Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tas siūlytas "prabangos" mokestis už automobilius, šiek tiek prasilenkia su sveiku protu. Jis gal ir nėra blogas, bet turėtu būti kitaip apskaičiuojamas ir kitaip pavadintas.

    O dėl padidėjusių mokesčių už kelius. Didžiausia bėda, kad ženkliai padidintas mokestis <3,5t ir keleiviniams mikroautobusams. Ta kaina nėra visiškai proporcinga. O didiesiems autobusams ir sunkvežimiams, tai toks mokestis nėra baisingai didelis ar pan. Čia tik bėda, kad kai kurie mūsų keliai apmokestinti taip, kad tam tikrus miestelius, gyvenvietes galima pasiekti tik mokamais keliais. Pvz. iš Kauno į Karmėlavą, nors ir netoli, bet nėra alternatyvos mokamam keliui.

    Comment


      Na lenkai kiek zinau norejo pastatyti po policijos ekipaza prie kiekvieno A2 autostrados isvaziavimo prie "platioskiu" kad niekas ju neapvazinetu ir neisisuktu nuo keliu mokejimo...Sitas buvo del kroviniu sukvezimiu bei autobusu. Nezinau ar tai igyvendino ar ne bet apie tai snekejo.

      Comment


        Parašė sleader
        Tas siūlytas "prabangos" mokestis už automobilius, šiek tiek prasilenkia su sveiku protu. Jis gal ir nėra blogas, bet turėtu būti kitaip apskaičiuojamas ir kitaip pavadintas.

        O dėl padidėjusių mokesčių už kelius. Didžiausia bėda, kad ženkliai padidintas mokestis <3,5t ir keleiviniams mikroautobusams. Ta kaina nėra visiškai proporcinga. O didiesiems autobusams ir sunkvežimiams, tai toks mokestis nėra baisingai didelis ar pan. Čia tik bėda, kad kai kurie mūsų keliai apmokestinti taip, kad tam tikrus miestelius, gyvenvietes galima pasiekti tik mokamais keliais. Pvz. iš Kauno į Karmėlavą, nors ir netoli, bet nėra alternatyvos mokamam keliui.
        O kodėl mokestį turi mokėti tik prabangių automobilių savininkai? Progresyvinį mokestį, kuris, priklausomai nuo automobilio išmetamųjų dujų kiekio/kainos, siektų 40-200 Lt per metus, galėtų mokėti visi. Ar tai labai daug?
        Bet tai vistiek būtų geriau negu dar labiau paskandinti skolose ir taip merdintį keleivių/krovinių vežimą. Ir taip jau vežėjai sėdi giliose skolose, keleivių vežimas nuostolingas, degalų kainos kyla, o PVM lengvatą jie yra praradę? Ar normalu yra dar labiau juos spausti, padidinant mokesčius triskart? Ar ne per drastiškai? Visai įmanoma, kad vežėjai bus priversti vėl kelti bilietų kainas.

        Kas dėl krovinių vežėjų, tai jiems turbūt reikėjo didinti mokesčius, bet didinti triskart-irgi pernelyg drastiška.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          O kodėl mokestį turi mokėti tik prabangių automobilių savininkai? Progresyvinį mokestį, kuris, priklausomai nuo automobilio išmetamųjų dujų kiekio/kainos, siektų 40-200 Lt per metus, galėtų mokėti visi. Ar tai labai daug?
          Apie ką aš ir kalbu. Tas siūlytas mokestis niekuom nesusijęs su prabanga ir dar turintis didelę ydą, kad skatina važinėti senais automobiliais. Pagal projektą, tai ~160 tūkst. lt kainuojantis 143kw automobilis nėra prabanga, o 9 metų senumo 152kw automobilis, kurio rinkos vertė ~20 tūkst. lt jau yra prabanga.
          Tačiau čia ne ta tema, kurioje reiktu apie tai šnekėti kadangi surinkta suma būtu patekusi ne į kelių fondą.

