Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
    Tai apie A14 modernizavimą ir turėta omenye
    Kaime, galbūt, ir gyvena trečdalis Lietuvos, tačiau tikrai didelė dalis jų jau dabar turi asfaltą. Jei pažiūrėtumėm dabar sąraše esančių žvyrkelių intensyvumą ir iki kokio dydžio "miestų" jie veda tai tikrai neatrodo tiek gyvybiškai svarbu atnaujinti kaip A14, kur vasarą ir tramplynai atsiranda, o važiuojant pojūtis kaip žvyrkeliu, tik, kad nedulka

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
      Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
      Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams

      Comment


        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
        Manau, kad žvyrkelių asfaltavimas yra Lietuvos kelių infrastruktūros vėžys. Pataikaujama gūdaus kaimo rinkėjams, projekto, žemės paėmimo bei kitų procedūrų ir sudėtingos naujos infrastruktūros realiai nereikia (užvarvini asfaltu ir įbedi stulpelius su atšvaitais), taigi ir galvoti bei dirbti institucijose niekam nereikia, na o tada nei pinigų, nei intelektinių resursų nebelieka realiai svarbiems projektams. Kol visi tylės, tol taip ir gyvensim
        Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.

        Comment


          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

          Manipuliatyvus teiginys, nes kaimas kaimui nelygu, dauguma kaimų seniausiai turi asfaltą, o pažiūrėjus į LAKD žemėlapį dabar asfaltuojama tik maršrutai Išniekur - Įniekur su 5 aut/para.
          Naujų grandiozinių gal ir nereikia, bet pirmiau tikrai reikėtų susitvarkyti tokius bottleneckus kaip A5 į Lenkiją ir KK130. A8 iš esmės irgi paruoštas normaliai modernizacijai, na bet tarkim galėtų palaukt. A12 būklė kaip Afganistane. Anyway, nėra pas juos jokios strategijos, tai ir nieko daugiau nebesitikiu be pataikavimo dugnams
          Paties teiginiai lygiai tokie pat manipuliatyvūs ir diskriminaciniai (ajajai, kaimiečiai nusprogs iš prabangos). Taip, kaimas kaimui nelygu ir žvyrkelių dar daug. Kas dėl kriterijų parinkimo, kuriuos pirmiau asfaltuoti, tai kita kalba. Tačiau sakyti, kas tegul jie palaukia (kol kaimai išnyks), nes gi yra svarbesni projetai, tai taip negalima. Turi būti viskas daroma lygiaigrečiai. Jei mažiau vogtų ir geriau planuotų, tai pagrindinių kelių nereikėtų kas kelis metus modernizuoti ir atnaujinti dėl susidariusių provėžų, trūkių ir nusėdimų... Daug pinigų išmetama veltui ir nueina į kažkieno tai kišenes.
          Paskutinis taisė Al1; 2020.05.26, 09:54.

          Comment


            Iš trečdalio kaimiečių pusė gyvena Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos rajonuose. Gal yra kokia statistika kaip šitos žvyrkėlių lėšos pasiskirsto po rajonus?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Labiausiai pataikaujama dviratininkams su plentiniais dviračiais Tegu tik asfaltuoja. Kiekvienas naujas mažai naudojamas asfalto kilometras yra didelis džiaugsmas.
              Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui

              Žvyrkelių asfaltavimo programa labiausiai į naudą pasitarnaus naujų tranzitinių maršrutų atradimui, galbūt vietinių turistinių objektų patrauklumo gerinimui. Manau, kad ji ne vien skirta keliolikai likusių žmonių, "kurie nemoka mokesčių".

              Tiesa, nesakau, kad reiktų pamiršti ir blogiausios būklės magistralinių kelių bei "tik per plauką ne magistralinių kelių" tokių kaip 130 "Kaunas-Prienai" ruožus.
              Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.26, 14:28.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Turbūt vienas ryškiausių teigiamų žvyrkelių asfaltavimo programos pavyzdžių yra Vilnius-Anykščiai. Daugeliu atveju, gana neintensyvūs keliai, o dar ir Puntukas bei Lajų takas pakeliui
                Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?
                  Giedraičiai - Želva - Balninkai - Kurkliai

