Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KK 173 Molėtai - Joniškis - Pabradė
    Valstybinis krašto kelias, kurio kapitalinės rekonstrukcijos imsis bendrovė, yra ne tik svarbus regionui, bet ir turintis strateginę reikšmę Lietuvai, akcentuojama pranešime spaudai. Juo per parą pravažiuoja apie 400 automobilių, judančių nuo vieno didesnių Aukštaitijos miestų – Molėtų, iki netoli sienos su Baltarusija esančios Pabradės
    Kelio Molėtai–Pabradė ruožas nuo 17,9 iki 23,0 kilometro šiuo metu – ypač prastos būklės. (...)Tačiau vykdant kapitalinius remonto darbus kelio būklė gerokai pasikeis.

    https://sa.lt/uz-beveik-8-mln-euru-r...brade-atkarpa/
    Smagu, kad sumažės krašto kelių, kurių asfalto dangos plotis nesiekai 5 metrų.
    Rangovas YIT Lietuva (buv YIT Kausta) rekonstruos ruožą tarp Utos ir Joniškio. Gaila, kad vėlesnaim laikui atidedamas ruožas nuo Joniškio iki Molėtų / Švenčionių rajoinų ribos

    Buvau įdėjęs viešųjų pirkimų būklę 2022.09

    https://www.miestai.net/forumas/foru...96#post1994496

    Šiek tiek keista, kad karinio mobilumo paketas nenaudojamas 173 kelio rekonstrukcijai
    Matant koks eismas ir kokias improvizuotais maršrutais vyksta tarp Pabradės ir Ruklos, senai buvo laikas nutieesti plentą kariniam transportui tarp šių poligonų, panaudojant esamų kelių trasas
    Vienas maršruto Pabradė - Rukla vaiantų galėtų būti 173 kelias bent nuo Pabradės iki Joniškio.rekonstrukcija

    Comment


      Kartais tenka važiuoti A9 keliu nuo Šiaulių, sukant į 144 kelią ties Šeduva visada buvo lėtėjimo juosta. Nežinau kada tiksliai, bet lėtėjimo juostą ten panaikino. Yra kažkoks logiškas paaiškinimas tam? Kad įrengti naują, reikia pinigų, o čia?

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        KK 173 Molėtai - Joniškis - Pabradė


        Šiek tiek keista, kad karinio mobilumo paketas nenaudojamas 173 kelio rekonstrukcijai
        Matant koks eismas ir kokias improvizuotais maršrutais vyksta tarp Pabradės ir Ruklos, senai buvo laikas nutieesti plentą kariniam transportui tarp šių poligonų, panaudojant esamų kelių trasas
        Vienas maršruto Pabradė - Rukla vaiantų galėtų būti 173 kelias bent nuo Pabradės iki Joniškio.rekonstrukcija
        Tenka keliu dažnai važiuoti. Blogiausi ruožai vienareikšmiškai tarp Molėtų ir Inturkės ir Joniškio ir Molėtų raj. ribos (kur prasideda rekonstruota atkarpa). Dėl kalvų matomumas prastas, asfaltas siauras, prasilenkiant reikia mestis į kraštą. Ruožas, kuris bus kapitaliai rekonstruojamas, dar ne pats blogiausias.

        Kariniam tranzitui reikiant reikia papildomų tiltų per Nerį, taip pat apvažiavimų aplink miestelius. Vieninteliai tiltai yra Jonavoje, prie Dūkštų ir (už Vilniaus) Nemenčinėje. Jeigu būtų tiltas Čiobiškyje ar prie Kernavės, būtų galimybės apvažiuoti. Dėl miestelių, dabar konvojai važinėja pvz. tiesiai per Nemenčinės centrą, nes nėra jokio aplinkelio.

