Parašė mskapss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Apie šitą čia kalba: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=3352
O vakarinio aplinkkelio tiesimą organizuoja Vilniaus savivaldybė, kadangi jis yra miesto ribose, tad LAKD lėšos neskiriamos.
Comment
-
Sveiki, iš karto atsiprašau, kad ne tinkamoje temoje rašau, nes nerndu tokios temos, kur tiktu mano klausimas. O mano klausimas iš dalies susijęs su infrastruktūra.... Gal kas nors žinote, kar galima kelkraštyje statyti kokį nors informacinį ženklą? Į ką reikia kreiptis leidimą gauti? Kaip suprantu kelkraštis yra valstybinė žemė, nors visai šalia už tvoros yra gyvenamasis namas...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
lra.lt piar'as
Keliuose vyks darbai, finansuojami iš ES fondų
2010-01-20
Nepaisant sunkmečio, 2010 metais kelių statyba ir remontas Lietuvoje bus vykdomi, remiant Europos Sąjungai,- t.y. panaudojant ES 2007-2013 m. struktūrinės paramos, Europos regioninės plėtros, Sanglaudos bei transeuropinio transporto tinklo plėtros – TEN-T fondo paramos lėšas.
Ketinama išasfaltuoti 165 km žvyrkelių už beveik 190 mln. litų. Į šią sumą įskaičiuotos ne tik asfaltavimo, bet ir projektavimo darbų, techninės priežiūros, elektros ir ryšių linijų iškėlimo išlaidos.
Numatyta rekonstruoti 41,5 km valstybinės reikšmės kelių bei 2 tiltus. Bus rekonstruoti 21 km krašto ir rajoninės reikšmės kelių.
Didžiausi darbai virs svarbiausioje šalies transporto arterijoje magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda. Čia toliau vyks šio kelio rekonstrukcija bei estakados statybų Kaunas–Klaipėda, Klaipėda–Kaunas kryptimi Jakų sankryžoje numatyti darbai. Iki 2010 m. pabaigos bus įrengta keturių eismo juostų 0,6 km ilgio estakada abejomis kryptimis, taip pat – tunelinis viadukas su šviesoforais viduje, rekonstruoti inžineriniai tinklai bei apšvietimas.
Be to, šioje magistralėje bus rekonstruoti 4 tiltai-viadukai, įrengta tinklo tvora, sustiprinta ir paplatinta kelio danga, įrengta skirtingų lygių sankryža, rekonstruota dviejų tiltų-viadukų danga.
Taip pat tęsiami ir ruožo per Grigiškes rekonstrukcijos darbai.
Darbų tęsinys bus ryškus ir Transeuropinio tinklo keliuose Vilnius–Lyda ir Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga. Pastarajame bus rekonstruota dalis kelio, nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas bei apjungiamieji keliai. Taip pat bus įrengta žiedinė sankryža, pervaža pėstiesiems ir automobiliams, požeminė pėsčiųjų perėja, tunelinis viadukas ir akustinė sienutė.
Šiemet bus atlikta ir atskirų kelio Ryga-Šiauliai-Kaliningradas ruožų rekonstrukcija, taip pat įrengtos aplinkosauginės bei saugaus eismo priemonės.
Nesumenks ir dėmesys eismo saugai. Planuojama pradėti įrengti 10 pėsčiųjų ir dviračių takų, 15 eismo saugą gerinančių priemonių – rekonstruoti sankryžas, tiesinti kreives, įrengti lėtėjimo ir greitėjimo juostas bei pėsčiųjų perėjas.
LAKD informacija
tel. (8 5) 232 9606
Comment
-
Pas mus valstybinės reikšmės kelių virš 20k km
Manau, sistema diegs tik magistraliniuose (A), o delfi, kaip daznai buna, raso klaidinancia informacija.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnO šiaip, iš tiesų, kam reikalingos tokios sistemos šalutiniuose krašto keliuose? Ten juk paprastai nebūna daug eismo. Nors net ir magistraliniuose (1748km) keliuose 20mln. atrodo kažkaip mažoka. Vilniaus eismo sistema (kuri iki šiol neaišku, ar veikia) kainavo per 100mln. Lt. Nebent tarp jų yra kažkokie principiniai skirtumai?