                  Comment


                    https://goo.gl/maps/TPMeHJTPvqJ4ZeiD8

                    P.S. Kol kas Google Maps nukreipia per 108, po remontų turėtų iš karto nukreipti iš A14 į 172.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Apie tai ir šneka. Kodėl tiesiamas 3 km asfaltuotas kelias iki vienkemio, kur registruoti 2 gyventojai, nemokantys mokesčių? O štai kokiuose Salininkuose nemaža dalis net pagrindinių kelių neasfaltuota, arba asfaltuojama tik gyventojų lėšomis (be šaligatvių ir normalių komunikacijų). Nors ten yra šimtai gyvenamųjų namų ir tūkstančiai gyventojų, mokesčių mokėtojų. Priedo dėsėtkas tūkstančių sodininkų ir poilsiautojų sezono metu. Tai jau daugiau negu dažnos savivaldybės centras su išpuoselėtomis pustuštėmis gatvėmis.
                      Bet ar tikrai daug tokių pavyzdžių, kai asfaltuojami keliai, vedantys į vienkiemius? Prioritetas šiaip teikiamas atsižvelgiant į tai, ar žvyrkeliu kursuoja autobusai, ar jis veda į administracinį centrą, ar jis veda į kokį nors turistinį objektą, jau nekalbant apie eismo intensyvumą (nors šiaip visi šitie kriterijai glaudžiai susiję).

                      O dėl miestų gavių, man atrodo, viskas sprendžiama atskirai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Apie kokią Vilnius-Anykščiai atkarpą eina kalba? Taujėnai-Kavarskas?
                        Pernai išasfaltuoti paskutiniai 5 km turistinio kelio Vilnius-Giedraičiai-Želva-Balninkai-Kurkliai-Anykščiai
                        ​​​​​​
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Jau asfaltuotas visas turistinis kelias Vilnius-Giedraičiai-Želva-Balninkai-Kurkliai-Anykščiai
                        Baigiamas asfaltuoti paskutinis apie 5 km kelio RK 1201 ruožas tarp Didžiakaimio (kelias A6) ir Dapkūniškių.
                        Žvyrkelių asfaltavimo temoje yra aprašyti ne tik atsiradę turistiniai keliai.
                        Atsirado alternatyvūs maršrutai, pvz.
                        Vilnius-A4- Rūdiskės-KK220-Alytus (šiek tiek turistinis) ar Vilnius- Musninkai-Upninkai-Jonava.
                        Kad iš esmės pagerėjo prie asfaltuotų žvyrkelių gyvenančių zmonių gyvenimo kokybė, irgi svarbu.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tikram paprastam žmogui nekiltų tokios mintys, kad nereikia asfaltuoti žvyrkelių. Alio, kaime gyvena trečdalis Lietuvos, o tu sakai, kad jie valstybei neturi rūpėti, tik miestiečiai? O ir "elitas" turi NT kaimuose. Būtent TAIP ir gyvensime ir dar blogiau, jei su tokiu mąstymu bus valdžioje tie, kas priima sprendimus. Apie kokį intelektą kalba? Viaduką ar tiltą suprojektuoti ir pastatyti? Yra to intelekto pakankamai ir niekur jis nedings. Reikia įsidėti į galvą visiems laikams, kad jokių grandiozinių kelių tiesimo projektų Lietuvoje nebus, nes nėra poreikio. Esami tik bus modernizuojami palaipsniui.
                          Lėšų kiekis yra ribotas, ir jas reikia skirstyti ten, kur jos labiausiai naudingos (kur daugiausiai eismo dalyvių). Statyti infrastruktūrą kuria naudosis 5 žmonės kad ją poto brangiai išlakyti lietuva nėra tokia turtinga. Jeigu "nėra pinigų" sutvarkyti gatves kurios atrodo kaip po bombardavimo, tai naujai infrastrukt9rai prižiūrėti lėšų taip pat nebus arba jos yra neracionaliai paskirstomos.

                          Comment


                            www.delfi.lt 2020.06.04
                            Po audito – Susisiekimo ministerijos priekaištai Kelių direkcijai: dėl padarytų klaidų liks neasfaltuotų žvyrkelių
                            Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.

