62,9 mln. litų skirta kelio E262 ( Kaunas–Zarasai–Daugpilis) dangos stiprinimui ir rekonstrukcijai, nes kai kurių šio kelio ruožų danga yra nelygi, susidėvėjusi, vėžių gylis siekia net 14 mm. Projekte numatytas ir apsauginių atitvarų bei apšvietimo įrengimas atskiruose kelio ruožuose.
tai čia turbūt dar kitiems ruožams, nei dabar baiginėjami tarp Kauno ir jonavos, bei tas, kur šalia utenos?
Lietuvos automobilių kelių direkcijos 90-mečiui išleistas vertingas meninių fotografijų albumas „Vaizdingi Lietuvos keliai“ (sudarė Gražvydas Paliulis, Donaldas Andziulis). Spalvotos leidinio nuotraukos supažindina su plačia mūsų krašto kelių panorama, gamtos grožiu, tiltų bei viadukų inžinerinėmis konstrukcijomis.
Lietuvos kelių tinklui plėtoti ir prižiūrėti – 1,34 mlrd. litų
Lietuvos Respublikos Vyriausybė šiandien patvirtino Susisiekimo ministerijos pateiktą šių metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo sąmatą. Šiemet Lietuvos kelių tinklui plėtoti ir prižiūrėti bei saugaus eismo priemonėms įgyvendinti numatoma skirti 1,34 mlrd. litų šios programos lėšų – 26 proc. mažiau nei pernai.
Didžiausia dalis Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų – 317 mln. litų skiriama keliams prižiūrėti. Kaip ir kasmet, šiuos darbus vykdys regioninės kelių priežiūros įmonės bei VĮ „Automagistralė“.
Valstybinės reikšmės keliams tiesti, modernizuoti ir taisyti skiriama 282,6 mln. litų; tiltams, viadukams, estakadoms ir tuneliams statyti, rekonstruoti ir taisyti – 37,4 mln. litų. Šiomis lėšomis visų pirma bus finansuojami tie projektai, kurių įgyvendinimo sutartys buvo pasirašytos 2008 metais. Tiek skiriama vien valstybės lėšomis įgyvenamiems projektams finansuoti. Be šių lėšų, dar 162,2 mln. litų bus panaudota kaip Lietuvos finansavimo dalis įgyvenant Europos Sąjungos remiamus projektus.
Gerinant valstybinės reikšmės kelius, šiais metais numatoma rekonstruoti kelius Vilnius–Zarasai, Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas, Kuršėnai–Mažeikiai, Trakai–Senieji Trakai, taip pat stiprinti ir platinti kelių Vilnius–Varėna– Gardinas, Kaunas–Zarasai–Daugpilis bei kitų kelių ruožų dangas.
Valstybės lėšomis šiemet bus rekonstruojamas tiltas per Nevėžį kelyje Kaunas–Jurbarkas, statomas tiltas per Merą kelyje Vilnius–Švenčionys–Zarasai, rekonstruojamas tiltas per Svylą kelyje Švenčionys–Adutiškis bei tiltas per Merą kelyje Šutai–Daumilai–Gelednė, remontuojamas tiltas per Nerį Kaune.
Didžiausi šiais metais įgyvendinami ES paramos projektai – tai neseniai pradėta Klaipėdos Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcija (bendra vertė 99,75 mln. litų), automagistralės Kaunas–Klaipėda ruožų rekonstrukcija (bendra vertė 60,56 mln. litų), kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis plėtros pirmasis etapas (bendra vertė apie 44 mln. litų), Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos pirmasis etapas.
Rūpinantis eismo sauga, 38 mln. litų numatoma saugaus eismo priemonėms keliuose bei švietėjiškoms programoms įgyvendinti.
Lietuvoje tęsiamas ir žvyrkelių asfaltavimas. Šiemet pradedama dvimetė 2009–2010 m. žvyrkelių asfaltavimo programa, kurią įgyvendinus šalyje bus išasfaltuota beveik 140 km žvyrkelių.