          Bet tai vistiek būtų geriau negu dar labiau paskandinti skolose ir taip merdintį keleivių/krovinių vežimą. Ir taip jau vežėjai sėdi giliose skolose, keleivių vežimas nuostolingas, degalų kainos kyla, o PVM lengvatą jie yra praradę? Ar normalu yra dar labiau juos spausti, padidinant mokesčius triskart? Ar ne per drastiškai? Visai įmanoma, kad vežėjai bus priversti vėl kelti bilietų kainas.

          Kas dėl krovinių vežėjų, tai jiems turbūt reikėjo didinti mokesčius, bet didinti triskart-irgi pernelyg drastiška.
          Nenorėčiau sutikti, kad apskritai visas keleivių vežimas yra baisingai nuostolingas. Didžiausias nuostolingumas gal rajoniniuose ir priemiestiniuose maršrutuose, o ten tikrai ne visada būtina važinėti magistraliniais keliais ir mokėti šį mokestį.
          Mokestis ne visoms transporto priemonėms didėja tris kartus, čia nereikia apsigauti dėl kryptingai parašyto straipsnio. Tris kartus padidėjo mikroautobusams, t.y. iki 5t ir sėdimų vietų virš 8 (600 -> 1800 lt). Tačiau ir tai, jei padalinti iš 250 darbo dienų metuose, yra 7,2 lt per diena. Nėra ta suma tokia baisinga, kaip piešiama.
          Kitiems autobusams mokestis brango: iki 22 sėdimų vietų (900 -> 1800 lt), virš 22 vietų (1600 -> 2600 lt).

          O dėl krovinių vežėjų, tai jų veikla tikrai nėra nuostolinga. Be to, ne visom rūšims didėjo tris kartus.

          Comment


            Kelias Nemenčinė - Verkiai
            Skirgiškės, Vilniaus r.
            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Atnaujinimas. Panašu, kad bus statomas laikinas tiltas, kol remontuos senąjį:
            Ne tiltas, bet laikini vamzdžiai, užpilti žemėmis. Senas tiltas išmontuotas, statomas naujas:








            Už tilto jau išasfaltuota apie 1,5 km:
            Paskutinis taisė Romas; 2015.06.24, 11:31. Priežastis: Pridėta vietos nuoroda

            Comment


              Šiek tiek nuotraukų važiuojant nuo Lenkijos sienos į Klaipėdą per Pilviškius, Jurbarką, Skaudvilę.


              Nuotraukos 2011 05

              Kelios prieš Pilviškius, berods 187 kelias.







              Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:12. Priežastis: atkurtos nuotraukos
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                137 nuo Pilviškių iki Jurbarko.











                Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:14.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment






                  Sankryža su 140-uoju Kaunas -Šakiai






                  Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:16.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Jurbarkas





                    Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:16.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      198-as, Jurbarkas-Skaudvilė











                      Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:18.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment






                        Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:18.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment




                          Skaudvilė




                          Paskutinis taisė digital; 2024.08.07, 01:25.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            VZ.LT2012.01.27, 10:30
                            Aleksas Rozentalis
                            Į Lietuvos kelius šiemet planuojama sudėti 250 mln. Lt ES paramos

                            Per šiuos metus dalinai ES lėšomis planuojama tęsti statybos ir kelių tiesimo darbus magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda, nutiesti 4 aplinkkelius, diegti eismo saugos ir aplinkosaugos infrastruktūrą. Tam planuojama panaudoti 250 mln. Lt ES paramos.

                            Rudenį planuojama baigti vieną iš stambiausių automobilių kelių projektų – Jakų žiedinėje sankryžoje prie Klaipėdos statomas estakadas. (...)
                            Dalis iš 250 mln. Lt ES paramos bus įsisavinta ir keturiuose magistralės ruožuose (iš viso 25 km), kur planuojama rekonstruoti kelio dangą. Tarp Vilniaus ir Kauno turėtų būti pradėtos statyti 2 požeminės pėsčiųjų perėjos (ties Lazdėnų gyvenviete bei Karčiupio kaimu). Anot LRA, konkursai darbams atlikti bus skelbiami II ketv.