Comment
-
Dvi žiedinės sankryžos šalia Vilniaus
2009-10-19
lietuvos automobilių kelių direkcija (...) planuoja diegti eismo saugos ir aplinkosaugines priemones (ii etapas). Eismo saugos ir aplinkosauginių priemonių diegimo ii etapo darbus numatoma vykdyti vilniaus, (...) rajonų savivaldybių teritorijose.
Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje numatoma kelio nr. 171 bukiškis–sudervė–dūkštos 0,05 km sankryžos rekonstravimas, įrengiant žiedinę sankryžą su apšvietimu (žiedo išorinis spindulys – 17,5 m; vidinis spindulys – 12,5 m. Sankryžos prieigose rekonstruojamas 2,0 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takas. įrengiamas sankryžos apšvietimas. Centrinėje žiedo salelėje įrengiamas latakas ir pokonstrukcinis drenažas. (...)
kelio nr. 106 naujoji vilnia–rudamina–paneriai 4,60 km esančios keturšalės sankryžos su keliu nr. 101 vilnius–šumskas rekonstravimas žiedinę sankryžą (žiedinė sankryža rengiama esamos keturšalės sankryžos ribose. (...).
http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643
Comment
-
Valdžia pliekia kelininkus
SUMA. Skaidresni konkursai padėtų sutaupyti 10-15 proc. lėšų
Vakaris DEKSNYS
LR korespondentas
2010-03-17
Susisiekimo ministerija įtaria, kad kelininkai susižerdavo daugiau pinigų, nei atlikdavo darbų. Tuo tarpu Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Virgaudas Puodžiukas suskubo atsistatydinti.
Milijardais litų ne vienerius metus maitinti kelininkai tiek įsidrąsino, kad remontuodami ar tiesdami kelius panaudoja mažiau medžiagų, nei nurodo dokumentuose.
Tokių įtarimų Susisiekimo ministerijai kilo patikrinus keletą kelių ruožų. Atlikto tyrimo medžiaga perduota teisėsaugos institucijoms.
Pasak susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio, orams atšilus tyrimai bus tęsiami, tad gali būti, kad ims lįsti ir daugiau ylų iš maišo.Paskutinis taisė digital; 2010.03.17, 22:11.
Comment
-
Parašė JohnGal kas gali paaiškintoi tai (žiūr. nurodytą leistiną greitį prie "greitkelio" ženklo t.y. balta mašinytė mėlyname fone). :
LT/BY pasienis (Balandžio 26d.). Leistinas greitis greitkelyje 100km/h
Atvaizdas
LT/PL pasienis (Baladžio 18d.). Leistinas greitis 110km/h
Atvaizdas
Ką sako KET:
Taigi, būtų galima pagalvoti, kad tiesiog pamiršo (ar tingėjo) pakeisti ženklą. Tačiau, automagistralės greitis nurodytas teisingai, kas reiškia, kad ženklų pakeisti jie tikrai nepamiršo.
Nesinori taip galvoti, bet peršasi išvada, kad už tai atsakingi žmonės yra paprasčiausi grybai.
Kaip as suprantu tai tas zenklas reiskia (angl.) 'Expressway', nelabai pavyko rast kaip jis Lietuviskai issivercia bet jis buna 2+2 kelias
Viena is priezasciu kodel greicio riba yra skirtinga yra ta kad pas 'expressway' kelkrastis yra siek tiek siauresnis negu per normalu greitkeli ('Motorway')
Comment
-
Keliams ir gatvėms skirta 44 mln. Lt rezervinių lėšų
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=32494249
Atsižvelgdama į Susisiekimo ministerijos ir šalies savivaldybių siūlymus, trečiadienį Vyriausybė paskirstė rezervines Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšas – 44,1 mln. litų. Šios lėšos skiriamos Lietuvos kelių ir gatvių būklei gerinti, tiltams statyti ir rekonstruoti bei saugaus eismo priemonėms įrengti.
Rezervinėmis lėšomis bus finansuojama daugiau kaip 60 projektų. Didžiąją dalį sudarys projektai, skirti savivaldybių vietiniams keliams ir gatvėms taisyti bei rekonstruoti, jų jungtims su krašto ir rajoniniais keliais pagerinti, potvynių sugadintiems vietinės reikšmės keliams remontuoti. Tokiems projektams suteikiamas finansavimas siekia nuo 100 tūkst. iki 3 mln. litų, praneša Vyriausybės spaudos tarnyba.
