Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Na taip, magistraliniai keliai yra skirti greitam susisiekimui.
    Taip, kelias A11 turėtų būti skirtas tranzitiniam susisiekimu, tačiau LAKD net neužsimena apie Kretingos aplinkkelį.

    Tuo konkrečiu atveju rajono centras Kretinga yra perkirstas geležinkelio ir vienintelis būdas patekti į Kretingos centrą ir didesnę miesto dalį yra kirsti geležineklį A11.
    Nuo Kretingsodžio sankryžos iki ir pirmos sankryžos už geležinkelio (Šventosios g / KK168 / KK 218) yra tik 1,0 km, o iki sankryžos su Vilnaius gatve link centro - tik 1,6 km. LAKD biudžetas perdaug nenukentėtų palikus neapmokestintą eismą mieste.

    Tas LAKD klerkas siūlo "važiuoti stačiu kampu", nors tas kelias niekur neveda.
    Pagal LAKD "rekomendacijas" vietoj 1 km siūloma važiuoti 8 km per Bajorus ir keliai bus mažiau "drožiami"?

    LAKD paprasčiau imituotuoti veiklą - netiesti aplinkelių, palikti apmokestinti net vietinį eismą mieste ir prismaigstyti radarų rinkti mokesčius.
    Vėl kyla klausimų, ar čia "Lietuvos kelių", ar Radarų direkcija.


    Beje, A11 ir "greitas susisiekimas" LAKD dėka dvi nieko bendro neturinčios sąvokos.
    Kelias A11 po paskutinės "rekonstrukcijos" ruože tarp Kuršėnų ir Palangos pasidarė beviltiškas net kai nėra jokio eismo - jame be saiko pridaryta nesaugumo salelių (kurių naktį lyjant beveik nesimato), ribojimų iki 70 km /val. prieš kiekvieną sankryžą su lauko keliuku ir greičio matuoklių.
    Kas ten ir konkrečiai Kretingoje, vasaros savaitgaliais, sunku įsivazduoti.
    Apie kelią Šiauliai - Palanga yra atskira tema.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Kol Kretingoje nėra aplinkkelio, tol centrinė miesto gatvė bus skirta greitam tarpmiestiniam susisiekimui. Neužsiimu komercija ar mokesčių vengimu su N1, tai tikrai būtų galima padaryti mano gatvelę mokama.
      O jei vienintelė tavo gatvelė mieste būtų mokama ir visam lengvajam transportui? Norėtum būti išskirtinis mokantis? Problemos ne tik su mokesčiais tokių kelių miesto zonose, o ir su komunikacijų projektavimu, ir darbais kelio apsaugos zonose, ir su atsakomybe, saugumo priemonių diegimu ir pan. kai savivaldybės nesusikalba su LAKD. Reikia žmogui elektros spintą miestelį prie sklypo pastatyti derinimo terminai mėnesiais, ale įsivaizduojamos kelio apsaugos zonos, lyg ten kas magistralę ateitį tiest planuoja ir paklotos komunikacijos trukdys. Kai nesusiduri, tai atrodo ir problemos nėr...

      Comment


        LAKD 2024.03.05
        Kelių direkcija oficialiai keičia pavadinimą ir pristato naują įmonės strategiją
        Lietuvos automobilių kelių direkcija oficialiai tampa „Via Lietuva“ bei pristato atnaujintą bendrovės 2024-2027 m. strateginį veiklos planą.
        Artimiausius trejus metus „Via Lietuva“ didžiausią dėmesį skirs šalies kelių infrastruktūros kokybės gerinimui ir saugumo užtikrinimui, tvaraus finansavimo modelio kūrimui bei vidinių procesų skaitmenizavimui.
        „Praėjusiais metais Kelių direkcijoje prasidėjęs transformacijos laikotarpius pereina į kitą etapą. Įmonės vardo keitimą, visų pirma, siejame su atnaujinta strategija. Siekiame, kad „Via Lietuva“ būtų šiuolaikiška, skaidriai ir efektyviai veikianti organizacija, kurianti ir užtikrinanti saugią ir tvarią infrastruktūrą visiems eismo dalyviams“, – sako „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.


        Siekdama įgyvendinti savo esminius tikslus, „Via Lietuva“ atnaujintame trejų metų veiklos strateginiame plane išskyrė 5 strategines veiklos kryptis: tvaraus finansavimo modelio kūrimas, saugi ir patogi kelių infrastruktūrą, poveikį klimatui mažinanti veikla, skaitmenizuoti procesai bei inovacijų diegimas, toliau skaidrinant ir efektyvinant organizacijos veiklą.

