Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagaliau praeitą savaitę pradėjo kelio Nr. 128 remontą tarp Alytaus ir Varėnos rajonų ribos ir Linelio ežero. Jau maniau, kad taip ir liks neremontuotas iki kitų metų. Praėjusią žiemą ten labai staigiai ištrupėjo asfaltas ilgame ruože. Ruožas po sektorinėmis kameromis ir greitis ten buvo sumažintas iki 70 km/h, nors po smulkaus remonto ankstyvą pavasarį galima važiuoti ir 90 km/h, bet ribojimas paliktas, o kameros galbūt perderintos, o gal ir ne. Todėl tenka vilktis...
    Darbai vyksta gretai, galbūt šią, o gal kitą savaitę užbaigs.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Pagaliau praeitą savaitę pradėjo kelio Nr. 128 remontą tarp Alytaus ir Varėnos rajonų ribos ir Linelio ežero.
      Baigus kelerius metus trukusią Santaikos g. (KK131) ir Ulonų g. (KK128) rekonstrukciją Susisiekimo ministras antradienį lankėsi Alytuje.
      Užsimenama apie kelią Vilnius -Alytus -Lazdijai (A4-KK128- KK131-KK135), kurio būklė kasmet vis prastėja.
      Ministras taip pat akcentavo, kad po „Via Baltica“ po „Via Baltica“ kelio sutvarkymo bus pereita prie kariniam mobilumui reikšmingo kelio nuo Lazdijų per Alytų link Vilniaus remonto. Šis kelias yra įtrauktas į europinius karinio mobilumo žemėlapius.
      https://alytus.lt/lt/naujienos-2/sus...infrastruktura

      Comment


        Baigta kelio RK 2602 rekonstukcija nuo Kazlų Rūdos iki Višakio Rūdos.
        Paskutinė rekonstruojama atkarpa 9,24-12,10 km turėjo būti baigta rugsėjo 30-ą dieną, atidaryta šiandien.

        BNS 2024.05.26
        Baigta kelio Kazlų Rūda–Bliuviškiai rekonstrukcija
        Rugsėjo 25 dieną Kazlų Rūdos savivaldybėje iškilmingai pažymėta kelio Kazlų Rūda–Višakio Rūda–Bliuviškiai rekonstrukcijos pabaiga. Kelias po rekonstrukcijos tapo gerokai patogesnis ne tik vietos gyventojams, bet ir Lietuvos kariuomenei bei sąjungininkams, šiuo keliu važiuojantiems į Kazlų Rūdos poligoną


        Kelio Kazlų Rūda–Višakio Rūda–Bliuviškiai rekonstrukcijos metu atnaujinta 9,1 km ilgio kelio ruožas, jame kelias išplatintas, o atnaujinta kelio danga dabar siekia 18 cm storio. Darbai vyko trimis etapais. Pirmasis etapas pradėtas 2020 metais, trečiasis baigėsi šių metų rugsėjį. Iš viso kelio rekonstrukcijai per tris etapus Vyriausybė skyrė šiek tiek daugiau nei 7 mln. eurų.

        https://sc.bns.lt/view/item/492712
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...rekonstrukcija

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ba...ekonstrukcija/
        Paskutinis taisė Romas; 2024.09.27, 12:50.

        Comment


          Labai įdomus Mariaus Skuodžio pristatymas Prezidentūroje apie visus pokyčius: https://www.facebook.com/marius.skuo...4571234716055/

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Labai įdomus Mariaus Skuodžio pristatymas Prezidentūroje apie visus pokyčius: https://www.facebook.com/marius.skuo...4571234716055/
            Finansai:

            Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2024-10-02 19-42-56.png
Views:	532
Size:	1,38 MB
ID:	2155951

            Comment


              Kadangi traukia KET pažeidimus į biudžetą, automarozams iškyla didelė dilema - trikojai neleidžia skraidyt, bet gerina kelius..

