Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priežiūros tarnybos lengvai galėjo likviduoti išplovą, bet matyt kažkas leptelėjo, kad reik "paskaičiuot". O čia jau visiškai kitos dimensijos prasideda - atsakomybės kratymasis bei pertekliniai saugikliai gali užaugint sąmatą iki padebesių

    Comment


      2024 spalį rinkimai ir M. Skuodžiui nebesvarbu ar 2025 baigs, ar 2029 metais.

      Masiulis, Skuodis negavo pinigų kelių statybai tai užsiėmė kitoms sritim.

      Karbauskis tik žvyrkelius praasfaltavo gan rimtai. Kaip Romas rašė kadais - 4 asfaltuoti būdai Vilnius-Anykščiai maršrutui
      Paskutinis taisė Fulgur; 2023.10.31, 10:15.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        2024 spalį rinkimai ir M. Skuodžiui nebesvarbu ar 2025 baigs, ar 2029 metais.

        Masiulis, Skuodis negavo pinigų kelių statybai tai užsiėmė kitoms sritim.

        Karbauskis tik žvyrkelius praasfaltavo gan rimtai. Kaip Romas rašė kadais - 4 asfaltuoti būdai Vilnius-Anykščiai maršrutui
        Terbakrauskis bent sąžiningai savo rinkėjams dirbo. O Skuodis?

        Kaip veloturistas mėgstantis siauras padangas, tai gal kitamet reiks už Terbakrauskį balsuot. Dar daugiau žvyrkelių išasfaltuos

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Terbakrauskis bent sąžiningai savo rinkėjams dirbo. O Skuodis?

          Kaip veloturistas mėgstantis siauras padangas, tai gal kitamet reiks už Terbakrauskį balsuot. Dar daugiau žvyrkelių išasfaltuos
          O Skuodžio niekas ir nerinko . Jis nepartinis.
          Jaroslavo Narkevičiaus, jeigu teisingai pamenu, didžiausias nuopelnas - didesnis dėmesys Trakų rajono keliams. Būtent po Narkevičiaus buvo nuspręsta kelių priežiūrą sureguliuoti taip, kad būtų kuo mažiau politikų kišimosi.
          Paskutinis taisė Perfect; 2023.10.31, 11:33.

          Comment


            Parašė Perfect Rodyti pranešimą

            O Skuodžio niekas ir nerinko . Jis nepartinis.
            Jaroslavo Narkevičiaus, jeigu teisingai pamenu, didžiausias nuopelnas - didesnis dėmesys Trakų rajono keliams. Būtent po Narkevičiaus buvo nuspręsta kelių priežiūrą sureguliuoti taip, kad būtų kuo mažiau politikų kišimosi.
            Kalba buvo apie Terbakrauskį, kuris išvis vyriausybėje nefigūravo. Ir Narkevičius iš kitos partijos. Susisiekimo ministerijos prioritetai ir ministro persona kaip bebūtų priklauso nuo valdančiosios koalicijos. Jeigu valdančioji koalicija absoliučiai dėjus ant susisiekimo ir numeta tą sritį bilekam be jokių prioritetų - rezultatas irgi krenta ant valdančiosios koalicijos pečių.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kalba buvo apie Terbakrauskį, kuris išvis vyriausybėje nefigūravo. Ir Narkevičius iš kitos partijos. Susisiekimo ministerijos prioritetai ir ministro persona kaip bebūtų priklauso nuo valdančiosios koalicijos. Jeigu valdančioji koalicija absoliučiai dėjus ant susisiekimo ir numeta tą sritį bilekam be jokių prioritetų - rezultatas irgi krenta ant valdančiosios koalicijos pečių.
              Va būtent.

              Keliuose greitai išleidžiami pinigai, kurie susirenkami per kitus sektorius ir iš lėto. Geras kelių tinklas - vienoms šalims turizmas, kitoms šalims - ekonomika (logistika ar gamyba). Bet tam reikia stipraus ministro, kuris gerbiamas kitų ministrų. Kitaip negauna lėšų, kai Vyriausybė dalinasi "biudžeto pyragą".

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Va būtent.