        Comment


          lrytas
          Nors vairuotojų nuostoliai dėl duobėtų kelių auga, prošvaisčių nematyti: situacija viena prasčiausių ES
          https://tv.lrytas.lt/zinios/auto/202...iu-es-26012905
          Dėl didelių orų permainų vairuotojai vis dažniau skundžiasi apgadintais automobiliais, dėl ko kaltos duobės keliuose. 2021 m. fiksuota 500 atvejų, kai transporto priemonės nukentėjo dėl duobių keliuose, o pernai šis skaičius padidėjo bene dvigubai. Ekspertai teigia, kad situacija ir toliau išlieka prasta.
          Finansavimas kelių priežiūrai daugelį metų išlieka toks pat, o šiemet patvirtintas finansavimas – rekordiškai mažas, Susisiekimo ministerijos parengtame Kelių priežiūros ir plėtros projekte keliams numatyta suma beveik 550 mln. eurų, o kelerių metų bėgyje numatyta finansavimo suma dar mažės.

          Comment


            Sveiki, gal kas žinote kas yra atsakingas už privataus kelio - gatvės priežiūrą?
            Kur būtų galima kreiptis už nepriežiūra, kokia gresia baudą?
            Kalba eina apie privačių namu kvartalo gatve mieste.

            Comment


              Atsakingas kelio savininkas.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė razmas Rodyti pranešimą
                Sveiki, gal kas žinote kas yra atsakingas už privataus kelio - gatvės priežiūrą?
                Kur būtų galima kreiptis už nepriežiūra, kokia gresia baudą?
                Kalba eina apie privačių namu kvartalo gatve mieste.
                Svarbu kad nepaaiškėtų kad pats ir esi savininkas/dalininkas.
                -

                Comment


                  O kur kreiptis už nepriežiura, saviladybe, keliu direkcia ar kur, gal zinai?

                  Comment


                    Kelių direkcija čia apskritai ne prie ko, savivaldybėn galėsi kreiptis, kai kelias peraugs usnim ir kiečiais, tada gal išrašys baudą už teritorijos nepriežiūrą. O šiaip privačių asmenų konfliktines situacijas sprendžia teismas. Tai turbūt ten ir reikia kreiptis.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio interviu Delfi apie padėtį kelių srityje. Apibendrinant, nuo 2009 metų krizės finansavimas kelių priežiūrai nurėžtas ir vis dar neatstatytas, taigi susiduriam su chroniško priežiūros stygiaus padariniais. Dabar nepakankamą kelių biudžetą tenka balansuot tarp strateginių investicijų (t.y. Via Baltica), žvyrkelių asfaltavimo ir einamosios priežiūros. Net suteikus adekvatų finansavimą, rezultatai pasimatytų tik per 4-5 metus.

                      https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=92568517

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                        Susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio interviu Delfi apie padėtį kelių srityje. Apibendrinant, nuo 2009 metų krizės finansavimas kelių priežiūrai nurėžtas ir vis dar neatstatytas, taigi susiduriam su chroniško priežiūros stygiaus padariniais. Dabar nepakankamą kelių biudžetą tenka balansuot tarp strateginių investicijų (t.y. Via Baltica), žvyrkelių asfaltavimo ir einamosios priežiūros. Net suteikus adekvatų finansavimą, rezultatai pasimatytų tik per 4-5 metus.

                        https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=92568517
                        Šiaip bent jau esamai infra (tiek vietinė, tiek LAKD), finansavimas turi būti, gali ir kokia EU paremti, nereikalauja mūsų infra kosminių pinigų.
                        Dėl to ir skeptiškai vertinu aplinkkelius ir kai kuriuos platinimus, nes bent jau reiktų esamą infra prižiūrėt, gerint ne tik dangą, bet ir ženklinimą (krypčių rodyklės, ženklų matomumas, ryškumas, patogumas perskaityti, etc.)
                        Tas negalioja Via Baltica ir kur jau apsiimta kad reikia normalios rekonstrukcijos: Prienų ir Molėtų keliai. Vis dar išlieku 2+1 modelio šalininku labiau intensyviuose keliuose, kuriuose suniojo transporto dalis neviršija tam tikros ribos (kaip Via Balticoje).
                        Paskutinis taisė PoDV; 2023.02.17, 00:57.

