Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visą vasarą sostinėje bus remontuojamas tiltas per Vokę

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33521537

    Keista, tenai gi berods turetų iš viso naują statyti, o ne remontuoti.

    Comment


      /\ Ten remontuojamas ne tiltas Grigiškes, o Mūrinėje Vokėje šalia "IKI bazės".

      Savaitgalį ten važiavau, tuo tiltu veikė tik viena juosta.
      Šiaip visas senasis Trakų plentas nuo Vilniaus iki Lentvario yra labai apgailėtinos būklės - siauras, duobėtas, sunku prasilenkti, o kelkraščiai po liūčių išgraužti labiau nei kokioje Latvijoje, net pavojinga važiuoti.
      Iki Lentvario kelias yra Vilniaus miesto teritorijoje, ten pristatyta daug naujų namų; savivaldybė visiškai apsileido.
      Paskutinis taisė Romas; 2010.06.15, 22:18.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Savaitgalį ten važiavau, tuo tiltu veikė tik viena juosta.
        Važiuojantys iš Vilniaus, visada turėjo praleist važiuojančius iš Lentvario.

        Comment


          Pats supranti, kad nerealu artimiausiu metu išasfaltuoti juos visus.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Pats supranti, kad nerealu artimiausiu metu išasfaltuoti juos visus.

            Teisingai. Bet slapinti juos druskos tirpalu..pats irgi puikiai supranti kam panaudojami pinigai ir kas is to pasistato sau namus:-))

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Visą vasarą sostinėje bus remontuojamas tiltas per Vokę

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=33521537

              Keista, tenai gi berods turetų iš viso naują statyti, o ne remontuoti.
              Zodis "remontuojamas" nenuteikia optimistiskai. Greiciausia niekas nepasikeis apart pavirinimo ir padazymo. O ji ten reiktu pilnai perstatyti ir isplatinti.

              Comment


                Krašto kelias 203

                Krašto kelias 203 arba dar kitaip vadinamas Kuršėnų aplinkeliu. Turbūt vienas iš trumpiausių krašto kelių Lietuvoje.
                2010-06-26

                1. Tik pravažiavus kelio ženklą, kuris nurodo, kad tai 203 krašto kelias.


                2. Kairėje Kuršėnai



                3. Kairėje - Kuršėnai, Telšiai, Palanga, tiesiai-Mažeikiai, dešinėje-Kuršėnų geležinkelio stotis arba kitaip sakant Drąsučių kaimas. Iš pradžių galvojau, kad 203 kelias prasideda nuo šios sankryžos, bet remiantis ženklais jis prasidėjo anksčiau.


                4. Aukščiau paminėta sankryža iš arčiau.


                5. Apšvietimas. Ko gero, pagal apšviesta kelio dalį procentais (lyginant šio krašto kelio ilgį), tai daugiausiai apšviestas kelias Lietuvoj



                6. Štai ir 203 kelio pabaiga. Kairėje - Kuršėnai, dešinėje 155 į Mažeikius

                Comment


                  155 krašto kelias (I/II)

                  155 krašto kelias Kuršėnai-Mažeikiai 2010-06-26
                  Važiuojama nuo Kuršėnų link Mažeikių.

                  1. Priekyje ženklas, nurodantis, kad prasideda 155 krašto kelias.


                  2.


                  3. Vingis. Vingių kelyje yra pakankamai. Vingių atkarpose apribota iki 70 km/h su draudimu lenkti


                  4. Kelio vingis. Dešinėje geležinkelis į Mažeikius.


                  5. Gendviliškių miškas


                  6. Vėl vingis


                  7. Ir iškart sekanis į priešingą pusę, už kurio prasideda...


                  8. ...prasideda Papilė


                  9. Papilėje. Radaras, rodantis greitį. Kažkoks chuliganas 1 km/h viršija greitį


                  10. Išvažiuojama iš Papilės. Na tie kalniukai tai daugiau pavojingumo elementai nei saugumo. Jei važiuojant 50-60 km/h vos ne pašoki į viršų, tai ką kalbant, kai atvažiuojama iš kitos pusės ir greitis dažnai būna daug didesnis. Ir jokių ryškių pažymėjimų svarbiausia.

