Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą

    Click image for larger version

Name:	eismas.png
Views:	732
Size:	19,3 kB
ID:	2120816

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Su tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą
      Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
        Būtent. Išorinis bortas pažymėtas kūgėliais, kurie aukštesni nei bortas. Tai čia autobusas turi važiuoti tarsi ten būtų siena, nors autobuso priekis sukonstruotas taip, kad galėtų prasukti virš dalies šaligatvio. jeigu vietoje kūgelių būtų kokie guminiai borteliai, tai net tokioje konfigūracijoje būtų pravažiavę.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai
          šitą sankryžą reiktų sulyginti su žeme ir pradėti iš naujo.

          Comment


            ELTA / LRT.lt 2024.04.23
            Susisiekimo ministerija ieško naujų kelių finansavimo šaltinių
            Nors finansavimas iš biudžeto paprastai yra pigesnis, jeigu tokių galimybių nėra, viešojo ir privataus sektorių partnerystę matome kaip vieną iš alternatyvių būdų užtikrinti konkrečių valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą. Pagal tokį modelį sėkmingai įgyvendinami kai kurie kelių infrastruktūros plėtros projektai kaimyninėse valstybėse, pavyzdžiui, pernai buvo nutiestas Kekavos aplinkkelis Latvijoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.

            Susisiekimo ministerijos nuomone, PPP būdu įgyvendinamais projektais galėtų tapti A5 Kauno vakarinio aplinkkelio (apie 16 km ilgio), Klaipėdos pietinio aplinkkelio (apie 6,8 km ilgio), A6 Zarasų miesto aplinkkelio (apie 9,34 km ilgio) statyba, krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstrukcija.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avimo-saltiniu

            Comment


              Pora vaizdelių iš KK221 remonto prie Vievio. Man keistai atrodo tie bortai, lyg siauroki važiuojamajai daliai, ypač krašto kelio. Negi ten bus šaligatvis ir dvirtakis tokio pločio?
              Attached Files

              Comment


                KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                Tai trumpiausias (bet ne greičiausias) maršrutas tarp Vilniaus ir Alytaus

                Nuo kokių 2005-ųjų metų - kai visas šis kelias tapo asfaltuotu - senoji siauro asfalto atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio visada buvo pati prasčiausia.
                Labai gerai, kad 2022 / 2023 metais rekonstruotas beveik 4,7 km ruožas tarp Grendavės ir Onuškio (nuo 25,787 iki 30,477 km).

                Foto 2019.07, iki rekonstrukcijos

                Foto 2024.04, po rekonstrukcijos
                Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 13:33. Priežastis: KK220 Trakai - Onuškis - Alytus

                Comment


                  KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                  Atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio
                  Foto 2024.04


                  Rekomenduojamas greitis - iki 70 km /val.


                  Siauras kelio ruožas kur kartai neparasilenkia dvi mašinos ir tenka šokti į kelkraštį


                  Kalniukai su prastu matomumu - nors jei neprilygsta KK119 "Biržinkai", bet čia irgi nėra labai saugi atkarpa




                  Antakalnis - kaimas su vaizdais į Vilkokšnio ežerą, kuriuos nuo kelio užstoja namai ir medžiai


                  Stabtelėjus Antakalnyje galima pasigrožėti puikiais Vilkokšnio ežero vaizdais


                  Grendavė




                  Važiuojant Ežero gatve galima pasiekti vieną Vilkokšnio ežero maudyklą - vieną puikiausių Lietuvoje




                  Iškart už Grendavės prasideda rekonstruotas KK220 ruožas
                  Paskutinis taisė Romas; 2024.05.12, 14:03. Priežastis: Nuotraukų eiliškumas

                  Comment


                    KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                    Pernai rekonstruota atkarpa tarp Grendavės ir Onuškio.
                    Labai gaila kad toks kelias tėra 5 km, o ne 75 km atkarpoje

                    Foto 2024.04








                    Sankryža su keliu KK4710 Bičiūnai -Tolkiškės - Drabužininkai


                    Comment


                      KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
                      Palyginimas, kaip po rekonstrukcijos pasikeitė atkarpa tarp Bičiūnų ir Onuškio (Trakų r.)

                      Foto 2019.07






                      Įvažiavimas į Onuškį


                      Foto 2024.04


                      Paligintas kalnelis


                      Įvažiavimas į Onuškį


                      Kelio susiaurėjimas

                      Comment


                        „Via Lietuva“ vadovas: jeigu Lietuva nori eiti į priekį, į kelius reikia investuoti 5,4 mlrd. eurų, į tiltus – dar milijardą

                        „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sako, kad jeigu Lietuvoje norima išvengti kelių dangos būklės blogėjimo bei „eiti į priekį“, reikia 5,4 mlrd. eurų siekiančių investicijų. Taip pat, anot jo, tiltų remontui reikalingas dar vienas milijardas eurų.

