Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

    Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Pagaliau remontuojamas siauras ir pavojingas kelias KK221 tarp Vievio ir Semeliškių.

      Diena.lt 2023.01.12
      Numatoma rekonstruoti 7 km atkarpą kelyje Vievis–Aukštadvaris
      Vakar teko ten lankytis, pirmas poros km ruožas prie Vievio iškapstytas, yra technikos ir darbininkų, vienpusis eismas su šviesoforu per neasfaltuotą pagrindą, šviesoforo fazės labai ilgos, tenka prie jo pastovėt net norint patekt į RK4736 į Laičius ir Daugirdiškes.

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
        „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

        https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

        Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?
        O tai kas čia negerai? Dar vienas romas atsirado, kuris visur įžvelgia PR?
        Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems darbams, įsigytiems nuo kovo pradžios.

        „Dabartinė kelių būklė – daugelio metų sprendimų ar jų trūkumo rezultatas, privalome ją keisti. Susisiekimo ministerijos iniciatyva peržiūrėti asfalto dangos kokybės reikalavimai – viena iš priemonių, leisiančių padidinti saugumą keliuose ir užtikrinti provėžų susidarymo prevenciją. Šiems pakeitimui buvo išsamiai konsultuojamasi su „Vilnius Tech“ Kelių tyrimo instituto mokslininkais, remtasi kitų šalių gerąja patirtimi“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

        Keliams tiesti numatyti asfalto mišiniai, kurie pasižymi dideliu atsparumu plastinėms deformacijoms. Taip pat taisyklių projekte įtraukti ir reikalavimai, priklausomai nuo kelyje fiksuojamų apkrovų, taikyti asfalto dangų konstrukcijų eksploatavimo laiką didinančius asfalto mišinius.

        Kaip teigė „Via Lietuva“ Infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas, atnaujintas taisyklių projektas parengtas išnagrinėjus šiuo metu taikomų asfalto mišinių tarnavimo laiką, dažniausius kelių dangų defektus, kitų šalių patirtį bei mokslinių tyrimų rezultatus. Atnaujintų taisyklių taikymas leis sumažinti provėžuotų kelių šalyje mastą bei užkirsti kelią jų susidarymui naujuose ir atnaujintuose keliuose.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          O tai kas čia negerai? Dar vienas romas atsirado, kuris visur įžvelgia PR?
          Matai, kai pačiam beveik netenka važinėti po Lietuvą, tai gal neteko susidurti , kad po 2018 metų nutiestų asfalto dangų bitumas per karščius nelaiko ir "verkia".
          Gal ten kažkokios klaidos ir bus pataisytos.
          Kolega PredatorGTR visiškai teisingai patraukė per dantį LAKD, kuri galėjo susivokti pati ištasyti savo klaidas ir be "ministerijos paraginimo"

          P.S. Jei pats savęs negerbi, tai ir pagarbos kitiems stinga. Bent kol kas kas lietuvių kalboje vardai rašomi iš didžiosios raidės
          Gerbk savo moderatoriaus statusą ir nelįsk į asmeniškumus.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Matai, kai pačiam beveik netenka važinėti po Lietuvą, tai gal neteko susidurti , kad po 2018 metų nutiestų asfalto dangų bitumas per karščius nelaiko ir "verkia".
            Gal ten kažkokios klaidos ir bus pataisytos.
            Kolega PredatorGTR visiškai teisingai patraukė per dantį LAKD, kuri galėjo susivokti pati ištasyti savo klaidas ir be "ministerijos paraginimo"
            O tai koks skirtumas - buvo kažkoks paraginimas ar ne? Man svarbu, kad gerinama tvarka, o kas ten sugalvojo tai N reikšmės reikalas. Tamstai tas matau labai svarbu, tai panašu, kad jau ir pasekėjų atsirado.
            Bent kol kas kas lietuvių kalboje vardai rašomi iš didžiosios raidės
            Čia romas panaudotas bendrine reikšme, siūlyčiau nesusireikšminti.

            Comment


              Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?

              Comment


                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

                https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

                Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?
                Sakyčiau labiau PR straipsnis.
                Tiesiog buvo atnaujinti asfalto įrengimo ir techninių reikalavimų dokumentai (ĮT ASFALTAS ir TRA ASFALTAS), kurių straipsnyje nemini.

                https://vialietuva.lt/normatyviniai-dokumentai

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose.
                  Kai pasaulį matai tik per troleibuso langą, tai belieka prasivardžiuoti.

                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  O tai koks skirtumas - buvo kažkoks paraginimas ar ne? Man svarbu, kad gerinama tvarka, o kas ten sugalvojo tai N reikšmės reikalas.
                  Tiesą sakant, reikia pritarti, jog svarbiau kad asfaltas "neverktų", kai temeperatūra pakyla virš +20°C ir pašviečia saulė.

                  Sprendžiant iš visko ten buvo vidiniai LAKD normatyviniai dokumentai, o ne LAKD teikiami į ministeriją tvirtinti dokumentai.
                  Tai kolega laiku ir vietoje patraukė per dantį LAKD, kurie patys be partijos ar ministerijos palaiminimo ar paraginimo negali patys nuspręsti - kaip kokioje Baltarusijoje.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?
                    Ačiū už epitetus... nieko kito iš "jūsų" ir nebuvo galima tikėtis. Gal su laiku suaugsite ir su laiku ateis kultūra.