                            Planuojamas ir trečiasis magistralės ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos etapas. Jo metu numatoma rekonstruoti daugiau nei 4 km ilgio ruožą, nutiesti jungiamąjį kelią, tiltą ir dviračių taką, įdiegti eismo saugos priemones. Darbus ketinama pradėti, jei visuomenės poreikiams pavyks paimti žemę. Nuo proceso eigos priklausys ir viešojo konkurso skelbimo data.

                            2012-iais sostinėje už ES lėšas tęsis vakarinio aplinkkelio ir išorinio pietinio aplinkkelio statybos darbai. (...)

                            Rekonstruojant kelią Radviliškis–Šiauliai, "Šiaulių plentas" turėtų baigti tiesti Kairių miestelio aplinkkelį. Kelyje Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda numatoma pradėti tiesti Priekulės aplinkkelį. Pirmojo etapo metu bus tiesiamas 6,5 km aplinkkelio ruožas, rekonstruojamos 3 sankryžos, 3 tiltai, diegiamos eismo saugos ir aplinkosaugos priemonės. Konkursą aplinkkeliui tiesti LRA žada skelbti šiemet arba kitąmet.
                            Plačiau: http://vz.lt/article/2012/1/27/i-lie...#ixzz1kh5Z27sI

                            Comment


                              Daugiau lėšų – miestelių keliams

                              http://www.lrytas.lt/-13294641531327...ų-keliams.htm
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Matyt, čia yra viena iš priežasčių, kodėl Lietuvoje viešasis transportas merdi, o automobilizacijos mastai net ir krizės sąlygomis nemažėja.


                                Nuo gegužės mėnesio mokestis už kelius autobusams didėja 2–3 kartus. Tarpmiesčio maršrutais keleivius vežantys vežėjai piktinasi ne tik dėl naujojo mokesčio, bet ir dėl prastos kelių kokybės.
                                Už kiekvieną autobusą ar mikroautobusą keleivinio transporto įmonės mokės 37 Lt kelių mokestį per dieną (anksčiau – 20 Lt). Metiniai mokesčiai irgi padidinti:
                                mikroautobusams, kuriuose yra daugiau nei aštuonios sėdimosios vietos, bet bendroji masė nesiekia 5 tonų, metinis mokestis nuo 600 Lt didės net tris kartus – iki 1800 Lt. Už važiavimą mokamais keliais didžiaisiais autobusais keleivinio transporto įmonėms teks pakloti nebe 1600, o 2600 litų. Tačiau, keleivių vežėjų teigimu, brangstančių šalies kelių būklė itin prasta.
                                „Per metus sumokėdami apie 100 tūkst. litų kelių mokesčio, kone tiek pat esame priversti pakloti už važiuojant katastrofiškos būklės keliais apdaužytų autobusų remontą. Vien tik nepigiai kainuojančius autobusų stiklus turime keisti bent kartą per metus“, - piktinasi bendrovės generalinis direktorius Arūnas Indrašius.
                                (...)
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Straipsnis labai neobjektyviai pateikia informaciją.
                                  Kažkodėl mokesčiai įvardinti du kartus ir nežinančiam susidaro įspūdis, kad reikia mokėti dienos mokestį (37 Lt) ir mėnesinį. Tačiau tai tėra to paties mokesčio diferenciacija pagal apmokėjimo laikotarpį (diena, savaitė, mėnesis, metai).
                                  Šis kelių naudotojo mokestis mokamas už magistralinius kelius A1-A18, o straipsnyje minimi ir žvyrkeliai, ir miestų gatvės. Prie magistralinių kelių būklės iš esmės nėra kur labai prisikabinti, nes jų būklė yra gera.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    ...Prie magistralinių kelių būklės iš esmės nėra kur labai prisikabinti, nes jų būklė yra gera.
                                    ...apart A12 tarp Kelmes ir Šiauliu.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Lietuvos keliams – 916 mln. Lt
                                      www.DELFI.lt
                                      2012 m. balandžio 4 d. 13:45


                                      Trečiadienio posėdyje Vyriausybė patvirtino Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo 2012 metų sąmatą. Lietuvos kelių tinklui plėtoti ir saugaus eismo priemonėms diegti iš valstybės biudžeto numatoma skirti 915,9 mln. Lt. Kartu su Europos Sąjungos paramos lėšomis (270 mln. Lt.) šiais metais į šalies kelius bus investuota beveik 1,2 mlrd. Lt.