                  Comment


                    155 krašto kelias (II/II)

                    11. Prasideda sutvarkyta atkarpa, kuri yra tokia pat vingiuota, apribota, tačiau kelio danga geresnė


                    12.


                    13. Prasideda gyvenvietė Venta


                    14. Žvitrioji akis. Leistinas greitis - 50km/h. Šiame kelyje ji yra vienintelė.


                    15. Tolumoje sankryža su 156 krašto keliu, kuris veda į Akmenę, N. Akmenę


                    16. Tiltas per Dabikinę, už kurio prasideda Telšių apskritis bei Mažeikių rajonas. Ir kelio darbai.


                    17. Kelio darbai


                    18.


                    19.


                    20. Pagaliau baigiasi


                    21. Sankryža su 204 krašto keliu


                    22. Štai ir 155 krašto kelio pabaiga - Mažeikiai

                    Comment


                      Labai biaurus tas kelio remonto ruozas tarp Ventos ir Vieksniu, grizdami vaziavome per Kairiškius ir labai gerai padareme, kelias lygus, tuscias, malonus. :

                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Krašto kelias 107 – kelias nuo Trakų iki Vievio. Kelio ilgis yra 17,52 kilometro.
                        2010.06.29

                        Šalia Trakų autobusų stoties.



                        Aukštadvario g.



                        Prieš Rėkalnio žiedinę sankryžą.













                        Trakų rajono ir Elektrėnų savivaldybės riba.









                        Viršuje Vilniaus - Kauno magistralė.

                        Comment


                          Neseniai važiavau iš Šiaulių į Kauną ir už Baisogalos lenkdamas mašiną pastebėjau, kad po kapotu ugnies kamuoliai laksto, o vairuotojas ir keleiviai ramiai sėdi. Bandžiau jiems rodyti ir juos stabdyti, bet paskui, kaip patys sakė, pajuto, kad smirda ir sustojo. Variklis degė atvira liepsna. Tai prie šios Audi sustojo dar keletas mašinų, pagelbėti žmogeliams. Viskas gerai baigėsi ir gerai, kad dujinė įranga nesprogo. Taip, kad ar labai sugedęs ar į ekstremalią situaciją pakliuvęs tikrai sulauksi iš tautiečių pagalbos Va kame moralas šios istorijos



                          Ir dar važiuodamas pastebėjau keletą tokių porų. Ir jų Lietuvos keliuose daugėja, nors aš pats nenorėčiau išbandyti tokios kelionės

                          You've got one life! Live it!

                          Comment


                            Parašė fredis Rodyti pranešimą
                            Neseniai važiavau iš Šiaulių į Kauną ir už Baisogalos lenkdamas mašiną pastebėjau, kad po kapotu ugnies kamuoliai laksto, o vairuotojas ir keleiviai ramiai sėdi. Bandžiau jiems rodyti ir juos stabdyti, bet paskui, kaip patys sakė, pajuto, kad smirda ir sustojo. Variklis degė atvira liepsna. Tai prie šios Audi sustojo dar keletas mašinų, pagelbėti žmogeliams. Viskas gerai baigėsi ir gerai, kad dujinė įranga nesprogo. Taip, kad ar labai sugedęs ar į ekstremalią situaciją pakliuvęs tikrai sulauksi iš tautiečių pagalbos Va kame moralas šios istorijos

                            Atvaizdas


                            Ir dar važiuodamas pastebėjau keletą tokių porų. Ir jų Lietuvos keliuose daugėja, nors aš pats nenorėčiau išbandyti tokios kelionės

                            Atvaizdas
                            Moralai akivaizdūs:

                            1. Nenaudoti dujinės įrangos.
                            2. Atėjo laikas rimtai persvarstyti kelių strategiją ir tvarkyti juos iš naujo, pritaikant juos dviratininkų judėjimui. Čekijoje jau net kaimuose dviračių takai padaryti.

                            Comment


                              A218 Kretinga-Skuodas

                              2010 08 25
















                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Krašto kelias 215 Bubiai - Ramučiai. Kelio ilgis ~18 km, jis eina Šiaulių ir Kelmės rajonų teritorijoje.