                        „Jeigu norime atitikti normatyvinius dokumentus, jau nekalbu apie tam tikrus kokybinius parametrus, išvengti kelių dangos būklės blogėjimo ir eiti į priekį, kad tai gerėtų, viso investicijų mums reikia į kelius 5,4 mlrd. eurų“, – praeitą savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdžio metu kalbėjo M. Švaikauskas.

                        M. Švaikausko teigimu, per artimiausius trejus metus valstybinės reikšmės kelių finansavimui yra beveik 4 mlrd. eurų poreikis.

                        „Praeitą mėnesį pateikėme trimetį poreikį mūsų akcininkui, Susisiekimo ministerijai, pagal veiklas valstybinės reikšmės keliams. (...) Poreikyje pateiktame akcininkui kiekvienais metais numatėme po 90 mln. eurų, kad pilnai būtume įvykdę trimetę arba keturmetę žvyrkelių programą“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas.

                        ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.

                        Comment


                          „Via Lietuva“ 2024.05.23
                          „Via Lietuva“ pradeda šių metų karinio mobilumo projektų įgyvendinimą
                          „Via Lietuva“ iš Vyriausybės paskirtų bankų laikinojo solidarumo įnašo asignavimų į dvigubos paskirties projektų įgyvendinimą ketina investuoti beveik 140 mln. eurų.


                          Birželio mėnesį bus pradėti Jonavos aplinkkelio I-ojo etapo statybos darbai. Jonavos aplinkkelio projekto įgyvendinimas suplanuotas dviem etapais, pirmojo pabaiga numatyta kitų metų pradžioje. Jonavos aplinkkelis taps ypatingai svarbia susisiekimo arterija NATO sąjungininkų karinės technikos judėjimui aplink šalia esantį Ruklos poligoną. Pirmojo aplinkkelio etapo darbų kaina sudaro 4,8 mln. Eur su PVM. (...)

                          Šiais metais planuojama tęsti pernai pradėtus intensyvius darbus ir šalia Rūdninkų poligono. Iš viso aplink jį bus atnaujinama daugiau nei 32 km kelio atkarpų, užtikrinant, kad čia judanti sunki karinė technika galėtų būti eksploatuojama patogiai ir nepažeidžiant kelio infrastruktūros. Tarp suplanuotų atnaujinti atkarpų: kelias Pirčiupiai-Jašiūnai, Mikašiūnai-Rūdninkai, Ąžuolijai-Juodšiliai-Jašiūnai (atkarpa iki Jašiūnų geležinkelio stoties).
                          Pernai pradėti darbai prie Pabradės karinio poligono šiais metais bus aktyviai vykdomi ir toliau. Šiuo metu projektuojamos 4 kelių atkarpos, kurių bendras ilgis sudaro beveik 20 km. Planuose – kelių Pabradė-Meškerinė ir Molėtai-Pabradė atnaujinimas ir pritaikymas dvigubos paskirties infrastruktūrai. (...)

                          Šiemet numatyta užbaigti kelio „Via Baltica“ ilgiausią rekonstruojamą 16 km atkarpą nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo bei pradėti paskutiniojo 12 km ruožo, ties pasieniu, atnaujinimo darbus. Iš viso šiais metais „Via Baltica“ kelio modernizavimui numatyta skirti apie 80 mln. eurų investicijų iš šiems metams patvirtinto bankų laikinojo solidarumo įnašo biudžeto. (...)

                          Intensyvūs darbai tęsiami ir automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, kur dalis karinio mobilumo lėšų bus panaudotos pradedamo rekonstruoti tilto per Kruną darbams (numatyta karinio mobilumo lėšų dalis – daugiau nei 4 mln. Eur). Praėjusiais metais laikinojo bankų solidarumo įnašo lėšų dalis investuota į A. Meškinio tilto per Nerį rekonstrukciją (tam pernai skirta 18,2 mln. Eur).

                          https://vialietuva.lt/naujienos/via-...nius-poligonus

                          Comment


                            (Nesu tikras į kurią temą dėti - šią ar A16, nes straipsnis kaip ir apie Via Baltica, bet diskusija turėtų išsirutulioti apie A16 ir susijusius kelius)

                            Straipsnyje užmačiau mane sudominusią vietą:

                            ,,„Tai paskutinis žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko. Pabaigus šį beprecedenčio masto kelių tiesimo projektą, visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus“, – sako susisiekimo ministras''

                            Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:

                            1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
                            2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.

                            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	66,1 kB ID:	2133797
                            Paskutinis taisė spekas; 2024.05.31, 18:33.

                            Comment


                              2 blogiau tuo, kad arčiau sienos ir lengviau perkertamas
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Antras variantas nes kalba eina apie kelią į Rūdininkų poligoną ir jungtį į jį. Kelią kuriuo galima atgabenti tankus, nes jiems reikia magistralių pločio.

                                Comment


                                  Tema būtų (Kol kas) hipotetinės kelių jungtys Lietuvoje

                                  1 variantas, nes prisijungtų prie iš tikrųjų planuojamos Vilnius-Trakai greitkelio. Tik svarstyčiau, kad kelias eitų visiškai nauja trasa palei Lenkijos pasienį, tarp Šipliškės ir LT sienos įsijungtų į S61.