                            Auditas parodė, jog lėšos (beveik 600 mln. eurų), skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) ir ES, nėra efektyviai įsisavinamos, nebus įgyvendinta 4-erių metų Vyriausybės programa ir gali likti maždaug 200 km neišasfaltuotų žvyrkelių atkarpų visoje šalyje. Nustatyta, kad KPPP ir ES fondų lėšos praėjusiais metais buvo panaudotos atitinkamai 86 proc. ir 66 proc.

                            Nors KPPP finansavimo lėšų sąmatos vykdymas 2018 m. – 83,40 proc., tačiau lėšų, skirtų valstybinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, panaudojimas – 70,9 proc.

                            LAKD, neturėdama susistemintų duomenų apie kiekvieniems metams planuojamus ir faktiškai atliktus projektus, finansuojamus ES lėšomis, darbus negalėjo tinkamai kontroliuoti šių projektų vykdymo. Turima projektų valdymo informacinė sistema neužtikrina informacijos surinkimo ir susisteminimo.
                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84449331

                            BNS 2020.06.04
                            Kelių direkcijos vadovas apie Susisiekimo ministerijos audito išvadas: kaltinimai klaidingi
                            Susisiekimo ministerija teigia, kad atliktas Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vidaus auditas parodė, jog direkcija vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi. Anot direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, ministerijos atlikto audito ataskaitoje nurodyti kaltinimai Kelių direkcijai yra nepagrįsti.

                            Jis nurodė, kad 2017-2019 metais panaudota netgi daugiau KPPP lėšų nei numatyta. „Mes turime per trejus metus surinkę 1,437 mlrd. eurų. Priimant biudžeto įstatymus, kiekvienų metų gruodį Seimas sprendžia, kiek lėšų bus panaudota kitoms reikmėms. Per tuos trejus metus kitoms (valstybės – BNS) reikmėms buvo paimti beveik 109 mln. eurų ir iš viso galėjome naudoti 1,328 mlrd. eurų“, – pasakoja jis.

                            Anot V.Andrejevo, direkcija per tą laiką panaudojo net daugiau lėšų – 1,363 mlrd. eurų. „Daugiau panaudojome, nes 2016 metais liko nepanaudotų lėšų. Tvirtai pareiškiu, neklaidinant visuomenės, kad panaudojome visas lėšas, kiek buvo surinkta, ir papildomai 35,5 mln. eurų panaudojome to, kas buvo nepanaudota 2016 metais“, – sakė jis. „Kelių direkcija tikrai veikia efektyviai, nors tobulinti sistemą reikia. Dirbame su tam tikrais instrumentais, kurie yra daugiau nei 15 metų senumo, turiu omenyje programinę įrangą. Mes esame išsikėlę tikslus, nuo kada turėsime tam tikrus automatizuotus procesus, galėsime sklandžiau įvykdyti biudžetus ir taip toliau“, – kalbėjo V.Andrejevas.
                            (...)

                            Dėl V.Andrejevo ateities diskutuota ir Seime, svarstant Kelių direkcijos pertvarką į valstybės įmonę. (...)
                            „Sprendimas (Seimo – BNS) yra priimtas nuo rugsėjo 1 dienos įsteigti valstybinę įmonę, (...). Pasak V.Andrejevo, Darbo kodekso pataisos įsigalios rugpjūčio 1-ąją, o jis birželio 1-ąją gavo susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevičiaus įspėjimą apie atleidimą nuo rugsėjo 1-osios.

                            https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-667-1328040

                            Comment


                              Tai kas teisus? Vėl tarp trijų pušų pasiklydome?

                              Comment


                                Numatomas Trakų rajono keliųir gatvių tvarkymas.

                                https://www.facebook.com/darius.kved...24686904353717


                                Geros naujienos! Tvarkydami rajono kelius ir gatves, šiemet nudirbsime daugiau nei planavome. Susisiekimo ministro įsakymais dėl ekonomikos skatinimo paskirstytos lėšos kelių asfaltavimui. Tvarkysime žvyrkelius, įrengsime šaligatvius ir pėsčiųjų takus, perklosime duobėtas gatves. Visas sąrašas žemiau. Jau pradėjome ir padarėme beveik 2 km anksčiau suplanuotų gatvių: Meistru g. Jelščiznos k., Ezero g. Šventininkuose, Liepynu g. Liepynų k., Skaisčio g. Varnikų k., Lauko g. Rudiškėse, Kraštinė g. Rubežiaus k., Alyvų g. Skynimų k. Artimiausiu metu darbai prasidės ir kitose seniūnijose.