        Per artėjančius trejus metus bendrovė valstybinės reikšmės kelių tinklo plėtrai ir atnaujinimui yra suplanavusi didesnes nei 1,7 mlrd. investicijas . Vien per šiuo metus iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP), Europos Sąjungos skiriamos paramos ir karinio mobilumo lėšų valstybinės reikšmės keliams yra numatyta skirti daugiau nei 7 mln. eurų.

        https://lakd.lt/naujienos/keliu-dire...nes-strategija

        Comment


          Geros strateginės veiklos kryptys. 4/5 tiesiog biurokratinis judesiukas vardan savęs.

          Comment


            Lrytas.lt 2024.03.06
            Žiedinių savivaldybių kelių finansavimo klausimas vėl grįžta į Seimą
            Siekiant pagerinti priemiestinių savivaldybių kelių infrastruktūrą, siūloma iki 9 proc. Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) finansavimo rezervo lėšų skirti priemiestinėms (žiedinėms) savivaldybėms keliams finansuoti.
            Tai numatančias patobulintas Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisas įregistravo Mišrios Seimo narių grupės seniūno pavaduotoja Rita Tamašunienė ir šios frakcijos narys Česlav Olševski. Jeigu Seimas pritartų, į KPPP rezervo lėšas, kurios būtų paskirstytos Vyriausybės nustatyta tvarka, galėtų pretenduoti aplink didžiausius miestus esančios Alytaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Vilniaus rajonų savivaldybės. (...)

            „Rajonuose aplink didžiausius šalies miestus nuolat vyksta teritorijų urbanizacija. Mažos gyvenvietės, sodo bendrijos, kuriose nebuvo išvystytos infrastruktūros, išauga į kompaktiškus miestelius. Gyventojai kasdien važinėja į darbą, veža vaikus į ugdymo ir švietimo įstaigas. Todėl eismo intensyvumas priemiestinėse rajonuose sparčiai didėja, susidaro eismo spūstys“, – Eltai sakė parlamentarė. Ji tikisi, kad priėmus įstatymo pataisas, bus užtikrintas saugesnis eismas ir priemiestinių rajonų plėtra.
            Seimas pernai po pateikimo nepritarė Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisoms, kuriomis buvo siekiama pagerinti aplink didžiuosius miestus esančių savivaldybių kelių infrastruktūrą. Projektas buvo grąžintas iniciatoriams tobulinti ir vėl turi šansų atsirasti Seimo darbotvarkėje.

            https://www.lrytas.lt/auto/technika/...inumo-30862772

            Comment


              Asociacija „Lietuvos keliai“ / 15min.lt 2024.03.12
              Kelių remonto sezono pradžia šįmet aktyvesnė
              Didžiausias šalies kelių tiesybos bendroves vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ žiniomis, aktyvesnį sezono startą šiemet žada ne tik palankesnis oras, bet ir spartesnė AB „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) veikla, planuojant ir įsigyjant reikiamus darbus.
              Didžiausias šalies kelių tiesybos bendroves vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ žiniomis, aktyvesnį sezono startą šiemet žada ne tik palankesnis oras, bet ir spartesnė AB „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija) veikla, planuojant ir įsigyjant reikiamus darbus.
              „Pastaraisiais metais buvo įsivyravusi nepalanki praktika, kai viešieji pirkimai užsakant kelių remonto ir tiesybos darbus aktyviai būdavo skelbiami tik įsibėgėjus šiltajam metų laikui, todėl didelės dalies projektų įgyvendinimas nusikeldavo į pačią sezono pabaigą. Tokia situacija netenkino nei kelių tiesimo įmonių, nei visuomenės interesų. Šįmet galime pasidžiaugti, kad nemažai pirkimų jau yra įvykę ir kelininkai gali imtis realių darbų pačioje sezono pradžioje. Tikimės, kad „Via Lietuva“ šį procesą spartins bei efektyvins ir toliau“, – teigė asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenko.

