Gal kas daugiau žino, ar rengiamasi rekonstruoti kelią (Druskininkai) - Leipalingis - Lazdijai - (Krosna). Nes bent jau Leipalingio - Lazdijų ruože šiuo keliu važiuoti jau darosi baisu - ne tik kad daug fūrų, bet jis ir labai siauras, vingiuotas, aplopytas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Žiedinių sankryžų specialieji planai
Neseniai Lietuvos kelių direkcijos tinklapyje paskelbti tokie skelbimai:
Vadovaudamasi (...), Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad pradėti rengti specialieji planai:
Kelio Nr. (...) sankryža su keliu (...)
Darbų pradžia – 2008 m. I ketvirtis.
Darbų pabaiga – 2008 m. IV ketvirtis.
Planavimo tikslas – parengti pirminius techninius sprendimus [B]esamoms sankryžoms rekonstruoti į žiedines, sankryžų žemės sklypų riboms suformuoti ir rezervuoti, nustatyti visuomenės poreikiams reikalingos žemės plotą (nustatant ar pakeičiant planuojamos teritorijos naudojimo ir tvarkymo režimą).
Planavimo organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Perspektyvinio planavimo skyrius (...)
Plano rengėjas – UAB „Kelprojektas“ Kelių skyrius (...)
Pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumentų visuomenė gali teikti planavimo organizatoriui ir plano rengėjui iki viešo susirinkimo, kuris bus organizuojamas parengus teritorijų planavimo dokumentus bei praėjus nustatytam susipažinimo su jais laikotarpiui, taip pat viešo susirinkimo metu.
Apie teritorijų planavimo dokumentų sprendinių aptarimo, viešos ekspozicijos bei susirinkimo vietą ir laiką bus informuojama papildomai.
Kažkodėl ten naujienos skelebiamos be datųPaskutinis taisė Romas; 2008.03.18, 19:52.
Comment
-
Žiedinių sankryžų specialieji planai
Pradėti ruošti šie sankryžų rekonstrukcijos į žiedines detalieji planai:
Krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstrukcijos specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ručiūnų ir Martyniškio kaimuose.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4051
Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 53,30 km (Valkininkai) esančios sankryžos rekonstravimo;
Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 101,73 km (Merkinė) esančios sankryžos rekonstravimo.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...os_rajone/4052
Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda 181,49 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.165 Šilalė–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Traksėdžių kaime);
Krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 185,90 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4262 Traksėdžiai–Šilutė (planuojama teritorija yra Šilutės rajone, Macikų kaime).
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4054
Krašto kelio Nr.155 Kuršėnai–Mažeikiai 1,25 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.203 Kuršėnų aplinkkelis rekonstravimo specialusis planas.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4055
Krašto kelio Nr.215 Bubiai–Ramučiai 17,89 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.159 Užventis–Šaukėnai–Kuršėnai rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Ramučių kaime.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4056
Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 113,67 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.162 Laukuva–Šilalė rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Šilalėje.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4057
Krašto kelio Nr.164 Mažeikiai–Plungė–Tauragė 58,5 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr.166 Plungė–Vėžaičiai specialusis planas. Numatoma rekonstruoti sankryža yra arba Planuojama teritorija yra Plungės rajone Pakerų kaime.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...es_rajone/4060
Krašto kelio Nr.201 Marijampolė–Kalvarija 7,45 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 5122 Ožkabaliai–Turgalaukis–Liudvinavas rekonstrukcijos specialusis planas.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4066
Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 17,44 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis rekonstravimo;
Krašto kelio Nr.137 Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas 32,35 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3801 Šakiai–Plokščiai rekonstravimo.
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...iu_rajone/4067
Papildoma sankryža (2008.03.20)
Krašto kelio Nr.216 Gargždai–Kretinga 21,28 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2204 Privažiuojamasis kelias prie Kretingos nuo kelio Gargždai–Kretinga
http://www.kretinga.lt/?q=node/1347
Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.29)
Krašto kelio krašto kelio Nr.226 Kartena–Kūlupėnai–Salantai 4,78 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2303 Kretinga–Kūlupėnai specialusis planas. Planuojama teritorija yra Kretingos rajone Kūlupėnų kaime
http://www.kretinga.lt/?q=node/1346
Krašto kelio Nr.129 Antakalnis–Jieznas–Alytus–Merkinė 40,72 km (Alytaus r., Punia) esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas.
http://www.arsa.lt/?action=content.246&id=192
Krašto kelio Nr.131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 2,48 iki 3,15 km ir 2,96 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Alytaus rajono Likiškėlių kaime
http://www.arsa.lt/?action=content.244&id=192
Lietuvos kelių direkcijos puslapyje paskelbta vėliau, 2008.03.31
Papildomos žiedinės sankryžos (2008.03.31)
Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 126,00 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybėje.
