Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąSu tais kampų kirtėjais tai yra buvusi įdomesnė situacija man, smagu jog neįvažiavo į mane, bet buvo keista matyti už manęs stovėjusį automobilį pro šoninį langą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat smagu, kai važiuojant ir sukant kraštine juosta į kairę nebelieka apskritai vietos. 441 Savanorių pr. – „Google“ žemėlapiai
- 2 patinka
Comment
-
ELTA / LRT.lt 2024.04.23
Susisiekimo ministerija ieško naujų kelių finansavimo šaltinių
Nors finansavimas iš biudžeto paprastai yra pigesnis, jeigu tokių galimybių nėra, viešojo ir privataus sektorių partnerystę matome kaip vieną iš alternatyvių būdų užtikrinti konkrečių valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros projektų įgyvendinimą. Pagal tokį modelį sėkmingai įgyvendinami kai kurie kelių infrastruktūros plėtros projektai kaimyninėse valstybėse, pavyzdžiui, pernai buvo nutiestas Kekavos aplinkkelis Latvijoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Susisiekimo ministerijos nuomone, PPP būdu įgyvendinamais projektais galėtų tapti A5 Kauno vakarinio aplinkkelio (apie 16 km ilgio), Klaipėdos pietinio aplinkkelio (apie 6,8 km ilgio), A6 Zarasų miesto aplinkkelio (apie 9,34 km ilgio) statyba, krašto kelio Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 11,6 iki 31,1 km rekonstrukcija.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...avimo-saltiniu
- 3 patinka
Comment
-
KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
Tai trumpiausias (bet ne greičiausias) maršrutas tarp Vilniaus ir Alytaus
Nuo kokių 2005-ųjų metų - kai visas šis kelias tapo asfaltuotu - senoji siauro asfalto atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio visada buvo pati prasčiausia.
Labai gerai, kad 2022 / 2023 metais rekonstruotas beveik 4,7 km ruožas tarp Grendavės ir Onuškio (nuo 25,787 iki 30,477 km).
Foto 2019.07, iki rekonstrukcijos
Foto 2024.04, po rekonstrukcijos
- 1 patinka
Comment
-
KK220 Trakai - Onuškis - Alytus
Atkarpa tarp Rūdiškių ir Onuškio
Foto 2024.04
Rekomenduojamas greitis - iki 70 km /val.
Siauras kelio ruožas kur kartai neparasilenkia dvi mašinos ir tenka šokti į kelkraštį
Kalniukai su prastu matomumu - nors jei neprilygsta KK119 "Biržinkai", bet čia irgi nėra labai saugi atkarpa
Antakalnis - kaimas su vaizdais į Vilkokšnio ežerą, kuriuos nuo kelio užstoja namai ir medžiai
Stabtelėjus Antakalnyje galima pasigrožėti puikiais Vilkokšnio ežero vaizdais
Grendavė
Važiuojant Ežero gatve galima pasiekti vieną Vilkokšnio ežero maudyklą - vieną puikiausių Lietuvoje
Iškart už Grendavės prasideda rekonstruotas KK220 ruožas
- 2 patinka
Comment
-
„Via Lietuva“ vadovas: jeigu Lietuva nori eiti į priekį, į kelius reikia investuoti 5,4 mlrd. eurų, į tiltus – dar milijardą
„Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sako, kad jeigu Lietuvoje norima išvengti kelių dangos būklės blogėjimo bei „eiti į priekį“, reikia 5,4 mlrd. eurų siekiančių investicijų. Taip pat, anot jo, tiltų remontui reikalingas dar vienas milijardas eurų.
„Jeigu norime atitikti normatyvinius dokumentus, jau nekalbu apie tam tikrus kokybinius parametrus, išvengti kelių dangos būklės blogėjimo ir eiti į priekį, kad tai gerėtų, viso investicijų mums reikia į kelius 5,4 mlrd. eurų“, – praeitą savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdžio metu kalbėjo M. Švaikauskas.
M. Švaikausko teigimu, per artimiausius trejus metus valstybinės reikšmės kelių finansavimui yra beveik 4 mlrd. eurų poreikis.
