Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

    Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2137
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
    Show must go von!

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

      Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2137
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
      Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą
        Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)
        Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m

        Rekonstruojamo kelio Nr.130 Kaunas - Prienai- Alytus punktai senuose žemėlapiuose (iki 2021.12.03) buvo nurodomi kaip Raudonė - Šakiai - Šunskai ar Marijampolė.
        Žiūrėk, tarp "strateguojant"
        - Kažkur tarp Skirsnemunės ir Veliuonos netikėtai gali atsirasti naujas tiltas per Nemuną
        - Įdomu, ar rekonstruojant kelią tarp "Vilniaus" (ankstesnis pavadinimas - Žasliai) ir "Utenos" (ankstesnis pavadinimas - Surdegis) numatytos lėšos tilto per Nerį statybai ties Gegužine.

        Comment


          Dar buvo rašyta kas vyksta kaune (jie delfi kartais perspausdina) , kad tarp 10 svarbių projektų bus kelio 130 Vilnius-Prienai-Alytus rekknstrukcija. Iš tiesų 130 yra Kaunas Alytus.

          Comment


            Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
            Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

            Yra ir kitų įdomesnių vietų.
            Ankstesnė Lietuvos kelių direkcijos kelių strategija iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d., buvo itin neambicinga.

            https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
            https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

            Šita 2021.12.03 d. strategija, jau naujos kitos, irgi yra iki 2035 metų.
            Jos pristatymas yra labai panašaus formato - nuo 19 iki 23 skaidrių su panašais skyriais ir panašiais prioritetais.

            https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
            https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


            Reikės palyginti:
            - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
            - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

            Kaip per dvejus su puse metų pasikeitė konkrečių kelių - A1, E67 (A5, A8, A10), A9, A14, A16, KK130 - rekonstrukcijų vykdymo apimtys ir terminai, geriau diskutuoti konkrečiose tų kelių temose.

            Comment


              Trumpai sakant, kiek supratau, per 15 m. bus iš esmės rekonstruoti/pastatyti keliai:
              via Baltica nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos ir nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos;
              A14 nuo Utenos iki KK108;
              KK130 nuo Garliavos iki Prienų;
              A9 nuo Panevėžio iki Radviliškio;
              A4/A16 nuo Savanorių pr. iki išsišakojimo;
              ir viskas.

              Comment


                Šiaip yra gyvybiškai svarbių projektų tokie kaip Via Baltica, kurie ir žadami būt įgyvendinti. Taip pat keletas platinimo projektų, ruožuose kur metinis paros intensyvumas viršija 10 000.

                Tiesą pasakius, labiau kreipčiau dėmesį į priežiūros kokybės gerinimą, nes toks jausmas, kad vietomis Sovietų Sąjunga nesugriuvo. 80-ųjų ženklinimo standartai, ženklų masės arba ženklai užstojantys vienas kitą, nepatrauklaus dizaino krypčių nuorodos.

                Taip pat norėtųsi, kad būtų investuojama į sankryžų gerinimą esamose autostradose A1 ir A2, kad daugmaž primintų tarptautinio standarto autostradas.

                Taip yra problemų su dangomis. Kalbama, kad kai kurie standartai numato labai ploną ir greitai provėžuojantį asfaltą. Galbūt yra ir negerų povandeninių akmenų, lėšų įsisavinimas ir pan. dalykai.

                Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 12:14.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                  Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???
                    Aišku, kad neturėjau omeny "bendrai". Su BVP viskas ok.

                    Turėjau omeny tam tikras sritis. Norėtųsi, kad transporto ir urbanistikos srityje nebuksuotume, žiūrėtume ilgalaikę perspektyvą. Tai nėra sunku ir daug darbo, tiesiog reikia žiūrėti esamus geriausius pavyzdžius. Galima visada nukreipti lėšas tinkamiau.
                    Ne visur ir atsiliekame net mano minimose konkrečiose srityse, tik yra likučių, kurie kartais pagadina medaus statinę Nesunku būtų ištaisyti, kad per max dešimtmetį tam tikrų absurdų (kelių dangos ir ženklinimas) apie kuriuos mes šnekame ir neliktų.

                    Numatoma plėtra (nauji keliai ir platinimai) pagal mūsų šalies gyventojų skaičių ir esamą geopolitinę padėtį yra beveik pakankama be keletos aplinkkelių
                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 12:52.

                    Comment


                      LAKD 2019.05.30 d. bei LR Susisiekimo ministerijos ir LAKD 2021.12.03 d. paskelbtų strategijų palyginimas
                      Prioritetai iš esmės liko tie patys

                      LAKD-2019


                      https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                      https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                      LR SusMin ir LAKD-2021

                      https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                      https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                        Marijampolė yra nurodyta Rusijos Kaliningrado srityje. Kiek žinau, ten karinis poligonas.

                        Galima pažiūrėt optimistiškai su humoru, kad ten nurodyta Marijos apsireiškimo vieta, švelninant įtampą tarp Lietuvos ir Rusijos, nenukenčiant abejoms pusėms

                        Comment


                          Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?
                            Tai gi ką tik mieli kolegos "darnajudistai" Lietuvos dvirtakių temoje negalėjo atsidžiaugti, kad šitas ministras pažadėjo nutiesti kelis kelis kartus daugiau dvirtakių. Ten juk tik viena skaidrė iš 19.
                            O kai pradedama lyginti likusias 18 skaidrių su anksteniais variantais, tai jau kažkam nepatinka. Lyginami konkretūs skaičiai ir terminai, o ne emocingi paistalai apie pvz., "keliones iki Trakų be kamščių" (tame konkrečiame pavyzdyje iš prioritetų išvis išbraukta A16 rekonstrukcija nuo Vilniaus miesto ribos iki Trakų).