                                Vyriausybės nutarimais papildomai skirtos lėšos Trakų rajonui:

                                Trakų miesto Vienuolyno gatvei taisyti (remontuoti) (21,1 tūkst. Eur.)
                                Trakų miesto Bernardinų gatvei taisyti (remontuoti) (18,0 tūkst. Eur.)
                                Trakų miesto Maironio gatvei taisyti (remontuoti) (16,4 tūkst. Eur.)
                                Pėsčiųjų ir dviračių takui Trakų miesto Aukštadvario gatvėje rekonstruoti (175,0 tūkst. Eur.)
                                Pėsčiųjų takui palei Totoriškių ežerą nuo Trakų miesto Vytauto g. 69 iki Ežero g. 7 įrengti (200,0 tūkst. Eur.)

                                Lentvario miesto Račkūnų gatvei kapitališkai remontuoti įrengiant pėsčiųjų taką (329,2 tūkst. Eur.)
                                Lentvario seniūnijos vietinės reikšmės keliui Kariotiškės – Moluvėnai (Transporto gatvė) kapitališkai remontuoti (291,6 tūkst. Eur.)
                                Lentvario seniūnijos vietinės reikšmės keliui Valai – Stirniai –Saidžiai taisyti (remontuoti) (73,0 tūkst. Eur.)
                                Lentvario seniūnijos Rykantų kaimo Bažnyčios gatvei kapitališkai remontuoti (142,7 tūkst. Eur.)
                                Lentvario seniūnijos Rykantų kaimo Balčiūnų gatvei kapitališkai remontuoti (57,1 tūkst. Eur.)

                                Aukštadvario seniūnijos vietinės reikšmės keliui Čižiūnai – Ubiškės kapitališkai remontuoti (500,0 tūkst. Eur.)

                                Grendavės seniūnijos vietinės reikšmės keliui "Privažiuojamasis kelias prie Žuklijų nuo kelio 4734 Moniai – Bagdanonys – Strėva" kapitališkai remontuoti (400,0 tūkst. Eur.)

                                Rūdiškių seniūnijos vietinės reikšmės keliui Slabada – Karažiškės kapitališkai remontuoti (342,5 tūkst. Eur.)
                                Rūdiškių seniūnijos vietinės reikšmės keliui "Privažiuojamasis kelias prie Lieponių nuo kelio 4704 Rūdiškių seniūnijos Anglininkų kaimo Malūno gatvei kapitališkai remontuoti (136,0 tūkst. Eur.)
                                Rūdiškių seniūnijos tiltų kaimo Tvenkinio gatvei kapitališkai remontuoti (57,1 tūkst. Eur.)

                                Paluknio seniūnijos Liepynų kaimo Liepynų gatvei kapitališkai remontuoti (250,0 tūkst. Eur.)
                                Paluknio seniūnijos Paluknio kaimo Rūdiškių gatvei kapitališkai remontuoti (400,0 tūkst. Eur.)
                                Paluknys – Žėronys – Valkininkų g. st." (Liepų gatvei) kapitališkai remontuoti (296,8 tūkst. Eur.)

                                Onuškio seniūnijos Onuškio miestelio Ramošiškių gatvei taisyti (remontuoti) (27,3 tūkst. Eur.)
                                Onuškio seniūnijos Onuškio miestelio Medžiotojų gatvei taisyti (remontuoti) (14,8 tūkst. Eur.)

                                Senųjų Trakų seniūnijos Guopstų kaimo vietinės reikšmės keliui „Privažiuojamasis kelias prie Guopstų nuo kelio A4 Vilnius – Varėna – Gardinas (Pramonės gatvė) kapitališkai remontuoti (291,2 tūkst. Eur.)