Vadovaujantis Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, 20 proc. programos lėšų skiriama vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, taisyti, prižiūrėti bei saugaus eismo sąlygoms užtikrinti. Iš viso vietinės reikšmės keliams šiemet skiriama 268,1 mln. litų. Didžiąją šių lėšų dalį savo gatvėms ir keliams gerinti panaudos šalies miestų ir rajonų savivaldybės.
Dalia Perednienė
Ryšių su visuomene skyriaus vyr. specialistė
2009-02-25
Kelių direkcijos piarščikai nededa datų prie įvairų dokumentų sąrašų, bet prie PiaR pranešimų jau išmoko prisegti datas
2009.04.01 Lietuva raginama transporto infrastruktūros politikoje sekti tarptautiniais pavyzdžiais http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/l...vyzdziais/5885
Vienu žodžiu, šią vasarą bus korekcijų ir taisant kelius.
Kai buvo klestėjimas, kelininkai tik blizgino žvėrių pralaidas, statė "80" ženklus ir fotoradarus prie kavinių, montavo lempas ten, kur jas jau reikia išjungti, o dabar pradėjo šaukti apie savo svarbą ekonomikai.
Jeigu peržiūrint šalies biudžetą bus pritarta nurėžti 65% kelių priežiūros programai, šiam sektoriui gresia stagnacija, o gal ir pražūtis. Bent taip dėsto kelininkai. O Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras, užsimena apie privačias investicijas ir mokamus kelius.
/\ Kad stagnacija kyla ne tik dėl pinigų, bet ir dėl prioritetų stokos, rodo tai, kaip tie pinigai buvo panaudojami.
Per ekonomikos kilimo laikotarpį 2002-2008 m. nepadidintas autostrados A1 pralaidumas, nenutiesta jokių aplinkkelių (išskyrus A13 3,5 km ruoželio praplatinimą ties Klaipėda)
Tuo tarpu daugybė pinigų sukišta į:
- ką tik atidarytų aplinkkelių (A18 Šiauliuose) dangų stiprinimą,
- greičio ribojimą ten, kur įrengiamas apšvietimas, pastatomos tvoros ir uždraudžiami kairieji posūkiai (A1 ties Bajorkiemiu)
- radarų statymą ten, kur reikėtų uždrausti kairiuosius posūkius (A1 prie Didžiulio ežero)
- 150 metrų estakadų projektavimą ten, kur tereikėtų baigti seniai pradėtus kelius (122 prie Karsakiškio).
Ir kas gali patikėti tuo, kad Vilniaus-Kauno autostrada buvo nutiesta per 5 metus (1965-1970 m.).
Geriausias prioritetų krizės pavyzdys - šiemet tebeįrenginėjamas apšvietimas A1 (prie Rykantų), nors aišku, kad po 2010 m. jis stovės kelis metus nenaudojamas.
Na buvo keletas aplinkkelių. Kaip jau minėtasis Šiaulių aplinkkelis ir užbaigtas Panevėžio aplinkkelis, taip pat pratęsta šiek tiek Kauno-Jonavos magistralė. Bet sutinku, kad praktiškai daugiausia "investicijų" buvo į 70 arba 80 ženklus. Kaip rašo "Verslo Žinios" - Vokietija 2009 ir 2010 metais transporto infrastruktūrai skirs po 11 mlrd. EUR (8% daugiau nei 2008 metais), Prancūzija po 5 mlrd. EUR, Lenkija 2008-2012 metais iš viso 42 mlrd. EUR iš jų vien 6 mlrd. EUR keliams tiesti šiemet, o Rumunija šiemet skirs net 10 mlrd. EUR. Tad gal vis dėlto aplinkiniai pavyzdžiai būtų sektini ir reiktų skirti lėšas į kelių infrastruktūros tinklo gerinimą, juolab, kad investuoti pinigai į kelių infrastruktūrą iš dalies grįžta į biudžetą, kaip rašo "Verslo Žinios" : "investavus 100 mln. Lt į biudžetą per mokesčius grįžta 26 mln. Lt", o dar pagalvojus, kiek transporto sąnaudų sumažina gera kelių infrastruktūra...