                            Lyginti "strateginius" pažadus dėl tiltų geriau tiltų temoje, o strategijas ir pažadėtus terminus dėl trasos "Via Baltica" - "Via Balticos" temoje.
                            Kai bus baigtas lyginimas, bus įdėtas katalogas į temas, o gal ir pažadų palyginimo suvestinė. Kas norės, galės argumentuotai parašyti pastabas į LAKD.

                            Su kiekvienu palyginimu vis geriau matosi, kad Skuodžio paskelbta nauja "Kelių plėtros strategija iki 2035 metų" be retų išimčių tėra ne nauja strategija, o "CopyPaste" iš oranžinio LAKD šablono į žydrą ministerijos šabloną.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?
                              O forumas ne diskusijoms skirtas?

                              Comment


                                Gerai šitas "verkimas". Gal plačiau pasklis kokius pufelius, styliuje copy paste, rengia ministerija.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Šalai Vilniaus esantis pirmasis didelis Bendorėlių kvartalas turi rimtų problemų.
                                  Po to, kai ten vyko kažkokios statybos ar kelio tvakymas, nenubėga vanduo. Statybininkai, savivaldybė ir Kelių direkcija kaltina vieni kitus.

                                  15min.lt 2021.12.13
                                  Prie Vilniaus – lyg Rusnėje
                                  Kelias atsidūrė po vandeniu – nei praeiti, nei pravažiuoti

                                  Video: https://www.15min.lt/video/kasdienia...-rajone-212954
                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...oti-56-1612548

                                  15min.lt 2021.12.18
                                  Kelias atsidūrė po vandeniu:
                                  Kaltės kratosi Kelių direkcija, statybininkai ir Vilniaus rajono savivladybė




                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...e-56-1614542#_

                                  Comment


                                    Žeme aplink kelią pakeli ir nepadarai jokių nuotekų sistemoes gatvėje ir po to stebiesi kad vaduo kaupiasi gatvėje.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Žeme aplink kelią pakeli ir nepadarai jokių nuotekų sistemoes gatvėje ir po to stebiesi kad vaduo kaupiasi gatvėje.
                                      Turime panašų pavyzdį ir Antakalnio seniūnijoje - soduose gatves tiesiant apsiribota viršutine gatvės konstrukcija be lietaus nuotekų sistemos. Per didesnį lietų Mileišiškių ir Pylimėlių gatvėse susiformuoja "baseinai".

                                      Comment


                                        Šiuo atveju svarbu ne apie ką rašoma, o kada paskelbta Susisiekimo ministerijos žinutė.
                                        Žinutė paviešinta ne šiaip penktadienį popiet, kaip įprasta toje ministerijoje, bet penktadienį prieš Kūčias ir jau po darbo valandų.
                                        Kelių klausimas buvo svarstomas penktadienį, tas klausimas buvo ne paskutinis, o Seimas baigė darbą apie 15:00.

                                        ELTA / 15min.lt 2021.12.23 16:41 / Delfi.lt 2021.12.23 16:43
                                        Seimas pritarė Susisiekimo ministerijos inicijuotai kelių finansavimo pertvarkai

                                        www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ai-221-1618746 www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89041583
                                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/se...imo-pertvarkai

                                        Comment


                                          Nežinau kam čia tos sąmokslo terorijos - Seimas pritarė ketvirtadienį, tai ketvirtadienį ir paskelbė. Geriau galima buvo įmesti ne plikas nuorodas, bet ir citatų:
                                          Pirmą kartą KPPP lėšos bus planuojamos ne vienų, o trejų metų laikotarpiui. Taip, kaip teigiama Susisiekimo ministerijos pranešime, bus paprasčiau planuoti kelių infrastruktūros projektus, sumažės rizika neefektyviai naudoti KPPP lėšas. Be to, bus aiškiau apibrėžiami kelių objektų atrankos kriterijai, procedūros ir jų vykdymas.

                                          Programos finansavimo sistema supaprastinama – visos jos lėšos bus paskirstomos pagal KPPP finansavimo įstatyme nustatytas proporcijas: 67 proc. programos lėšų teks valstybinės reikšmės keliams, 33 proc. – vietiniams keliams. Iš vietiniams keliams numatomo finansavimo 9 proc. bus skiriama valstybei svarbiems vietinės reikšmės kelių objektams, kurie bus atrenkami pagal aiškiai nustatytus kriterijus.

                                          Savivaldybės galės savarankiškiau spręsti, kaip panaudoti joms skiriamas KPPP lėšas. Drauge jos įpareigojamos lėšas naudoti pagal aiškią ir skaidriais kriterijais paremtą tvarką, kad infrastruktūros valdytojams ir visuomenei būtų aiškus priimamų investicinių sprendimų pagrįstumas ir motyvai. Nuo ateinančių metų visos savivaldybės turės pasitvirtinti gauto KPPP lėšų krepšelio paskirstymo ir naudojimo tvarką, sudaryti prioritetines ir viešai skelbiamas bent 3 metų eiles, kuriomis remiantis bus įgyvendinami projektai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X