Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada tvarkys A2 ir A1 nuo Kauno link Klaipėdos? Abiem atvejais, ypač A2, dangos kokybė labai prasta. Vietomis apskritai nesaugi. 130km/h realiai jau dabar nebeturėtų leisti.
    Galėtų uždėti 110/120 ties stotelėmis su mėlynais kilometrų ženklais.

    Vilnius-Panevėžys avtomagistral'ė turėtų būti tik ten kur nėra stotelių ir apsisukimų, o likusios atkarpose tiesiog draudžiamieji ženklai lėtam transportui, pan. kaip naujam A14 ruože

    Kaunas-Klaipėda galėtų likti avtomagistral'ė nuo Ariogalos iki Gargždų-Dauparų. Tik vietomis greitis rekomenduojamas 110 dėl blogos dangos.

    Aš iš vis būčiau Lietuvoje nusiteikęs apjungti greitkelio ir automagistralės ženklus į autostradą, kuri vadintųsi greitkeliu ir visus metus greitis 120 km/h, visur įrengiami el. kelio ženklai (kas lyg ir planuojama).

    P.S. Automagistralė yra rusiškas terminas, o autostrada... techniškai smetoniškas terminas Labiausiai norėčiau, kad būtų apjungti autostrados ir greitkelio ženklai ir būtų bendrai naudojamas greitkelio terminas, panašiai kaip Olandijoje autostrada yra vadinama (auto)snelweg (palyginti su vok. schnelle )
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.29, 18:29.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      P.S. Automagistralė yra rusiškas terminas, o autostrada... techniškai smetoniškas terminas Labiausiai norėčiau, kad būtų bendrai naudojamas greitkelio terminas, panašiai kaip Olandijoje autostrada yra vadinama (auto)snelweg (palyginti su vok. schnelle ), o dabartinis greitkelis - motorinio transporto kelias, gal net Lietuvos sąlygoms ir nereikia tokio ženklo.
      Autostrada yra itališkas žodis. Greitkelis Lietuvoje turi visai kitą statusą ir greičio ribojimus.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

        Autostrada yra itališkas žodis. Greitkelis Lietuvoje turi visai kitą statusą ir greičio ribojimus.
        Žinau, bet teko matyti berods 1939 m. Kaunas-Vilnius planus, tai kelias užvadintas "autostrada" Motorway/Freeway/etc. terminas į Lietuvą atėjo kaip "autostrada"

        Gal suktai skambės, bet kažkaip norėčiau, kad greitkelio ženklai būtų pakeisti automagistralės ženklais, o automagistralės ženklas būtų pervadintas į greitkelio ženklą (užvadintas "greitkeliu"), nes greitkelis yra lietuviškas žodis, o nei autostrada, nei juolabiau automagistralė nėra lietuviški žodžiai. Dauguma šalių naudoja savo vietinius autostradų pavadinimus, tik kelios šalys naudoja žodį autostrada.

        Aš pavyzdžiu laikau Slovakiją, kuri turėjo tiek greitkelio, tiek automagistralės ženklus, bet keliai mažai kuo vizualiai skyrėsi tai visi keliai tapo automagistralėmis, ir greitkelių neliko. Panašiai galbūt galėtų būti ir Lietuvoje, nes pas mus taip pat skirtumai tarp greitkelių ir automagistralių yra menki.
        Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.29, 18:35.

        Comment


          AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.
          Kaip aš suprantu, kelio rekonstrukcija įvyks tarp KK145 ir 1506/4811 sankryžos, ir Deltuvos? Nes yra kalbama apie kelio ruožą nuo 26,80 iki 40,27 km.

          Comment


            Parašė Deus Rodyti pranešimą

            Kaip aš suprantu, kelio rekonstrukcija įvyks tarp KK145 ir 1506/4811 sankryžos, ir Deltuvos? Nes yra kalbama apie kelio ruožą nuo 26,80 iki 40,27 km.
            Kaip suprantu šiek tiek ilgesnė atkarpa, nuo kelio atšakos prie gyvenvietės TARAKAI iki Deltuvos miestelio, jau sutvarkyto ruožo. T.y rekonstravus šią minimą atkarpą, visas kelias Ukmergė-Šėta-Aristava bus rekonstruotas.

