Kazlų Rūda apsisprendė dėl aplinkkelio
Šaltinis:kazluruda.eu/
Kadangi aplinkkelis eis per geležinkelį, Kazlų Rūdoje bus pastatyti dar du viadukai. Į Via Baltica transportas išvažiuos Ąžuolų Būdos keliu, kurio rekonstrukcija, kaip žadama, iki aplinkkelio atidarymo jau bus baigta.
Tačiau tarybos narį V.Merkevičių papiktino siūlymas pritarti būten šiam variantui. Politiko manymu, reikia prie projektų dar padirbėti ir išrinkti ne trumpiausią ir pigiausią, bet tokį variantą, kuris kaip įmanoma plačiau tenkintų gyventojų poreikius: „Juk jau nuo pat pradžių tiek dirbome, galvojome kaip kuo didesniu lanku apvažiuoti Kazlų Rūdą ir jos apylinkes. O dabar visas srautas bus nukreiptas per Ąžuolų Būdą, kuri tampa Kazlų Rūdos primiesčiu.“, - priekaištavo politikas.
„Norint pasistatyti aplinkkelį, turim orientuotis ne į maksimalistinį, o į realų variantą“, - atkirto meras Vytautas Kanevičius. Jo teigimu, iš Vyriausybės atėję signalai, jog Kazlų Rūdai užsižaidus ties projektais, galime nespėti nusitiesti jokio aplinkkelio.
Mero teigimu, būtina paskubėti, kol Lietuvoje vykdomas gigantiškasis Rail Baltica projektas ir aplinkkelį pasistatyti už jo lėšas. „Geriau žvirblis saujoje, nei jautis lauke“, - pritardamas projektui sako ir Audrius Bielskus.
Kaip teigiama, didesnis projektas užimtų papildomai laiko, jam įgyvendinti reikėtų daugiau lėšų, neaišku kokio dydžio ir ar išvis būtų gautas finansavimas.
Numatomo aplinkkelio statybos išlaidos, manoma, siektų apie 23 milijonus litų. Dar neaišku, kokia turės būti savivaldybės dalis. Tikimasi, jog prisidės ir didžiosios medienos perdirbimo įmonės, nes kaip tik dėl jų veiloas ir reikalingas aplinkkelis.
Tikimasi, jog aplinkkelį kazlųrūdiečiai turės dar iki 2014 – ųjų.
Vėliau ketinama įgyvendinti antrąjį etapą, kurio metu bus nutiestas dar maždaug 3 km aplinkkelis: jis tęsis nuo kelio į Bagotąją ir susijungs su keliu Kazlų Rūda - Bliuviškiai (Višakio Rūda) ties sankryža prie įmonės "Jūrės medis". Trečiu etapu šią aplinkkelio dalį numatoma sujungti su Gedimino gatvės tęsiniu.
Tačiau tarybos narį V.Merkevičių papiktino siūlymas pritarti būten šiam variantui. Politiko manymu, reikia prie projektų dar padirbėti ir išrinkti ne trumpiausią ir pigiausią, bet tokį variantą, kuris kaip įmanoma plačiau tenkintų gyventojų poreikius: „Juk jau nuo pat pradžių tiek dirbome, galvojome kaip kuo didesniu lanku apvažiuoti Kazlų Rūdą ir jos apylinkes. O dabar visas srautas bus nukreiptas per Ąžuolų Būdą, kuri tampa Kazlų Rūdos primiesčiu.“, - priekaištavo politikas.
„Norint pasistatyti aplinkkelį, turim orientuotis ne į maksimalistinį, o į realų variantą“, - atkirto meras Vytautas Kanevičius. Jo teigimu, iš Vyriausybės atėję signalai, jog Kazlų Rūdai užsižaidus ties projektais, galime nespėti nusitiesti jokio aplinkkelio.
Mero teigimu, būtina paskubėti, kol Lietuvoje vykdomas gigantiškasis Rail Baltica projektas ir aplinkkelį pasistatyti už jo lėšas. „Geriau žvirblis saujoje, nei jautis lauke“, - pritardamas projektui sako ir Audrius Bielskus.
Kaip teigiama, didesnis projektas užimtų papildomai laiko, jam įgyvendinti reikėtų daugiau lėšų, neaišku kokio dydžio ir ar išvis būtų gautas finansavimas.
Numatomo aplinkkelio statybos išlaidos, manoma, siektų apie 23 milijonus litų. Dar neaišku, kokia turės būti savivaldybės dalis. Tikimasi, jog prisidės ir didžiosios medienos perdirbimo įmonės, nes kaip tik dėl jų veiloas ir reikalingas aplinkkelis.
Tikimasi, jog aplinkkelį kazlųrūdiečiai turės dar iki 2014 – ųjų.
Vėliau ketinama įgyvendinti antrąjį etapą, kurio metu bus nutiestas dar maždaug 3 km aplinkkelis: jis tęsis nuo kelio į Bagotąją ir susijungs su keliu Kazlų Rūda - Bliuviškiai (Višakio Rūda) ties sankryža prie įmonės "Jūrės medis". Trečiu etapu šią aplinkkelio dalį numatoma sujungti su Gedimino gatvės tęsiniu.
Comment