                                      Atsižvelgiant į gana gerą pagrindinių šalies kelių būklę, šiais metais daugiau dėmesio bus skiriama rajoniniams keliams. Vadovaujantis Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, 20 proc. programos lėšų atiteks vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, taisyti, prižiūrėti bei saugaus eismo sąlygoms užtikrinti. Tai sudarys 163,6 mln. Lt. Šiuos pinigus savivaldybės naudos savarankiškai, nurodo Ministro pirmininko spaudos tarnyba.

                                      Valstybinės reikšmės keliams tiesti, modernizuoti ir taisyti šiemet iš valstybės biudžeto skiriama 65,0 mln. Lt. Iki 83,4 mln. Lt. padidintos lėšos žvyrkelių asfaltavimui. ...........................

                                      Comment


                                        Piktinasi nepatogia, 1,5 mln. Lt kainavusia žiedine sankryža
                                        Rūta Lankininkaitė, Irma Janauskaitė, LTV „Panorama“,
                                        lrt.lt
                                        2012 m. balandžio 13 d.


                                        Veisiejiškiai pasipiktinę žiedine sankryža miestelio centre. Mat važiuojamoji dalis aplink vidury žiedo esančią salelę per siaura ne tik vilkikams, bet ir daliai lengvųjų automobilių. Parašus ant projekto dėjusi vietos valdžia sako nesitikėjusi, kad žiedas išeis toks nepatogus. Automobilių kelių direkcija ramina – įvažiuojant į žiedą galima užvažiuoti ir ant salelės.

                                        Žiedinė sankryža Veisiejuose atsirado pernai. Ir vietiniai iškart ėmė ją keikti, nes, norint tvarkingai važiuoti žiedu, neįmanoma to padaryti: vidury jo įrengta akmenimis grįsta salelė didelė, o kelias aplink ją siauras – tik trijų metrų.

                                        Išlaviruoti sunku ne tik sunkiasvoriams automobiliams, bet ir autobusams. Burba ir dažnas lengvosios mašinos vairuotojas. Vietiniai kraipo galvas, kas tokią kvailystę sugalvojo.

                                        „Kas tokį projektų darė, nežinau. Kur tai girdėta, šitokią nesąmonę padaryti...............



                                        .............„Per mažas žiedas padarytas. O mašina didelė. Čia tik lengvoms mašinoms, o „fūroms“ – tikrai ne. Labai sunku išsilenkti ir važiuoji tiesiai“, – sakė krovininio automobilio vairuotojas.

                                        Visi važiuoja tiesiai, niekas nepaiso jo. Geriau jo būtų ir nebuvę“, – teigė kalbintas lengvojo automobilio vairuotojas.

                                        Kilus bendruomenės nepasitenkinimui, Veisiejų valdžia sako nesitikėjusi, kad žiedas bus toks nepatogus ir išsigynė prisidėjusi jį rengiant.

                                        „Mes tiktai išvydome, kai prasidėjo darbai. Daugiau jokių derinimų su mumis čia nebuvo. Pasakyta buvo tiek, kad darome iš Susisiekimo ministerijos lėšų ir kad remia ES, ir visas derinimas“, – tvirtina Veisiejų miesto seniūnas Juozas Rutkauskas.

                                        Tačiau projekte padėti ir seniūno, ir kitų būtinų tokiam projektui suderinti žmonių parašai.............


                                        Comment


                                          Maršrutas: Šiauliai (A18) - A11 - 203 - 155 - Papilė

                                          Map: http://g.co/maps/zpk8t



                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X