Magistralinio kelio A4 Vilnius–Varėna–Gardinas 128,64 km esančios sankryžos rekonstravimo specialusis planas. Planuojama teritorija yra Druskininkų savivaldybės Švendubrės ir Ratnyčios kaimuose;
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...valdybeje/4135
Papildoma žiedinė sankryža (2008.05.14)
Krašto kelio Nr. 169 Skuodas–Plungė 4,31 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3701 Kulai I–Mažieji Rūšupiai rekonstravimo į žiedinę sankryžą specialusis planas (planuojama teritorija yra Skuodo rajono savivaldybės Skuodo Priemiesčio kaime).
http://www.lra.lt/lt.php/teisine_inf...do_rajone/4302
Vejamės Prancūziją, kur ant kiekvieno kampo - po žiedinę sankryžą
Comment
-
Žiedinių sankryžų specialieji planai
Įdėjau apytikrį žemėlapį, kur yra arba numatomos žiedinės sankryžos (neskaitant "prancūziškų" nuvažiavimų nuo dviejų lygių sankryžų, kur srautai paskirstomi žiedinėse sankryžose)
Žemėlapio pagrindas: www.akis.mii.lt
Raudonai pažymėtos esamos žiedinės sankryžos
Žaliai pažymėtos numatomos žiedinės sankryžos
Atnaujinta 2008.05.14
Comment
-
Kiek suprantu ziedines sankryzos yra daug daug saugesnes, nes zmones visa laik sumazina greiti.
ps. Svedijoje pertvarkius sankryzas i ziedines smulkiu avariju padidejo, bet sunkiu sumazejo 2-3 kartus."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
2007-12-13. Spaudos konferencija Kelių direkcijoje
Kalbėdamas saugaus eismo tema, LAKD generalinio direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas pabrėžė, kad 2007 m. ypatingas dėmesys skirtas valstybinių kelių avaringoms sankryžoms, kuriose eismo įvykių pasekmės būna itin skaudžios.
Šiais metais rekonstruota 12 tokių sankryžų, 6 iš jų pertvarkytos į žiedines.
Tyrimai ir užsienio šalių praktika rodo, kad žiedinėse sankryžose net 60 proc. sumažėja avaringumas, nes į tokias sankryžas transporto priemonės važiuoja lėčiau ir pasekmės jose būna kur kas švelnesnės. Tik vienoje iš pernai įrengtų 7 žiedinių sankryžų įvyko įskaitinė avarija
Tikėkimės, tose žiedinėse sankryžose ir ženklinimas bus kaip Europoje - kryptys nurodytos prie kiekvieno išvažiavimoPaskutinis taisė Romas; 2008.03.20, 18:44.
Comment
-
Metropolis
Lietuvos vietiniams keliams – papildomi 80 milijonų litų
Lietuvos vietiniams keliams gerinti ir saugaus eismo priemonėms įrengti šiemet papildomai skiriama beveik 80 mln. litų. Tai rezervinės Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšos, kurias LR Vyriausybė paskirstė atsižvelgdama į Susisiekimo ministerijos ir šalies savivaldybių siūlymus.
Papildomų investicijų sulauks visos šalies apskritys. Iš viso papildomai finansuojami 74 projektai, kurie pagerins visos Lietuvos susisiekimo infrastruktūrą.
Didžiausias dėmesys skiriamas vietinės reikšmės kelių ir gatvių jungtims su magistraliniais, krašto ir rajoniniais keliais sutvarkyti. Papildomų lėšų suteikiama 34-iems vietinių kelių ir gatvių rekonstrukcijos projektams įgyvendinti. Jiems skirtos lėšos svyruoja nuo 150 tūkst. iki 1,6 mln. litų.
Siekiant pagerinti eismo saugą, papildomai finansuojama apie 10 skirtingų projektų. Jonavoje bus įrengta žiedinė Žeimių ir Lietavos gatvių sankryža, Kauno rajono Garliavos mieste – reguliuojamo eismo sankryža, po vieną sankryžą bus rekonstruota Šiaulių mieste ir Zarasų rajone. Šalčininkų ir Ukmergės rajonuose bus tvarkomi šaligatviai. Saugaus eismo priemones numatoma įrengti Raseinių rajono Nemakščių miestelio Martyno Mažvydo vidurinės mokyklos prieigose bei Skuodo rajono Aleksandrijos kaimo mokyklos prieigose.