„Praeitą mėnesį pateikėme trimetį poreikį mūsų akcininkui, Susisiekimo ministerijai, pagal veiklas valstybinės reikšmės keliams. (...) Poreikyje pateiktame akcininkui kiekvienais metais numatėme po 90 mln. eurų, kad pilnai būtume įvykdę trimetę arba keturmetę žvyrkelių programą“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas.
ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.
- 1 patinka
Comment
-
„Via Lietuva“ 2024.05.23
„Via Lietuva“ pradeda šių metų karinio mobilumo projektų įgyvendinimą
„Via Lietuva“ iš Vyriausybės paskirtų bankų laikinojo solidarumo įnašo asignavimų į dvigubos paskirties projektų įgyvendinimą ketina investuoti beveik 140 mln. eurų.
Birželio mėnesį bus pradėti Jonavos aplinkkelio I-ojo etapo statybos darbai. Jonavos aplinkkelio projekto įgyvendinimas suplanuotas dviem etapais, pirmojo pabaiga numatyta kitų metų pradžioje. Jonavos aplinkkelis taps ypatingai svarbia susisiekimo arterija NATO sąjungininkų karinės technikos judėjimui aplink šalia esantį Ruklos poligoną. Pirmojo aplinkkelio etapo darbų kaina sudaro 4,8 mln. Eur su PVM. (...)
Šiais metais planuojama tęsti pernai pradėtus intensyvius darbus ir šalia Rūdninkų poligono. Iš viso aplink jį bus atnaujinama daugiau nei 32 km kelio atkarpų, užtikrinant, kad čia judanti sunki karinė technika galėtų būti eksploatuojama patogiai ir nepažeidžiant kelio infrastruktūros. Tarp suplanuotų atnaujinti atkarpų: kelias Pirčiupiai-Jašiūnai, Mikašiūnai-Rūdninkai, Ąžuolijai-Juodšiliai-Jašiūnai (atkarpa iki Jašiūnų geležinkelio stoties).
Pernai pradėti darbai prie Pabradės karinio poligono šiais metais bus aktyviai vykdomi ir toliau. Šiuo metu projektuojamos 4 kelių atkarpos, kurių bendras ilgis sudaro beveik 20 km. Planuose – kelių Pabradė-Meškerinė ir Molėtai-Pabradė atnaujinimas ir pritaikymas dvigubos paskirties infrastruktūrai. (...)
Šiemet numatyta užbaigti kelio „Via Baltica“ ilgiausią rekonstruojamą 16 km atkarpą nuo Marijampolės iki Skardupių kaimo bei pradėti paskutiniojo 12 km ruožo, ties pasieniu, atnaujinimo darbus. Iš viso šiais metais „Via Baltica“ kelio modernizavimui numatyta skirti apie 80 mln. eurų investicijų iš šiems metams patvirtinto bankų laikinojo solidarumo įnašo biudžeto. (...)
Intensyvūs darbai tęsiami ir automagistralėje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, kur dalis karinio mobilumo lėšų bus panaudotos pradedamo rekonstruoti tilto per Kruną darbams (numatyta karinio mobilumo lėšų dalis – daugiau nei 4 mln. Eur). Praėjusiais metais laikinojo bankų solidarumo įnašo lėšų dalis investuota į A. Meškinio tilto per Nerį rekonstrukciją (tam pernai skirta 18,2 mln. Eur).
https://vialietuva.lt/naujienos/via-...nius-poligonus
- 1 patinka
Comment
-
(Nesu tikras į kurią temą dėti - šią ar A16, nes straipsnis kaip ir apie Via Baltica, bet diskusija turėtų išsirutulioti apie A16 ir susijusius kelius)
Straipsnyje užmačiau mane sudominusią vietą:
,,„Tai paskutinis žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko. Pabaigus šį beprecedenčio masto kelių tiesimo projektą, visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus“, – sako susisiekimo ministras''
Aš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:
1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.