                        Comment


                          Jei kelias privatus (kvartalo) tai už jo priežiūrą ir atsakingi jo savininkai. Savilvadybė tą tau ir pasakys. Jei kelias avarinės būklės, pvz su duobėmis, galima bandyti savininkui paaiškinti kad jis turės padengti nuostolius sugadinus automobilį. Jeigu savininkas nesutinka - lieka teismai.

                          Comment


                            Kažkokie trejetukininko išvedžiojimai. Jei 40 % situacija ne šiai prasta ,o labai labai prasta, tai vis tiek įvertinimas 6 balai iš 10.

                            Delfi.lt 2023.02.24
                            M.Skuodis įvertino Lietuvos kelių būklę: kartais tenka nuleisti akis
                            Griūvantys tiltai ir duobėti keliai yra nuolatinio lėšų stygiaus rezultatas ir artimiausioje padėtyje situacija stipriai nepagerės, teigia susisiekimo ministras. Marius Skuodis tikisi, kad bent jau kitąmet valstybė galės didesnį prioritetą skirti keliams. Jo vertinimu, didesnis galėtų būti sunkiojo transporto apmokestinimas. (...)

                            Kai kur situacija tokia, kur gali tiesiog nuleidęs akis gyventojams, bendruomenei, savivaldybės vadovų atsiprašyti ir ne visais atvejais gali kažką pajudinti čia ir dabar‟, – Interviu kalbėjo M. Skuodis. Jis vis dėlto nerašytų neigiamo balo dabartinei šalies kelių būklei, nors 40 proc. atvejų ji labai prasta.
                            „Iš statistikos, kurią turiu, maždaug 4 keliai iš 10 neatitinka susisiekimo ministro patvirtintų reikalavimų ir Valstybės kontrolė apskritai tuos reikalavimus kritikuoja, kad jie nėra pakankamai ambicingi. Nėra neigiamas balas. Sakykime, jeigu iš 10 neatitinka 4, tai galime vertinti šešetu‟, – teigė ministras.
                            (...)
                            M. Skuodžio teigimu, lėšų reikia gerokai daugiau. „Dabar nenoriu įvardyti tų sumų, bet įsivaizduokite, skaičiavome prieš infliaciją, kad mums reikia 100 mln. eurų būklei, tai yra paprastiesiems, kapitaliniams remontams – tai yra, didesnių atkarpų, ne duobių lopymui – tam, kad mes keistume dangą, kad būtų sustabdytas degradavimas ir po truputį ta būklė gerėtų. Tai mes tą finansavimą būklei esame padidinę, bet tai reiškia – kitų darbų sąskaita‟, – teigia ministras.
                            Anot jo, kai kuriais atvejais tenka nustebti, kai faktiškai avarinės būklės kelias prioritetų sąraše užima tik 192-ą vietą, o tai reiškia, kad į jo remontą bus investuojama po penkerių metų.(...)

                            Finansavimas yra nepakankamas. Mes iš akcizo, kiek šiandien skiriame keliams, matysime, gal net ir 45 procentai. Tai aš matau, lėšos yra ten. Bet žinote, politikams tenka dėlioti prioritetus. Šiais metais galbūt prioritetas buvo energetika. Aš labai tikiuosi, kad būsime išgirsti ir kitais metais didesnis prioritetas bus keliams‟, – aiškino ministras. (...)

                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92580951

                            Comment


                              Gal kažkas pasikeis.

                              VZ.LT 2023.02.24
                              Naujuoju Kelių direkcijos vadovu paskirtas M. Švaikauskas
                              Nuo vasario 24 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijai vadovauja generalinis direktorius Marius Švaikauskas. Naująjį bendrovės vadovą 5 metų laikotarpiui išrinko Kelių direkcijos valdyba.
                              (...)
                              Iki 2022 m. gruodžio mėn. M. Švaikauskas dirbo valstybės valdomoje energetikos bendrovėje EPSO-G, ėjo Vyriausybės kartu su Energetikos ministerija įgyvendintos Fizinio barjero programos pasienyje su Baltarusija direktoriaus pareigas, prieš tai buvo UAB „Vilniaus vandenys“ generaliniu direktoriumi vadovavo Vilniaus regiono aplinkos apsaugos departamentui prie Aplinkos ministerijos.
                              Iki šių metų pradžios Kelių direkcijos vadovo pareigas ėjęs ilgametis įmonės darbuotojas Remigijus Lipkevičius valdybos sprendimu iki šių metų galo lieka dirbti įmonėje. Jam bus pasiūlytos Kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo pareigos.