                                1. Bubiuose, tik įsisukus iš A12.



                                2.



                                3.



                                4.



                                5.



                                6. Netoli Kurtuvėnų kelias eina tarp tvenkinių.



                                7.



                                8. Prasideda Kelmės rajonas.



                                9.



                                10. O štai ir kelio pabaiga. Prieš tiltą į kairę nusisuka rajonkelis į Šaukėnus ir toliau į Kelmę.



                                11. Už tilto per Ventą - Ramučių sankryža su 159 keliu Kuršėnai - Užventis bei žvyrkeliu į Luokę.

                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  AB “Panevėžio keliai” Panevėžio rajono teritorijoje vykdomi projektai
                                  2010-09-22 13:23 AINA

                                  AB "Panevėžio keliai" Panevėžio rajono teritorijoje 2010 metais vykdo žemiau išvardintus projektus.

                                  •- Upytės miestelio Sodų gatvės rekonstrukcijos darbai. Užsakovė - Panevėžio rajono savivaldybės administracija. Sutartis buvo pasirašyta 2009 m. lapkričio 04 d. Sutarties vertė - 591,84 tūkst. litų (su PVM). Darbų pabaiga - 2010 spalio 15 d. Už atliktus darbus užsakova sįsipareigojęs atsiskaityti iki 2011 m. liepos 1 d.
                                  Projeto vykdymo metu dar 2009 metais rekonstruoti melioracijos tinklai. Žvyruota gatvė rekonstruota papildomai sustiprinant kelio dangą skaldos mišiniu. 962 metrų ilgio gatvėje paklota 4,5 metro pločio asfalto danga, įrengti 0,75 metro pločio kelkraščiai. 16 nuvažiavimų į sodybas bus rekonstruota įrengiant asfalto dangą. Projekto darbai beveik baigti.

                                  •- Panevėžio rajono savivaldybės kelių ir gatvių I etapo rekonstrukcijos darbai. Sutartis su Panevėžio rajono savivaldybės administracija pasirašyta 2010 m. balandžio 30 d. Sutarties vertė su PVM ir užsakovo rezervu - 3,36 mln. Lt. Numatoma darbų pabaiga - 2010 m. lapkričio 1 d.
                                  Pagal šią sutartį Panevėžio rajone numatyta rekonstruoti 19 gatvių.

                                  •1. Naujoji gatvė Paliūniškio kaime: rekonstruoti drenažo ir melioracijos tinklai, sustiprinta esama kelio konstrukcija įrengiant papildomą skaldos mišinio sluoksnį, įrengta 6 cm storio asfalto danga. Šiuo metu baigiamos įrengti nuovažos į gyvenamųjų namų valdas. Rekonstruojamos gatvės ilgis - 482 m, asfalto dangos plotis 4,5 m, kelkraščių plotis - 1 m.

                                  •2. Bitininkų gatvė Velžio kaime: rengiant darbo projektą detalizuota paviršinio vandens surinkimo sistemos rekonstrukcijos apimtis, pradedami rekonstrukicijos darbai. Rekonstruojamo ruožo ilgis - 276 m (nuo Žaliosios gatvės). Bus pakalota 3,5 m pločio asfalto danga, įrengti 4 įvažiavimai į namų valdas.

                                  •3. Naujarodžių kaimo kelias:esama kelio konstrukcija sustiprinta 20 cm storio skaldos mišinio sluoksniu, rengiamasi asfaltavimo darbams. Pagal projektą numatytas RST tinklo rekonstravimas ir drenažo sistemos rekonstravimas. 190 m ilgio rekonstruojamame ruože bus pkalota 3,5 m pločio asfalto danga, rekonstruoti 4 įvažiavimai į namų valdas.

                                  •4. Liepų alėja Burvelių kaime: esama kelio konstrukcija stiprinama skaldos mišinio sluoksniu. 164 metrų rekonstruojamoje atkarpoje bus įrengta 4,5 m pločio asfalto danga, 0,5 pločio klekraščiai, 3 įvažiavimai į namų valdas.

