Parašė anaiptol
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ tokie keliukai yra tikras grožisDINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimągrožis, bet tuo pačiu ir pavojingi
Skandinavijoje esama dar ne tokių kelių ir ne tokių meteorologinių sąlygų, bet tai nebūna nelaimių priežastis.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąPavojingi ir sukeliantys blogų pasekmių Lietuvoje matyt tik.
Skandinavijoje esama dar ne tokių kelių ir ne tokių meteorologinių sąlygų, bet tai nebūna nelaimių priežastis.DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąSmagiai atrodantis keliukas Smagu važiuoti šituo, tik, kad prieš kalniukus nejauku kai nematai kas už jų
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Kelio Trakai-Senieji Trakai, kainuojančio apie 10 mln. litų renovacija, įpusėjo
Dar balandžio mėnesio pradžioje Senųjų Trakų pagrindinėje mokykloje vietos gyventojams buvo pristatytas kelio Trakai – Senieji Trakai projektas, kuriame dalyvavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojas Petras Tekorius bei UAB „Kelprojektas“ vyr. specialistė ir šio projekto vadovė Rita Kaminskienė. Kelio projekto vyr. inžinierius – Juozas Bartkevičius.
Tuomet Senuosiuose Trakuose susirinkusiems Trakų r. savivaldybės tarybos nariams, vairuotojams, kitiems gyventojams buvo detaliai išaiškintas 3,780 km kelio ruožo renovacijos planas, jo vykdymo darbai ir jų metu būsimi nesklandumai vairuotojams dėl apvažiavimo. Kaip tuomet teigė kelio projekto užsakovai ir jo autoriai, kelio renovacijos darbai turėjo prasidėti birželio-liepos mėnesiais, bet kol projektas praėjo įvairių institucijų „sietus“ dėl finansavimo, rekonstrukcijos pradžios darbai užsitęsė iki rugsėjo pabaigos.
Trakų r. savivaldybės administracijos vietinio ūkio skyriaus vedėjas Zenonas Matonis teigė, kad projekto užsakovas yra Lietuvoa automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos. Pagal projektą, nuo Trakų degalinės iki Sęnųjų Trakų kelio važiuojamoji dalis bus 7 m. pločio, o pačiuose Senuosiuose Trakuose susiaurės iki 6 m pločio, kadangi bus klojami šaligatviai, bet automobiliai laisvai galės prasilenkti nesudarydami avarinių situacijų.
Pagal skirtingą reljefą, šalikelės grioviai sieks iki 0,7 – 0,8m. Kairėje kelio pusėje bus
pakloti drenažo vamzdžiai, ties Nareckų kaimu ištiesintas kelias, iškirsti menkaverčiai medžiai, krūmai, trukdantys matomumui, Senųjų Trakų kaime bus įrengti šaligatviai pėstiesiems, apšviestas kelias, įrengti automobilių srautų žiedai bei jų apšvietimas ties Trakų degaline ir už geležinkelio pervažos Senųjų Trakų kaime.
Z. Matonis sakė, kad šiuo metu Senųjų Trakų kaimo pagrindinėje Trakų gatvėje jau įrengti lietaus nuotekų tinklai, o visa kelio rekonstrukcijos vertė yra apie 10 mln. litų.
Pasak UAB „Kelda“ darbų vykdytojo Gintauto Draučiūno, šalia kelio, vedančio nuo Trakų į Senuosius Trakus, dešinėje pusėje, tiesiamas pėsčiųjų ir dviratininkų takas, kuriuo senojoje sostinėje galės saugiai naudotis tiek turistai, tiek kaimiečiai. Dviračių takas bus apsaugotas specialiu atitvaru.
Jau antras mėnuo intensyviai pluša, pasitelkę šiuolaikinę kelių tiesimo techniką, net 4-ios UAB „Kelda“ darbų vykdytojų – Gintauto Draučiūno, Mariaus Markevičiaus (kilusio iš Senųjų Trakų), Juozo Gursko ir meistro Jurgio Krilavičiaus kelininkų brigados. Kelininkai, nesibaidantys rudeniškų orų permainų, dirba ir šešetadieniais. Pasak jų, spalio mėnesį visa senoji asfalto danga buvo nuimta kelių dangos nuėmimo freza, todėl pirmąjį asfalto dangos sluoksnį žada pakloti jau lapkričio pabaigoje. Frezos mašinistas Rolandas Poderis pasakojo, kad Lietuvoje tokių galingų vokiškų kelių dangos nuėmimo „kombainų“ yra vos keletas (per darbo dieną juo galima nuimti iki 1,2 km pusės važiuojamosios kelio dangos), o mažųjų frezų turi kiekviena kalininkų įmonė.