              „Jau kovą darbus pradėsime kelyje A1 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda). Penkiuose ruožuose, kurių bendras ilgis yra 12 kilometrų, stiprinsime kelio dangą. (....)“, – sakė bendrovės „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius. Anot jo, bendrovė taip pat tęs žiemą lėčiau vykdytus darbus Kleboniškio tiltostatybvietėje. Čia suplanuota keisti kelio dangą iki pat senojo tilto, todėl laikinai bus perorganizuotas eismas aplinkinėse teritorijose: bus taikomi greičio ribojimai, transporto srauto nukreipimai ir kitos priemonės. (...)
              YIT Lietuva“ sezono pradžioje darbus vykdys 7 kelių ruožuose Vakarų Lietuvoje, turės darbo Vilniuje – prižiūrės ir remontuos gatves, taip pat kelio Nr. 176 Pirčiupiai–Jašiūnai ruožuose nuo 0 iki 9,6 km ir nuo 14,3 iki 21,8 km. Bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Vanago teigimu, „YIT Lietuva“ darys kapitalinį remontą bei įrengs pėsčiųjų ir dviračių taką kelyje A11 Šiauliai–Palanga, ruože nuo 137,09 iki 141,79 km. Taip pat 5 km kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Klaipėda (222–227 km) ruože ir šio kelio ruože nuo 191,68 iki 195,4 km. Kuršių nerijoje bendrovė „YIT Lietuva“ rekonstruos kelią ir įrengs taką ruožuose nuo 0 iki 2,12 km, nuo 16,52 iki 31,36 km, nuo 31,36 iki 33,9 km, taip pat atliks paprastojo kelio remonto darbus kelio ruože nuo 8,95 iki 18,93 km
              Prasidės ilgai laukta kelio Nr. 102 Nemenčinės plento prie Vilniaus rekonstrukcija Prancūzijos kapitalo įmonės AB „Eurovia Lietuva“ generalinis direktorius Artūras Prichodka teigė, kad bendrovė 2024 m. sezoną pradeda surinkusi nemažą užsakymų portfelį. Pasak AB „Eurovia Lietuva“ Rytų regiono direktorius Martyno Miežutavičiaus, projekto apimtis – 5,7 km ilgio ruožas, kuris bus rekonstruotas iš dviejų į keturias eismo juostas. (....) Numatyta, kad projektas turi būti pabaigtas per 15 mėnesių. (...) Bendrovės technika sezono pradžioje išjudės ir į kelią Vievis–Aukštadvaris, kuriame bus atliekami rekonstrukcijos darbai, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus.
              Kelių tiesimo įmonės „Fegda“ generalinis direktorius Jonas Jablonskis, (....) teigė, kad bendrovės komanda intensyviai dirbo visą žiemą ir sezoninės pertraukos neturėjo. „Įgyvendinant strateginės reikšmės projektus A5 „Via Baltica“ ir „Rail Baltica“, tiek visi mūsų darbuotojai, tiek transportas jau dabar yra pačiame darbų įkarštyje – darbai be pertraukos vyko visą žiemą. Esame įsipareigoję visuomenei šiuos darbus atlikti kuo greičiau. (...)

              https://www.15min.lt/verslas/naujien...i-1662-2205922

              Comment


                „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

                https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

                Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Pagaliau remontuojamas siauras ir pavojingas kelias KK221 tarp Vievio ir Semeliškių.

                  Diena.lt 2023.01.12
                  Numatoma rekonstruoti 7 km atkarpą kelyje Vievis–Aukštadvaris
                  Vakar teko ten lankytis, pirmas poros km ruožas prie Vievio iškapstytas, yra technikos ir darbininkų, vienpusis eismas su šviesoforu per neasfaltuotą pagrindą, šviesoforo fazės labai ilgos, tenka prie jo pastovėt net norint patekt į RK4736 į Laičius ir Daugirdiškes.

                  Comment


                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                    „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

                    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

                    Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?
                    O tai kas čia negerai? Dar vienas romas atsirado, kuris visur įžvelgia PR?
                    Kaip nurodo „Via Lietuva“, atnaujinta asfalto dangos tvarka jau įsigaliojo ir yra taikoma visiems darbams, įsigytiems nuo kovo pradžios.