                Keliuose greitai išleidžiami pinigai, kurie susirenkami per kitus sektorius ir iš lėto. Geras kelių tinklas - vienoms šalims turizmas, kitoms šalims - ekonomika (logistika ar gamyba). Bet tam reikia stipraus ministro, kuris gerbiamas kitų ministrų. Kitaip negauna lėšų, kai Vyriausybė dalinasi "biudžeto pyragą".
                Čia labiau Vyriausybės ir valdančiosios daugumos problema ir atsakomybė. Antra, karo Ukrainoje akivaizdoje nieko nuostabaus, kad Seimas ir Vyriausybė ženkliai padidino krašto apsaugos finansavimą ir tai iš dalies padarė kitų sričių sąskaita, tame tarpe ir kelių. Tad ministro atsakomybė, kad yra mažai pinigų keliams, yra ne didesnė nei Vyriausybės ir Seimo.
                Paskutinis taisė Perfect; 2023.11.01, 13:56.

                Comment


                  REKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
                  https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    BNS/ VZ.LT 2023.11.07
                    I. Šimonytė: keliams papildomai būtų galima skirti apie 30 mln. Eur
                    Vyriausybė pasirengusi svarstyti visus siūlymus, kur rasti papildomų lėšų keliams finansuoti 2024 m. Ji neatmeta, kad tam galima būtų skirti lėšų iš didėsiančio kelių naudotojų mokesčio, tačiau suma būtų simbolinė – maždaug 30 mln. Eur.

                    Vytautas Mitalas, Seimo narys iš Laisvės frakcijos, skaičiavo, kad iš kelių vinječių 2024 m. planuojama surinkti 37 mln. Eur daugiau nei šiemet, o iš akcizų – 110 mln. Eur daugiau.
                    Seimo Ekonomikos ir Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetai siūlo 2024 m. keliams numatyti konkretų – 217 mln. Eur didesnį finansavimą.

                    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...pie-30-mln-eur

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      REKONSTRUOTINŲ IR REMONTUOTINŲ MAGISTRALINIŲ KELIŲ RUOŽŲ PRIORITETINĖ EILĖ
                      https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...e_2023_web.pdf.
                      38 atkarpos remontuojamos Kaliningrado tankams.
                      -

                      Comment


                        Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
                        Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
                        В России резко ухудшилось состояние федеральной дорожной сети за последние три года, заявил помощник президента РФ Игорь Левитин. «Есть озабоченность, что снижается уровень содержания федеральных дорог», — отметил чиновник на пленарной сессии «Транспортной недели» (цитата по «Коммерсанту»).
                        По его данным, в 2020 году 85% «федералок» было в нормативном состоянии, а в 2023-м показатель упал до 73%. «Нужно этот баланс выдерживать. Потому что как мы тогда поручение президента выполним? Считаю нужным рассмотреть этот вопрос отдельно в правительстве», — сказал Левитин.
                        https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ar kas nors matė bendrą skaičiuką, koks % svarbesnių kelių Lietuvoje atitinka normatyvus?
                          Nes chuilostane susirūpino, kad nukrito nuo 85% iki 73%. Spėju Lietuvoje dar blogesnis vaizdelis
                          https://charter97.org/ru/news/2023/11/16/571771/
                          Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
                            Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą

                            Comment


                              Parašė vygandazz Rodyti pranešimą

                              Čia man primena į Vilnius-Utena kai kuriuose ruožuose esamą vaizdą
                              Kamon. Bent iki Molėtų galima visur drąsiai važiuoti 90 km/h, kai kur per lopus pabildės gal daugiau, nei norėtųsi, bet nei mašinos sugadinsi, nei kava išsipils.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
                                Lengva įsivaizduoti į Maskvą vedančius kelius, kuriems net M numeris priskirtas (nebe "magistralinis" kaip anksčiau, o "Maskva" ) Jie lyg ir neblogos būklės. Visko galima laukti nutolusiose A arba P kategorijos keliuose, jungiančius nutolusius 500k gyventojų ir didesnius miestus.

                                Lietuvos keliai, kiek susidūriu, daugiausia kenčia nuo provėžų ir kreivo asfalto. Kažkada Lenkija buvo kolejkų kraštas, čia prieš 20 metų. Norisi melstis, kad kažkada baigsis kolejkų laikai Lietuvoje, lyg ir judama ta linkme, t.y. siekiama kloti storesnį asfaltą, bet ar laikysis priimtų standartų, kitas klausimas.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.16, 15:54.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                                  Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
                                  Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
                                    Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.
                                      Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
                                      Common
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
                                        Common
                                        Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                                          Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
                                          Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X