Nuimtą kelio dangą kelininkai išvežė į UAB „Kelda“ bazę, esančią Vievyje, ten ją perdirbs, pridės dar 25 % pagrindo įrengimui ir asfaltas vėl grįš į senąją vietą.
Kelininkams talkino UAB „Kauno tiltai“ specialistai. Šiuo metu taip pat dirba UAB „Trakų vandenys“ ir UAB „KRS“ darbininkai. Jie uždaru būdu tiesia vandentiekio magistralinius tinklus, kurie bus pakloti nuo Senųjų Trakų seniūnijos iki Senųjų Trakų Šv. Mergelės Marijos Apsireiškimo ir Šv. Benedikto bažnyčios. Šiais magistraliniais tinklais gyventojams bus tiekiamas labai kokybiškas.vanduo iš Varnikų gręžinių.
Pasak kelininkų, visus šiuos darbus planuojama užbaigti ir kelią perduoti eksplotacijai maždaug iki 2009 m. birželio vidurio ar liepos pradžios. Juokaudami darbininkai sakė, kad kelias turės ne tik Vytauto Didžiojo, bet ir Lietuvos 1000 – čio vardą. Taigi ilgai lauktos šio kelio rekonstrukcijos, primenančios lietuviško BAMo statybą, darbai jau įpusėjo.
Vytautas Žemaitis, 2008 m. lapkričio 9 d.
http://www.voruta.lt/tz/article.php?article=1405
Comment
-
5212. Pilaitė - Čekoniškės - Sudervė
Kelininkų darbų programoje kartais pavyksta aptikti kažkokią logiką.
- Pernai buvo suremontuotas kelias 150 Šiauliai - Pakruojis, kad remontuojant kelią A9 Panevėžys - Šeduva - Šiauliai eismas galėtų būti nukreiptas kitu keliu.
- Manau, kad vietinis 5212 kelias buvo remontuojamas prieš kelio 171 Avižieniai - Sudervė rekonstrukciją.
2009 KELIŲ REKONSTRAVIMO IR TAISYMO DARBAI
FINANSUOJAMI IŠ KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ
Vilniaus r. 5212 Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė, dangos stiprinimas ir platinimas 4,3 km (11,0-15,3 km)
http://www.lra.lt/lt.php/projektai/k..._programa/2475
Comment
-
5212. Pilaitė - Čekoniškės - Sudervė
Kelias remontuojamas nuo Rastinėnų (sodų) sankryžos iki Sudervės
Foto 2009.05
Savireguliacija be šviesoforo
P.S. Prieš mėnesį anaiptol nufotografavo, kaip šioje vietoje buvo nukasamas kalniukas: http://foto.terpe.lt/inkelti/2009042...k_suderves.jpg
Sudervė
Comment
-
AB "Panevėžio keliai" vykdo darbus tarptautinės svarbos keliuose
http://www.aina.lt/naujienos/panevez...-keliuose.html
„AINA“
2009-07-16 10:55
AB „Panevėžio keliai“ tarptautinės magistralės „Via Baltica“ dangos stiprinimo darbus pradeda nedelsiant.
„Liko tik 2-3 mėnesiai, kai oro sąlygos tikėtina bus palakios tokio pobūdžio darbams vykdyti. Pagal pirmąją sutartį darbus vykdysime beveik 5 kilometrų ruože, o pagal antrąją dangą stiprinsime per 21 kilometro kelio atkarpoje. Tai labai didelės darbų apimtys, kurias reikia atlikti per trumpą laiką", - sakė AB „Panevėžio keliai" atstovė ryšiams su viuomene Rasa Čepienė.
Sutartys dėl minėtų darbų tarptautinėje magistralėje „Via Baltica" su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo minsiterijos buvo pasirašytos pirmadienį, liepos 13 d.
Vadovaujantis pirmąja sutartimi už 6,5 mln. litų bus stiprinama kelio danga kelio Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruože nuo 60,9 iki 65,19 kilometro, o 47 ir 46 kilometre bus įrengta 323 metrų greitėjimo-lėtėjimo juostų.
Vadovaujantis antrąja sutartimi už 15,3 mln. litų bus sustiprinta kelio Panevėžys-Aristava-Sitkūnai ruožas nuo 23,36-44,55 kilometro bei įrengta 3 kilometrų ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, pastatyta tinklo tvora, kurios bendras ilgis - 5 kilometrai. Į šį ruožą patenkančioje Ramygalos gyvenvietėje, susikirtimuose su vietinės reikšmės keliais, planuojama įrengti tris sankryžas su iškiliomis salelėmis. Salėlėms įrengti, vadovaujantis gera ES eismo saugumo priemonių diegimo praktika, bus naudojamos raudonos spalvos trinkelės.