Didžiausios investicijos tenka trims tiltams per Nemuną statyti: tiltui Alytuje – 7 mln. litų, Druskininkuose – 6 mln. litų, Kaune tiltui į Nemuno salą – 4,7 mln. litų.
Papildomas finansavimas padės pagerinti ligoninių, poliklinikų bei pensionatų aplinką. Dešimčiai įstaigų skiriama nuo 150 tūkst. iki 300 tūkst. litų jų teritorijų keliams, pėsčiųjų takams ir automobilių stovėjimo aikštelėms taisyti.
Lėšų taip pat sulauks mokymo įstaigos – Vytauto Didžiojo universitetas (VDU), Vilniaus Žėručio pradinė mokykla ir Linkuvos specialioji mokykla. Jų teritorijose bus taisomi pėsčiųjų takai, prie mokyklos Linkuvoje ir VDU Kauno botanikos sodo teritorijoje bus įrengtos automobilių stovėjimo aikštelės. Be to, 100 tūkst. litų skiriama Lietuvos zoologijos sodo pėsčiųjų takams, keliams ir automobilių stovėjimo aikštelei toliau rekonstruoti.
Iš viso šiais metais Lietuvos keliams skiriama 881,7 mln. litų Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų. Vyriausybės nutarimu skirstomos rezervinės lėšos sudaro 5 proc. viso numatyto finansavimo.
Comment
-
Parašė John
Nors pagal tą srautų žemėlapį, tai net Kaunas-Panevėžys nelabai reikia AM/greitkelio. Tam reiktų mažų mažiausiai 10 000 mašinų per dieną, kurių šiandien nėra. Šia prasme, ko gero, be Kaunas-Marijampolė, logiškiausia būtų daryti greitkelį Šiauliai-Panevėžys.
Comment
-
Vilnius - Valkininkai - Alytus - Lazdijai - PL
Iki skausmo pažįstamas kelias iš Lietuvos į Lenkiją.
Paryčiais, apie 5:00
128 kelias Valkininkų g.st. - Daugai - Alytus
Apie 1999-2000 m. rekonstruota atkarpa Babriškės - Daugai
Tarp Daugų ir Kaniūkų kryžklės kelias buvo rekonstruotas 2003 m.
Iki tol čia buvo kalneliai ir vingiai kaip "Biržinkoje" (Molėtų - Anykščių kelyje Nr.119).
Pravažiavus Kaniūkų kryžkelę su 129 keliu Antakalnis - Jieznas - Alytus - Merkinė
Kaniūkų tiltas per Nemuną Alytuje
Alytus
Atsiprašau už nuotraukų kokybę.
Pasiskolinau kažkokią muilinę, kuri tokiame apšvetime ne pats geriausias sprendimas; bet vietos nedaug užima
Comment
-
Vilnius - Valkininkai - Alytus - Lazdijai - PL
Tarp 5:10 ir 5:50
131 kelias išvažiuojant iš Alytaus
Kryžkelė su 132 keliu.
Čia numatyta įrengti žiedinę sankryžą
132 kelias Alytus - Seirijai - Lazdijai
Iki Lenkijos sienos - 50 km
Lietuviškas rūkas
Atrodo, jau Seirijai
Lazdijai
135 kelias Lazdijai - LT/PL siena - Augustavas
Paskutinė degalinė Lietuvoje.
Kur žiūri kovotojai su užrašais svetimomis kalbomis?
Kažkada (iki įstojimo į ES 2004 m.) posūkio į muitinę tekdavo laukti 2-3 valandas, o dar anksčiau (~1990-1993 m.) kai kas laukdavo 2-3 paras.
Jau matosi pasienio stulpas.
Lietuvos teritorijos pabaiga. Kelionės Lenkijoje pradžia
Paskutinis taisė Romas; 2010.05.29, 23:22.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie 1999-2000 m. rekonstruota atkarpa Babriškės - Daugai
Tarp Daugų ir Kaniūkų kryžklės kelias buvo rekonstruotas 2003 m.
Iki tol čia buvo kalneliai ir vingiai kaip "Biržinkoje" (Molėtų - Anykščių kelyje Nr.119).
Comment
Comment