                    „Dabartinė kelių būklė – daugelio metų sprendimų ar jų trūkumo rezultatas, privalome ją keisti. Susisiekimo ministerijos iniciatyva peržiūrėti asfalto dangos kokybės reikalavimai – viena iš priemonių, leisiančių padidinti saugumą keliuose ir užtikrinti provėžų susidarymo prevenciją. Šiems pakeitimui buvo išsamiai konsultuojamasi su „Vilnius Tech“ Kelių tyrimo instituto mokslininkais, remtasi kitų šalių gerąja patirtimi“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

                    Keliams tiesti numatyti asfalto mišiniai, kurie pasižymi dideliu atsparumu plastinėms deformacijoms. Taip pat taisyklių projekte įtraukti ir reikalavimai, priklausomai nuo kelyje fiksuojamų apkrovų, taikyti asfalto dangų konstrukcijų eksploatavimo laiką didinančius asfalto mišinius.

                    Kaip teigė „Via Lietuva“ Infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas, atnaujintas taisyklių projektas parengtas išnagrinėjus šiuo metu taikomų asfalto mišinių tarnavimo laiką, dažniausius kelių dangų defektus, kitų šalių patirtį bei mokslinių tyrimų rezultatus. Atnaujintų taisyklių taikymas leis sumažinti provėžuotų kelių šalyje mastą bei užkirsti kelią jų susidarymui naujuose ir atnaujintuose keliuose.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      O tai kas čia negerai? Dar vienas romas atsirado, kuris visur įžvelgia PR?
                      Matai, kai pačiam beveik netenka važinėti po Lietuvą, tai gal neteko susidurti , kad po 2018 metų nutiestų asfalto dangų bitumas per karščius nelaiko ir "verkia".
                      Gal ten kažkokios klaidos ir bus pataisytos.
                      Kolega PredatorGTR visiškai teisingai patraukė per dantį LAKD, kuri galėjo susivokti pati ištasyti savo klaidas ir be "ministerijos paraginimo"

                      P.S. Jei pats savęs negerbi, tai ir pagarbos kitiems stinga. Bent kol kas kas lietuvių kalboje vardai rašomi iš didžiosios raidės
                      Gerbk savo moderatoriaus statusą ir nelįsk į asmeniškumus.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Matai, kai pačiam beveik netenka važinėti po Lietuvą, tai gal neteko susidurti , kad po 2018 metų nutiestų asfalto dangų bitumas per karščius nelaiko ir "verkia".
                        Gal ten kažkokios klaidos ir bus pataisytos.
                        Kolega PredatorGTR visiškai teisingai patraukė per dantį LAKD, kuri galėjo susivokti pati ištasyti savo klaidas ir be "ministerijos paraginimo"
                        O tai koks skirtumas - buvo kažkoks paraginimas ar ne? Man svarbu, kad gerinama tvarka, o kas ten sugalvojo tai N reikšmės reikalas. Tamstai tas matau labai svarbu, tai panašu, kad jau ir pasekėjų atsirado.
                        Bent kol kas kas lietuvių kalboje vardai rašomi iš didžiosios raidės
                        Čia romas panaudotas bendrine reikšme, siūlyčiau nesusireikšminti.

                        Comment


                          Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            „Via Lietuva“, Susisiekimo ministerijos siūlymu, parengė atnaujintus reikalavimus asfalto sluoksnių įrengimo darbams valstybinės reikšmės keliuose.

                            https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...vimus-96178597

                            Susivokti, kad kažkas su kelių tiesimo technologijomis ne taip ir jas keisti, reik ministerijos paraginimo? Ar čia "kažkam" tiesiog reik garbės laurus užsikabinti?
                            Sakyčiau labiau PR straipsnis.
                            Tiesiog buvo atnaujinti asfalto įrengimo ir techninių reikalavimų dokumentai (ĮT ASFALTAS ir TRA ASFALTAS), kurių straipsnyje nemini.

                            https://vialietuva.lt/normatyviniai-dokumentai

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose.
                              Kai pasaulį matai tik per troleibuso langą, tai belieka prasivardžiuoti.

                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              O tai koks skirtumas - buvo kažkoks paraginimas ar ne? Man svarbu, kad gerinama tvarka, o kas ten sugalvojo tai N reikšmės reikalas.
                              Tiesą sakant, reikia pritarti, jog svarbiau kad asfaltas "neverktų", kai temeperatūra pakyla virš +20°C ir pašviečia saulė.

                              Sprendžiant iš visko ten buvo vidiniai LAKD normatyviniai dokumentai, o ne LAKD teikiami į ministeriją tvirtinti dokumentai.
                              Tai kolega laiku ir vietoje patraukė per dantį LAKD, kurie patys be partijos ar ministerijos palaiminimo ar paraginimo negali patys nuspręsti - kaip kokioje Baltarusijoje.