                    Ar įžeidžiau partinius jausmus? Ar reikia įkurt partiją, kad galėčiau išreikšti savo nuomonę?
                    Žinoma tai smulkmena, bet sakinys PR kvepia iš tolo. Tokios iniciatyvos pakeitimams kaip tik iš Ex LKAD turi kilti, o ne iš ministerijos. Kas dirba keliuose, vertina kokybę ir mato problemas, tikriausiai ministras? Kodėl pranešimas nėra tiesiog - išleisti nauji techniniai dokumentai.
                    Ar sekantis straipsnis bus... Lietuvos policija, Vidaus reikalų ministerijos siūlymu, vykdys daugiau prevencinių priemonių. ESO, Energetikos ministerijos siūlymu, giliau klos kabelius. Ligoninės, Sveikatos ministerijos siūlymu, taikys naujus gydymo metodus.

                    Comment


                      Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
                      Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
                      Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
                        Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
                        Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.
                        Turim pora "kaimynų" su panašiu požiūriu. "Mes ne politikoj, ten aukščiau geriau viską žino ir supranta". Arba "bulvinis vadas" mokantis kombaino vairuotoją kūlimo subtilybių.
                        Bet čia ne esmė, tiesiog išsakiau nuomonę. Turite priešingą - smagu. Ar yra tikslas špaguotis - manau jokio. Daugiau tolerancijos nuomonių įvairovei.

                        Comment


                          O aš tik pasikartosiu - keista, kai komentuojama ne pranešimo esmė, bet kas parašė jį, kada (pamenu buvo didelis rantas apie tai, kad pranešimas išleistas prieš Kūčias ar pan.), kodėl ir pan. Dar suprantama, kai giriamasi kokiais nors būsimais tolimais darbais, bet šiuo atveju kalba eina apie kelių kokybę. Žodžiu anot priekabių forumo narių, geriausiai jokių pranešimų spaudai neleisti iš viso.

                          Comment


                            Jonavos meras:
                            "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
                            Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

                            Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                              Jonavos meras:
                              "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
                              Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

                              Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?
                              Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.
                                Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
                                'Anot vicemero, savivaldybė yra siūliusi šioje perėjoje įrengti šviesoforą. Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
                                Tai agentūra irgi politikuoja?

                                Comment


                                  Problema yra, kad miesto centre gatve rūpinasi ne miesto valdžia, o ViaLietuva. Rezultate matom cirką. Nieko neparodė, tas bandymas, nes salelė buvo pritraukta per daug prie sankryžos, kai realiai turėtų būti už spindulių:
                                  Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	1 Size:	151,2 kB ID:	2120789

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Prireikus gaisrininkų pagalbos būsi laimingas laukdamas, kai jie pirma pavara įveikinės kiekvieną posūkį. O prie ko čia kurjeris, jei jis trumpiausias ir galėjo rinktis įvairesnius spindulius? tai dar dviračio ar paspirtuko trajektorijas "politiškai" įvertinkim.
                                    Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
                                    Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.

                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                    Tokį patį siūlymą, įrengti perėjoje šviesoforinį reguliavimą, ,,Via Lietuvai” buvo pateikusi ir Transporto kompetencijų agentūra, tačiau į siūlymus atsižvelgta nebuvo. "
                                    Tai agentūra irgi politikuoja?
                                    Agentūra suorganizavo sau pavaldžias įstaigas pademonstruoti vairavimo įgūdžius? Ar tiesiog klijuojam etiketę "priešo priešas man draugas"?

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Užduotis buvo parodyti, kad netelpa - tą ir pademonstravo. Jei užduotis būtų buvusi išlaikyti vairavimo egzaminą, būtų parodę visai kitą rezultatą - tame ir politikavimas.
                                      Kurjerio gabaritai niekaip neįtakojo gebėjimo užsimesti priekį platesniu spinduliu - jam kaip tik užtenka mažesnio.
                                      Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

                                      Vaizdelis ČIA kaip yra, ČIA kaip buvo.

                                      Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
                                      Paskutinis taisė LinS; 2024.03.30, 10:24.

                                      Comment


                                        Parašė LinS Rodyti pranešimą

                                        Čia tip top tokia pati situacija kaip Šiauliuose Gegužių - Baltų g. kampe. Suprojektavo salelę, žmonės skundėsi, padarė bandymus, kad įsisukti fūroms ir kitam transportui "įmanoma", uždėjo "+", sumontavo gumines saleles, po pusmečio ištisinio salelių remonto demontavo Bandymai tai viena, realus gyvenimas truputuka kitka.

                                        Vaizdelis ČIA

                                        Prizūminus dar matomi asfalte guminių salelių tvirtinimo taškai, o dešinėje nukramtyti bordiūrai čia iš salelės laikų, kai neįsipaišęs transportas lipdavo ant bordiūro su padangu demontažais.
                                        Tai tik parodo, kiek beviltiški vairuotojai važinėja LT keliais, net punktyrinė linija nubrėžta, kad imti didesnį posūkį, bet padangų žymės rodo, kad nelabai kas stengiasi tai daryti, geriau kirsti kampus, kaip ir nuorodoje pagautas Mercedes autobusiukias, praktiškai visais keturiais ratais kirtęs jau vos įžiūrimą punkyrą kairėje, o ties dešinėje pusėje esančio punktyro padangų žymių mažai.

                                        Comment


                                          Stebint mašinas laukiant prie sankryžų šviesoforinių perėjų gali drąsiai teigti, jog trajektorijos linijos tikrai veikia ir tikrai ne visi važiuoja kirsdami kampą kai jos yra gerai įžiūrimos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X