                                  •5. Vieversių gatvė Katinų kaime: atlikta vandentiekio linijų rekonstrukcija, įrengti paviršinio vandens surinkimo ir ištekėjimo tinklai. Dešinėje rekonstruojamo ruožo pusėje įrengtas 1,2 m pločio šaligatvis (trinkelės). 452 m ilgio gatvė sujungia Pievų ir Naujakurių gatves. Gatvėje paklota 4,5 m pločio asfalto danga, kairėje pusėje įrengtas 1 m pločio kelkraštis. Kairėje pusėje, ten kur nėra šaligatvio, į namų valdas bus įrengti 7 įvažiavimai. Dešinėje pusėje šaligatvis ribojasi su namų valdomis, todėl įvažiavimus atstos pažemintas šaligatvis.

                                  •6. Ateities gatvė Liberiškio kaime: atlikta ryšių tinklo rekonstrukcija, paviršinio vandens surinkimo ir nutekėjimo įrenginių statyba, esamos kelio konstrukcijos stiprinimas 20 cm skaldos mišinio sluoksniu. Rekonstruojama 300 m ilgio gatvė, jungianti Tujų iki Pamargės gatves. Paklota 4,5 m pločio asfalto danga ir įrengti 0,5m pločio kelkraščiai.

                                  •7. Kelio Žibartoniai-Mitriūnai dalis: RST tinklas rekonstruotas. 315 m ilgio rekonstruojamame ruože kelio danga sustiprinta skaldos mišinio sluoksniu. Ant esamos susidėvėjusios ir sulūžusios asfalto dangos bus klojamas naujas 6 cm storio asfalto sluoksnis. Asfalto dangos plotis - 6 m, kelkraščių - 0,5 m. Minėtoje atkarpoje bus rekonstruoti 2 įvažiavimai.

                                  •8. Lazdynų gatvė Dembavos kaime: melioracijos tinklų rekonstrukcija jau atlikta. Rekonstruojamo 230 m ruožo kairėje pusėje įrengti gatvės bortai ir 1 m pločio plytelių šaligatvis, ties įvažiavimais į namų valdas pažeminant bortus. Dešinėje gatvės pusėje nėra namų valdų, todėl įvažiavimai nebus rengiami. Asfalto dangos plotis šioje gatvėje sieks 3,5 m, bus įrengtas 0,5 m pločio kelkraštis.

                                  •9. Ganyklų gatvė Aukštadvario kaime: RST tinklo rekonstrukcija baigta. Rekonstruojamas 175 m gatvės ruožas nuo Plento gatvės, su nuvažiavimu į Jovaišų gatvę. Bus pkalota 4,5 m pločio asfalto danga, 0,5 m pločio kelkraščiai, 5 asfaltuoti įvažiavimai į namų valdas.

                                  •10. Lauko gatvė Jotainių kaime: jau rekonstruotas RST tinklas, rekonstruota 230 m gatvės atkarpa (skaičiuojant nuo Ramygalos gatvės), įrengta 3,5 m pločio asfalto danga, 0,5 kelkraščiai, rekonstruoti 7 įvažiavimai į namų valdas paklojant asfalto dangą.

                                  •11. Sanžilės gatvės dalis Berčiūnų kaime: bus rekonstruoti RST tinklai, atlikta meliocijos tinklų rekonstrukcija, 209 m ilgio gatvės atkarpoje kelio danga sustiprinta 12 cm skaldos mišinio sluoksniu, įrengta 4,5 m pločio asfalto danga ir 1 m pločio kelkraščiai, įrengti 4 įvažiavimai į namų valdas.

                                  •12. Miško gatvė Raguvos miestelyje: pagal projektą numatyta rekonstruoti RST tinklą, Rekonstruojama gatvės dalis prasideda nuo Beržų-Taurynės gatvės sankryžos ir tęsiasi 496 m. Dešinėje gatvės pusėje numatyta įrengti bortą ir šaligatvį, įrengti 12 tipinių ir netipinių įvažiavimų, pakloti 5 m pločio asfalto dangą, kairėje pusėje įrengti 1 m pločio kelkraštį, priešingoje - 1,5 m pločio šaligatvį.