              Comment


                Kadangi viskas patenka į bendrą katilą, tai atskirti neišeina. O kiek iš biudždeto duos keliams priklauso nuo valdžios.
                O dabar pažiūrėkite, kas būtų, jei kasmet už ;lengvajį automobilį reikėtų mokėti kokius 500 eurų. Tarkim, registruotų lengvųjų būtų 1 mln. Tai būtų surenkama kasmet po pusė milijardo. Tai sudarytų beveik tiek, kiek dabar išleidžiama keliams. Aišku, viso automobilių mokesčio keliams skirti negalima, bent pusė jo turėtų eiti VT vystymui.

                Comment


                  Situacija su keliais yra baisi. Bet viena švieselė tunelio gale yra tai, kad jau daug kas (tiek dabartinis ministras, tiek įvairios partijos) kalba apie poreikį keisti finansavimo modelį ir galbūt pasidaryti kažką panašaus, kaip Lenkijos kelių fondas. Aišku, reiktų tuo pačiu kalbėti ir konkrečiau t.y. apie kai kurių kelių (pavyzdžiui, A1, A2 ir A5) apmokestinimą lengvąjam transportui. Dabar važiavimas nemokamomis "autostradomis" Lietuvoje nėra geras deal'as, kai "sutaupęs" tuos kelis Eurus A1 ir A2, vėliau juos su kaupu išleisi amortizatorių keitimui.

                  Comment


                    Jau gaunam kritikos ir nuo kaimynų

                    Lenkai kritikuoja Lietuvą: ties pasieniu baigiasi Europa - MadeinVilnius.lt

                    Dienraštyje „Rzeczpospolita“ išspausdintame straipsnyje atskleidžiama probleminė „Via Baltica“ trasos situacija, pabrėžiant, kad kelių infrastruktūros požiūriu „Europa“ faktiškai baigiasi ties Lenkijos ir Lietuvos siena. Pagrindinė problema – Lietuvos delsimas įgyvendinti būtinas maršruto atkarpas, o tai trukdo transportui ir susisiekimui tarp Baltijos šalių ir likusios žemyno dalies. Nepaisant strateginės „Via Baltica“ svarbos regiono integracijai su Europos Sąjunga, Lietuva nespėja laikytis grafiko, todėl kyla rimtų sunkumų ne tik pačiai šaliai, bet ir kaimyninėms šalims.
                    Rzeczpospolita originalus straipsnis:
                    Problem z Via Baltica. Dlaczego na granicy Polski z Litwą kończy się Europa? - rp.pl

                    Paskutinis taisė John; 2024.10.03, 12:44.

                    Comment


                      Visiškai nesuprantu tokios kritikos, juk darbai vyksta ir jau greitai iki pat Lenkijos sienos bus autostrada.

                      Comment


                        Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
                        šiuo metu optimaliausia
                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        idealiausia
                        Chebra, nėra tokių žodžių. Optimalus reiškia geriausias pagal kažkokius kriterijus, idealus reiškia tobulas. Geriau už geriausią nebūna, kaip ir tobuliau už tobulą.

                        Comment


                          Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                          Visiškai nesuprantu tokios kritikos, juk darbai vyksta ir jau greitai iki pat Lenkijos sienos bus autostrada.
                          Čia Estijos ambasadoriaus Lenkijoje žodžiai.

                          Comment


                            Būtų 2023 m. I pusė, tai tokie komentarai tikrai parodytų liūdną Lietuvos kelių padėtį su terminais, nes iš tikrųjų, didelė ruožo dalis A5 už Marijampolės dar nebuvo prasidėjusi statyba. Lenkijoje jau tada buvo galima didžiąją dalį įveikti S61 kas sudarė dešimtis km, beveik kaip nauja Kaunas-Klaipėda autostrada būtų nutiesta tik Lenkijoje. Jau buvo atvesta autostrada iki sienos, kurį kūrė labai skausmingą kontrastą Lietuvai. Patiko Romo komentaras: Kalvarijos muitinė tai kažkokie 2000-ųjų pradžios Jugoslavijos vibe'ai.