                                  Kažkas tokio:
                                  Click image for larger version

Name:	image_143896.png
Views:	1050
Size:	1,15 MB
ID:	2133820

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:

                                    1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
                                    2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.

                                    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	66,1 kB ID:	2133797
                                    Šiaip abu plentai yra adekvatūs, neblogos būklės. Šitų maršrutų blogiausia vieta yra pavargęs krašto kelias Lazdijai–Alytus, ten tikėčiausi darbų pirmiausiai. Na, dar KK128 tarp Babriškių ir Valkininkų yra toks ant ribos, labai kokybiškai įrengtas, bet labai senai, tai jau skilinėja vietomis.

                                    A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.

                                    Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Šiaip abu plentai yra adekvatūs, neblogos būklės. Šitų maršrutų blogiausia vieta yra pavargęs krašto kelias Lazdijai–Alytus, ten tikėčiausi darbų pirmiausiai. Na, dar KK128 tarp Babriškių ir Valkininkų yra toks ant ribos, labai kokybiškai įrengtas, bet labai senai, tai jau skilinėja vietomis.

                                      A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.

                                      Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.
                                      Aplinkkelių reikalingumą minėjau. Nepaminėjau viadukų ten kur jų tikrai reikia (pvz trasoje nuo Vilniaus iki Trakų būsimo pietinio aplinkkelio). Atnaujintas kelias turėtų būti padarytas taip, kad be trukdžių galėtum važiuoti bent 90 kmh. Tam reikia aplinkkelių, viadukų ir tt. Užtektų 1+1 kelio. A16 nuo Marijampolės iki Vilniaus reikia tokį padaryti, kurio atkarpa Trakai-Vilnius turi būti 4 juostos.

                                      Kalbant apie 2 alternatvyvą, nemanau, kad artumas prie sienos minusas. Manau, kad tai labiau pliusas. Pažiūrėkite kur eina - ilgaja dalimi palei upę iš Lietuvos pusės. Tai, manau būtų geras susisiekimas jei reikėtų gintis, nes tai greitas kelias artilerijai ir kitiems kariniams vienetams, mano ribotu supratimu.

                                      Comment


                                        KK173 Molėtai–Intrurkė–Pabradė
                                        Kelias Nr. 173 įtrauktas į karinio mobilumo programą, bet kol kas realūs darbai juda lėtai.
                                        Kažkada, apie 2013-2014 metus, rekonstruoti keli kilometrai nuo Pabradės miesto iki Švenčionių rajono ribos.
                                        Kelio atkarpa Arnionys -Jonisškis visada buvo ssiaura ir vingiuota, bet dabar kelio būklė visiškai pablogėjusi - per duobes neįmanoma važiuoti daugiau nei 40-60 km/h.

                                        Joniškyje mačiau apylankos ženklą sunkiajam transportui
                                        Eismas nukreipiamas RK2814 link Dubingių, paskui nuo Liudgaradą RK 2832 link Žydavainių ir toliau RK 2810 link Pagaluonės ir Kirneilėje susijungia su KK173/


                                        LAKD metinėje ataskaitoje rašoma, kad pernai buvo remontuojami du ruožai
                                        2023 metais buvo atliekami darbai ruože nuo 10,985 iki 15,405 km ir nuo 17,925 iki 23,074 km.
                                        https://vialietuva.lt/wp-content/upl...VIALIETUVA.pdf
                                        Darbai šiuo metu vykstas tik 4,4 km atkarpoje ties Inturke . turbūt tvirtinamas tiltas per Galuonų-Vašuoko ežerus
                                        173 Molėtai–Pabradė
                                        Kelio rekonstravimas 10,98 – 15,40 km. Darbų vykdytojas: UAB „HISK“
                                        Eismo ribojimai iki 2024.06.30:
                                        Eismas reguliuojamas šviesoforu.Ribojamas greitis iki 50 km/val. Ribojamas plotis iki 3,0 m

                                        https://eismoinfo.lt/#!/

                                        Comment


                                          Idėja iš kur paimti pinigų tokiems projektams ir juos nedelsiant įgyvendinti:
                                          A16 (Marijampolė - Vilnius) aplinkkelių nutiesimas, viadukai/tuneliai, 4 juostos nuo Trakų pietinio aplinkkelio iki Vilniaus
                                          A6 (Kaunas - Zarasai) aplinkkelių nutiesimas,

                                          LT bankų sąskaitose yra virš 22 mrld. eurų gyventojų lėšų. Iš jų apie 2/3 neterminuoti indėliai (negauna palūkanų). Galima būtų pvz obligacijas išleisti siūlant didesnius procentus nei rinkos ir iš to 22 mrld. katilo kokiems pvz 5 metams pasiskolinti 0,5-1 mlrd. (ar daugiau jei reikia) ir atnaujinti bent jau minėtus kelius.

                                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	210,7 kB ID:	2136491

                                          Comment

                                          Working...
                                          X