            Comment


              KK 105 Pirčiupiai - Eišiškės
              Numatomas tvarkyti vienas iš krašto kelių, kur yra sena labai siaura asfalto danga, kur negali prasilenkti dvi mašinos.
              Šiame kelyje toks beveik visas kelias - ruožas nuo tilto per Šalčią iki Eišiškių. Numatoma rekonstruoti 5,4 km ruožą nuo Eišiškių pusės.
              Dabar asfalto dangos plotis yra tik 4,20-4,50 m. Numatomos dvi 3,5 m pločio juostos (7 m).

              Kelio Nr. 105 Pirčiupiai – Eišiškės ruožo nuo 18,10 iki 23,50 km rekonstravimo projektas

              Šalčininkų r. savivaldybė 2020-10-30
              Visuomenės informavimas apie numatomą statinių projektavimą
              Kelio Nr. 105 Pirčiupiai – Eišiškės ruožo nuo 18,10 iki 23,50 km rekonstravimo projektas
              Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki 2020 11 23 nuo 9.00 iki 15.00 val. darbo dienomis adresu Gegužės a. 19, Eišiškės, Eišiškių seniūnijoje ir UAB „Sweco Lietuva“ adresu A. Strazdo g. 22, Kaunas.
              Pasiūlymai teikiami iki 2020.11.23 d. 17.00 val. el.p.: giedrius.gaizauskas@sweco.lt arba kaunas@sweco.lt . Raštu: A. Strazdo g. 22, LT-48488, Kaunas, UAB „Sweco Lietuva“.
              Viešo susirinkimo duomenys: Data: 2020.11.24 Laikas: 17.00 val. Gegužės a. 19, Eišiškės, Eišiškių seniūnijoje
              Esant karantinui nuotoliniu būdu: https://teams.microsoft.com/l/meetup...a0b11678%22%7d

              VIZUALIZACIJA
              PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI

              http://www.salcininkai.lt/skelbimai/...ektavima:12156

              Comment


                Gal kas žino ir gali pakomentuoti plačiau, kada ir kodėl buvo tiesiamos tokios siauros asfalto dangos? Suprantu, kad taip pigiau ir bent kažkiek pagerinamas pravažumas, bet gal yra kokių įdomesnių faktų, pavyzdžiui, kada buvo pradėta taip asfaltuoti kelius, kur yra išlikusios seniausios atkarpos ar pan.?

                Comment


                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                  Gal kas žino ir gali pakomentuoti plačiau, kada ir kodėl buvo tiesiamos tokios siauros asfalto dangos?
                  Pagrindinė priežastis - skurdas.

                  Iki šiol dar išliko tokių siaurų ruožų:
                  KK 173 Joniškis - Molėtai
                  KK 176 Pirčiupiai - Jašiūnai
                  KK 221 Vievis - Semeliškės
                  KK 211 Linkuva- Žeimelis
                  KK 209 Joniškis - Kriūkai - Žeimelis.


                  Kažkur šioje temoje buvo žemėlapis ir tokių siaurų kelių sąrašas

                  Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                  Gal yra kokių įdomesnių faktų, pavyzdžiui, kada buvo pradėta taip asfaltuoti kelius, kur yra išlikusios seniausios atkarpos ar pan.?
                  Labai plati tema. Paieškoti informacijos apie pokario galima temoje "Lietuvos keliai senose nuotraukose", galiam pabandyti atlikti paiešką pagal raktinius žodžius "Kelininkai,Senjorai" .
                  Labai gaila, kad nėra viešai prieinamos kelininko, fotografo ir poeto Lino Brogos (1925-2005) nuotraukos. Šis pokario dešimtmečių kelių statybos metraštininkas labiau žinomas už kitas veiklas.

                  Comment


                    Siaurų kelių jaučiu galima rasti kiekvienam rajone. Čia Lietuvos gėda mano nuomone toki Lietuvos keliai. Dar man iš žinomų siaurų kelių yra:

                    Šakiai – Slavikai (3806)
                    Kaunas (Aukštutiniai Kaniūkai) - Babtai (1906)

                    Comment


                      Taip pat ir 2602 atkarpa Kazlų Rūda – Višakio Rūda, bet jau prasidėjusi šito kelio rekonstrukcija.