                                  •13. Pilaitės gatvė Molainių kaime: numatyta rekonstruoti RST tinklą, melioracijos tinklus. 274 m Pilaitės gatvės atkarpoje (nuo Vyturių gatvės) bus paklota 5 m pločio asfalto danga, įrengti 1 m pločio kelkrasčiai, įrengta 16 tipinių ir individualių nuovažų su asfalto danga.

                                  •14. Sodų gatvė Perekšlių kaime: rekonstruoti RST tinklai bei melioracijos tinklai. Rekonstruojamo ruožo ilgis - 355 m. Jame bus paklota 4,5 m pločio asfalto danga ir 0,5 m pločio kelkraščiai, esami 9 įvažiavimai į namų valdas bus rekonstruoti įrengiant asfalto dangą.

                                  •15. Svajonių gatvė Dembavoje: RST tinklai jau rekonstruoti, melioracijos tinklai įrengti, įrengtas lietaus vandens surinkimo kolektorius su paviršinio vandens surinkimo elementais. Rekonstruojamas 282 m ilgio ruožas nuo Savanorių iki Vingiuotosios gatvės, su nuvažiavimais į Vykinto ir Juostos gatves. 5,5 m pločio asfalto danga jau paklota, dešinėje gatvės pusėje įrengtas 1,2 m pločio šaligatvis su pažemintais bortais į namų valdas, kairėje pusėje rekonstruojami visi esami įvažiavimai į namų valdas įrengiant asfalto dangą.

                                  •16. Kelias B Burvelių kaime: atlikta ryšių linijų rekonstrukcija. 809 m ruože kelio danga stiprinama 15 cm skaldos mišinio sluoksniu, o 210 m ilgio atkarpoje rengiama visiškai nauja kelio konstrukcija. Visame 1019 m ruože bus paklota 3,5 m pločio asfalto danga, įrengti 0,5 m pločio kelkraščiai, rekonstruoti 26 tipiniai ir individualūs įvažiavimai į namų valdas.

                                  •17. Tujų gatvė Liberiškio kaime: rekonstruojamame 160 m ruože ( nuo Naujamiesčio gatvės) kelio danga sustiprinta 20 cm sklados mišinio sluoksniu, paklota 4,5 m pločio asfalto danga, įrengti 0,5 m pločio kelkraščiai, 3 asfaltuoti įvažiavimai į namų valdas.

                                  •18. Pamargės gatvė Liberiškio kaime: rekonstruotas 196 m ilgio ruožas, jungiantis Naujamiesčio ir Ateities gatves. Paklotos asfalto dangos plotis siekia 4,5 m, kelkraščių plotis - 0,5 m, rekonstruoti 6 įvažiavimai į namų valdas. Kelio danga sustiprinta 20 cm skaldos mišinio sluoksniu.

                                  •19. Naujosios gatvė Jotainių kaime: rekonstruota 175 m ilgio atkarpa nuo Jotainių gatvės. Vykdant šio gatvės ruožo rekonstrukcija buvo įrengta visiškai nauja kelio konstrukcija su 23-35 cm storio šalčiui atspariu sluoksniu, 10 cm išlyginamuoju sluoksniu, 15 cm dolomitinės skaldos sluoksniu. Viršutinio asfalto sluoksnio storis - 6 cm. Paklotos asfalto dangos plotis 3,5 m, kelkraščių plotis - 0,5 m. Išasfaltuoti 4 įvažiavimai į namų valdas.

                                  •- Tilto per Molainos upę (Panevėžio rajone ties Molainių gyvenviete) valstybinės reikšmės krašto kelio Kėdainiai-Krekenava-Panevėžys 52,2 kilometre rekonstrukcija. AB "Panevėžio keliai" tilto per Molainos upę rekonstrukciją vykdo vadovaujantis rangos darbų sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie LR Susisiekimo ministerijos. Rekonstrukcija turėtų būti baigta iki 2010 metų lapkričio. Sutarties vertė - 469 tūkst.Lt (su PVM ir užsakovo rezervu).