                                Comment


                                  Sveiki,
                                  Situacija, kai krašto kelias eina per miestą. Kur yra riba tarp LAKD ir savivaldybės atsakomybių? Savivaldybė atsako, kad kelias jiems nepriklauso, todėl jie negali jo tvarkyti. Tačiau naujas gatvių apšvietimas darytas savivaldybės. Ar LAKD priklauso tik asfaltas, o savivaldybei priklauso šaligatviai bei apšvietimas? Norisi tikslumo kreipiantis dėl probleminių vietų.

                                  Comment


                                    Geros žinios važiuojantiems Vilnius-Ukmergė-Kėdainiai kryptimi - bus sutvarkytas dar vienas žiauriai prastos kokybės 15 km kelio atkarpa Lietuvoje.


                                    AB „Panevėžio keliai“ už 11,969 mln. Eur (su PVM) rekonstruos krašto kelio Kėdainiai-Šėta-Ukmergė atkarpą.

                                    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2020/09/29/panevezio-keliai-gavo-12-mln-eur-uzsakyma

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, kada tvarkys A2 ir A1 nuo Kauno link Klaipėdos? Abiem atvejais, ypač A2, dangos kokybė labai prasta. Vietomis apskritai nesaugi. 130km/h realiai jau dabar nebeturėtų leisti.
                                      Galėtų uždėti 110/120 ties stotelėmis su mėlynais kilometrų ženklais.

                                      Vilnius-Panevėžys avtomagistral'ė turėtų būti tik ten kur nėra stotelių ir apsisukimų, o likusios atkarpose tiesiog draudžiamieji ženklai lėtam transportui, pan. kaip naujam A14 ruože

                                      Kaunas-Klaipėda galėtų likti avtomagistral'ė nuo Ariogalos iki Gargždų-Dauparų. Tik vietomis greitis rekomenduojamas 110 dėl blogos dangos.

                                      Aš iš vis būčiau Lietuvoje nusiteikęs apjungti greitkelio ir automagistralės ženklus į autostradą, kuri vadintųsi greitkeliu ir visus metus greitis 120 km/h, visur įrengiami el. kelio ženklai (kas lyg ir planuojama).

                                      P.S. Automagistralė yra rusiškas terminas, o autostrada... techniškai smetoniškas terminas Labiausiai norėčiau, kad būtų apjungti autostrados ir greitkelio ženklai ir būtų bendrai naudojamas greitkelio terminas, panašiai kaip Olandijoje autostrada yra vadinama (auto)snelweg (palyginti su vok. schnelle )
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.29, 18:29.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        P.S. Automagistralė yra rusiškas terminas, o autostrada... techniškai smetoniškas terminas Labiausiai norėčiau, kad būtų bendrai naudojamas greitkelio terminas, panašiai kaip Olandijoje autostrada yra vadinama (auto)snelweg (palyginti su vok. schnelle ), o dabartinis greitkelis - motorinio transporto kelias, gal net Lietuvos sąlygoms ir nereikia tokio ženklo.
                                        Autostrada yra itališkas žodis. Greitkelis Lietuvoje turi visai kitą statusą ir greičio ribojimus.

                                        Comment


                                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                          Autostrada yra itališkas žodis. Greitkelis Lietuvoje turi visai kitą statusą ir greičio ribojimus.
                                          Žinau, bet teko matyti berods 1939 m. Kaunas-Vilnius planus, tai kelias užvadintas "autostrada" Motorway/Freeway/etc. terminas į Lietuvą atėjo kaip "autostrada"

                                          Gal suktai skambės, bet kažkaip norėčiau, kad greitkelio ženklai būtų pakeisti automagistralės ženklais, o automagistralės ženklas būtų pervadintas į greitkelio ženklą (užvadintas "greitkeliu"), nes greitkelis yra lietuviškas žodis, o nei autostrada, nei juolabiau automagistralė nėra lietuviški žodžiai. Dauguma šalių naudoja savo vietinius autostradų pavadinimus, tik kelios šalys naudoja žodį autostrada.

                                          Aš pavyzdžiu laikau Slovakiją, kuri turėjo tiek greitkelio, tiek automagistralės ženklus, bet keliai mažai kuo vizualiai skyrėsi tai visi keliai tapo automagistralėmis, ir greitkelių neliko. Panašiai galbūt galėtų būti ir Lietuvoje, nes pas mus taip pat skirtumai tarp greitkelių ir automagistralių yra menki.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.09.29, 18:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X