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Niekaip nesuprantu, kas darosi automarozų galvose. Keliai netvarkomi - blogai. Keliai tvarkomi - blogai. Komunikuoja - blogai. Nekomunikuotų - irgi būtų blogai. Gal laikas įkurti Tautos išlaisvinimo nuo radarų ir eksvaldavimo partiją bei eit į seimą?
                                Ačiū už epitetus... nieko kito iš "jūsų" ir nebuvo galima tikėtis. Gal su laiku suaugsite ir su laiku ateis kultūra.

                                Ar įžeidžiau partinius jausmus? Ar reikia įkurt partiją, kad galėčiau išreikšti savo nuomonę?
                                Žinoma tai smulkmena, bet sakinys PR kvepia iš tolo. Tokios iniciatyvos pakeitimams kaip tik iš Ex LKAD turi kilti, o ne iš ministerijos. Kas dirba keliuose, vertina kokybę ir mato problemas, tikriausiai ministras? Kodėl pranešimas nėra tiesiog - išleisti nauji techniniai dokumentai.
                                Ar sekantis straipsnis bus... Lietuvos policija, Vidaus reikalų ministerijos siūlymu, vykdys daugiau prevencinių priemonių. ESO, Energetikos ministerijos siūlymu, giliau klos kabelius. Ligoninės, Sveikatos ministerijos siūlymu, taikys naujus gydymo metodus.

                                Comment


                                  Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
                                  Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
                                  Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Įmonė pavaldi ministerijai. Ministerija mato, kad kažkas negerai, ir teikia siūlymus, dėl kurių pagerės kelių kokybė. Niekaip nesuprantu, kas čia gali būti ne taip?
                                    Pateikti išgalvoti straipsniai taip pat skamba normaliai. Lygiai kaip skambėtų "Privati įmonė, akcininkų siūlymu, pradės kurti produktą x".
                                    Kažkodėl neabejoju, kad jei būtų straipsnis "Via Lietuva, ministerijos siūlymu, visose prižiūrimose sankryžose įrengs žalias rodykles", nebūtų jokio pasipiktinimo PR'u.
                                    Turim pora "kaimynų" su panašiu požiūriu. "Mes ne politikoj, ten aukščiau geriau viską žino ir supranta". Arba "bulvinis vadas" mokantis kombaino vairuotoją kūlimo subtilybių.
                                    Bet čia ne esmė, tiesiog išsakiau nuomonę. Turite priešingą - smagu. Ar yra tikslas špaguotis - manau jokio. Daugiau tolerancijos nuomonių įvairovei.

                                    Comment


                                      O aš tik pasikartosiu - keista, kai komentuojama ne pranešimo esmė, bet kas parašė jį, kada (pamenu buvo didelis rantas apie tai, kad pranešimas išleistas prieš Kūčias ar pan.), kodėl ir pan. Dar suprantama, kai giriamasi kokiais nors būsimais tolimais darbais, bet šiuo atveju kalba eina apie kelių kokybę. Žodžiu anot priekabių forumo narių, geriausiai jokių pranešimų spaudai neleisti iš viso.

                                      Comment


                                        Jonavos meras:
                                        "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
                                        Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

                                        Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Jonavos meras:
                                          "Miesto autobusas ir skubantis ugniagesių automobilis neįveiks J. Ralio gatvėje esančios pėsčiųjų perėjos, jeigu šioje vietoje bus įrengta saugos salelė. Tai parodė J. Ralio ir Kauno gatvių sankryžoje vykdytas savivaldybės eksperimentas.
                                          Gerai, kad kelio šeimininkė Via Lietuva jau reaguoja ir žada peržiūrėti savo projektuotojų sprendimus"

                                          Tai jei praktiška reik įrodinėti blogus projektavimo sprendinius, tai kiek jų turim apskritai nevertintų ir neįvertintų?
                                          Ten buvo grynai politinis cirkas suorganizuotas. Vien jau video matėsi, kad smarkiai pasistengta "netilpti". Paskui autobusą važiavęs kurjeris suko jau visai kita trajektorija, o gaisrininkas taip užmynė gazą, kad net vairą iš rankų paleido - būtent nuo tokių atvejų salelės ir skirtos apsaugoti žmones. Tad diskusija gali būti nebent dėl posūkio spindulių, o ne pačios salelės poreikio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X