Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Tuo konkrečiu atveju rajono centras Kretinga yra perkirstas geležinkelio ir vienintelis būdas patekti į Kretingos centrą ir didesnę miesto dalį yra kirsti geležineklį A11.
Nuo Kretingsodžio sankryžos iki ir pirmos sankryžos už geležinkelio (Šventosios g / KK168 / KK 218) yra tik 1,0 km, o iki sankryžos su Vilnaius gatve link centro - tik 1,6 km. LAKD biudžetas perdaug nenukentėtų palikus neapmokestintą eismą mieste.
Tas LAKD klerkas siūlo "važiuoti stačiu kampu", nors tas kelias niekur neveda.
Pagal LAKD "rekomendacijas" vietoj 1 km siūloma važiuoti 8 km per Bajorus ir keliai bus mažiau "drožiami"?
LAKD paprasčiau imituotuoti veiklą - netiesti aplinkelių, palikti apmokestinti net vietinį eismą mieste ir prismaigstyti radarų rinkti mokesčius.
Vėl kyla klausimų, ar čia "Lietuvos kelių", ar Radarų direkcija.
Beje, A11 ir "greitas susisiekimas" LAKD dėka dvi nieko bendro neturinčios sąvokos.
Kelias A11 po paskutinės "rekonstrukcijos" ruože tarp Kuršėnų ir Palangos pasidarė beviltiškas net kai nėra jokio eismo - jame be saiko pridaryta nesaugumo salelių (kurių naktį lyjant beveik nesimato), ribojimų iki 70 km /val. prieš kiekvieną sankryžą su lauko keliuku ir greičio matuoklių.
Kas ten ir konkrečiai Kretingoje, vasaros savaitgaliais, sunku įsivazduoti.
Apie kelią Šiauliai - Palanga yra atskira tema.
Comment