Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
    Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.

    BNS 2020.09.28
    Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
    Beveik už 12 mln. eurų bus tvarkomas Kėdainius ir Ukmergę jungiančio kelio ruožas. nuo 26,80 iki 40,27 kilometro, sutarties vertė siekia 11,97 mln. eurų. Darbus atliks bendrovė „Panevėžio keliai“, su kuria sutartis pasirašyta rugsėjo 11 dieną.

    Sutvarkius šį krašto kelio ruožą pagerės eismo sauga, nes kelias bus praplatintas.
    Anot kelių direkcijos,šis krašto kelio ruožas yra vienas blogiausių šalyje, todėl yra prioritetinis

    www.diena.lt/naujienos/versl...etuvoje-987809
    Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 14:00. Priežastis: Teksto data

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kažkaip buvo praleista kelio KK145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė gana ilgo ruožo (apie 13,5 km) rekonstrukcija.
      Kažkur nuo Tarakų (Ukmergės r.) iki Šėtos (Kėdainių r.) ten išties prastas kelias.

      BNS 2020.09.28
      Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija
      Tai, kad šis kelias ką tik baigtas tvarkyti. Šis ruožas buvo vienas iš prasčiausių Lt, dabar puikus. Malonu važiuoti!
      Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 14:00. Priežastis: Teksto data

      Comment


        Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

        Yra ir kitų įdomesnių vietų.
        Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2021-12-03 at 16.02.08.png Views:	211 Size:	172,8 kB ID:	1933884

        Click image for larger version  Name:	image_117873.png Views:	226 Size:	172,8 kB ID:	1934026
        Paskutinis taisė Romas; 2021.12.04, 17:48. Priežastis: Sumažinta sdublis

        Comment


          Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

          Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2127
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Kam ta Marijampolę rusams atiduoti?

            Click image for larger version

Name:	dsdsd.jpg
Views:	2127
Size:	46,6 kB
ID:	1933889
            Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)

            Comment


              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              Kažkas netvarkoj tam žemėlapy, kad Vilnius prie Kaišiadorių o Kaunas už Bezdonių (ar tai Babtų, bet koks skirtumas)
              Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m

              Rekonstruojamo kelio Nr.130 Kaunas - Prienai- Alytus punktai senuose žemėlapiuose (iki 2021.12.03) buvo nurodomi kaip Raudonė - Šakiai - Šunskai ar Marijampolė.
              Žiūrėk, tarp "strateguojant"
              - Kažkur tarp Skirsnemunės ir Veliuonos netikėtai gali atsirasti naujas tiltas per Nemuną
              - Įdomu, ar rekonstruojant kelią tarp "Vilniaus" (ankstesnis pavadinimas - Žasliai) ir "Utenos" (ankstesnis pavadinimas - Surdegis) numatytos lėšos tilto per Nerį statybai ties Gegužine.

              Comment


                Dar buvo rašyta kas vyksta kaune (jie delfi kartais perspausdina) , kad tarp 10 svarbių projektų bus kelio 130 Vilnius-Prienai-Alytus rekknstrukcija. Iš tiesų 130 yra Kaunas Alytus.

                Comment


                  Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
                  Nauja kelių strategija: https://www.slideshare.net/Susisieki...ija-iki-2035-m

                  Yra ir kitų įdomesnių vietų.
                  Ankstesnė Lietuvos kelių direkcijos kelių strategija iki 2035 metų, kuri buvo paskelbta 2019.05.30 d., buvo itin neambicinga.

                  https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                  https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                  Šita 2021.12.03 d. strategija, jau naujos kitos, irgi yra iki 2035 metų.
                  Jos pristatymas yra labai panašaus formato - nuo 19 iki 23 skaidrių su panašais skyriais ir panašiais prioritetais.

                  https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                  https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


                  Reikės palyginti:
                  - Ar tai yra esminis proveržis ir nauja strategija,
                  - Ar tik ant kitokio skaidrių šablono sudėliota 2½ metų senumo LAKD prezentacija.

                  Kaip per dvejus su puse metų pasikeitė konkrečių kelių - A1, E67 (A5, A8, A10), A9, A14, A16, KK130 - rekonstrukcijų vykdymo apimtys ir terminai, geriau diskutuoti konkrečiose tų kelių temose.

                  Comment


                    Trumpai sakant, kiek supratau, per 15 m. bus iš esmės rekonstruoti/pastatyti keliai:
                    via Baltica nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos ir nuo Sitkūnų iki Latvijos sienos;
                    A14 nuo Utenos iki KK108;
                    KK130 nuo Garliavos iki Prienų;
                    A9 nuo Panevėžio iki Radviliškio;
                    A4/A16 nuo Savanorių pr. iki išsišakojimo;
                    ir viskas.

                    Comment


                      Šiaip yra gyvybiškai svarbių projektų tokie kaip Via Baltica, kurie ir žadami būt įgyvendinti. Taip pat keletas platinimo projektų, ruožuose kur metinis paros intensyvumas viršija 10 000.

                      Tiesą pasakius, labiau kreipčiau dėmesį į priežiūros kokybės gerinimą, nes toks jausmas, kad vietomis Sovietų Sąjunga nesugriuvo. 80-ųjų ženklinimo standartai, ženklų masės arba ženklai užstojantys vienas kitą, nepatrauklaus dizaino krypčių nuorodos.

                      Taip pat norėtųsi, kad būtų investuojama į sankryžų gerinimą esamose autostradose A1 ir A2, kad daugmaž primintų tarptautinio standarto autostradas.