                            Dabar toks, ok, bet kur tada latvių A7 nors iki Bauskės, ar net A1 iki Saulkrasti, Rygos aplinkkelio Via Baltica atkarpa. Kekavos aplinkkelį turi, bet mes irgi turim Sasnavos-Kazlų Rūdos-Mauručių "aplinkkelį" Praktiškai užbaigiamas Marijampolės-Kalvarijos aplinkkelis ir lietuviška nauja trasa-ekspresovka iki sienos su Lenkijos S61.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.03, 16:27.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Situacija su keliais yra baisi. Bet viena švieselė tunelio gale yra tai, kad jau daug kas (tiek dabartinis ministras, tiek įvairios partijos) kalba apie poreikį keisti finansavimo modelį ir galbūt pasidaryti kažką panašaus, kaip Lenkijos kelių fondas. Aišku, reiktų tuo pačiu kalbėti ir konkrečiau t.y. apie kai kurių kelių (pavyzdžiui, A1, A2 ir A5) apmokestinimą lengvąjam transportui. Dabar važiavimas nemokamomis "autostradomis" Lietuvoje nėra geras deal'as, kai "sutaupęs" tuos kelis Eurus A1 ir A2, vėliau juos su kaupu išleisi amortizatorių keitimui.
                              Jaučiasi visas FB ūžia dėl Lietuvos kelių. Užtenka vos ne bet kokią kelių direkcijos valdomą atkarpą įkelt, netgi jos istorinę foto, atrasi mažiausiai kelis komentarus pamininčią prastus kelius Lietuvoje, net nesvarbu ar šioje situacijoje rus. botai ar tikri žmonės, nes tikrai dabar keliai prasčiausi regione.
                              Tai man irgi kažkokia viltis yra dėl kelių, nes nėra taip, kad "nerūpi", spėju viena didžiausių Lietuvos bėdų šiuo metu, nes nesiriboja Lietuva su kažkokiom top notch turtingom šalim, o su gana panašiom į Lietuvą šalimis pagal išsivystymą, bet ten su dangom kažkaip geriau. Aišku gal yra Lenkijoje kokių šunkelių, bet kam jie rūpi, ne mūsų reikalas biškį, nes mažai važiuojam ten.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.03, 16:12.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Situacija su keliais yra baisi. Bet viena švieselė tunelio gale yra tai, kad jau daug kas (tiek dabartinis ministras, tiek įvairios partijos) kalba apie poreikį keisti finansavimo modelį ir galbūt pasidaryti kažką panašaus, kaip Lenkijos kelių fondas. Aišku, reiktų tuo pačiu kalbėti ir konkrečiau t.y. apie kai kurių kelių (pavyzdžiui, A1, A2 ir A5) apmokestinimą lengvąjam transportui. Dabar važiavimas nemokamomis "autostradomis" Lietuvoje nėra geras deal'as, kai "sutaupęs" tuos kelis Eurus A1 ir A2, vėliau juos su kaupu išleisi amortizatorių keitimui.
                                Apmokestinti A1 būtų problematiška, nes alternatyvos jai nėra didelėje dalyje jos ilgio, ji naudojama kaip kelias vietiniam susisiekimui. Daugybė sankryžų gan nedideliu atstumu ir ties kiekviena iš jų statyti vartus su pinigų rinkėjais?

                                Comment


                                  Kai kurie ruožai gali būti apmokestinti, galbūt tokiu būdu diferenciuoti greitkelis vs. automagistralė. Manau, kad ruožai kur daug išsukimų, nėra alternatyvų keliui, galėtų būti greitkelis. Automagistralė kur retesni išsukimai ir yra alternatyvos (pan. kaip visame pasaulyje).

                                  A1 link Klaipėdos: Ariogala-Gargždai. Yra alternatyva 196 ir 197.
                                  A1 link Vilniaus: Rumšiškės-Vievis. Alternatyva rajoniniais keliais, galbūt numatyti naują alternatyvų krašto kelią.
                                  A2 tarp Vilniaus ir Ukmergės: Putniškės (pirma sankryža normalioj autostradoj) - Širvintos
                                  A2 tarp Ukmergė (Rečionys) -Šilagalys. Yra krašto kelio alternatyva. Reiktų galvot apie keliukų asfaltavimą, kad būtų galima pasiekt aplinkinius kaimus palei autostradą asfaltuotais keliais.
                                  A5 galima praktiškai viską apmokestint išskyrus Kauno aplinkkelį, nes visur yra alternatyvos, didžioji dalis krašto keliais.
                                  likusi E67, išskyrus aplinkkelius turbūt irgi laisvai galima.