Taip pat bus finansuojami keturi tiltų statybos ir rekonstrukcijos projektai. Tiltams per Nemuną Alytuje ir Druskininkuose statyti skiriama atitinkamai 14,5 mln. ir 2 mln. litų. Dar 5,8 mln. litų skiriama Kauno Vilijampolės tiltui per Nerį kapitališkai remontuoti, 200 tūkst. litų – Širvintų miesto Vilniaus gatvėje tiltui per Beržės upelį rekonstruoti.
Sostinėje papildomos investicijos – 10 mln. litų automobilių stovėjimo aikštelėms, estakadai, pėsčiųjų tiltui ir požeminei perėjai prie Nacionalinio stadiono įrengti. Be to, 2 mln. litų skiriami privažiavimo keliams prie Vingio parko, pėsčiųjų ir dviračių takams taisyti.
Dar viena iš stambesnių investicijų numatoma Elektrėnų savivaldybėje. Čia 4 mln. litų skiriama privažiavimo keliui prie Vilniaus apskrities regioninio buitinių atliekų sąvartyno tiesti.
www.transp.lt
Comment
-
5 pranešimai iškelti į temą [131] Alytus - Simnas - Kalvarija
Tame kelyje labai intensyvus eismas.
Šiais metais remontuojamos dvi atkarpos (nuo Alytaus ir nuo Kalvarijos pusės).
Krosnoje bus įrengiamos dvi žiedinės sankryžos.
Vietoje šviesoforinės sankryžos ties Alytumi (prie posūkio į Seirijus) projektuojama žiedinė sankryža.
Ateityje numatomas Simno ir Kalvarijos aplinkkeliai
---
7 pranešimai iškelti ir 2 pranešimai nukopijuoti į naują temą
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Į tą temą iškelti ir keli pranešimai iš kitų temų apie Aukštadvarį.
Priežastis: po remonto labai suintensyvėjęs transporto eismas
---
5 pranešimai iškelti į temą [A14] Vilnius - Utena
Prasidės kelio platinimas nuo Vilniaus iki Riešės
Comment
-
Liucija BURBIENĖ
LR korespondentė
2008-05-15
Marijampolės valdžia rizikuoja milijonais
Naujo tilto statybas gali sužlugdyti pati Marijampolės valdžia, paskutinę minutę nutarusi tobulinti projektą. Naujasis tiltas per Šešupę turėtų sujungti Aušros gatvę ir naujai projektuojamą Vokiečių gatvės dalį ir tapti miesto centro aplinkkelio dalimi.
Tačiau likus pusantro mėnesio iki tilto projektavimui skirto termino pabaigos Marijampolės savivaldybės taryba nusprendė, kad beveik užbaigtas projektuoti dviejų eismo juostų tiltas per Šešupę miestui jau netinka ir jis turėtų būti dvigubai platesnis, keturių eismo juostų. Nuspręsta stabdyti tilto techninio projekto rengimą ir rengti naują detalųjį planą, kuriame vietoj dviejų eismo juostų būtų numatytos keturios.
Tiltui per Šešupę projektuoti iš ES fondų Marijampolei numatyta skirti 375 tūkst. litų. Šiuos pinigus marijampoliečiai gaus, jeigu tilto projektas bus parengtas per nustatytą terminą.
„Nors tilto projektas turi būti užbaigtas iki birželio vidurio, mes galime prašyti, kad Susisiekimo ministerija mums leistų jį pristatyti keliomis savaitėmis vėliau, – tikisi meras Rolandas Jonikaitis. – Tiek laiko projektuotojams turėtų užtekti projektui pakeisti – perdaryti dviejų eismo juostų tiltą į dvigubai platesnį“.
Platinti tiltą marijampoliečiai sumanė supratę, kad transporto srautų nuo centro nukreipti nepavyks, jei bus pastatytas siauras tiltas. Marijampolėje prieš keletą metų buvo pastatytas dviejų eismo juostų tiltas per Šešupę, sujungęs Degučių rajoną su Mokolais, tačiau dėl mažo tilto pralaidumo ten dažnai susidaro spūstys.
Marijampolės savivaldybės administracijos direktorius Valdas Tumelis neslėpė, kad į sumanymą staiga keisti naujojo tilto projektą žiūri skeptiškai.