                              https://www.vz.lt/verslo-valdymas/20...#ixzz7uV0mWuPP

                              Comment


                                Interviu su naujuoju LAKD direktoriumi

                                LRT.lt 2023.03.13
                                LAKD vadovas Švaikauskas: ištiestos rankos principas nuo šiol negalioja
                                – Tikriausiai sutiksite, kad ėmėtės vadovauti sričiai, kuriai valstybėje visada trūksta pinigų. Kaip Jums atrodo, ar problemas galima spręsti tik prašant daugiau pinigų, ar galima išsiversti ir be to, priimant efektyvesnius sprendimus?

                                – Turbūt labai aiškus atsakymas: kai vyksta virsmas, įmonėje ištiestos rankos principas – arba padarysime tiek, kiek duoda – nebegalios.
                                Taip, mes žinome pagrindinį finansavimo šaltinį, Kelių priežiūros ir plėtros programą, kad kiek nusprendžia, tai tiek ir duoda, tiek turime, už tiek ir padarome. Faktas, turbūt kai šalyje turime 40 proc. blogos kokybės kelių, 72 blogų arba labai blogų tiltų, tai jeigu paklodę tempsi į vieną pusę, kažkuris kraštas liks neužklotas.

                                Bet įmonės transformacija reiškia, kad mes jau patys galime ieškoti finansavimo šaltinių, pasinaudoti jais ir tai yra labai aiškus signalas, kad ištiestos rankos principas negalioja – kiek į delniuką įdėsi, tiek padarysim. Mes ieškosime papildomo finansavimo galimybių, yra labai aiškūs struktūriniai fondai arba komerciniai bankai, NIB'as, EIB'as (Šiaurės investicijų bankas, Europos investicinis bankas – BNS), kurie pasiruošę paskolinti, tai tikrai darysime daugiau nei planavome.
                                Juo labiau, kad yra karinio mobilumo programos. Žinome, kas vyksta už mūsų sienos, esame pasiruošę pas save pasikeisti kelius ir tiltus, programos yra, o mums turbūt pirmiausiai reikia susitvarkyti vidinius procesus, kad būtume pasiruošę. Yra ir didelės galimybės iš Europos Sąjungos lėšų, man kyla klausimas – ar mes tikrai viskuo pasinaudojame. (...)

                                Todėl mano atsakymas toks: jeigu ir duos tiek, kiek duos, mes ieškosime maksimaliai skolintis ir valstybinės reikšmės keliams, ir tiltams, kad galėtume visuomenei duotus įsipareigojimus pilnai vykdyti ir kad ta bloga kelių būklė iš 40 procentų judėtų į kitą pusę.

                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...siol-negalioja

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Interviu su naujuoju LAKD direktoriumi

                                  LRT.lt 2023.03.13
                                  LAKD vadovas Švaikauskas: ištiestos rankos principas nuo šiol negalioja
                                  Kitaip sakant jei neduos, tai pasiskolins patys? Įdomiai.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Kitaip sakant jei neduos, tai pasiskolins patys? Įdomiai.
                                    Gal privatizuos autostradas

                                    Comment


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      Romas kitoje temoje rašė, kad nevažiuoja per Alytų, gal galėtų daugiau parašyti.
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Aš apie Alytaus aplenkimą jau esu rašęs ne kartą temoje "Kaip nuvykti iš ... į..."
                                      Jei trumpai, tai nėra nė vieno normalaus maršruto per Alytų - visų pirma dėl mūsų kelių degradacijos.
                                      Plius prisidėjo remontai Alytuje, tai geriau važiuoti per Marijampolę ar Merkinę.
                                      Dar vienas ministo pažadas praleistas dar nuo vasaros.
                                      Būtų proga pakaisti savo nuomonę apie tapusį niekam tikusiu klasikinį maršrutą A4- KK129- KK132- KK135 Vilnius - Valkininkai - Alytus - Seirijai - Lazdijai - (Augustavas).