                                  Kur dabar greitkelis arba planuojamas greitkelis (pvz. Šiauliai-Radviliškis arba planuojami greitkeliai į Trakus arba Palangą) gali būti nemokami, ruožai trumpi.

                                  Comment


                                    Alternatyvūs keliai kainuos tiek, kad jie niekada neatsipirks iš mokesčio už pravažiavimą mokamais ruožais. Ir tai aplamai neduos nieko gero visos Lietuvos mastu, nes visiems keliams pinigų reikia. Ir miestų gatvėms taip pat. Todėl geriausia išeitis yra tiesioginis lengvųjų automobilių apmokestinimas, skiriant didelę dalį surenkamų lėšų tiesiogiai keliams, o likusią - VT plėtrai.

                                    Comment


                                      Oho, koks apokaliptinis straipsnis:

                                      Iš kaimynų lenkų – kritika dėl Lietuvos kelių: ties pasieniu baigiasi Europa

                                      Dėl nesugebėjimo tinkamai įsipareigoti užbaigti „Via Baltica“ projektą kyla abejonių dėl Lietuvos gebėjimo veiksmingai integruotis į Europos transporto tinklą, o tai gali turėti ilgalaikių ekonominių pasekmių. Straipsnio autoriai mano, kad jei Lietuva nesugebės išspręsti šių klausimų, jai gresia marginalizacija Europos kelių jungčių kontekste ir santykių su pagrindiniais partneriais, pavyzdžiui, Lenkija, pablogėjimas.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Alternatyvūs keliai kainuos tiek, kad jie niekada neatsipirks iš mokesčio už pravažiavimą mokamais ruožais. Ir tai aplamai neduos nieko gero visos Lietuvos mastu, nes visiems keliams pinigų reikia. Ir miestų gatvėms taip pat. Todėl geriausia išeitis yra tiesioginis lengvųjų automobilių apmokestinimas, skiriant didelę dalį surenkamų lėšų tiesiogiai keliams, o likusią - VT plėtrai.
                                        Apie tau jau kalbėta n+1 kartų. Jei kuro akcizas būtų skiriamas keliams, vietoje to kad sumesti į bendrą katilą - nereiktų nieko antrą kartą apmokestinti.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Oho, koks apokaliptinis straipsnis:

                                          Iš kaimynų lenkų – kritika dėl Lietuvos kelių: ties pasieniu baigiasi Europa

                                          Dėl nesugebėjimo tinkamai įsipareigoti užbaigti „Via Baltica“ projektą kyla abejonių dėl Lietuvos gebėjimo veiksmingai integruotis į Europos transporto tinklą, o tai gali turėti ilgalaikių ekonominių pasekmių. Straipsnio autoriai mano, kad jei Lietuva nesugebės išspręsti šių klausimų, jai gresia marginalizacija Europos kelių jungčių kontekste ir santykių su pagrindiniais partneriais, pavyzdžiui, Lenkija, pablogėjimas.
                                          Išvis nevertas dėmesio straipsnis ir neaišku iš kur toks ažiotažas dėl tokių pasisakymų.
                                          Juokingiausia, kad kalba estijos ambasadorius ir kritikuoja Lietuvą, nors ar latviai bei estai išvis turi automagistralių Via Baltica trasoje?
                                          Toks jausmas, kad pas mus išvis kelio nuo Lenkijos sienos nėra ir visi važiuoja per kokį lauko kelią. Nors kelias yra toks pats, kaip ir didžioji Via Baltica dalis kaimynų iš šiaurės pusėje. O jau mintys apie kažkokią marginalizaciją - net sunku kažką pakomentuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X