Projekto darbai bus finansuojami ES Sanglaudos fondo lėšomis. Sutartyse numatyta darbų pabaiga - 2009 metų lapkričio 30 d.
AB „Panevėžio keliai" šiais metais dar du projektus vykdo ir valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis. Vadovaujantis 2008 m. lapkričio 6 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos, kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruože nuo 134,12 iki 137,35 kilometro vykdomi projektavimo ir rekonstravimo darbai. Sutarties suma - 18,59 mln. Lt. Darbų pabaiga - 2009 m. spalio 30 d. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.
Antrasis šiame kelyje vykdomas projektas - „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)", sutartis Nr.3. 2009 m. kovo 2 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai" pasirašė rangos sutartį darbams pagal minėtą projektą atlikti. Darbų vertė - 44,01 mln. Lt., iš kurių 20,04 mln. Lt - Europos Sąjungos 2007-2013 metų struktūrinė parama.
Šalies sostinėje metų pradžioje pradėti vykdyti Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio statybos IA ir I-ojo etapo darbai.
Sutartis dėl projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I A etapas (Lazdynų tilto rekonstrukcija)" darbų su Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašyta 2008 m. lapkričio 13 d. Projektas vykdomas vadovaujantis jungtinės veiklos sutartimi tarp AB „Kauno tiltai" ir AB „Panevėžio keliai". Atsakingasis junginio partneris - AB „Kauno tiltai". Bendra projekto vertė - 125,51 mln. Lt. Sutartyje numatyta projekto vykdymo pabaiga - 2010 m. lapkričio 13 d.
Pagal sutartį Lazdynų tiltą numatoma išplatinti iki 8 eismo juostų, renovuoti esamas asfaltbetonio dangas Oslo gatvėje (38 380 kv. m.), rekonstruoti tilto prieigas bei inžinerinius tinklus, iškelti elektros ir ryšių tinklus į diukerius, kurie bus klojami Neries upės dugne.
2008 m. gruodžio 30 d. AB „Panevėžio keliai" ir Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašė sutartį dėl projekto „Transeuropinio tinklo jungtis - Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio I etapas (nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g.)" statybos darbų vykdymo.
Projekto apimtis pinigine išraiška - 135,89 milijono litų. Projekto vykdymo trukmė - 24 mėnesiai. Šį projektą AB „Panevėžio keliai" jungtinės veiklos sutarties pagrindu vykdo su AB „Kauno tiltai". Atsakingasis junginio partneris - AB „Panevėžio keliai".
Aplinkkelio dalies statybos metu bus pastatyta nauja dviejų lygių 76 m ilgio estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis - 197 m), 150 m ilgio tunelis ties Gudeliais, 510 m ilgio vakarinė gatvė nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės, įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža. Taip pat 860 m ruože bus atlikta Oslo gatvės rekonstrukcija. Šie darbai iš dalies finansuojami ES Sanglaudos fondo lėšomis.
Europos kelių tinklo koridoriai
1994 m. Kretoje surengtoje Europos šalių transporto ministrų konferencijoje buvo nustatyti du Lietuvą kertantys Trans European Network (TEN) koridoriai:
•Šiaurės-Pietų kryptimi: I koridorius (greitkelis VIA BALTICA ir geležinkelio linija RAIL BALTICA), jungiantis Taliną - Rygą - Saločius - Panevėžį - Kauną - Kalvariją - Varšuvą, ir jo šaka - I A koridorius (Talinas - Ryga - Šiauliai - Tauragė - Kaliningradas);
•Rytų-Vakarų kryptimi: IX koridorius, IX B koridoriaus šaka (Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda) ir IX D koridorius (Kaunas-Kaliningradas)
Tarptautiniai transporto koridoriai, kertantys mūsų šalį, yra svarbiausia Lietuvos kelių tinklo dalis. Mūsų kraštą kerta šešios Europinės magistralės, vadinamieji E kategorijos keliai:
•E67 (Helsinkis-Talinas-Ryga-Panevėžys-Kaunas-Varšuva-Vroclavas-Praha);
•E28 (Berlynas-Gdanskas-Karaliaučius (Kaliningradas)-Marijampolė-Prienai- Vilnius-Minskas);
•E77 (Pskovas-Ryga-Šiauliai-Karaliaučius (Kaliningradas)-Varšuva-Krokuva- Budapeštas);
•E85 (Klaipėda-Kaunas-Vilnius-Lyda-Černovcai-Bukareštas-Aleksandropolis);
•E262 (Kaunas-Utena-Daugpilis-Rezekne-Ostravas);
•E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga-Klaipėda).