                                      Kad tie pažadai mažai verti rodo tai, kad svaigstama apie įtraukimą į europinių kelių tinklą, tačiau pati Lietuva šiai trasai nuo Naujųjų Valkininkų iki Lazdijų nesuteikia magistralinio kelio statuso (A numerio); be to, per 9 mėnesius nieko nesigirdi, kad šis projektas kaip nors buvo judinamas.

                                      BNS / LRT.lt 2022.06.08
                                      M. Skuodis: kelias per Lazdijus galėtų būti rekonstruotas 2025–2026 metais
                                      Lietuvai ir Lenkijai tariantis dėl Ukrainos žemės ūkio ir kitos produkcijos gabenimo koridoriaus į Baltijos šalių uostus ir kaip vieną tokių jungčių svarstant automobilių kelio per Lazdijus plėtrą, Lietuvos susisiekimo ministras sako, kad kelias galėtų būti rekonstruotas 2025–2026 metais.

                                      Pasak Mariaus Skuodžio, norint gauti europinį finansavimą kelias turėtų tapti transeuropinio transporto tinklo (TEN-T) dalimi, o tai galėtų įvykti kitais metais.
                                      „Dabartinis tikslas, ko mes siekiame kartu su Lenkija, kad tas kelias (per Lazdijus – BNS) atsidurtų transeuropinių tinklų žemėlapyje. Tada mes galėtume kreiptis dėl papildomo finansavimo iš Europos Sąjungos“, – BNS trečiadienį sakė M. Skuodis.
                                      „Kitais metais, tikėtina, įmanoma, kad tas kelias būtų įtrauktas į tinklą ir tada kreiptumėmės dėl papildomo finansavimo. Aš įsivaizduoju, tai yra kalba apie maždaug 2025–2026 metus“, – teigė ministras.

                                      Kiek lėšų reikėtų kelio plėtrai, M. Skuodis pasakyti negalėjo.
                                      Ministro teigimu, rekonstrukcija apimtų ruožą nuo Lazdijų per Alytų iki Valkininkų, iš ten iki Vilniaus. Šis kelias tiek kariniam, tiek civiliniam transportui taptų alternatyva „Via Baltica“ magistralei.
                                      „Alternatyva „Via Baltica“ – antras koridorius iš Lazdijų, per Alytų, Valkininkus ir po to jau susijungiant su pagrindiniu keliu į Vilnių. Kelias pirmiausia būtų plečiamas ir, natūralu, pritaikytas karinio mobilumo reikmėms“, – teigė M. Skuodis.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...25-2026-metais
                                      Paskutinis taisė Romas; 2023.03.21, 18:18.

                                      Comment


                                        Cool, geros naujienos. Logiška, darnu. Tiek kariniam mobilumui reikia plano B, tiek Varšuva–Vilnius tiesus kelias galėtų būti TEN-T tinkle.

                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Kad tie pažadai mažai verti rodo tai, kad svaigstama apie įtraukimą į europinių kelių tinklą, tačiau pati Lietuva šiai trasai nuo naujųjų valkininkų iki Lazdijų nesuteikia magistralinio kelio statuso (A numerio); be to. per 9 mėnesius nieko nesigirdi, kad šis projektas per laytų kaip nors buvo judinamas..
                                        Ar šitos lietuviškos nomenklatūros pakeitimas kažką realiai keistų? Magistraliniai keliai gauna daugiau finansavimo, nei krašto?

                                        Comment


                                          Kelio kategorija (kelio numeris) ir finansavimas turi tiesioginę koreliaciją.
                                          Kai apie 2000-2001 metus krašto kelių padaugėjo nuo 70 iki 130 (iki 1999 m. buvo tik KK170), tia dalis naujųjų krašto kelių buvo žvyrkeliai, o per 5-8 metus visi jie tapo asfaltuoti.
                                          Jei tai yra E-kelias, tai finansavimas gali būti iįš ES fondų, jei šiaip lietuviškas magistralklinis - kiek mažesnis. O krašto keliai iš ES forndų gauna fiansavimą, tik tuomet, kai apiforminama, jog tai "jungtuys su tarptautinais transporto koridoriais".

