žiedas yra laikinos konstrukcijos iš surenkamų elementų. Tačiau vis tiek koks esminis skirtumas? Matomi skirtumai tėra tai, kad nėra apželdinimo (gelyno) ir vidinės grįstos žiedo dalies, kurią turėtu atstoti platesnė asfaltuota važiuojamoji juosta.

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą


                                      Aš tokių žiedų niekur kitur nemačiau.
                                      Galiu parodyti kaip atrodo normalus žiedas:

                                      Atvaizdas
                                      Gal dar norėsi tokio žiedo kaip Olandų?Čia laikinas žiedas(kai baigs statybas,ten bus kiek kitoks).Ir kad niekur nematei-Erfurto-Oslo g.(ten toks pats,tik mažesnis),dar yra daug tokiu žiedu.Nepriimkit asmeniškai,bet kai nusiristama iki tokio lygio,tai...

                                      Comment


                                        Erfurto-Oslo g. esantis žiedas tai tikrai yra pakankamai mažas, kad jame būtų galima nulaužti stulpelius, o šiame žiede vietos yra tikrai pakankamai (gal to ir nesimato nuotraukoje, todėl oranger ir padarė tokias išvadas).
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Erfurto - Oslo gal vikikai nevažinėja...
                                          Šiaip tai normalus tas žiedas, važiavau pro ten, palaukiau kažkiek eilutėje, bet viskas judėjo pakankamai greitai (vilkikus įskaitant), susidarė toks įspūdis, kad šviesoforinė sankryža stabdytų labiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X