„Manau, kad pirmiausia vertėtų užbaigti jau pradėtą tilto projektą, o paskui imti taisyti detalųjį planą ir koreguoti parengtą projektą, – sakė jis. – Tuomet beveik garantuotai mus pasiektų ES fondų lėšos. Dabar, kai stabdome pradėtą projektą, lėšų galime visiškai netekti, nes jos nebus skiriamos, jei nespėsime laiku parengti tilto projekto“.
Laiku neužbaigę tilto projekto marijampoliečiai praras galimybę gauti ir 50 mln. litų ES fondų paramą jam statyti.
Gana vienpusiškai pateikta informacija - juk pastačius per siaurą tiltą (kaip pvz., Karaliaus Mindaugo tiltas Vilniuje ar tas tiltas Marijampolės šiaurinėje dalyje) tik sudaromos naujos, o ne sprendžiamos senos problemos.
Comment
-
Įdedu schemą iš Marijampolės bendrojo plano su pažymėta naujo tilto vieta Aušros g. tęsinyje
http://www.marijampole.lt/bplanas.htm
Comment
-
Marijampolės Aušros g. tiltas
Lietuvos rytas 2008-05-29
Liucija BURBIENĖ
Pasirinko mažesnį tiltą
Marijampoliečių noras statyti keturių eismo juostų tiltą per Šešupę nebuvo išgirstas. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius nepritarė Marijampolės savivaldybės tarybos sprendimui sustabdyti dviejų juostų tilto projektavimo darbus ir projektuoti keturių juostų tiltą.
Marijampoliečiai tilto statyboms tikisi gauti ne mažiau kaip 20 mln. litų ES paramą.
Projektuotojams jau pateikus beveik užbaigtą dviejų juostų tilto projektą, keliems savivaldybės tarybos nariams kilo sumanymas, kad toks tiltas yra per siauras ir geriau būtų statyti keturių juostų tiltą.
Sužinoję, kad pakeitę tilto projektą gali prarasti ES paramą, Marijampolės savivaldybės tarybos nariai nusprendė atšaukti savo ankstesnį sprendimą ir toliau projektuoti dviejų juostų tiltą.
Comment
-
Alytaus tilto statyboms sukurta atskira tema
Alytaus tilto statybos šiaurinėje miesto dalyje
Iš šios temos iškelti 3 pranešimai
Jei bus pakankamai pranešimą ir nuotraukų reikės atskiros temos ir Marijampolės tilto statyboms
Comment
-
2008-06-05, 16:39
Automagistralėse užbaigti apšvietimo darbai
Automagistralėse kelininkai pasirūpino tamsiais ruožais bei įrengė atitvarus nuo akinimo.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio „Vilnius-Minskas" dviejuose ruožuose nuo 9,10 iki 9,50 kilometro ir nuo 10,25 iki 11,60 kilometro baigti apšvietimo įrengimo darbai.
Pirmosios atkarpos darbai kainavo 336 tūkst. litų, antrosios - 147 tūkst. litų.
Automagistralėje „Vilnius-Kaunas-Klaipėda" ruože nuo 30 iki 32 kilometro baigti montuoti apsauginiai atitvarai nuo akinimo. Šie darbai kainavo 350 tūkst. litų.
Lėšos darbams, atliktiems valstybinės reikšmės magistraliniuose keliuose, skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.
kaunodiena.ltPaskutinis taisė Romas; 2008.07.02, 21:20. Priežastis: Tolesni pranešimai iškelti į temą "A1 Vilnius - Kaunas"
Comment
-
Čiobiškio keltas
Čiobiškis yra miestelis Širvintų rajone, prie Musės ir Neries santakos
Ten yra du įdomūs infrastruktūros objektai - Čiobiškio keltas bei tarpukaryje statytas Dariaus ir Girėno tiltas
Jei šioje vietoje būtų tiltas, tai būtų tiesiausias kelias iš Ukmergės į Kaišiadoris - Alytų.
Dabar, žinoma, šis keltas tarnauja tik vietiniam susisiekimui
Sezonas nuo pavasario iki XI.2 d.
Foto 2008 05
Kitos Čiobiškio kelto nuotraukos - temoje Keltai Lietuvos upėse
Comment
-
Senasis Vilniaus - Kauno plento grindinys
Lenkai šį plentą nutiesė tarpukariu nuo Vilniaus iki sienos Lazdėnuose (tuomet - Zawiasy).
Lietuviai link Vilniaus kelių tarpukaryje netiesė. Kai atsidarė siena, eismas prieš karą ir karo metais vyko per Ukmergę.
Išliko senojo grindinio atkarpos tarp Rykantų ir Lazdėnų bei už Grigiškių (ties Didžiulio ež. )
Comment
Comment