Suomiai Lietuvoje imsis 17 mln. EUR kelių projekto
Suomijos statybų bendrovė „Lemminkaeinen Oyj“ pirmadienį paskelbė, kad laimėjo 17 mln. EUR (58,7 mln. Lt) vertės projektą Lietuvoje.
Bendrovė praneša, kad bus vykdomas kelių projektas, rašo naujienų agentūra Bloomberg.
Šaltinis: vz.lt
Gal kas įsivaizduojate apie kokį projektą čia kalbama ? Vis dėlto pinigų suma tokia nemenka.
Papildymas: svetainėje rašo, kad darbai bus atliekami Vilnius-Klaipėda greitkelyje, tik nenurodo kuris kilometras. Žada atnaujinti 14 km dangos, 2 km praplatinti, 20 km metalinių barjerų įrengti ir 30 km tvoros. Taip pat apie požeminę perėją kalbama ir atnaujinimus keturių viadukų.
Kol karpomas biudžetas, priešingus argumentus dėsto Finansų ministerija ir kelininkai
DELFI.lt 2009 balandžio mėn. 6d. 09:49
Kelininkai: šalies kelių infrastruktūrai gresia katastrofa
Anot asociacijos „Lietuvos keliai“ tarybos pirmininko Stanislavo Kablio, jei, kaip numatoma, finansavimas keliams bus sumažintas iki 35 proc. 2008 metų apimčių, bus paralyžiuota visa šalies susisiekimo sistema. http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21340718
„Lietuvos ryto“ pokalbis su finansų ministru Algirdu Šemeta. 2009-04-06
Valdas BARTASEVIČIUS
Svarbu išgelbėti medį, o ne vieną jo šaką Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pareiškė, kad mažindami investicijas keliams kertate šaką, ant kurios sėdi visa Lietuva.
- Galvojant tik apie vieną šaką, galima pražudyti visą medį. O nugenėjus atskiras šakas medis gali greičiau atsigauti. Svarbu ir tinkamai pasirinkti, ant kurios šakos sėdėti jas genint.
Be to, klaidingai skelbiama, kad išlaidas kelių infrastruktūrai mažiname net 700 mln. litų. Didelę dalį šios sumos – net 411 mln. litų – kompensuosime ES paramos lėšomis. http://www.lrytas.lt/?data=20090406&...a090406&view=2
Čia iš kurios pusės toks remontas prie Sudervės? "Iš Vilniaus" gali būti tiek iš Avižienių, tiek ir iš Pilaitės važiuojant. Pagal nuotrauką atrodo, kad iš Pilaitės, tačiau visgi norėtųsi patvirtinimo
Čia iš kurios pusės toks remontas prie Sudervės? "Iš Vilniaus" gali būti tiek iš Avižienių, tiek ir iš Pilaitės važiuojant. Pagal nuotrauką atrodo, kad iš Pilaitės, tačiau visgi norėtųsi patvirtinimo
Tikrai ne iš Avižienių pusės - važiavau ten prieš tris dienas, viskas Ok. Matyt, iš Pilaitės pusės bus.
Kai sutaisys 5212 kelią per Čekoniškes, turbūt po 1-2 metų pradės remontuoti ir 171 kelią nuo Avižienių iki Sudervės - anksčiau buvo skelbimų dėl teritorijų planavimo teisinių procedūrų
Tikrai ne iš Avižienių pusės - važiavau ten prieš tris dienas, viskas Ok. Matyt, iš Pilaitės pusės bus.
taip. kad ir, pasak daktaro, nieko ten tokio, bet atgal per Avižienius važiavom nejauku vis dėlto. o jei koks motociklininkas išlįstų ar girtas dviratininkas:/
Comment