Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
    Lengva įsivaizduoti į Maskvą vedančius kelius, kuriems net M numeris priskirtas (nebe "magistralinis" kaip anksčiau, o "Maskva" ) Jie lyg ir neblogos būklės. Visko galima laukti nutolusiose A arba P kategorijos keliuose, jungiančius nutolusius 500k gyventojų ir didesnius miestus.

    Lietuvos keliai, kiek susidūriu, daugiausia kenčia nuo provėžų ir kreivo asfalto. Kažkada Lenkija buvo kolejkų kraštas, čia prieš 20 metų. Norisi melstis, kad kažkada baigsis kolejkų laikai Lietuvoje, lyg ir judama ta linkme, t.y. siekiama kloti storesnį asfaltą, bet ar laikysis priimtų standartų, kitas klausimas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.16, 15:54.

    Comment


      Parašė alga Rodyti pranešimą

      Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
      Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Koks nors parinktas blogiausias vaizdelis nėra atskaitos taškas., galimai ir geriau atrodantys neatitinka. O kad A14 absoliučiai didesnė dalis tikrai neatitinka LT normų tai manau bet kam, išskyrus radarų direkcijai yra akivaizdu. Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?
        Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Pagal direkciją, 1751 km. Rekonstruotino betonkelio yra apie 60 km, kas sudaro ~3,5%.
          Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
          Common
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Vienintelis rekonstruotinas yra tik A14 ?
            Common
            Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Federaliniai keliai atitinka Lietuvos magistralinius. Kiek teko susidurti, Lietuvoj keliai su A numeriu yra padorūs. Nes RF normų neatitikimas atrodo va taip.
              Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
              -

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Paklausei "Tai dabar klausimas kokią dalį % sudaro A14 nuo bendro Ax kiekio?", atsakiau, ko kabinėjiesi?
                Sorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
                Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Man tai primena Lietuvos kelių vaizdą parvažiavus iš Lenkijos.
                  Prisimenu, kaip tas KK132 atrodė platus ir lygus parvažiavus iš duobėtos Lenkijos prieš 20 metų. Nuo tų laikų jis pasidėvėjo, o lenkai savo hardcorus kapitaliai rekonstravo. Bet realiai ten patenkinamas kelias: https://maps.app.goo.gl/PbUyLGWWJuttB6nP8 Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Sorry, tikrai nenorėjau kabinėtis ar įžeisti. Čia toks retorinis buvo žodis. Manau visokių šūdinų gabalų A2 ir A1 už Kauno tikrai daug.
                    Beje kiek atsimenu net tilte skylė buvo įgriuvusi kažkur arčiau Kryžkalnio.
                    Aš šią savaitę pravažiavau A2 nuo pradžios iki pabaigos, į abu galus. Yra ruožų, kur pirma juosta gal skersai paskilinėjus ar ką, purto kiek labiau, nei turėtų automagistralė, bet nieko kritiško. Tie ruožai sudaro gan nedidelę kelio dalį. Sakyčiau, šiuo metu remontuojami ruožai yra ilgesni. Klausiau žmonos įspūdžio, kaip jai palyginus LT LV EE keliai, sakė, kad visur geri.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Ne saldainis, su Lenkija lyginant kontrastas nemalonus, bet, to, kad jis tau atrodo kaip Ruskyno blogiausi keliai, kitaip, kaip lietuviška tradicine saviplaka aš paaiškint negaliu.
                      Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.

                      Click image for larger version

Name:	link_Kalvarijos_Screenshot 2023-11-19 192201.jpg
Views:	570
Size:	148,3 kB
ID:	2091069
                      -

                      Comment


                        Yra šansų, kad pridės biudžete kitiems metams 100 mln. keliams.

                        Mažai, bet vis į priekį.

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Jokios saviplakos. Teisybės dėlei jau užlopyta, bet įsivaizduokit kaip atrodė iki remonto.
                          Nereikia nieko įsivaizduot. Nuo kokių 2013 metų bent kartą per metus, kartais du ir tris, važinėju iš Vilniaus pro Varšuvą (išskyrus 2020 metus, aišku), daugiausia per Alytų ir Lazdijus. Nieko tas kelias iš esmės nepagerėjo ir nepablogėjo per tą dešimtmetį.