                      Taip yra problemų su dangomis. Kalbama, kad kai kurie standartai numato labai ploną ir greitai provėžuojantį asfaltą. Galbūt yra ir negerų povandeninių akmenų, lėšų įsisavinimas ir pan. dalykai.

                      Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 12:14.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Reikia atsiminti, kad buv. SSRS yra skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių. Srityse, kuriose ir eisime koja kojon su Ukrainos, Rusijos, Moldovos užkampiu, tai toj srityje daugiau mažiau ir būsim Europos dugnas
                        Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kas čia vėl per nusišnekėjimai, jau kuris laikas pagal BVP PPP lenkiame Portugaliją, Graikiją, pasivijome Italiją, o čia mums aiškina, kad esame "skurdžiausias Europos regionas, skurdesnis už daugelį Balkanų valstybių"??? WTF???
                          Aišku, kad neturėjau omeny "bendrai". Su BVP viskas ok.

                          Turėjau omeny tam tikras sritis. Norėtųsi, kad transporto ir urbanistikos srityje nebuksuotume, žiūrėtume ilgalaikę perspektyvą. Tai nėra sunku ir daug darbo, tiesiog reikia žiūrėti esamus geriausius pavyzdžius. Galima visada nukreipti lėšas tinkamiau.
                          Ne visur ir atsiliekame net mano minimose konkrečiose srityse, tik yra likučių, kurie kartais pagadina medaus statinę Nesunku būtų ištaisyti, kad per max dešimtmetį tam tikrų absurdų (kelių dangos ir ženklinimas) apie kuriuos mes šnekame ir neliktų.

                          Numatoma plėtra (nauji keliai ir platinimai) pagal mūsų šalies gyventojų skaičių ir esamą geopolitinę padėtį yra beveik pakankama be keletos aplinkkelių
                          Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.05, 12:52.

                          Comment


                            LAKD 2019.05.30 d. bei LR Susisiekimo ministerijos ir LAKD 2021.12.03 d. paskelbtų strategijų palyginimas
                            Prioritetai iš esmės liko tie patys

                            LAKD-2019


                            https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
                            https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m

                            LR SusMin ir LAKD-2021

                            https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                            https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Susisiekimo ministerijos klerkai šiek tiek pasiklydę geografijoje arba per anksti pradėjo naudoti narkotikus.

                              https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
                              Marijampolė yra nurodyta Rusijos Kaliningrado srityje. Kiek žinau, ten karinis poligonas.

                              Galima pažiūrėt optimistiškai su humoru, kad ten nurodyta Marijos apsireiškimo vieta, švelninant įtampą tarp Lietuvos ir Rusijos, nenukenčiant abejoms pusėms

                              Comment


                                Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?
                                  Tai gi ką tik mieli kolegos "darnajudistai" Lietuvos dvirtakių temoje negalėjo atsidžiaugti, kad šitas ministras pažadėjo nutiesti kelis kelis kartus daugiau dvirtakių. Ten juk tik viena skaidrė iš 19.
                                  O kai pradedama lyginti likusias 18 skaidrių su anksteniais variantais, tai jau kažkam nepatinka. Lyginami konkretūs skaičiai ir terminai, o ne emocingi paistalai apie pvz., "keliones iki Trakų be kamščių" (tame konkrečiame pavyzdyje iš prioritetų išvis išbraukta A16 rekonstrukcija nuo Vilniaus miesto ribos iki Trakų).

                                  Lyginti "strateginius" pažadus dėl tiltų geriau tiltų temoje, o strategijas ir pažadėtus terminus dėl trasos "Via Baltica" - "Via Balticos" temoje.
                                  Kai bus baigtas lyginimas, bus įdėtas katalogas į temas, o gal ir pažadų palyginimo suvestinė. Kas norės, galės argumentuotai parašyti pastabas į LAKD.

                                  Su kiekvienu palyginimu vis geriau matosi, kad Skuodžio paskelbta nauja "Kelių plėtros strategija iki 2035 metų" be retų išimčių tėra ne nauja strategija, o "CopyPaste" iš oranžinio LAKD šablono į žydrą ministerijos šabloną.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Gal jau gana kelintą dieną verkti apie strategiją visose temose?
                                    O forumas ne diskusijoms skirtas?

                                    Comment


                                      Gerai šitas "verkimas". Gal plačiau pasklis kokius pufelius, styliuje copy paste, rengia ministerija.
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Šalai Vilniaus esantis pirmasis didelis Bendorėlių kvartalas turi rimtų problemų.
                                        Po to, kai ten vyko kažkokios statybos ar kelio tvakymas, nenubėga vanduo. Statybininkai, savivaldybė ir Kelių direkcija kaltina vieni kitus.

                                        15min.lt 2021.12.13
                                        Prie Vilniaus – lyg Rusnėje
                                        Kelias atsidūrė po vandeniu – nei praeiti, nei pravažiuoti

                                        Video: https://www.15min.lt/video/kasdienia...-rajone-212954
                                        http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...oti-56-1612548

                                        15min.lt 2021.12.18
                                        Kelias atsidūrė po vandeniu:
                                        Kaltės kratosi Kelių direkcija, statybininkai ir Vilniaus rajono savivladybė




                                        http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...e-56-1614542#_

                                        Comment


                                          Žeme aplink kelią pakeli ir nepadarai jokių nuotekų sistemoes gatvėje ir po to stebiesi kad vaduo kaupiasi gatvėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X