„AINA“
Comment
-
Per kelerius ekonomikos augimo metus metus Lietuvoje beveik nenutiesta naujų autostradų.
Kelių direkcija kažką bando atsakyti į pastabas dėl apie autostradų tinklo (ne)vystymo:
Noriu pasiteirauti ar yra kokios konkretesnės datos ar vizijos, ar planuojama automagistralių statyba? Turiu omenyje 2x2 kelias su greičio limitais 130 km/h?
Pvz. esu kažką girdėjęs Kauno - Lenkijos pasienio kelio rekonstrukciją į automagistralę.
Ar pvz. Vilniaus-Kauno kelio rekonstrukciją, kad atitiktų automagistralės statusą?
Taip pat noriu pasiteirauti, kodėl konvertuojant A13 kelią ties Klaipėda į 4 juostų kelią jis netiesiamas, kad atitiktų nors standartus kelio su greičio limitu 110 km/h?
(2009-06-08)
>>
Jūsų minimo kelio nuo Kauno link Lenkijos pasienio yra rengiamas techninis projektas „Via Baltica“ ruožo nuo Mauručių iki Marijampolės 4 eismo juostoms įrengti.
Magistralinio kelio Vilnius–Kaunas yra parengta rekonstrukcijos programa, tačiau dėl lėšų trūkumo nėra galimybės jos įgyvendinti.
Rekonstruojamas kelias A13 Klaipėda–Liepoja yra priemiesčio zonoje ir rekonstrukcijos tikslas ne padidinti greitį, o padidinti pralaidumą (greitis, tiesa, taip pat padidėjo iki 100 km per valandą).
http://www.lra.lt/lt.php/klausimai/129#
Comment
-
Rajoninio kelio Nr. 4727 Trakai - Lentvaris - Mūrinė Vokė rekonstrukcija
(atkarpa Trakai - Lentvaris, Senųjų Trakų seniūnijos ribose).
www.akis.mii.lt
Dviračių takas nuo Lentvario miesto ribos iki Trakų plento nutiestas 2005 - 2006 m.
Lentvario miesto riba prie Rubežiaus kaimo.
Paskutinis taisė Zorro; 2009.08.26, 10:45.
Comment
-
Šiandien "Verslo žinios" rašo apie kitų metų biudžete skirtas lėšas keliams. Tai apibendrinant pateikiama, kad keliams bus skirta 882 mln. Lt. Ir nurodant šaltinį Lietuvos automobilių kelių direkciją yra pateikiamas štai toks planuojamų 2010 metų pirkimų sąrašas:- Eismo saugos ir aplinkosaugos priemonių diegimas, II etapas - 32.1 mln. Lt
- Transeuropinio tinklo kelio E262 Kaunas-Zarasai-Daugpilis plėtra. Dangos rekonstravimas - 51.2 mln. Lt
- Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio tiesimo I dalis - 54.5 mln. Lt.
- Transeuropinio tinklo kelias E85. Vilniaus miesto pietinio aplinkkelio tiesimo II dalis - 145.2 mln. Lt.
- Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) dangos rekonstravimas - 47.9 mln. Lt
- Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas. Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija. Sutartis Nr. 1 - 27.5 mln. Lt
- Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas. Ruožo per Grigiškes rekonstrukcija. Sutartis Nr. 1 - 61.3 mln. Lt
- Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius-Kaunas-Klaipėda) rekonstravimas. Estakados Kaunas-Palanga, Palanga-Kaunas statyba Jakų sankryžoje - 65.34 mln. Lt
- IA transporto koridoriaus plėtra 1/2 sutartis - 35.5 mln. Lt
Bendra suma: 520.5 mln. Lt. Taigi kaip matosi iš naujų projektų tai tik Vilniaus miesto pietinis aplinkkelis nusimato, o kiti didesni projektai, tai esamų tęsinys (Jakų sankryža, Grigiškių ruožas). Džiugu aišku, kad šie projektai planuojami tęsti. Absoliutus lyderis tai kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda, nes beveik visas lėšas nusigvelbs. Na ir A6 kelias bus dar daugiau rekonstruotas, tai džiugu girdėti, nes nerekonstruotuose ruožuose danga tikrai nekokia.
Comment
Comment