                          Foto matau tik šiurkštinimo skaldele lopus. Kur buvo įtrūkimai aplaistė bitumu ir apibarstė skaldele. Net ne asfalto keitimas.
                          Paskutinis taisė alga; 2023.11.19, 22:14.

                          Comment


                            Viešumoje vis lenda pilkoji masė, kuri kaukia, kaip Lenkijoj gerai, o pas mus blogai. Nėra ten stebuklo, o ypač matant ten milijoninį miestą. Atsakymas jiems - norit autostradinio gėrio, važiuokit kur didesnė milijoninių miestų koncentracija. Bet tada klausimas ar jie pajus tą autostradų gėrį, tokioje žmonių masėje.

                            palyginimas

                            Comment


                              Labai geras žemėlapis, nors palyginimui ir paimtas rečiausiai apgyvendintas Lenkijos kampas.
                              Blogiausia, kad lenkų vaivadijos reikšmės keliai (DW) net kokiame nors užkampyje (pvz. Kaliningrado pasienyje) savo kelio dangos lygumu lenkia mūsų A8, A10 ar A12, nekalbant apie didelę dalį mūsų krašto kelių.
                              Tiesa, pas mus (6 kartus maženėje ir 10 kartų mažiau gyventojų nei Lenkija turinčioje šalyje) yra tiek pat radarų kaip pas kaimynus; bet apie tai yra atskira tema.

                              Comment


                                LAKD 2023.12.11
                                Šalia Pabradės poligono baigtas svarbus karinio mobilumo infrastruktūros projektas – atnaujintas kelias karinei technikai judėti
                                Lietuvos automobilių kelių direkcija baigė (...) iki šiol didžiausią karinio mobilumo kelių infrastruktūros projektą – šalia didžiausio šalyje karinio poligono teritorijos kapitaliai suremontavo beveik 6 km ilgio kelio Pabradė–Meškerinė atkarpą. (...)


                                Šis projektas unikalus tuo, kad pirmą kartą Kelių direkcijos vykdomuose projektuose dangos konstrukcija įrengta su voluojamojo betono danga. Toks sprendimas priimtas individualiai įvertinus dėl karinės technikos judėjimo keliui tenkančias apkrovas ir atlikus dangos konstrukcijos skaičiavimus. Betonas turi didelę laikomąją gebą ir gali atlaikyti kasdienį karinio transporto judėjimą. Tokios kelio dangos konstrukcijos jau įrengtos karinių pajėgų naudojamose aikštelėse, karinėms pajėgoms priklausančiuose poligonų vidiniuose keliuose ir yra pritaikytos karinei technikai. (...)

                                Projektas nuo jo projektavimo iki rangos darbų pabaigos įgyvendintas mažiau nei per 6 mėnesius, fiziniai darbai užtruko tik 4 mėnesius. Šalia Pabradės karinio poligono nusidriekusio kelio statyboms buvo panaudota daugiau kaip 23 tūkst. tonų betono, o visas voluojamojo betono dangos plotas sudaro 48,5 tūkst. kv. m. Betonas, kuris buvo gaminamas netoli Pabradės laikinai įkurtoje mobilioje betono gamykloje, paklotas per 19 darbo dienų. Siekiant užtikrinti, kad betone neatsirastų įtrūkimų bei eliminuoti voluojamo betono dangos deformacijas, betono sluoksnyje buvo įrengta net 1,2 tūkst. deformacinių siūlių, o užtikrinant eismo saugumą – įrengta 1,6 km atitvarų.
                                (...) Šį projektą įgyvendino AB „HISK“, projekto vertė – 9,7 mln. Eur su PVM.

                                https://lakd.lt/naujienos/salia-pabr...chnikai-judeti

                                Comment


                                  Beveik 6km naujos betonkės Lietuvoje

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Labai geras žemėlapis, nors palyginimui ir paimtas rečiausiai apgyvendintas Lenkijos kampas.
                                    Bet to rečiausiai apgyvendinto kampo gyventojų skaičius turbūt panašiausias į Lietuvą.

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                      Bet to rečiausiai apgyvendinto kampo gyventojų skaičius turbūt panašiausias į Lietuvą.
                                      Taip.