                                          Kad ministro kalbėjimas labiau panašūs į eilinius tuščius pažadus rodo tai, jog nebuvo bandoma įgyvendinti dar 2002 m. Lietuvos bendrojo plano idėjų ar 2012 m. apskričių bendrųjų planų sprendinių.

                                          Pažiūrėjkime, kokios vizijos buvo 2002 m. Lietuvos bendrajame plane:
                                          Tranzitas iš Baltarusijos į Kaliningradą turėjo eiti Medininkų magistraliniu keliu per Turgelius - Jašiūnus - Valkininkus - Alytų - Simną - Liudvinavą - Marijampolę.
                                          Jei tai būtų įgyvendinta tai tarp medininkų ir Turgelių būtų ne žvyrkelis RK5213, o asfaltas; kelias KK176 būtų ne siaurutis šunkelis su plačiais išmalto žvyro kelkraščiais, kur nepasilenkia dvi mašinos, o normalus kelias ir dabar nereikėtų kalbėti paie karinį mobilumą ir skubiai tiesiamus kelius į Rūdninkų poligoną.

                                          Lietuvos Respublikos Seimo 2002 m. spalio 29 d. nutarimas Nr. IX-1154 DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS BENDROJO PLANO



                                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.284909/asr

                                          Priedų nuododos neveikia, brėžinių likučiai pateikiami iš 2006.10.12 d. suvestinės redakcijos

                                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284380

                                          2012 m. Alytaus apskrities bendrajame plane buvo numatyta suteikit magistralinio kelio statusą keliams (KK129, KK132 ir KK135) Naujieji Valkininkai - Alytus - Lazdijai - Lenkijos siena
                                          Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 22 d. nutarimas Nr. 764 DĖL ALYTAUS APSKRITIES TERITORIJOS BENDROJO (GENERALINIO) PLANO PATVIRTINIMO



                                          https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...wid=-vh578wolf

                                          Minėti dokumentai neteko galios, kai 2021 m. buvo patviritntas naujas Lietuvos bendrasis planas.
                                          Jame numatyta, kad kelias Naujieji Valkininkai - Alytus - Lazdijai - Lenkijos siena turės "nacionalinio susisiekimo koridoriaus" statusą - toks neaiškus stausas, nes jį turi ir autostrada A2 Vilnius - Panevėžys.
                                          Kažkodėl A14, kurį anksčiau buvo planuojama sujungti su keliu Vilnius -Alytus - Varšuvą ir suteikti E-numerį yra priskirtas tik "regioniniams susisiekimo koridoriaus"ir vinguotas siauras kelais baltarusių apsipirkimui Lenkijoje KK180 - K133 - KK134 Pryvalka - Raigardas - Leipalingis -Veisiejai -Lazdijai / Ogrodniki ir aplinkinis kelias KK161 - KK164 Telšiai -Seda -Mažeikai (kodėl ne tiesus kelias per Nevarėnus), ir Lietuvos provėžų čempionas KK118 Utena- Svėdasai - Kupiškis

                                          Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. rugsėjo 29 d. nutarimas Nr. 789 DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS BENDROJO PLANO PATVIRTINIMO

                                          https://e-seimasx.lrs.lt/portal/lega...bbc1b08701c7f8

                                          Tai kas trukdo ministrui Skuodžiui keliui Vilnius - Naujieji Valkininkai- Alytus - Lazdijai patvirtinti dabar Lietuvos magistralinio kelio statusą statusą ir pvz. numerį A22), o ne tuščiai pezėti apie "europinį kelių tinklą" ir apie rekonstrukciją iki 2025-2026 metais, kai to ministro jau niekas neprisimins?
                                          Paskutinis taisė Romas; 2024.02.21, 00:29. Priežastis: Senasis 2002 m. Lietuvos bendrasis planas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X