Paskutinis taisė spekas; 2024.05.31, 18:33.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAš suprantu, kad galima tikėtis kažkokių kelių infrastruktūros gerinimo. Klausimas - kurių ir kokiomis apimtimis? Pailiustruoju mano supratimu galimas bent dvi trasas:
1. Būtų labai gerai, nes gal bent kariniai reikalai pagaliau jiems įspirtų į pasturgalį ir turėtume normalų kelią nuo Vilniaus iki bent Aukštadvario su aplinkkeliais?
2. Jei reikėtų statyti pinigus, kuris variantas labiau tikėtinas, statyčiau už antrą variantą.
A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.
Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Šiaip abu plentai yra adekvatūs, neblogos būklės. Šitų maršrutų blogiausia vieta yra pavargęs krašto kelias Lazdijai–Alytus, ten tikėčiausi darbų pirmiausiai. Na, dar KK128 tarp Babriškių ir Valkininkų yra toks ant ribos, labai kokybiškai įrengtas, bet labai senai, tai jau skilinėja vietomis.
A16 abejoju ar kariniam mobilumui gerai tiks, nes eina per Aukštadvario centrą, pastatai iš abiejų pusių, aplinkkelį įrengti gali būti komplikuota dėl reljefo, ežerų ir saugomų teritorijų.
Argumentas dėl sienos artumo vargu ar stiprus, tai tik dubliuojantis maršrutas, gal jo artumas sienai kaip tik yra pliusas o ne minusas.
Kalbant apie 2 alternatvyvą, nemanau, kad artumas prie sienos minusas. Manau, kad tai labiau pliusas. Pažiūrėkite kur eina - ilgaja dalimi palei upę iš Lietuvos pusės. Tai, manau būtų geras susisiekimas jei reikėtų gintis, nes tai greitas kelias artilerijai ir kitiems kariniams vienetams, mano ribotu supratimu.
- 1 patinka
Comment
-
KK173 Molėtai–Intrurkė–Pabradė
Kelias Nr. 173 įtrauktas į karinio mobilumo programą, bet kol kas realūs darbai juda lėtai.
Kažkada, apie 2013-2014 metus, rekonstruoti keli kilometrai nuo Pabradės miesto iki Švenčionių rajono ribos.
Kelio atkarpa Arnionys -Jonisškis visada buvo ssiaura ir vingiuota, bet dabar kelio būklė visiškai pablogėjusi - per duobes neįmanoma važiuoti daugiau nei 40-60 km/h.
Joniškyje mačiau apylankos ženklą sunkiajam transportui
Eismas nukreipiamas RK2814 link Dubingių, paskui nuo Liudgaradą RK 2832 link Žydavainių ir toliau RK 2810 link Pagaluonės ir Kirneilėje susijungia su KK173/
LAKD metinėje ataskaitoje rašoma, kad pernai buvo remontuojami du ruožai
2023 metais buvo atliekami darbai ruože nuo 10,985 iki 15,405 km ir nuo 17,925 iki 23,074 km.
https://vialietuva.lt/wp-content/upl...VIALIETUVA.pdf
173 Molėtai–Pabradė
Kelio rekonstravimas 10,98 – 15,40 km. Darbų vykdytojas: UAB „HISK“
Eismo ribojimai iki 2024.06.30:
Eismas reguliuojamas šviesoforu.Ribojamas greitis iki 50 km/val. Ribojamas plotis iki 3,0 m
https://eismoinfo.lt/#!/
- 1 patinka
Comment
-
Idėja iš kur paimti pinigų tokiems projektams ir juos nedelsiant įgyvendinti:
A16 (Marijampolė - Vilnius) aplinkkelių nutiesimas, viadukai/tuneliai, 4 juostos nuo Trakų pietinio aplinkkelio iki Vilniaus
A6 (Kaunas - Zarasai) aplinkkelių nutiesimas,
LT bankų sąskaitose yra virš 22 mrld. eurų gyventojų lėšų. Iš jų apie 2/3 neterminuoti indėliai (negauna palūkanų). Galima būtų pvz obligacijas išleisti siūlant didesnius procentus nei rinkos ir iš to 22 mrld. katilo kokiems pvz 5 metams pasiskolinti 0,5-1 mlrd. (ar daugiau jei reikia) ir atnaujinti bent jau minėtus kelius.
Comment
Comment