                                  Vykdant projekto darbus Senos tilto konstrukcijos jau demontuotos, padaryta iškasa naujoms konstrukcijoms montuoti, išvalytas ir sustiprintas upės dugnas, sumontuota surenkama metalinė pralaida, įrengta nauja kelio konstrukcija, sustiprinti upės šlaitai. Asfalto danga ant tilto bus klojama etapais, nenutraukiant automobilių eismo. Pagal projektą ant tilto numatyta pakloti viensluoksnę 6 centimetrų storio asfalto dangą. Tiltas per Molainos upę yra sąlyginai nedidelis. Jo ilgis - 5 metrai, plotis - 8 metrai. Pagal sutartį tiltas turi būti rekonstruotas jį pakeičiant metaline pralaida, kas ir yra padaryta.

                                  •- Tilto per Lėvens upę valstybinės reikšmės krašto kelio Daugpilis-Rokiškis-Panevėžys 92,78 kilometre ties Karsakiškio gyvenviete rekonstrukcija. Tiltą per Lėvens upę ties Karsakiškio gyvenviete Panevėžio rajone AB "Panevėžio keliai" rekonstruoja vadovaujantis rangos darbų sutartimi su LAKD prie LR Susisiekimo ministerijos. Sutarties vertė su PVM ir užsakovo rezervu - 2,143 mln. Lt. Pagal sutartį darbai turi būti baigti iki 2010 m. gruodžio 1 d.
                                  Tilto rekonstrukcijos darbai jau įpusėjo, daug rankų darbų pareikalavę demontavimo darbai iš esmės baigti. Išardytos senosios tilto konstrukcijos, sustiprintos trys tilto atramos, o šią savaitę bus sustiprinta ir likusioji krantinė atrama. Rugsėjo pabaigoje planuojama pradėti montuoti naujas gelžbetonines tilto sijas.

                                  Tilto rekonstrukcijos projekte numatyta sustiprinti esamas krantines atramas, apjuosiant jas visu perimetru armuota gelžbetonine juosta, įrengti naujus platesnius tarpinių atramų rygelius, sumontuoti naują gelžbetoninę tilto perdangą, abiejose tilto pusėse įrengti šalitilčius, įrengti lietaus nuvedimo šulinėlius ant tilto ir jo prieeigose, įrengti važiuojamosios dalies dangą ant tilto ir jo prieigose, įrengti cinkuotus turėklus ir atitvarus.

                                  46,6 metrų ilgio tiltas po rekonstrukcijos išplatės nuo 9 iki 12 metrų pločio, ant tilto bus įrengta trisluoksnė asfaltbetonio danga. Rekonstrukcijos metu automobilių eismas tiltu yra nutrauktas ir nukreiptas į šalia pastatytą apvažiavimo kelią su surenkamuoju laikinu tiltu.

                                  •- Žvyrkelių asfaltavimo programos darbai. Panevėžio rajone rekonstruojami žvyrkeliai:
                                  Kelio Berčiūnai-Dragonys-Gailiūnai ruožas nuo 4,35 iki 7,9 km (ruožo ilgis - 3,55 km).
                                  Kelio Pumpėnai-Kriklėnai-Smilgiai ruožas nuo 1,57 iki 6,34 km (ruožo ilgis - 4,77 km).

                                  Darbai vykdomi vadovaujantis 2009 m. lapkričio 16 d. rangos darbų sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) prie LR Susisiekimo ministerijos. Sutarties vertė - 22,63 mln. Lt (su PVM ir užsakovo rezervu). 2010 metais Panevėžio apskrityje numatyta išasfaltuoti 7 kelio ruožus, kurių bendras ilgis - 22,46 km žvyrkelių. Numatoma darbų pabaiga - 2010 m. rugsėjo 27 d

                                  Vykdant žvyrkelių rekonstrukciją visuose ruožuose bus keičiami išilginiai kelio profiliai, sumažinant įkalnių ir nuokalnių statumą. Visos esamos vandens pralaidos bus pakeistos naujomis. Po rekonstrukcijos kelio plotis sieks 8 metrus, asfaltuota važiuojamoji kelio dalis bus 6 metrų pločio. Kartu su dangos rekonstravimo darbais bus atlikti elektros linijų rekonstravimo, drenažo pertvarkymo, melioracijos sistemų rekonstravimo bei ryšių linijų rekonstravimo darbai.

