Pats dirbu ant šio viaduko, tai darbų padaryti dar liko nemažai (izoliacijos klojimas, šalitilčių betonavimas, atitvarų, stulpų montavimas, epoksido liejimas, tilto smėliavimas, špakliavimas, dažymas). Šiandien valdžia pranešė, jog tiek kelininku nebereikia. Daug išeina iš darbo tiesiai į darbo biržą ir laukia sekančio etapo pradžios, kuri numatoma gal tik vasarį. Taip kad prie šio viaduko dar keletas darbinikų padirbės gruodį ir objektas užšaldomas iki pavasario
Stebėtina, kad "valdžia" nesupranta, jog kiekvieno darbo dirtinis tempimas neša tiesioginius ir netiesioginius nuostolius, ir viso projekto nepagrįstą brangimą.
Matyt viskas susiveda į elementarų finansavimo trūkumą.
Tik neprirašykit kelių lapų offtopic'o apie tai kas ko nesupranta ar nemoka teisingai tvarkytis. Juk žiema po savaitės prasideda. Nieko naujo, kad žiemą kai kurių darbų apskritai neįmanoma vykdyti, o jei ir įmanoma, tuomet sąnaudos žymiai išauga. O kolkas, kol leidžia orai, dar kai kuriuos darbus vykdo. Eismo organizavimas lyg ir išspręstas. Na dar nepakenktų atitvarus sukalti, ypač pavojinguose posūkiuose, kur be abejonės žiemą gali būti slidu.
/\ Aš esu pastebėjęs tokį dalyką tarp didžiųjų kelių tiesimo įmonių. Pvz, "Panevėžio keliai" aplamai yra tingi įmonė, palyginus su "Fegda". "Fegda" keliuose projektuose sugeba apsisukti greičiau, ir darbų kokybė gana gera. Teko matyt kaip abi įmonės trinkelias kloja, tai "Fegdos" klojimas žymiai tvarkingesnis, nei "Panevėžio kelių"... Užtenka pamatyti Vakarinio aplinkkelio I etapą, tai krapštėsi gana ilgai, bet broko yra. O pietinis, tiestas "Fegdos", gana kokybiškai atrodo dar ir šiandien...
Nepriimkit už gryną pinigą, čia tik tokie mano pastebėjimai...
Tik neprirašykit kelių lapų offtopic'o apie tai kas ko nesupranta ar nemoka teisingai tvarkytis. Juk žiema po savaitės prasideda.
Na gi reikia kažkur pabėdavoti
Dėl žiemos aišku. Bet stebina pačių darbų atlikimo organizavimas. Toje pačioje Lenkijoje prie panašių viadukų sukiojosi mažiausiai keliasdešimt žmonių ir keliolika vienetų technikos, ir taip iki pat pridavimo per kokius 4-6 mėnesius (bent jau kai pravažiuoji - nuolat darbai verda).
Ir čia buvo griebtasi aktyviai, bet po to "nugeso".
/\ Aš esu pastebėjęs tokį dalyką tarp didžiųjų kelių tiesimo įmonių. Pvz, "Panevėžio keliai" aplamai yra tingi įmonė, palyginus su "Fegda". "Fegda" keliuose projektuose sugeba apsisukti greičiau, ir darbų kokybė gana gera. Teko matyt kaip abi įmonės trinkelias kloja, tai "Fegdos" klojimas žymiai tvarkingesnis, nei "Panevėžio kelių"... Užtenka pamatyti Vakarinio aplinkkelio I etapą, tai krapštėsi gana ilgai, bet broko yra. O pietinis, tiestas "Fegdos", gana kokybiškai atrodo dar ir šiandien...
Nepriimkit už gryną pinigą, čia tik tokie mano pastebėjimai...
Na o man kaip tik Fegdos darbas nepatinka, pvz grigiškėse jie kai tvarkė kelkraščius tai sudrožė visą asfaltą, kadangi reikalingą smelį jie išpildavo iš savivarčio tiesiai ant asfalto, o poto su ekskavatoriais braukdavo per asfaltą ir pildavo i kelkraščius. O pvz Kauno keliai kai darė pirmą etapą, tai jie tą patį darbą darydavo kasdami tiesiai is savivarčio, taip issaugodami asfaltą...
gal kas zinote konkreciai apie projekto terminus tiek II etapo, tiek III. asmeniskai, III etapas itin aktualus. kaip suprantu jau turetu vykti projektavimo darbai.
Kirtimų gatvėje jau kertami medžiai naujai aplinkkelio trasai. Tarp pramonės rajono ir posūkio į Vaidotus iš abiejų pusių vietomis matosi sužymėti medžiai kirtimui. Nuo Galvės gatvės iki pat 8 maršruto Juodšilių stotelės (pramonės rajono galas) medžiai jau iškirsti (geležinkelio pusėje - visi, "stovejimo aikštelių" pusėje - tik kai kurie, bet ir likę sužymėti. Ties ta pačia Juodšilių stotele buvo kertami krūmai ir smulkesni medžiai.
Nusileidimas iš Galvės į Graičiūno gatvę.
Dar visai naujas žiedas, o kažkas jau spėjo neįsipaišyti į posūkį (žr. kreivus ženklus ir stulpelius):
Graičiūno g. žiedas yra laikinos konstrukcijos iš surenkamų elementų. Tačiau vis tiek koks esminis skirtumas? Matomi skirtumai tėra tai, kad nėra apželdinimo (gelyno) ir vidinės grįstos žiedo dalies, kurią turėtu atstoti platesnė asfaltuota važiuojamoji juosta.
Gal dar norėsi tokio žiedo kaip Olandų?Čia laikinas žiedas(kai baigs statybas,ten bus kiek kitoks).Ir kad niekur nematei-Erfurto-Oslo g.(ten toks pats,tik mažesnis),dar yra daug tokiu žiedu.Nepriimkit asmeniškai,bet kai nusiristama iki tokio lygio,tai...
Erfurto-Oslo g. esantis žiedas tai tikrai yra pakankamai mažas, kad jame būtų galima nulaužti stulpelius, o šiame žiede vietos yra tikrai pakankamai (gal to ir nesimato nuotraukoje, todėl oranger ir padarė tokias išvadas).
Erfurto - Oslo gal vikikai nevažinėja...
Šiaip tai normalus tas žiedas, važiavau pro ten, palaukiau kažkiek eilutėje, bet viskas judėjo pakankamai greitai (vilkikus įskaitant), susidarė toks įspūdis, kad šviesoforinė sankryža stabdytų labiau.
Comment