                                      Su Lenkijos greitkelių plėtra sunku lygintis, bet visai ne dėl tos priežasties, kuri brukama.

                                      Lietuvos atveju, kokias 2008-aisiais turėtume geriausiu atveju 2+2 juostų Gierkowka Vilnius-Kaunas, dauguma sankryžų arba apsisukimai vienam lygyje, arba šviesoforai.
                                      Į Klaipėdą ar Panevėžį iš Vilniaus važinėtume paprastais krašto ar net dar žemesnio standarto keliais.

                                      Prisiminkime, kad tais laikais iš Varšuvos nėjo joks greitkelio ar autostrados ženklu pažymėtas kelias, ir visi 2+2 keliai iš Varšuvos buvo žemesnių standartų nei mūsų A1, A2.

                                      Lietuvai būtų reikėję labiau rūpintis ne Via Baltica plėtra, o kaip nusitiesti mums iki skausmo pažįstamus A1, A2. Tik paskui A5. Tokia plėtra būtų buvus didesnė, ir greitkeliai lygesni, gražesni, triukšmo sienutės visur, tačiau vilkintųsi biurokratija.

                                      Tai Via Baltica į Lenkiją greičiausiai dar kokiais 5 metais vėluotų, o džiaugtumėmes bent jau baiginėjamais A1, A2.

                                      A2 geriausiu atveju eitų iki Ukmergės, gal net ir jos nesiektų, ilgam liktų perspektyviniu autostrados projektu Vilnius-Ryga. A1 nauda nekviesčionuojama įrengta visu jos ilgiu nuo Vilniaus iki Klaipėdos. Jie būtų įrengiami per visus 2010-uosius. Likę krašto, magistraliniai keliai būtų panašios būklės kaip dabar, gal net šiek tiek prastesni.

                                      Tarpmiestiniai keliai ryškiai nebuvo prioritetas. Dėmesys ėjo kitur: energetika, krašto apsauga, gyvenimo lygio kėlimas. Keliai, iš vis transporto politika (pvz. mūsų forumo skausmas - VT) nuėjo į antrą planą. Gal tik savivaldybėms davė pinigų, įskaitant Kauną, kad mažiau karterių pramušinėt.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.12.20, 02:01.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                        O kokiu pagrindu pridėti 8,5km kurie dar nepastatyti? O ką Lenkija skolinga Lietuvai, kad pastatė atkarpą iki Lietuvos sienos? Ir aš nelyginu su Lenkija, nes jeigu lygintis tai jau turėtų atidarinėti magistrales Alytus-Kaunas, Šiauliai-Klaipėda, Tauragė -Šiauliai.
                                        Na, ne! Lietuvoj vis dar gerokai daugiau autostrados ilgio vienam gyventojui, nei Lenkijoj. Ir dabartiniais statybos tempais pas mus ir pas juos dar daug metų jie mūsų nepavis.

                                        Kovo mėnesio detalės: https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2036661

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Na, ne! Lietuvoj vis dar gerokai daugiau autostrados ilgio vienam gyventojui, nei Lenkijoj. Ir dabartiniais statybos tempais pas mus ir pas juos dar daug metų jie mūsų nepavis.

                                          Kovo mėnesio detalės: https://www.miestai.net/forumas/foru...61#post2036661
                                          Priklauso, ką vadiname „dar daug metų“. Lenkijoje šiuo metu statoma 1060 km automagistralių ir greitkelių, dar 375 km atkarpoms vyksta pirkimai. Pridėjus esamuosius 5115 km, per artimiausius kelis metus gausis 6550 km - tad tas rodiklis maždaug 2026-2027 metais turėtų siekti 172 mm/gyv. Lenkijoje. Lietuvoje, pabaigus Via Balticą iki sienos, bus apie 165 mm/gyv.

                                          Žinoma, per tą laiką greičiausiai jau vyks šiaurinių Via Baltica atkarpų statybos - tačiau ir Lenkijoje niekas tinklo plėtros stabdyti neketina. Sakyčiau, abi šalys netrukus turės panašius rodiklius, kurie dar stipriai augs
                                          Paskutinis taisė tomczu; 2023.12.22, 17:52.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X