                                  •- Valstybinės reikšmės krašto kelio Anykščiai-Troškūnai-Panevėžys 8,45 kilometro ruožo ir tilto per Nevėžio upę rekonstrukcija. Minėti darbai buvo vykdomi vadovaujantis 2010 m. vasario 10 d. rangos darbų sutartimi su LAKD prie LR Susisiekimo ministerijos. Projektas - „Jungčių su tarptautiniais koridoriais plėtra. Valstybinės reikšmės kelių rekonstrukcija (II etapas), I sutartis". Nuo 2010 m. pradžios, rekonstruojant valstybinės reikšmės kelio Anykščiai-Troškūnai-Panevėžys ruožą nuo 39,65 iki 48,10 km ir 44,14 kilometre esantį tiltą, atlikta darbų už 9,46 mln. Lt. Projektas finansuotas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Darbai baigti 2010 m. rugpjūčio 23 d.
                                  Rekonstrukcijos metu asfalto danga kelyje nuo 6 metrų išplatinta iki 8 metrų, sankryžose, kur krašto kelias Anykščiai-Troškūnai-Panevėžys kertasi su rajoninės reikšmės keliais, įdiegtos šiuolaikiškos ES eismo saugumo užtikrinimo priemones. Visame rekonstruotame ruože atnaujintos 9 autobusų sustojimo aikštelės, išasfaltuotos nuovažos, susidėvėjusios vandens pralaidos pakeistos naujomis, sumontuoti metaliniai atitvarai, prie Gitėnų kaimo kapinių įrengta automobilių stovėjimo aikštelė.

                                  Rekonstruojant tiltą per Nevėžio upę įrengta nauja tilto perdanga ir krantinių atramų dalys. Tiltas išplatintas nuo 9 iki 10 metrų, įrengta 16 paviršinio vandens surinkimo šulinėlių. Įrengta visiškai nauja kelio konstrukcija su dvisluoksne asfaltbetonio danga. Tilto tarpinės atramos nuvalytos, atnaujintos ir perdažytos. Sumontuotos naujos šalitilčio plokštės, įrengti šulinėliai, pastatyti nauji šlaitiniai laiptai, įrengti nauji cinkuoti metaliniai atitvarai ir turėklai, sutvarkyti kelkrašciai.

                                  „AINA“

                                  Comment


                                    Foto 2010.10

                                    Akmenimis grįstas kelias Vilniaus apylinkėse.
                                    Jis veda į vieną objektą, kuris jau neblogai PiaRinamas, o kitais metais turėtų būti daug kam žinomas


                                    Comment


                                      Senasis Vilniaus-Kauno plentas?

                                      Comment


                                        Manau čia netoli Europos parko, kur Karosas kažkokį (berods Liubavo) dvarą restauruoja.

                                        Comment


                                          /\ Taip
                                          Ta atkarpėlė yra į šiaurę nuo sodų.
                                          Į ją galima patekti nuo Riešės ar nuo Naujanerių - iki Ustronės sodų yra asfaltuoti keliai
                                          Liubavo malūnas paprastai bus pasiekiamas nuo 108 plento
                                          Tas rekonstruojamas ir labai PiaRinamas malūnas, atrodo bus dar viena maža Belmonto kopija, o šitas apleistas kelias - autentiškas paminklas.
                                          Bandžiau ieškoti senuose žemėlapiuose, ar čia buvo akmenų plentas WIG smulkiame žemėlapyje (1925 m.) šis kelias savo danga nesiskyrė nuo kitų kelių - turbūt grindinys sudėtas iki prieš II pasaulinį karą.



                                          Kitos to kelio nuotraukos


                                          Kažkas bandė lupti akmenis iš grindinio






                                          Tokie vaizdai dažni prie sodų masyvų


                                          Bruko pabaiga

                                          Comment

                                          Working...
                                          X