                      Comment


                        Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                        Siaurų kelių jaučiu galima rasti kiekvienam rajone. Čia Lietuvos gėda mano nuomone toki Lietuvos keliai. Dar man iš žinomų siaurų kelių yra:

                        Šakiai – Slavikai (3806)
                        Kaunas (Aukštutiniai Kaniūkai) - Babtai (1906)
                        Ir vėl plakimas ausimis per žandus. Tokių kelių pilna Lenkijoje, Latvijoje ir kitur. Savo laiku tai buvo didelis žingsnis į priekį. Tai buvo kelias su asfalto danga, o ne žvyrkelis. Dabar kai kurie jų jau nebeatitinka poreikių. O kai kurie pilnai tenkina tuos poreikius. Geriau toks kelias, jei srautai nedideli, nei žvyrkelis. Yra žvyrkelių su panašiais automobilių srautais ir juos pirmiausiai reikia asfaltuoti, o ne siaurus asfaltuotus kelius. Ištekliai ne begaliniai. Viską reikia daryti su protu ir pagal prioritetus.

                        Comment


                          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                          Ar jums neatrodo, kad Kaunas - Prienai turetų būti aukštesnės kategorijos kelias lyginant su Prienai - Alytus? (turiu galvoje automobilių skaičių per dieną)
                          Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša

                          Comment


                            Parašė irwel Rodyti pranešimą

                            Na nera tokio srauto,kaip tarkim Jonava-Kaunas,tai nemanau ,kad kada bus 2x2 . Sekantis etapas po ,,Marė,,-LT siena, bus Kaunas-Kėdainiai ,kur bus 2x2 ven dėl to ,kad reikia centrinei šalies pramonei,bei ,kad dubliujoasi su via baltika. Šiauliai-Panevėžys ir tie 2x2 nu niekaip neišsimuša
                            Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                              Įdomu, kaip ten su sunkvežimių srautais. Jei nutiesus Via Baltica iki PL sienos, daug sunkvežimių nebevažiuos 1+1 (130, 132 keliai), tai gal tada užtenka 2+1.
                              Pats kelias yra daugiau "priemiestinio" ar vietinio susisiekimo pobūdžio, taip ir negavo magistralinio kelio statuso.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kaunas - Prienai eismo intensyvumas laisvai traukia iki 2x2 kelio, nes yra didesnis nei pvz. A2 atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės ar A9 Šiauliai - Radviliškis.

                                Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2

                                Comment


                                  Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.

                                  Comment


                                    Parašė irwel Rodyti pranešimą

                                    Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
                                    Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.

                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Važiuoja panašiai fūrų kaip 2+2 A11 atkarpoje Šiauliai-Kuršėnai ar A12 Šiauliai-Bubiai.
                                    Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 13:24.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Jei mažai fūrų, tai užtenka 2+1. Ten kur daug fūrų, geriau 2x2. Manau 130 tokiu atveju užtenka 2+1.



                                      Sovietinės 2x2 atkarpos. Galbūt šiandien būtų tik 2+1, kaip Panevėžio aplinkkelis, kuris pats turėtų būti 2x2. Tiesa, ateitis dėl A12 gali pasisukti įvairiai dėl Kaliningrado srities atvirumo. Ilgai tai buvo kone svarbiausias tranzitinis kelias Lietuvoje, kol juos sovietmečiu pakeitė nauji tranzitiniai keliai Lietuvoje ir po Sovietų griūties atsiradusi Via Baltica bei Kaliningrado srities santykinio užsidarymo ir nebegalėjimo būti tokia tranzitine teritorija kokia buvo ankstesniais laikais.
                                      Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                        Kad Šiauliai-Bubiai tikrai ne sovietinė atkarpa, nutiesta jau šio forumo laikais.
                                        Ai prisimenu. Dar 2000-aisiais, įstojus į ES, buvo tiesiamos 2x2 magistralinių kelių atkarpos su daugybę nuovažų. Turime A12 ties Šiauliais, A13 ties Klaipėda, A6 ties Jonava.

                                        Vėliau pradėjo atsiradinėti tokie dalykai kaip jungiamieji keliai, o tokio tipo keliai liko nebent tik greito eismo gatvės (A19 ir tai tik iš dalies) ir krašto keliai (kelias 102 ties Vilniumi).
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.11, 17:19.

                                        Comment


                                          Parašė irwel Rodyti pranešimą

                                          Na ,šiuo keliu nevyksta dažnai ,,fūros,, jis netranzitinis,jis mažai reikšmingas verslui, tai bus sarašo galę kalbant apie 2x2
                                          O kas yra sąrašo priekyje, jei ir taip čia srautas lenkia net kai kurias A2 atkarpas? Beje, Šiauliai - Radviliškis kelias padarytas į normalų greitkelį vien tik dėl vietinio didelio srauto, tarptautinio tranzito prasme tas kelias visiškai nereikšmingas, fūrų taip pat važiuoja mažai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X